Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lopetti yhteydenpidon yllättäen

Vierailija
11.08.2018 |

Kaikki piti olla oikein hyvin; tapailimme ja mies itse halusi olla päivittäin yhteydessä ja puhui sitoutumisesta. Minä olin aluksi varovaisempi, mutta koko ajan ihastuin enemmän. Mitään riitaa ei viimeisellä tapaamiskerralla ollut, päinvastoin. Mies sanoi, että soitellaan. Mutta eipä ole kuulunut mitään.

Otanko itse yhteyttä vai annanko olla?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat tietenkin itse yhteyttä..

Vierailija
2/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat tietenkin itse yhteyttä..

Niin haluaisin tehdä, mutta jos mies haluaa olla rauhassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt varmaan ole kovin seksikäs aihe, sori. Mutta luulisi, että muillakin on samanlaisia kokemuksia? ap

Vierailija
4/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testaa oletko oikeasti kiinnostunut,

Vierailija
5/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei testaa mitään. Miehet ovat yksioikoisia näissä asioissa. Jos heitä kiinnostaa, he pitävät yhteyttä.

Mutta tottakai voit jotakin suhteellisen neutraalia viestiä laittaa esim. mitä kuuluu tms.?

Tai vaikkapa laitat, että tulipa mieleeni, lähtisitkö joku ilta lenkille tai vastaavaa.

Jos hän kieltäytyy eikä ehdota muuta tilalle, miehen kiinnostus lopahti yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.

Vierailija
6/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei testaa mitään. Miehet ovat yksioikoisia näissä asioissa. Jos heitä kiinnostaa, he pitävät yhteyttä.

Mutta tottakai voit jotakin suhteellisen neutraalia viestiä laittaa esim. mitä kuuluu tms.?

Tai vaikkapa laitat, että tulipa mieleeni, lähtisitkö joku ilta lenkille tai vastaavaa.

Jos hän kieltäytyy eikä ehdota muuta tilalle, miehen kiinnostus lopahti yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.

ok. Mutta miten se voi lopahtaa noin yhtäkkiä, jos aluksi käy muka niin kuumana...Vai oliko se teatteria? 

Vierailija
7/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan enää kiinnosta jos et ikinä itse ota yhteyttä. Eikä ole ihmekään, yksipuolinen yhteydenpito ei ole hyvä merkki.

Vierailija
8/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuuliviiri mies, jos puhuu jo sitoutumisesta, mutta sitten yhtäkkiä kiinnostuu lopahtaakin. Voi olla, että testaa nyt sinun kiinnostumistasi eli jos et ole aiemmin ollut niin kiinnostunut, ehkä haluaa merkkiä tästä. Ihmisiä ne miehetkin on, hassua ajatella, etteivät miehet koskaan kokisi esim. epävarmuutta naisen kiinnostuksesta yms.

Vierailija
9/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tästä aiheesta joskus.  Soitellaan oma koodisana, joka  muistaakseni tarkoitti että miestä ei enää kiinnosta. Kannattaa googlailla, aiheesta on käyty aiemminkin keskustelua. 

Vierailija
10/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäny toisen tai semmonen on ollut koko ajan..

Vierailija
11/47 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä varmaan enää kiinnosta jos et ikinä itse ota yhteyttä. Eikä ole ihmekään, yksipuolinen yhteydenpito ei ole hyvä merkki.

Komppaan tätä, jos yhteydenpito on ollut yksipuolista, kiinnostus lopahtaa

Tulee mieleen pari nettideittinaista, juteltiin pari viikkoa, keskustelu oli aika ykstoikkoista - niiltä ei saanut juuri mitään irti. Vastasivat kyllä kysymyksiin, mutta ei kysynyt mitään itse eikä yrittänyt viedä keskustelua eteenpäin.

Lopetin kirjoittamisen, ja 3-5 päivän kuluttua niiltä tuli viestiä että miksei susta kuulu mitään. Huoh 

Vierailija
12/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä tuuliviiri-miehiä vaivaa? Aluksi ovat ihan lääpällään naiseen, laittavat koko ajan viestiä, haluavat tavata usein, tykkäävät rakastella. Mutta sitten yhtäkkiä kiinnostus lopahtaa, ilman mitään järjellistä syytä...

Vierailija
13/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ihan ekana sitä itse ottaa yhteyttä, jos ei toisesta mitään kuulu, jos ei siihen saa vastausta, niin sitten tietenkin on selvää, että homma on ohi.

Vierailija
14/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä tuuliviiri-miehiä vaivaa? Aluksi ovat ihan lääpällään naiseen, laittavat koko ajan viestiä, haluavat tavata usein, tykkäävät rakastella. Mutta sitten yhtäkkiä kiinnostus lopahtaa, ilman mitään järjellistä syytä...

Miehille on järjellinen syy ensin kehua naista ja jutella pehmoisia, sitten muutama pallien tyhjennys, ja homma onkin taputeltu.

Näin se menee, olette naiiveja, jos muuta luulette.

Jollakin saattaa olla hankala vaihe tyttöystävän kanssa. Sitten tyttis leppyy ja poikkis palaa harharetkeltään tuttuun sänkyyn.

Vierailija
15/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tästä aiheesta joskus.  Soitellaan oma koodisana, joka  muistaakseni tarkoitti että miestä ei enää kiinnosta. Kannattaa googlailla, aiheesta on käyty aiemminkin keskustelua. 

Ei kai tuo voi olla oikeasti kenellekään epäselvää tai yllätys..? Toki se mies voi tosiaan vielä joskus soitellakin eli kokeilee onneaan aamuyöllä pilkun jälkeen kun baarissa ei käynyt flaksi.

Vierailija
16/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nettideittailut on kyllä niin nähty. Vuoden siellä olin suht aktiivisena, mutta kun ei osu kohdalle ketään, kenen kanssa kiinnostus ois molemminpuoleista. Toki jotain tapailuja ollu, mutta yleensä menee just noin että alkuun ollaan liian innokkaita ja sit hyytyy pikkuhiljaa koko homma, tuon kun on pari kertaa toistanu niin ei enää jaksa yrittää paremmin tutustua ja aikaansa hukata. Jotenkin menetin vähän arvostustakin miehiin ja usko rakkauteen koki jonkun kolauksen. Liian herkkä tuohon maailmaan vissiin sit olen ja nyt tyytyväisenä yksin elelen enkä deittaile. Ja ihan hyvää seksiä toki sain näissä pidemmissä jutuissa, että siinä mielessä ihan ok oli, muuta ei ois kannattanu hakeakaan.

Vierailija
17/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten löytyis mies, joka haluais oikeasti seurustella? Ja miten sellaisen tunnistaa? Olen treffannut lukuisia miehiä ja tavannut vain kahdenlaisia: niitä, jotka ei kiinnostu, eikä niistä kuulu ekojen treffien jälkeen enää mitään. Sitten harvoin tapaa myös niitä, jotka hullaantuu heti, on tosi aktiivisia, mutta sitten kiinnostus lopahtaa ilman mitään järjellistä syytä...

Vierailija
18/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat mustia aukkoja, joista informaatio ei pakene. Jos olet sellainen, epävarma mies heittää hanskat tiskiin ja etsii sellaisen, joka osoittaa olevansa miehestä yhtä kiinnostunut kuin mies on naisesta.

Vierailija
19/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nettideittailut on kyllä niin nähty. Vuoden siellä olin suht aktiivisena, mutta kun ei osu kohdalle ketään, kenen kanssa kiinnostus ois molemminpuoleista. Toki jotain tapailuja ollu, mutta yleensä menee just noin että alkuun ollaan liian innokkaita ja sit hyytyy pikkuhiljaa koko homma, tuon kun on pari kertaa toistanu niin ei enää jaksa yrittää paremmin tutustua ja aikaansa hukata. Jotenkin menetin vähän arvostustakin miehiin ja usko rakkauteen koki jonkun kolauksen. Liian herkkä tuohon maailmaan vissiin sit olen ja nyt tyytyväisenä yksin elelen enkä deittaile. Ja ihan hyvää seksiä toki sain näissä pidemmissä jutuissa, että siinä mielessä ihan ok oli, muuta ei ois kannattanu hakeakaan.

Yleisesti ottaen, jos mies on eka innokas, mutta sitten hiipuu, niin kyse voi olla kahdesta eri asiasta. Jos sänkyyn on jo menty, niin mies saattoi olla chad joka halusi vain panna, ja sen jälkeen hiipuu. Tästä syystä naisten ei pitäisi antaa seksiä ainakaan viidellä ekalla tapaamisella, vaikka se suomalaisille naisille tuntuukin mahdottomalta tavoitteelta olla antamatta seksiä heti mutta olla silti kiinnostunut miehestä.

Sitten se toinen vaihtoehto, se jossa seksiä ei ole harrastettu. Ainakin itse tarkkailen sitä, onko nainen millään tavalla kiinnostunut minusta. Jos nainen ei vaikuta millään tavalla kiinnostuneelta ja saan itse tehdä kaikki keskustelunaloitukset ja keskustelun ylläpitämiset ja tapaamisehdotukset, niin yleensä lopetan yhteydenpidon ihan yhtäkkisesti jossain vaiheessa. En silloin aio aloittaa yhteydenpitoa enää oma-aloitteisesti uusiksi, mutta jos nainen itse ottaa yhteyttä ja osoittaa olevansa kiinnostunut, voin harkita. Kyse ei siis ole tässä tapauksessa siitä, että kiinnostukseni olisi loppunut, vaan ainoastaan siitä ettei kiinnosta olla yhteydessä naiseen, joka ei ole minusta eroottisesti/ suhdemielessä kiinnostunut, vaan ainoastaan hyväksikäyttää minua "kaverina".

Vierailija
20/47 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvaus ei sovi minun tapaukseeni kummassakaan tapauksessa. Mies oli aivan lääpällään alusta asti, viesitteli paljon ja ihmetteli, voiko näin täydellinen nainen olla hänestä kiinnostunut. Odotimme 3 vkoa ennen ensimmäistä rakastelua. Sen jälkeen seksiä oli paljon. Mies tuli aina todella nopeasti, koska tuntui kuulemma niin hyvältä, että ei pystynyt pidättelemään. Minä en saanut orgasmia, mutta kyllä hän yritti. Se ei ollut ongelma minulle, koska en ole ennenkään saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa. Läheisyys on tärkeintä. 

Yhtäkkiä miestä ei enää kiinnostanutkaan seksi ja sanoi haluavansa tilaa. Oltiin jo varattu yhteinen ulkomaanmatkakin hänen ehdotuksesta...