Mies lopetti yhteydenpidon yllättäen
Kaikki piti olla oikein hyvin; tapailimme ja mies itse halusi olla päivittäin yhteydessä ja puhui sitoutumisesta. Minä olin aluksi varovaisempi, mutta koko ajan ihastuin enemmän. Mitään riitaa ei viimeisellä tapaamiskerralla ollut, päinvastoin. Mies sanoi, että soitellaan. Mutta eipä ole kuulunut mitään.
Otanko itse yhteyttä vai annanko olla?
Kommentit (47)
Itse samassa tilanteessa. Piti koko ajan yhteyttä aiemmin, nähtiin pari kertaa jonka jälkeen tuli viestiä muutama päivä normisti, sitten harveni, vastaili myöhemmin ja myöhemmin. Nnyt on ghostannut lähes täysin ja tulee viestiä maksimissaan 2 kertaa viikossa! Olen suoraan kysynyt, että haluaako vaan antaa olla/lopettaa jutun ja että sanois vaan suoraan, niin mun ei tarvi elätellä turhia toiveita. Hän kieltää, sanoo että "ei ole tietääkseen missään vaiheessa sanonut ettei ole kiinnostunut" ja jopa suutahtaa kun hänet aina arvioidaan kuulemma väärin. Oon ihan ymmälläni. Mä haluaisin viestitellä useammin, mutta nyt en enää ees uskalla laittaa viestiä omatahtoisesti! Viimeksi pe tuli viesti, että "oon pahoillani kun sanoin tympeästi". Ei muuta. On kyllä tyhjä olo, kun oli sellainen jonka kanssa synkkas kaikella tavoin, mutta mulle kaikki merkit sanoo että "hes just not that into you anymore". Kyllä kiinnostunut ihminen pistää viestiä. Olisi reilua lopettaa tää vaikka se ikävältä tuntuisikin, mutta ilmeisesti tämä ghostaaminen on hänelle mukavempi tapa. En aio enää vastata hänen viesteihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Pilluhaukka, joka tyhjensi sinuun kassit. Nyt vainoaa seuraavaa reikää. Narsisti.
Oliko Vaasasta?
Sivusta, taisin törmätä tähän Vaasan tyyppiin Tinderissä. Seksin jälkeen ghostasi.
Kaikkein typerintä on jos tilanne ajautuu siihen että jostain syystä kumpikin odottaa että toinen laittaisi ekaksi viestiä.
Eikun viestiä kehiin. Mitään ei ole hävittävissä. Jos on kiinnostusta niin selviää miksei ole tullut yhteydenottoa ja jos ei kiinnostusta niin tilanne ei muutu miksikään.
Ettei vaan ap sun toosa tuoksahda hyhhyh pahalle? Semmoinen haisuli karkoittaa, hyhhyh. Olikin skunkki siellä.
Sillä on ollut useampi rakas työn alla samaan aikaan ja nyt mieluisin on saatu kunnolla koukkuun. Ylimääräisistä voi nyt hankkiutua eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei testaa mitään. Miehet ovat yksioikoisia näissä asioissa. Jos heitä kiinnostaa, he pitävät yhteyttä.
Mutta tottakai voit jotakin suhteellisen neutraalia viestiä laittaa esim. mitä kuuluu tms.?
Tai vaikkapa laitat, että tulipa mieleeni, lähtisitkö joku ilta lenkille tai vastaavaa.
Jos hän kieltäytyy eikä ehdota muuta tilalle, miehen kiinnostus lopahti yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.
Soopaa. Mulla on ihan erilaisia kokemuksia. Ei kai miehet halua kokoajan olla aloitteen tekevä osapuoli, kyllä sen pitää olla molemminpuolista. On paljon miehiä joilla ei ole niin hyvä itsetunto, että haluaisivat aina itse olla yhteydessä. Itsellä moni juttu on lopahtanut siihen, kun en ole pitänyt yhteyttä ja mies on luullut etten ole kiinnostunut.
N45
Oletko niitä, joiden mielestä kaikissa ihmissuhteissa sen toisen osapuolen pitää olla se aloitteellinen ja aktiivinen yhteydenpidossa?
Vierailija kirjoitti:
Itse samassa tilanteessa. Piti koko ajan yhteyttä aiemmin, nähtiin pari kertaa jonka jälkeen tuli viestiä muutama päivä normisti, sitten harveni, vastaili myöhemmin ja myöhemmin. Nnyt on ghostannut lähes täysin ja tulee viestiä maksimissaan 2 kertaa viikossa! Olen suoraan kysynyt, että haluaako vaan antaa olla/lopettaa jutun ja että sanois vaan suoraan, niin mun ei tarvi elätellä turhia toiveita. Hän kieltää, sanoo että "ei ole tietääkseen missään vaiheessa sanonut ettei ole kiinnostunut" ja jopa suutahtaa kun hänet aina arvioidaan kuulemma väärin. Oon ihan ymmälläni. Mä haluaisin viestitellä useammin, mutta nyt en enää ees uskalla laittaa viestiä omatahtoisesti! Viimeksi pe tuli viesti, että "oon pahoillani kun sanoin tympeästi". Ei muuta. On kyllä tyhjä olo, kun oli sellainen jonka kanssa synkkas kaikella tavoin, mutta mulle kaikki merkit sanoo että "hes just not that into you anymore". Kyllä kiinnostunut ihminen pistää viestiä. Olisi reilua lopettaa tää vaikka se ikävältä tuntuisikin, mutta ilmeisesti tämä ghostaaminen on hänelle mukavempi tapa. En aio enää vastata hänen viesteihinsä.
Pyörittää todennäköisesti muitakin naisia samaan aikaan. Roikut varalla, jos ei parempaa osu eteen. Joitain vuosia sitten tapailin samanlaista. Koko ajan mulla oli miehen käytöksestä johtuen olo ettei häntä kiinnosta, mutta aina kun asiasta kysyin, onnistui puheillaan vakuuttamaan että kyllä kiinnostaa eikä missään tapauksessa halua lopettaa. Viimeisenkin tapaamisen jälkeen lupaili jatkoa tarkkaa ajankohtaa myöten, mutta lopetti sitten viestittelyn kuin seinään. Tapaamisajankohtana aloin taas hiillostamaan miestä jolloin totesi, että ei ole kemiaa. Vissiin oli löytänyt siinä välillä kiinnostavampaa seuraa.
Mielestäni hyvä ratkaisu olla ottamatta yhteyttä. Kannattaa aina kuunnella omia fiiliksiä. Jos ei ole sataprosenttisen hyvä olla toisen kanssa, miksi jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Et antanut kakkosta, lähti siksi
Bottomit on siitä viheliäisiä että nämä osaa vampata heteroita. Varsinkin kokeneet.
Joo mutta miehet eivät silti tee niitä typeriä testejä, että kuuluuko toisesta jos ei itse ota yhteyttä. Tottakai yhteydenpidon pitää olla molemminpuolista, kenen tahansa kiinnostus lopahtaa jos on aina aloitteentekijä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miehet eivät silti tee niitä typeriä testejä, että kuuluuko toisesta jos ei itse ota yhteyttä. Tottakai yhteydenpidon pitää olla molemminpuolista, kenen tahansa kiinnostus lopahtaa jos on aina aloitteentekijä.
Näitä "testejä" tehdään yleensä tilanteessa, jossa on herännyt epäilys, ettei miestä kiinnosta. Esimerkiksi juuri siitä, että nainen on aina se aktiivisempi yhteydenpidossa ja tapaamisten ehdottelussa. Jos miehestä ei enää koskaan kuulu mikäli nainen ei jälleen ota yhteyttä, on selvää, että mies on toivonut yhteydenpidon loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten löytyis mies, joka haluais oikeasti seurustella? Ja miten sellaisen tunnistaa? Olen treffannut lukuisia miehiä ja tavannut vain kahdenlaisia: niitä, jotka ei kiinnostu, eikä niistä kuulu ekojen treffien jälkeen enää mitään. Sitten harvoin tapaa myös niitä, jotka hullaantuu heti, on tosi aktiivisia, mutta sitten kiinnostus lopahtaa ilman mitään järjellistä syytä...
Tinderin siirto Serbiaan. Etäsuhteessa on toki oma mausteensa. Serbia yrittää hakea EU:hun 2025. Pääsyn jälkeen 89 päivän oleskeluehto lievenee/katoaa. Serbi ei ymmärrä olosuhteita. Seurustelu on seurustelua ja perhe-elämä pyhää. Eroaa siinä mielessä muistä Itä-Euroopan maista ettei miehet hirttäydy omiin arvoihinsa. Kuvailisin tyyppi miestä sanalla tavis. Ei liikaa eikä liian vähän. Rome2Rio näkee Varsovasta lähteviä lähtöjä. Varsovaan pääsee RyanAirilla. Ole suora profiilissasi. Sovi nyyttäri meiningillä toteuttava nyyttäri tapaaminen johon kumpikin tuo jotain. Tyhjinkäsin saapuva jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten löytyis mies, joka haluais oikeasti seurustella? Ja miten sellaisen tunnistaa? Olen treffannut lukuisia miehiä ja tavannut vain kahdenlaisia: niitä, jotka ei kiinnostu, eikä niistä kuulu ekojen treffien jälkeen enää mitään. Sitten harvoin tapaa myös niitä, jotka hullaantuu heti, on tosi aktiivisia, mutta sitten kiinnostus lopahtaa ilman mitään järjellistä syytä...
Tinderin siirto Serbiaan. Etäsuhteessa on toki oma mausteensa. Serbia yrittää hakea EU:hun 2025. Pääsyn jälkeen 89 päivän oleskeluehto lievenee/katoaa. Serbi ei ymmärrä olosuhteita. Seurustelu on seurustelua ja perhe-elämä pyhää. Eroaa siinä mielessä muistä Itä-Euroopan maista ettei miehet hirttäydy omiin arvoihinsa. Kuvailisin tyyppi miestä sanalla tavis. Ei liikaa eikä liian vähän. Rome2Rio näkee Varsovasta lähteviä lähtöjä. Varsovaan pääsee RyanAirilla. Ole suora profiilissasi. Sovi nyyttäri meiningillä toteuttava nyyttäri tapaaminen johon kumpikin tuo jotain. Tyhjinkäsin saapuva jätetään.
No nyt tuli kyllä aika puskista tämä ehdotus, jätti suorastaan sanattomaksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä tuuliviiri-miehiä vaivaa? Aluksi ovat ihan lääpällään naiseen, laittavat koko ajan viestiä, haluavat tavata usein, tykkäävät rakastella. Mutta sitten yhtäkkiä kiinnostus lopahtaa, ilman mitään järjellistä syytä...
Narsismi, epävakaa persoonallisuus esim.
Minullekin kävi noin. En tiedä mistä johtui, minusta varmasti vaikka meillä ei ollut mitään riitaakaan mikä olisi selittänyt tämän. Mies oli aloitteentekijä suhteessa, ei ollut myöskään nettideitti vaan harrastukseen liittyvässä tapahtumassa tavattiin. Uskon, että hän löysi nuoremman tai nätimmän eikä viitsinyt sanoa minulle suoraan, että haluaa lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörittää todennäköisesti muitakin naisia samaan aikaan. Roikut varalla, jos ei parempaa osu eteen. Joitain vuosia sitten tapailin samanlaista. Koko ajan mulla oli miehen käytöksestä johtuen olo ettei häntä kiinnosta, mutta aina kun asiasta kysyin, onnistui puheillaan vakuuttamaan että kyllä kiinnostaa eikä missään tapauksessa halua lopettaa. Viimeisenkin tapaamisen jälkeen lupaili jatkoa tarkkaa ajankohtaa myöten, mutta lopetti sitten viestittelyn kuin seinään. Tapaamisajankohtana aloin taas hiillostamaan miestä jolloin totesi, että ei ole kemiaa. Vissiin oli löytänyt siinä välillä kiinnostavampaa seuraa.
Mielestäni hyvä ratkaisu olla ottamatta yhteyttä. Kannattaa aina kuunnella omia fiiliksiä. Jos ei ole sataprosenttisen hyvä olla toisen kanssa, miksi jatkaa?
Se voi tosiaan olla, että pitää mua varalla seksin takia, mutta etsii parempaa samalla. En kyllä aio suostua moiseen. Tää hiljaiselo mua häiritsee ja vaivaa, verraten siihen kun hän suorastaan spämmi viesteillä aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä tuuliviiri-miehiä vaivaa? Aluksi ovat ihan lääpällään naiseen, laittavat koko ajan viestiä, haluavat tavata usein, tykkäävät rakastella. Mutta sitten yhtäkkiä kiinnostus lopahtaa, ilman mitään järjellistä syytä...
Siksi että nainen on tehnyt tai sanonut jotain jo pidemmän aikaa, josta eivät oikein pidä. Ja sit tulee se viimeinen niitti. Eivät halua pahoittaa naisen mieltä sanomalla siitä (ja eihän se auttaisikaan, eikä muita tarvitse edes yrittää muuttaa) niin vain poistuvat.
Kyllä se saattoi olla chad. Olisit pantannut seksiä pidempään ja jutellut miehen kanssa tulevaisuudentoiveista ennen seksiin menemistä.