Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lopetti yhteydenpidon yllättäen

Vierailija
11.08.2018 |

Kaikki piti olla oikein hyvin; tapailimme ja mies itse halusi olla päivittäin yhteydessä ja puhui sitoutumisesta. Minä olin aluksi varovaisempi, mutta koko ajan ihastuin enemmän. Mitään riitaa ei viimeisellä tapaamiskerralla ollut, päinvastoin. Mies sanoi, että soitellaan. Mutta eipä ole kuulunut mitään.

Otanko itse yhteyttä vai annanko olla?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä tuuliviiri-miehiä vaivaa? Aluksi ovat ihan lääpällään naiseen, laittavat koko ajan viestiä, haluavat tavata usein, tykkäävät rakastella. Mutta sitten yhtäkkiä kiinnostus lopahtaa, ilman mitään järjellistä syytä...

Siksi että nainen on tehnyt tai sanonut jotain jo pidemmän aikaa, josta eivät oikein pidä. Ja sit tulee se viimeinen niitti. Eivät halua pahoittaa naisen mieltä sanomalla siitä (ja eihän se auttaisikaan, eikä muita tarvitse edes yrittää muuttaa) niin vain poistuvat.

:DD Joopajoo.

Vierailija
42/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukko vieläkään soitellut? Itse kerran sanoin soittavani, mutta hukkasin puhelinnumeron!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siismitä ihmettä, varasitte yhteisen lomamatkan ja mies katosi? Laittaisin viestin, että mitäs nyt, perutaanko se matka tms. Onko se jo maksettu, kumpi maksoi? Onko yhteinen huonekin varattu?

Vierailija
44/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siismitä ihmettä, varasitte yhteisen lomamatkan ja mies katosi? Laittaisin viestin, että mitäs nyt, perutaanko se matka tms. Onko se jo maksettu, kumpi maksoi? Onko yhteinen huonekin varattu?

Varasin kerran hotellista huoneen 420, mutta oli vain 419 ja 421. En saanut rahoja takaisin, vaikka huonetta ei löytynyt.

Vierailija
45/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaus ei sovi minun tapaukseeni kummassakaan tapauksessa. Mies oli aivan lääpällään alusta asti, viesitteli paljon ja ihmetteli, voiko näin täydellinen nainen olla hänestä kiinnostunut. Odotimme 3 vkoa ennen ensimmäistä rakastelua. Sen jälkeen seksiä oli paljon. Mies tuli aina todella nopeasti, koska tuntui kuulemma niin hyvältä, että ei pystynyt pidättelemään. Minä en saanut orgasmia, mutta kyllä hän yritti. Se ei ollut ongelma minulle, koska en ole ennenkään saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa. Läheisyys on tärkeintä. 

Yhtäkkiä miestä ei enää kiinnostanutkaan seksi ja sanoi haluavansa tilaa. Oltiin jo varattu yhteinen ulkomaanmatkakin hänen ehdotuksesta...

Oliko tämä siis ap?

Vierailija
46/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi paremman ja ei vaivautunut edes kertomaan siitä sinulle. väistit nassukan. onnittelut!

Vierailija
47/47 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin paljon helpompaa, jos ihmiset olisivat aidosti rehellisiä ja laittaisivat vaikka viestin, että pahoittelut mutta ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Vaikka se pahalta tuntuukin, silloin voisi oikeasti unohtaa toisen ja mennä eteenpåin. Ainakin itse arvostaisin tätä.

Moni kokee helpommaksi sen että roikutetaan toista ja pidetään löyhässä hirressä. Etenkin miehet harrastaa tätä, ne ei uskalla sanoa suoraan vaan jätetään roikkumaan JOS joskus tulisi tuolle naiselle jotain käyttöä. Jotkut saattaa pelätä sitäkin, että jos laittaa tuollaisen viestin naiselle niin sitten nainen skitsahtaa ja alkaa jankuttamaan yms ja tenttaamaan miten voi olla mahdollista että ei enää kiinnosta.

Sinkkuelämä on aika raakaa kyllä, pettymään joutuu monet kerrat.