Miten miehen löytämisestä on nykypäivänä tullut näin vaikeaa?
En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.
Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disney pitäs hakata siitä hyvästä että istutti naisiin sen "unelmien prinssin" hakemisen. Ja Sinkkuelämää- sarjan tuottajat pitäs polttaa roviolla.
Hakata nyt vainajaa...ja romanttisia juttuja on kirjoitelleet monet monituiset kirjailijat. Jokainen normaali ihminen erottaa sadut todesta.
Kyllä. Jokainen normaali ihminen erottaa. Miksi siis nainen ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella on liian korkeat vaatimukset...
Muistakaa että kauniita naisia mahtuu 10 tusinaan.
Komeita miehiä on 1 ehkä 20 tusinassa.
Siihen päälle vielä urheillisuus yms. Niin moni etsii itselleen liian tasokasta seuraa.
POINTTI.. TYYTYKÄÄ SIIHEN SOHVA PEKKAAN.
Minkä ihmeen takia pitäisi tyytyä johonkin jota ei halua? Kuinka onnellisen suhteen tästä ajattelit rakentaa? Sellaisen jossa tyytyjä lähtee heti jos saa jotain muuta.
No kun kyllä minäkin luulen että arvoiseni palkka on kymppitonni kuussa. Kun työnantaja ei kuitenkaan sitä maksa niin pitää oppia tyytymään ja olemaan onnellinen vähemmällä. Ihan hyvää elämää sitä voi vähemmälläkin viettää.
Suomalainen nainen ei kuitenkaan ajattele näin. Sen sijaan että oppisi olemaan onnellinen miehen kanssa joka ei täysin vastaa vaatimuksia niin pitää joko olla vuosia yksin odotellen jotain satuhahmoa tai pyöriä karusellissa ja valehdella itselle "kyllä minä olen kaunis ja ansaitsen komean, ne suhteet aina vaan menee karille sen takia koska kaikki miehet on pelimiehiä".
Oikea lääke suomalaiselle naisille olisi pitää jalat yhdessä ja tyytyä siihen kunnolliseen mieheen sitten kun se tulee vastaan vaikkei se ihan kaikkia ulkonäkövaatimuksia vastaisi. Ja mennä nuorena naimisiin, naisen käyttöikä kun on lyhyt. Muistaka kohdella miestä hyvin, sekin taito kun on ihan hukassa nykyisin. Myös aktiivisuutta aloitteisiin ja sosiaalisuutta.
Kunnollinen mies puhuu naisen käyttöiästä. Tämä oli jo aika hyvä, annan 3,5/5. Pisteitä laski tuo edeltänyt saarnaus, joka oli jo pikkuisen liian vanhanaikaista ollakseen uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu víttuun! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
länsimaat esimerkiksi kirjoitti:
Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Suomessa on pieni väkiluku, ja tietty määrä eri ikäluokkien edustajia.
Minulla on reilusti enemmän vientiä ulkomailla kuin Suomessa. Täällä minua lähestyy lähinnä muslimit ja afrikkalaiset, en muista että yksikään tuntematon suomalainen mies olisi ikinä lähestynyt minua mutta muutama valkoihoinen turisti sentään on. Olen myös miettinyt, että ehkä en vain ole suomalaisten miesten mieleen. Englannissa ja Yhdysvalloissa seuraa tulee helposti, erityisesti englantilaiset miehet ovat tehneet vaikutuksen, en vain ole ollut halukas kaukosuhteeseen ja kaikki matkani ovat olleet sen verran lyhyitä, ettei kunnolla ole ehtinyt tutustua.
Lähesty itse suomimiehiä!
Kyllä mies lähestyy jos sitä kiinnostaa ja kun vaihtoehtona on mennä esim. sinne Englantiin niin en näe syytä alkaa häiriköimään miehiä. Miehillä on lisäksi kannustimia ryhtyä suhteeseen vaikka erityisemmin ei kiinnostaisi.
Moni ei kyllä lähesty. Syy ovat pieni joukko v-mäisiä akkoja jotka alkaa vittuilemaan jos heitä ei satu kiinnostamaan. Tuon takia tunnen kavereita jotka eivät edes ystävämielessä viitsi lähestyä naisia. Kun ei sitä etukäteen tiedä ketkä kuuluvat tuohon ryhmään ja suomessa valitettavasti useimmat naiset olettavat että ollaan tulossa pokamaan jos mies tulee puhumaan.
Parempi vaihtoehto on antaa naisten tehdä aloitteet koska silloin mies tietää ettei voi käydä kovin huonosti.
Ai 'pieni' joukko?
Miten sen nyt ottaa. En kyllä kovin montaa kertaa sellaisiin ole törmännyt suhteessa siihen miten monelle naiselle olen tehnyt aloitteen. Ongelma on sitten siinä ettei niitä tarvitakaan kovin montaa kun ne hyvin jäävät mieleen ja eipä sen jälkeen tee mieli mennä kenelläkään naiselle puhumaan pitkäksi aikaa.
Voisitte mammatkin tällä foorumilla vähän miettiä kun noita miesvihaajia ylöspeukutatte. Tulos on just tälläiset ketjut sitten kun kunnolliset aloitteita tekevät miehet ovat siirtyneet muille maille ja jäljelle jäänet ovat jotain psykopaatti-vaimonhakkaaja-alkkis-raneja joita eivät pienet vastoinkäymiset ja vittuilut liikuta.
Siis mitä miesvihaajia tässä on ylöspeukutettu? En minä ainakaan peukuta mitään miesvihaajia, vaan ihan tavallisia kommentteja, joissa vastataan selvään naisvihaan. Näkeehän tässäkin ketjussa näitä kaivoon tuuppaajia. Tällaisille sitten ei saisi yhtään sanoa vastaan, kun heti itketään miesvihasta.
Enpä ole tätä ketjua siinä mielessä seurannut mutta olen nähnyt harvinaisen monta yläpeukkuja verrattuna alapeukkuihin viesteissä joissa esim vaaditaan keski-ikäisten miesten munia vadille, haukutaan suomalaisia miehiä rumiksi, valitetaan siitä kun miehet eivät ymmärrä olla tulematta juttelemaan baarissa.
Onko sielä räkälössä sellaisia naisia joille edes haluaa jutella?
Eihän suomessa saa naisia lähestyä muualla kuin tinderissä ja baareissa. Sitten joku kermaperse luulee olevansa niin maailman napa että haluu pilata jutun muille koska hän on nyt vaan siellä baarissa kavereitten kanssa pitämässä hauskaa eikä mitään muuta.
Ehkä sinulla on lähestymistavassasi sitten jotain omituista, jos sinulle näin on sanottu. En ole kyllä yhtäkään kertaa nähnyt, että esim tapahtumissa, työ- ja opiskelupaikalle- harrastuksissa tai kulkuvälineissä olisi miehen puhutellessa naista alettu kiljumaan, että hiton perverssi, mitä siinä oikein yrität.
Tuo nyt tapahtuu niin harvoin että useimmiten nainen on niin hämmentynyt ettei saa sanoja suustaan. Oon siis etelä-jenkeissä harjoitellut että se sujuisi luontevasti ja sitten kokeillut suomessa.
Edelleen, sinulla on ehkä lähestymistavassasi jotain omituista, jos ihan tavallisesta jutustelusta oikein hämmennytään. Jos esimerkisi opiskelupaikassani luentosalissa joku tulee viereeni istumaan ja alkaa puhua siitä alkavasta kurssista ja samalla haluaa tutustua minuun, miksi ihmeessä siitä hämmentyisin. Samalla tavalla naisena juttelen naistenkin kanssa tai lasten tai vanhusten kanssa. Tai urheilukentän katsomossa voi jutustella siitä käynnissä olevasta kisasta tai junassa voi rupatella määränpäästä ja säästä ja lomasuunnitelmista. Ujo toki olen, mutta en minä siinä kuitenkaan ala suu auki toljottamaan, että kukas sinä luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähemmäksi 50v. Vaimon kanssa kun ei ole enää mitään yhteistä, ero varmaan tulossa ja lusikkojen jakoon laitto lie viimeinen yhteinen harrastus lähitulevaisuudessa. Olen käynyt baareissa Tampereella. Onhan siellä vapaata naista. Harrastan triathlonia ja kyllähän jonkin verran vientiä riittää tanssilattailla itsellekin. Olen tuuminut että tämä toisaalta riittää mulle, yksi olut, mukavaa naispuoleista juttuseuraa ja pari hidasta tanssilattialla.
Siis viisikymppinen mies etsii kumppania seduloista? Minä kolmekymppinenkin tunnen olevani siellä kuin hoplopissa lapsia vahtimassa.
Missä tuossa puhuttiin seduloista? Tanssia voi kuule muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin. Ikää 24v ja pitkäaikainen poikaystäväni jätti minut 3kk sitten todettuaan ettei enää tarvitse parisuhdetta mihinkään. Usko ja luotto horjuu miehiä kohtaan mutta latasin (ja poistin) tinderin ja turhauduin vain siihenkin. Olin jo valmis asettumaan aloilleni mutta ilmeisesti miehillä menokenkä vipattaa kun pitäisi asettua ja olen murheen murtama. Pidin itsestäni huolta(165cm ja 55kg), olen opiskellut ja vakituisissa töissä, söpö ja mielestäni ihan rento ja hauska. En ymmärrä mistä niitä miehiä löytyisi jotka haluavat oikean parisuhteen ja jakaa arjen ilot ja myös ne haasteet kanssani. :(
Oikein pahaa tekee nuo mittasi. Syö hyvä ihminen. Mies haluaa pehmoisen naisen loppuelämän kumppanikseen.
Onhan Tampereella baaria joka lähtöön, kai nyt tarjontaa 40+ ikäluokallekin? Old bricksissä oli mulle tanssilattiallakin tarjontaa :) Päälle nelikymppinen olen. Ei se minusta tarkoita Tampereella että jos 50v lähtee ikäisensä seuraa hakemaan että vain karaokeen tarvii sitten mennä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen päälle vielä urheillisuus yms. Niin moni etsii itselleen liian tasokasta seuraa.
Minkä ihmeen takia pitäisi tyytyä johonkin jota ei halua? Kuinka onnellisen suhteen tästä ajattelit rakentaa? Sellaisen jossa tyytyjä lähtee heti jos saa jotain muuta.
No kun kyllä minäkin luulen että arvoiseni palkka on kymppitonni kuussa. Kun työnantaja ei kuitenkaan sitä maksa niin pitää oppia tyytymään ja olemaan onnellinen vähemmällä. Ihan hyvää elämää sitä voi vähemmälläkin viettää.
Suomalainen nainen ei kuitenkaan ajattele näin. Sen sijaan että oppisi olemaan onnellinen miehen kanssa joka ei täysin vastaa vaatimuksia niin pitää joko olla vuosia yksin odotellen jotain satuhahmoa tai pyöriä karusellissa ja valehdella itselle "kyllä minä olen kaunis ja ansaitsen komean, ne suhteet aina vaan menee karille sen takia koska kaikki miehet on pelimiehiä".
Oikea lääke suomalaiselle naisille olisi pitää jalat yhdessä ja tyytyä siihen kunnolliseen mieheen sitten kun se tulee vastaan vaikkei se ihan kaikkia ulkonäkövaatimuksia vastaisi. Ja mennä nuorena naimisiin, naisen käyttöikä kun on lyhyt. Muistaka kohdella miestä hyvin, sekin taito kun on ihan hukassa nykyisin. Myös aktiivisuutta aloitteisiin ja sosiaalisuutta.
En malta olla ruokkimatta trollia sen verran, että kysyn, milloin minun käyttöikäni loppuu? Olen nyt 55, nykyisessä parisuhteessani olen ollut viitisen vuotta ja elämä on tällä hetkellä varsin mainiota. Ei ole alaikäisiä lapsia (eikä huolta isovanhemmuudesta, koska lapsenlapsia ei kuulemma ole tulossa), molemmilla palkitseva työ, mahdollisuus matkustella paljon, laajat sosiaaliset piirit - ja hyvää seksiä 2-3 kertaa viikossa. Kerro nyt, kauanko tätä jatkuu ja mitä sitten tapahtuu, kun käyttöikäni on ohi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi kohdella hyvin miestä, joka puhuu "naisen käyttöiästä"?
Tiedät tuon itsekin kun noin kolahti. Onhan tuo hiukan tyly termi, mutta fakta on se että naisen ns "parasta ennen" menee todella nopeasti. Ja uskon että tuon kommebtoijan viesti oli tarkoitettu niille naisille jotka hakee kuuta taivaalta. Jos parikymppisenä on voinut pitää korkeat kriteerit miehille, se ei todellakaan päde enää kolmekymppisenä saati vanhempana.
Tuota.. mitä sinä sillä parisuhteella teet, jos naisen käyttöikä menee umpeen vanhetessaan? Kuvitteletko, että nainen pysyy ikuisesti sen ikäisenä, jolloin hän aloitti parisuhteen? Miksi kukaan haluaisi suhteeseen kanssasi, jos tietää, että sinun silmissäsi käyttöikä menee muutamassa vuodessa umpeen?
Ymmärrät tahalleen väärin. Kaikki miehet tietää vanhenevansa ja tietävät myös että nainen vanhenee. Tässä vaan on sellainen, että moni nainen ei tajua vanhenevansa, ovat +30 vuotiaana edelleen prinsessaharhoissa ja hakevat kuuta taivaalta (eli top10% kuuluvaa miestä) vaikkei omat rahkeet enää riitä ns. "Hyviin miehiin" ja ihmettelevät kun ovat yksin eikä vapaita miehiä ole enää missään, ainakaan sellaisia kunnollisia.
En ymmärrä tätä logiikkaa. Se miesten määrä on kuitenkin vakio, eikä mitenkään riippuvainen siitä, missä vaiheessa se kumppani löytyy. Jos ap olisi löytänyt hyvän miehen 10 vuotta sitten, tämän aloituksen olisi tehnyt se, joka nyt on parisuhteessa tämän miehen kanssa. Aina on joku, joka jää apajille viimeisenä ja tällä kertaa se nyt oli ap. Ei se asia sillä miksikään muutu, että yksilötasolla joku toimii toisin. Vähän sama logiikka kuin työllistymisessä. Vaikka työttömät kirjoittelisivat hakemuksia kymmenkertaisen määrän, ei avoimia työpaikkoja yhtäkkiä ilmaannu kymmenkertaisesti.
Ihan turha nillittää mistään prinsessaharhoista, jos kyse on oikeasti siitä, että hyviä miehiä ei riitä kaikille.
Minä uskon kellokäyrään. Samantasoisia on yhtä paljon. Hyviä miehiä on hyville naisille ihan riittävästi. Etsi omantasoisesi, ellet hyvää saa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos etsii miestä joka on älykäs, (pääsääntöisesti) raitis, elämä reilassa, ei mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöpiirteitä, kohtelee sinua hyvin ja kunnioittavasti jne. niin alkaa miesten joukko supistua. Noiden asioiden jälkeen kun sitten lataa jotain ulkonäköodotuksia niin viivan alle jää hyvin vähän porukkaa
Ainakin noin 30v miehistä löytyy jonkin verran kyseisiä miehiä. Sinkkuja siis
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä baareista vielä. Ja kannattaa pistä sormus vasempaan nimettömään niin seuraa löytyy varmasti, hyviäkin yksilöitä.
Ei mustakaan kukaan sinkkuna ollu kiinnostunu, mutta kun menin naimisiin niin jostain syystä aloin kiinnostaa miehiä :D
Eikä siellä baarissa tarvii kännissä hillua, hauskempaa olla selvinpäin.
Kukaan ei ollut kiinnostunut? Ja menit naimisiin. Reps*
Vierailija kirjoitti:
länsimaat esimerkiksi kirjoitti:
Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Suomessa on pieni väkiluku, ja tietty määrä eri ikäluokkien edustajia.
Minulla on reilusti enemmän vientiä ulkomailla kuin Suomessa. Täällä minua lähestyy lähinnä muslimit ja afrikkalaiset, en muista että yksikään tuntematon suomalainen mies olisi ikinä lähestynyt minua mutta muutama valkoihoinen turisti sentään on. Olen myös miettinyt, että ehkä en vain ole suomalaisten miesten mieleen. Englannissa ja Yhdysvalloissa seuraa tulee helposti, erityisesti englantilaiset miehet ovat tehneet vaikutuksen, en vain ole ollut halukas kaukosuhteeseen ja kaikki matkani ovat olleet sen verran lyhyitä, ettei kunnolla ole ehtinyt tutustua.
Se on se kulttuuriero. Tee itse aloite Suomessa, jos olet jostakin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
KatriinaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatriinaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.
Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta.
Sunlainen nainen ei kelpaa kunnolliselle miehelle. Sua on härkitty ja sorkittu.
Sori, mutta en kyllä usko yhtään tällaiseen. Sitäpaitsi eihän ne miehet edes tiedä näistä, en koskaan puhu entisistä nykyisille miehille.
Kyllä sen vaistoaa, jopa haistaa :/ Ollaan puhuttu mieheni kanssa, että silloin kun olin vielä neitsyt ja aloiteltiin hommia, alapäässä oli kuulemma huumaava tuoksu, jota ei sen jälkeen ole ollut. Tällä kaikella on tarkoituksensa, muta nykynaiset kun hyörii ja häärii siellä ja täällä, tällaiset koukut jää pois.
Jos minulta kysyt, käyttäydyt törkeästi, kun sekstaat siellä ja treffaat täällä. En pitäisi yhtään sellaisesta miehestäkään, joka tapailisi minua, mutta olisi jonkun muun kanssa sängyssä. Hävytöntä! Eikö moraalisi sano mitään?
:-DDD Nyt tuli kahvit ihan oikeasti näppikselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Disney pitäs hakata siitä hyvästä että istutti naisiin sen "unelmien prinssin" hakemisen. Ja Sinkkuelämää- sarjan tuottajat pitäs polttaa roviolla.
Hakata nyt vainajaa...ja romanttisia juttuja on kirjoitelleet monet monituiset kirjailijat. Jokainen normaali ihminen erottaa sadut todesta.
Kyllä. Jokainen normaali ihminen erottaa. Miksi siis nainen ei?
En tiedä, mistä saduista sinä puhut. Minä eronneena naisena päätin, että enää en lähde suhteeseen, ellei ole oikeasti hyvä mies ja sadun prinssi. Aika monenlaisia sammakkoja tapasin ja ajattelin, että toivotonta on ja olen mieluummin yksin. Pääasia, ettei tarvitse mitään idioottik*sipäätä katsella nurkissa. Parin vuoden tinderin käytön aikana tapasin kymmenisen miestä. Kaikki tavallaan ihania, mutta aina puuttui jokin, se kuuluisa kemia. Sitten eräs tapailu päättyi siihen, että mies ghostasi ja olin aika romuna, kun olimme kuitenkin tapailleet harvakseltaan useamman kuukauden.
Tämän jälkeen selasin tinderiä ajankulukseni ja sain viestin eräältä mieheltä. Olin vähän siinä "miehet on sikoja" -moodissa, mutta vastailin viesteihin siinä ilman suurempia odotuksia. Tämä mies kysyi, voidaanko tavata ja lupauduin kahville. Olin jo aikeissa perua, kun ajattelin, että treffit ovat vain turhaa ajankulua, mutta sitten ajattelin, että enpä mitään häviäkään. Lähdin siis treffeille sillä ajatuksella, että ei tästä kuitenkaan mitään tule, mutta juodaan nyt kahvia ja rupatellaan.
Nautin treffeistä ensihetkestä lähtien. Ei tullut yhtäkään hetkeä, jolloin olisin miettinyt, että nyt puuttuu jotain tai että nyt en pysty olemaan oma itseni. Se täydellinen kemia löytyi. Nyt olemme seurustelleet puoli vuotta ja kaikki on ihanaa. Hän on kaikkea, mitä toivoin, fiksu, hauska, komea, huomaavainen, ymmärtää minua, on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Ehkä liiankin hyvää ollakseen totta.
Sinäkö siis väität, että minä valehtelen? Tämä on harhaista satua, jota ei koskaan voi oikeasti tapahtua kenellekään? Tai sitten väität, että tämä on nyt joku jännämake, joka hakkaa ja pettää ja jättää? Toki näin voi olla, mutta ainakin puoli vuotta olen ollut hänen kanssaan onnellisempi kuin koskaan. Sitä ei kukaan minulta voi viedä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaisi kohdella hyvin miestä, joka puhuu "naisen käyttöiästä"?
Tiedät tuon itsekin kun noin kolahti. Onhan tuo hiukan tyly termi, mutta fakta on se että naisen ns "parasta ennen" menee todella nopeasti. Ja uskon että tuon kommebtoijan viesti oli tarkoitettu niille naisille jotka hakee kuuta taivaalta. Jos parikymppisenä on voinut pitää korkeat kriteerit miehille, se ei todellakaan päde enää kolmekymppisenä saati vanhempana.
Tuota.. mitä sinä sillä parisuhteella teet, jos naisen käyttöikä menee umpeen vanhetessaan? Kuvitteletko, että nainen pysyy ikuisesti sen ikäisenä, jolloin hän aloitti parisuhteen? Miksi kukaan haluaisi suhteeseen kanssasi, jos tietää, että sinun silmissäsi käyttöikä menee muutamassa vuodessa umpeen?
Ymmärrät tahalleen väärin. Kaikki miehet tietää vanhenevansa ja tietävät myös että nainen vanhenee. Tässä vaan on sellainen, että moni nainen ei tajua vanhenevansa, ovat +30 vuotiaana edelleen prinsessaharhoissa ja hakevat kuuta taivaalta (eli top10% kuuluvaa miestä) vaikkei omat rahkeet enää riitä ns. "Hyviin miehiin" ja ihmettelevät kun ovat yksin eikä vapaita miehiä ole enää missään, ainakaan sellaisia kunnollisia.
En ymmärrä tätä logiikkaa. Se miesten määrä on kuitenkin vakio, eikä mitenkään riippuvainen siitä, missä vaiheessa se kumppani löytyy. Jos ap olisi löytänyt hyvän miehen 10 vuotta sitten, tämän aloituksen olisi tehnyt se, joka nyt on parisuhteessa tämän miehen kanssa. Aina on joku, joka jää apajille viimeisenä ja tällä kertaa se nyt oli ap. Ei se asia sillä miksikään muutu, että yksilötasolla joku toimii toisin. Vähän sama logiikka kuin työllistymisessä. Vaikka työttömät kirjoittelisivat hakemuksia kymmenkertaisen määrän, ei avoimia työpaikkoja yhtäkkiä ilmaannu kymmenkertaisesti.
Ihan turha nillittää mistään prinsessaharhoista, jos kyse on oikeasti siitä, että hyviä miehiä ei riitä kaikille.
Minä uskon kellokäyrään. Samantasoisia on yhtä paljon. Hyviä miehiä on hyville naisille ihan riittävästi. Etsi omantasoisesi, ellet hyvää saa.
Ensinnäkin, olen parisuhteessa. Tuohon oman "prinsessasatuni" kirjoitinkin. Toiseksi, miks pitää etsiä "omantasoinen" jos ei hyvää saa? Miksei voisi olla ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatriinaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KatriinaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.
Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta.
Sunlainen nainen ei kelpaa kunnolliselle miehelle. Sua on härkitty ja sorkittu.
Sori, mutta en kyllä usko yhtään tällaiseen. Sitäpaitsi eihän ne miehet edes tiedä näistä, en koskaan puhu entisistä nykyisille miehille.
Kyllä sen vaistoaa, jopa haistaa :/ Ollaan puhuttu mieheni kanssa, että silloin kun olin vielä neitsyt ja aloiteltiin hommia, alapäässä oli kuulemma huumaava tuoksu, jota ei sen jälkeen ole ollut. Tällä kaikella on tarkoituksensa, muta nykynaiset kun hyörii ja häärii siellä ja täällä, tällaiset koukut jää pois.
Jos minulta kysyt, käyttäydyt törkeästi, kun sekstaat siellä ja treffaat täällä. En pitäisi yhtään sellaisesta miehestäkään, joka tapailisi minua, mutta olisi jonkun muun kanssa sängyssä. Hävytöntä! Eikö moraalisi sano mitään?
:-DDD Nyt tuli kahvit ihan oikeasti näppikselle!
Niinpä. On tainnut mies ihan muutamia muitakin alapäitä nuuhkutellut, jos sen perusteella erottaa neitsyet kokeneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, olen parisuhteessa. Tuohon oman "prinsessasatuni" kirjoitinkin. Toiseksi, miks pitää etsiä "omantasoinen" jos ei hyvää saa? Miksei voisi olla ilman?
Ole sitten ilman! Ei se minulle kuulu. Avauksen idea kuitenkin on, että ylipäätään haluaa jonkun. Jos haluat olla ilman, ei se oikein kuulu avauksen alle, jossa ei haluta olla ilman. Olet ihan eri keissi.
Miehen löytäminen on ollut vaikeaa maailman sivu. Mitä enemmän olet tekemisissä eri ihmisten kanssa, sitä helpommin vastaan tulee joku sopiva. Ei se yleensä baarista löydy, vaan todennäköisemmin jostain muualta.
Se on tuo hankala ikä! Tilastoiden valossa suomalaisista suuri osa on juuri 25-35 vuoden ikähaarukassa parisuhteessa. Sen jälkeen on taas enemmän sinkkuja/ eronneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten ilman! Ei se minulle kuulu. Avauksen idea kuitenkin on, että ylipäätään haluaa jonkun. Jos haluat olla ilman, ei se oikein kuulu avauksen alle, jossa ei haluta olla ilman. Olet ihan eri keissi.
Ja minä kommentoin tuohon, kun joku sanoi, että pitää olla ajoissa asialla, ettei jää ilman ja pointti oli se, että joka tapauksessa joku jää aina ilman, koska miesten määrä on vakio eikä pariutumisen ajankohta sinänsä merkitse mitään. Se ilman jäänyt on sitten vain joku muu.
t. Palstapertti