Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen löytämisestä on nykypäivänä tullut näin vaikeaa?

11.08.2018 |

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (789)

Vierailija
1/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30?? Ei luulisi olevan mitään vaikeuksia ellei ulkonäössä (sorry...) ole suurempaa vikaa tai sitten olet epätoivoinen ja se "haisee" kauas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun minulle selviäisi, että deitillä on/on ollut samanaikaisesti useampi fwb-suhde meneillään, niin ihan sama miltä hän näyttäisi, saisinko minäkin tai olisiko hauskaa seuraa. Ei kiinnostaisi jatko.

Vierailija
4/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

Toi on naisten ongelma. Naiset määrää tahdin ja etsii oikeasti jotain sellasta mitä ei ole edes olemassa. Ja kun se joku on olemassa mens healthin kannessa, niin sillä äijällä on myös tasokas misu kainalossa. En ole ikinä nähnyt urheilullisessa miehellä jätesäkkiä kainalossa ja en tule näkemään. Vielä jos menestynyt sellainen niin hän hakee tasoistaan kumppania. Mutku 95% miehistä ei ole niitä kansikuvissa olevia.

Vierailija
5/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekkin ihmetellyt. Olen etsinyt ja kokeillut mo ia eri miehiä, mutta sitä oikeaa ei tunnu löytyvän. Alan hiljalleen luopumaan siitä uskosta että sitä kunnollista, komeaa ja särmäkästä unelmieni miestä tuskin koskaan on.

Vierailija
6/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjottavana suhteeseen? Voitko kommentoida näitä asioita; ulkonäkö, pituus, paino, koulutus, ammatti, varallisuuus, harrastukset, luonne, kielitaito, lasten hankintasuunnitelmat, tupakointi, päihteiden käyttö, uskonnollisuus, vaatimukset puolison suhteen jne.

Vierailija
7/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.

8/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkonäössä mitään suurempaa vikaa, enkä kyllä ole mitenkään epätoivoinenkaan. Olen kyllä kuullut, että olen vaikeasti lähestyttävän näköinen ja sen näköinen, etten halua, että minulle tullaan juttelemaan. 

9/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusfeminismi ja sen lieveilmiöt ovat alkaneet kantaa hedelmää, ja suomalaisnaiset ovat omalla toiminnallaan aiheuttaneet markkina-arvonsa romahtamisen parisuhdemarkkinoilla.

Kukaan järkevä mies ei enää tänä päivänä lähde parisuhteeseen, jossa todennäköisyytenä on lasten hankkiminen ja sitä kautta perhehelvetti ja naisen uusfeministisen vallankäytön alle musertuminen.

En oikein näe, että tämäkään koskisi minua. En ole kovin perinteinen. Toiveissa voisi olla yksi lapsi oikean miehen kanssa. En ole parisuhteessa ollenkaan määräilevä tai nipottava, vaan ehkä pikemminkin vähän liian huoleton. 

10/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun minulle selviäisi, että deitillä on/on ollut samanaikaisesti useampi fwb-suhde meneillään, niin ihan sama miltä hän näyttäisi, saisinko minäkin tai olisiko hauskaa seuraa. Ei kiinnostaisi jatko.

Deittini eivät tätä ole tienneet, eivätkä olisi tulleet tietämään myöskään tulevaisuudessa. 

Vierailija
11/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu miehilläkin. Itsellä perusasiat kunnossa, vakityö, on oma asunto, urheilen ja matkustelen ja olen muutenkin mukava mutta tapailuksi jää yleensä

12/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.

Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta. 

Vierailija
13/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , virheesi on pikainen, mutta siksi juurikin  vähäisemmäksi jäävä nautinto. Testaa miehet kunnolla ja valitse paras lastesi isäksi. Miehelle täytyy kertoa mitä odotat häneltä ja vastuuttoman seksin perässä olevat täytyy kylmästi jättää.

14/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap , virheesi on pikainen, mutta siksi juurikin  vähäisemmäksi jäävä nautinto. Testaa miehet kunnolla ja valitse paras lastesi isäksi. Miehelle täytyy kertoa mitä odotat häneltä ja vastuuttoman seksin perässä olevat täytyy kylmästi jättää.

Mutta siis haluan ensisijaisesti itselleni kumppanin, en lapselle isää. Lapsi tulee, jos se sopii yhteen muihin kuvioihin, se ei ole itsessään päämäärä. 

15/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KatriinaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta. 

Sunlainen nainen ei kelpaa kunnolliselle miehelle. Sua on härkitty ja sorkittu.

Sori, mutta en kyllä usko yhtään tällaiseen. Sitäpaitsi eihän ne miehet edes tiedä näistä, en koskaan puhu entisistä nykyisille miehille. 

Vierailija
16/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

Ei ole ulkonäössä mitään suurempaa vikaa, enkä kyllä ole mitenkään epätoivoinenkaan. Olen kyllä kuullut, että olen vaikeasti lähestyttävän näköinen ja sen näköinen, etten halua, että minulle tullaan juttelemaan. 

Lähes kaikilla naisillahan sellainen nyrpeä ilme on 90% kasvoillaan. Ei kannata huolestua. 

Vierailija
17/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harrastat seksiä usean miehen kanssa etkä halua suhdetta heistä kenenkään kanssa? Ja samalla haluat suhteeseen jonkun jonka kanssa et harrasta seksiä. Ei mikään ihme ettei ole onnistunut.

Vierailija
18/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Suomessa on pieni väkiluku, ja tietty määrä eri ikäluokkien edustajia. 

Vierailija
19/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa kunnollisista miehistä on lähtenyt hakemaan naisensa ulkomailta, en tiedä mikä siinä mahtaa olla syynä. Enkä pettymykset tai jotain. 

Vierailija
20/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

.. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa?

https://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/women-sex-bored-relat…

Ilman parisuhdetta seksi ei lopu (jos sitä miehelle on ylipäänsä tarjolla). Parisuhteessa seksi usein vähenee/loppuu ja tilalle tulee kiire+stressi sekä jatkuva oireilu siitä, ettei kaikki juuri nyt ole naisella täydellistä. Naiset aina kipuilevat kuinka vaikeaa naisena oleminen on ja se on vienyt kiinnostukseni seurustella heidän kanssaan.

En jaksanut enää, joten lopetin etsimästä ja Tinderin jämiä en halua.  Itselleni tuo seksin loppuminen ei sinänsä olisi kynnyskysymys, mutta parisuhteen henkinen tila on. En ole koskaan ollut parisuhteessa, jossa olisin voinut paremmin kuin sinkkuna.

Monet miespuoliset ystäväni sanovat samaa. Olivat onnellisempia opiskellessaan ja sinkkuina. Toisaalta monet sanovat myös lasten tuoneen heidän elämään aivan uuden ulottuvuuden. Parisuhde ilman lapsia on kauhuskenaario itselle, mutta monille muille paras mahdollinen. Kukin taaplatkoon tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi