Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehen löytämisestä on nykypäivänä tullut näin vaikeaa?

11.08.2018 |

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (789)

Vierailija
321/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuo yksi luuli, että se numero+ tarkoittaa näkemättömien profiilien uusia tykkäämisiä? Ei ihme, että tuntui hurjalta. :D 

Juuri sitä se tarkoittaa. Numeron kohdalla on kaikki profiilit joita et ole vielä päässyt selaamaan ja joista tulee heti mätsi jos vedät oikealle.

Onko sinulla siis joku plus-versio? Ilmaisversiolla tuollaista ei kyllä tapahtunut. Ja minusta on ilmiselvää, että 99+ tarkoittaa, että tykkäyksiä on yhteensä enemmän kuin 99. Jos merkintä olisi +99, se tarkoittaisi, että tykkäyksiä on tullut lisää. Ja tosiaan olettaisin, että se 99+ on se maksimiraja, josta luku ei enää muutu, koska se minulla siihen pysyvästi jämähti. 

Vierailija
322/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuo yksi luuli, että se numero+ tarkoittaa näkemättömien profiilien uusia tykkäämisiä? Ei ihme, että tuntui hurjalta. :D 

Juuri sitä se tarkoittaa. Numeron kohdalla on kaikki profiilit joita et ole vielä päässyt selaamaan ja joista tulee heti mätsi jos vedät oikealle.

Onko sinulla siis joku plus-versio? Ilmaisversiolla tuollaista ei kyllä tapahtunut. Ja minusta on ilmiselvää, että 99+ tarkoittaa, että tykkäyksiä on yhteensä enemmän kuin 99. Jos merkintä olisi +99, se tarkoittaisi, että tykkäyksiä on tullut lisää. Ja tosiaan olettaisin, että se 99+ on se maksimiraja, josta luku ei enää muutu, koska se minulla siihen pysyvästi jämähti. 

Versiolla ei ole vaikutusta, itse en koskaan maksa nettideittailusta joten käytän ilmaista.

Miehenä pystyn lähes aina löytämään sen pienen blurratun pikakuvakkeen perusteella minusta tykänneen naisprofiilin. Ilmaisversiossa on myös muita keinoja päätellä kuka susta on tykännyt ennen kuin tykkäät hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyvän miehen tinderistä 35-vuotiaana, lapsettomana, työttömänä ja ylipainoisena. .

Kiva sulle ja kaikkea hyvää. Mutta tämä viesti kuvaa sitä, miten vääristynyt markkina Tinder on miesten kannalta.

Niinpä. Ero on aivan älytön ja niinpä pistää melkein vihaksi, kun joku edes vihjailee, että etsin Tinderin kautta jotain missiä tms. Naispuolinen ystäväni saa muutamalla kuvalla, joista ei välttämättä edes tunnista kasvoja, mätsin lähes jokaisen "omannäköisen" miehen kanssa. Treffejä saa sovittua pääkaupunkiseudulla vaikka päivittäin.

Itsellä ok profiili tai sellainen, jossa ei ole mitään vikaa ainakaan. Löytyy monenlaisia kuvia, pitkä esittelyteksti. Pitkä ja korkeasti koulutettu, jopa komea. Mätsien saaminen hankalaa, treffien jo lähes mahdotonta. Saan toki supertykkäyksiä ajoittain, mutta naiset ovat ikävä kyllä sellaisia, jotka eivät kiinnosta. Todella turhauttavaa roikkua Tinderissä vuodesta toiseen tai sitten tyytyä johonkin, koska ei muille kelpaa.

Hyvän tai mielenkiintoisen naisen löytäminen Tinderistä tai nettideittailusta on lähes mahdotonta. Jotkut naiset eivät tunnu käsittävän tuota eroa. Ei edes ystävänikään, vaikka hän voi valkata kenen kanssa mennä treffeille, kun taas miehenä pitäisi "tyytyä" vaan johonkin. Sitten alkaa se, että mitäs tuossa on vikana. No mikäs hänen mielestä on vikana näissä 90...95 prosentissa miehistä, jotka lähtevät vasemmalle saman tien.

Mutta tuohan edellyttää, että sinä olet ensin itse "tykännyt" noista naisista, jos Tinderin toimintaperiaatteen olen oikein ymmärtänyt. Miksi tykkäät naisista, jotka eivät kiinnosta?

Eipä edellytä. Henkilö voi ilmaista kiinnostuksensa antamalla jokun supertykkäyksen, jonka näkee, kun profiili tulee vastaan. En siis tykkää naisista, jotka eivät kiinnosta. Tietty joskus vahingossa, mutta poistan nuo mätsit, jos tällainen sattuu tulemaan.

Superlike on 99% aina vahinko. Sitä valintaa ei oikeasti saisi edes olla - kerran yksi mies oikein suuttui, kun laittoi viestiä mun vahingon takia ja selvisi, että se oli vahinko. Saa olla tosi varovainen, ettei vahingossa superliketä ketään, ja näin ollen en ikinä tinderöidessäni käyttänyt sitä tarkoituksella tai ottanut tosissani minulle tulleita superlikeja. Samaa sanovat kaikki kaveritkin. Joten mikä järki siinä sitten on?

Tinderistä on muuten tehty testit niin miesten kuin naistenkin vinkkelistä ja suosittelen palstamiehille näiden lukemista:

http://www.ptfu.fi/2015/03/suuri-tinder-kokeilu-ja-sen-tulokset.html?m=1

http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html?m…

Itse hylkäsin tinderin reilu vuosi sitten, ei ollut mun alusta ollenkaan. En jotenkin koe itselle luonnolliseksi lähteä jonkun tuntemattoman kanssa ulos, vaan ennemmin tutustun jonkin muun kautta irlisti ja sitten vasta mennään treffeille, kun kiinnostus jo on olemassa. Oma mies löytyi harrastuksen kautta.

Vierailija
324/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyvän miehen tinderistä 35-vuotiaana, lapsettomana, työttömänä ja ylipainoisena. .

Kiva sulle ja kaikkea hyvää. Mutta tämä viesti kuvaa sitä, miten vääristynyt markkina Tinder on miesten kannalta.

Niinpä. Ero on aivan älytön ja niinpä pistää melkein vihaksi, kun joku edes vihjailee, että etsin Tinderin kautta jotain missiä tms. Naispuolinen ystäväni saa muutamalla kuvalla, joista ei välttämättä edes tunnista kasvoja, mätsin lähes jokaisen "omannäköisen" miehen kanssa. Treffejä saa sovittua pääkaupunkiseudulla vaikka päivittäin.

Itsellä ok profiili tai sellainen, jossa ei ole mitään vikaa ainakaan. Löytyy monenlaisia kuvia, pitkä esittelyteksti. Pitkä ja korkeasti koulutettu, jopa komea. Mätsien saaminen hankalaa, treffien jo lähes mahdotonta. Saan toki supertykkäyksiä ajoittain, mutta naiset ovat ikävä kyllä sellaisia, jotka eivät kiinnosta. Todella turhauttavaa roikkua Tinderissä vuodesta toiseen tai sitten tyytyä johonkin, koska ei muille kelpaa.

Hyvän tai mielenkiintoisen naisen löytäminen Tinderistä tai nettideittailusta on lähes mahdotonta. Jotkut naiset eivät tunnu käsittävän tuota eroa. Ei edes ystävänikään, vaikka hän voi valkata kenen kanssa mennä treffeille, kun taas miehenä pitäisi "tyytyä" vaan johonkin. Sitten alkaa se, että mitäs tuossa on vikana. No mikäs hänen mielestä on vikana näissä 90...95 prosentissa miehistä, jotka lähtevät vasemmalle saman tien.

En voisi enemmän allekirjoittaa tätä viestiä.

Tinder on tavismiehelle ihan kamala väline, sieltä voi ainoastaan päästä treffeille sellaisten kanssa jotka ovat itseä paljon huonompia, pelkkää tyytymistä alaspäin.

Tein kerran profiilin naisena jossa oli vain nimi "mimmi" ja ikä 30v ja ei ollenkaan kuvaa. Voisi luulla että en saisi tykkäyksiä?

Sain tykkäyksiä niin paljon että en ehtinyt pyyhkimään niitä kaikkia minusta tykänneitä tarpeeksi nopeasti vasemmalle! Niitä tuli aivan liukuhihnalta!

Ja minä miehenä jolla on hyvin täytetty profiili niin kuvien kuin tekstin osalta saan ehkä yhden tykkäyksen parin päivän välein!

Olenko ymmärtänyt tinderin väärin? Luulin, että siellä näytetään vain ne profiilit, joista itsekin on tykännyt. Taisit keksiä tuon kokemuksesi ihan omasta päästä ;-)

Sinä et taida ymmärtää miten tinder toimii.

Se sovellus näyttää sulle että montako sinusta tykännytt miestä siellä on esim 3+ ja ne miehet tulee sulle näkyville kun pyyhit profiileja. Vaikka vedin niitä vasemmalle sen minkä ehdin niin tuo numero tykkäyksistä vain kasvoi.

Kyllä se olet nyt sinä, joka ei tiedä, miten tinder toimii? Miten sinä kuvittelet, että niitä tykkäyksiä tulisi, jos kaikille näytettäisiin ainoastaan niitä tykkäyksiä eikä sellaisia profiileja, joissa kumpikaan ei ole tykännyt? Se 3+ ei liity mitenkään niihin profiileihin, joita sinulle näytetään. 

Yrität nyt puhua sellaiselle henkilölle joka tietää tinderistä kaiken joka on tiedettävissä.

On faktatieto, että kaikki tykkäykset joita toinen henkilö sulle antaa tulee sulle näkyviin ja ne tulee sulle näkyviin niin pitkään kunnes vedät sen vasemmalle tai oikealle ja kyllä olen testannut asian.

Tietenkään sulle näytettävät profiilit ei ole kaikki niitä jotka on jo valmiiksi tykänneitä mutta jos vedät koko ajan vasemmalle ja tuo luku ei pienene niin se tarkoittaa sitä että niitä tykkäyksiä tulee jatkuvasti lisää.

Miten niin luku ei pienene? Minulla oli tinder pari vuotta ja siitä ajasta suurimman osan siinä luki 99+, vaikka välillä uusia profiileja ei edes tullut näkyviin. Eihän se näytä näkemättömien tykkääjien määrää, vaan kaikkien tykkääjien määrää. Se pienenee ainoastaan siinä tilanteessa, että joku sinusta tykännyt poistaa profiilinsa.

Minulla miehenä se luku menee yleensä aina 0 asti jos pyyhin vähän aikaa profiileja.

Jos joku minusta tykännyt profiili ei tule heti esiin selattavaksi niin voin esim muuttaa sijaintia tai ikäasetusta hieman ja täten olen saanut päivitettyä minusta tykänneen profiilin minulle näkyviin.

Olen todennut että se luku pitää ihan oikeasti paikkansa, jos sulla lukee 99+ niin susta on tykännyt sen verran miehiä.

No tuohan kertoo vain, että joku sinusta tykännyt botti tms poisti tykkäyksen. 

Miten voisi tuolla sinun systeemilläsi olla mahdollista, että minulla se luku olisi lähes 2 vuotta pysynyt täsmälleen samana nousematta ja laskematta? Asun metsässä, jossa oikeasti välillä tuli ilmoitus, että uusia profiileja ei enää ole, vaikka hakusäteeni oli pisin mahdollinen ja ikähaarukkaakin vaihtelin kokeilumielessä. Miten minulla olisi voinut olla sata minusta tykännyttä näkemätöntä profiilia, eikä niistä yhtäkään näytetty minulle? 

Tuo voi kyllä pitää paikkansa, että vaihtelemalla asetuksia ensin tulee näkyviin ne sinusta tykänneet. Mutta tuo ei kyllä ole mahdollista, että se numero kertoisi uusien tykkäämisen määrästä. Kyllä se kertoo jo olemassa olevien + uusien tykkäyksien määrästä. Ei ole mitenkään mahdollista, että minullakin metsässä päivittäin tulee uutta 99 tykkäystä yhdessä päivässä, vaikka uusia käyttäjiä ei näy. 

Tinderissä ei nykyisin ole yhtään botteja jotka tykkäisi susta. Ei ole ollut pitkiin aikoihin enää.

99+ on maksimilukea mitä se sovellus näyttää joten siksi se pysyy samana.

Kokeile laittaa molemmat asetukset ikä ja sijainti maksimiin asti ja sitten alat pyyhkimään niin lukeman pitäisi kaiken järjen mukaan pienentyä.

Minulla ei enää ole tinderiä, mutta kuten sanoin, monesti profiilien loputtua vaihtelin noita asetuksia. Jos loppuu niin loppuu. "lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä" tms. Jonnekkin ne päivittäiset sadat uudet tykkäykset sitten minulta katosivat eikä niitä koskaan minulle näytetty. Jännä juttu.

Jostain muustakin jutusta joskus ihmettelin, kun joku selitteli näitä olettamiaan toimintaperiaatteita, että miksi ihmeessä tinder ei näytä minulle profiileja, jos niitä jossain jemmassa on. Se taisi liittyä siihen väitteeseen, että minulle näytetään vain omantasoisia profiileja. En ymmärtänyt, miksi tinder mieluummin näyttäisi minulle tyhjää, kuin niitä eritasoisia profiileja. 

Vierailija
325/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen nainen ja ajattelen juuri noin. Seksi vasta kun ollan varmoja tunteista ja yhteensopivia.

Vierailija
326/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin tänään tinder goldin käyttöön, tykkäyksiä näkyi ennen sitä 99+, niitä oli oikeasti 649.

Vierailija
327/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen etsimäsi laatumies.

Mutta en jaksa naisten oikkuja, kiukuttelua ja pompotusta. 

Yksin on helppoa ja varakasta elää 🤩

+ 1

Eritoten mielekästä & VARAKASTA !

Eikä ole kersa-pommia tikittämässä nurkissa, joka räjähtäessään pilaa elämän sekä tulevaisuuden.

Ihan ohimennen: meillä jää sekä miehelle että minulle enemmän rahaa käyttöön, kun asumme yhdessä eli asumiskustannukset puolittuivat. Laitamme kuukausittain yhteiselle tilille saman summan, joka on vähemmän kuin mitä kumpikaan yksin asuessaan käytti asumiseen, ruokaan ja muihin juokseviin kuluihin. Loppuraha on täysin henkilökohtaista, sen saa säästää, sijoittaa tai käyttää matkustamiseen tai mikä nyt kumpaakin kiinnostaa. Miehellä se on nyt kesällä ollut lähinnä moottoripyörä, itse suunnittelen parhaillaan syksylle ulkomaanmatkaa.

Minulla ihan päivvastaiset kokemukset jostain syystä, sinkkuna jää enemmän käyttörahaa, vaikka maksan asuntolainaa, sijoitan ja laitan rahaa säästötilille joka kuukausi. Syytä tähän en tiedä, kun pitäis kaiken järjen mukaan olla halvempaa asua jonkun kanssa.

Sama! Muistan, kun erottiin exän kanssa ja olin ekan vuoden ajan ihan ihmeissäni, että mitä oikein teen sillä kaikella rahalla, ajalla ja energialla, jota mulle siinä erossa vapautui. Jännä, miten tosiaan järjellä ajatellen sen pitäisi mennä just toisinpäin.

Nimim. Ei koskaan enää yhteistä taloutta

Vierailija
328/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löytänyt.Sitten päätin kokeilla vanhaa toimivaa tapaa ja ilmoitin kiinnostuneelle miehelle että vaadin ensin seurustelusuhdetta ja tarkoituksena myöhemmin kihlautua myös jne. Nopeasti löytykin mies ja nyt perhekin meillä. Tämä ei olisi onnistunut jos olisin vaan availlut jalkoja.

Naisilta saa haluamansa niin helposti, entä jos olisi toisin..

olisiko seurustelua ym.enemmän?

Vierailija
329/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sinunlaisia naisia maailma täynnä. Sorkitaan joka paikkaan jatka vain samanlailla ja nauti seksistä. Unoha perheen perustaminen et kelpaa kellekään vaki vaimoksi.

Vierailija
330/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

"Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde"

Semmosta huo"raamista sitten. Asia kunnossa, jatkakaa.

Vierailija
331/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Versiolla ei ole vaikutusta, itse en koskaan maksa nettideittailusta joten käytän ilmaista.

Miehenä pystyn lähes aina löytämään sen pienen blurratun pikakuvakkeen perusteella minusta tykänneen naisprofiilin. Ilmaisversiossa on myös muita keinoja päätellä kuka susta on tykännyt ennen kuin tykkäät hänestä.

Niin, tottakai se näyttää siinä blurratussa sen viimeisimmän tykkääjän, mutta kyllä kai se näyttää sen siinä, vaikka olisit sen jo pyyhkäissytkin, jos sen jälkeen uusia ei ole tullut. 

Vierailija
332/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknologiasovellukset on miehille välillä vähän kinkkisiä. Minunkin yksi kaveripoika valitti, miten aina tinderissä saa tehdä aloitteet mätsille - että kuinka kiva olis, jos nainen kerrankin olisi tarjolla ensin. Luulin pitkään, että tarkoittaa keskustelunaloitusta, mutta sitten selvisi, että hän luuli tykkäyksensä näkyvän aina toiselle ja sen toisen joko hyväksyvän tai hylkäävän sen tykkäyksen. Tämä siksi, että hänelle sattui kaikki mätsit tulemaan niin, että ehti ensin itse tykätä ja mätsi tuli jälkijunassa.

Tiedoksi tinderistä tietämättömille: tiedät mätsistä vasta, kun molemmat osapuolet on tykänneet toisistaan.

Vierailija
333/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään löydä mitään ja olen alle 30v. Olen urheilullinen ja empaattinen sekä asennetta ja mielipiteitä löytyy. Ulkonäköä ei ole haukuttu koskaan. Nuorempana seurustelin monesti, mutta kaikki jäi vain seksin asteelle enkä ihmisenä merkinnyt yhtään mitään. Mietin onko enää mitään järkeä edes yrittää. En halua olla fyysisten tarpeiden tyydyttäjä yhtään kellekään.

Vierailija
334/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut mies muutamia vuosia sitten ja olen hivenen sua vanhempi. Voin kertoa suoraan, että ei kiinnosta yhtään vakituinen suhde. Elän mielummin yksin (+ lasten kanssa sovituilla viikoilla). 

Luulen että tämä trendi on yleistymään päin koska eivät kaikki ihmiset jaksa säätää koko ajan elämäänsä parisuhteen sisällä. 

Vierailija
335/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin tänään tinder goldin käyttöön, tykkäyksiä näkyi ennen sitä 99+, niitä oli oikeasti 649.

Näin arvelinkin sen menevän. Mutta nyt on epäselvää, mitä tykkäyksiä siinä lasketaan. Kaikkia vai näkemättömien profiilien tykkäyksiä. Minä olen aina olettanut, että siinä on kaikki tykkäykset, koska luku ei pienentynyt, vaikka uusia profiileja ei enää minulle näkynyt. Ei ole tullut mieleenikään, että ne ovat näkemättömiä tykänneitä profiileja. 

Vierailija
336/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi enemmän allekirjoittaa tätä viestiä.

Tinder on tavismiehelle ihan kamala väline, sieltä voi ainoastaan päästä treffeille sellaisten kanssa jotka ovat itseä paljon huonompia, pelkkää tyytymistä alaspäin.

Tein kerran profiilin naisena jossa oli vain nimi "mimmi" ja ikä 30v ja ei ollenkaan kuvaa. Voisi luulla että en saisi tykkäyksiä?

Sain tykkäyksiä niin paljon että en ehtinyt pyyhkimään niitä kaikkia minusta tykänneitä tarpeeksi nopeasti vasemmalle! Niitä tuli aivan liukuhihnalta!

Ja minä miehenä jolla on hyvin täytetty profiili niin kuvien kuin tekstin osalta saan ehkä yhden tykkäyksen parin päivän välein!

Olenko ymmärtänyt tinderin väärin? Luulin, että siellä näytetään vain ne profiilit, joista itsekin on tykännyt. Taisit keksiä tuon kokemuksesi ihan omasta päästä ;-)

Sinä et taida ymmärtää miten tinder toimii.

Se sovellus näyttää sulle että montako sinusta tykännytt miestä siellä on esim 3+ ja ne miehet tulee sulle näkyville kun pyyhit profiileja. Vaikka vedin niitä vasemmalle sen minkä ehdin niin tuo numero tykkäyksistä vain kasvoi.

Kyllä se olet nyt sinä, joka ei tiedä, miten tinder toimii? Miten sinä kuvittelet, että niitä tykkäyksiä tulisi, jos kaikille näytettäisiin ainoastaan niitä tykkäyksiä eikä sellaisia profiileja, joissa kumpikaan ei ole tykännyt? Se 3+ ei liity mitenkään niihin profiileihin, joita sinulle näytetään. 

Yrität nyt puhua sellaiselle henkilölle joka tietää tinderistä kaiken joka on tiedettävissä.

On faktatieto, että kaikki tykkäykset joita toinen henkilö sulle antaa tulee sulle näkyviin ja ne tulee sulle näkyviin niin pitkään kunnes vedät sen vasemmalle tai oikealle ja kyllä olen testannut asian.

Tietenkään sulle näytettävät profiilit ei ole kaikki niitä jotka on jo valmiiksi tykänneitä mutta jos vedät koko ajan vasemmalle ja tuo luku ei pienene niin se tarkoittaa sitä että niitä tykkäyksiä tulee jatkuvasti lisää.

Miten niin luku ei pienene? Minulla oli tinder pari vuotta ja siitä ajasta suurimman osan siinä luki 99+, vaikka välillä uusia profiileja ei edes tullut näkyviin. Eihän se näytä näkemättömien tykkääjien määrää, vaan kaikkien tykkääjien määrää. Se pienenee ainoastaan siinä tilanteessa, että joku sinusta tykännyt poistaa profiilinsa.

Minulla miehenä se luku menee yleensä aina 0 asti jos pyyhin vähän aikaa profiileja.

Jos joku minusta tykännyt profiili ei tule heti esiin selattavaksi niin voin esim muuttaa sijaintia tai ikäasetusta hieman ja täten olen saanut päivitettyä minusta tykänneen profiilin minulle näkyviin.

Olen todennut että se luku pitää ihan oikeasti paikkansa, jos sulla lukee 99+ niin susta on tykännyt sen verran miehiä.

Eihän tinder edes näytä sun profiilia henkilöille, jotka ei ole sun haarukassa? Noi asetuksia muuttamalla saadut mätsit on uusia mätsejä, jotka oot saanut kun sun profiili on näkynyt uusille ihmisille aserusten muuttumisen myötä. Ei ne mitään ”esiin tulleita” ole olleet.

Vierailija
337/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulla sitten naisena menee ilmeisesti tosi huonosti, kun tinderissä tuli matcheja joku 4kpl.

Ja oli kuva.

Vierailija
338/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi monet miehet tuomitsevat naisten FSB-jutut. Eikö yksi seksikumppani ole parempi kuin yhden illan jutut. Joskus vain seurustelu ei tule kysymykseen, jos toiveet tulevaisuudelle ovat erilaiset.

Kyllähän se kertoo että naisessa on jotain suurta vikaa jos tuollaiseen alistuu. Ei voi pitää edes jalkojansa yhdessä vaan pitää tyytyä johonkin jätkään joka ei oikeasti välitä siitä sen takia että sais munaa.

Samaa kastia nuo ovat kuin ne yhden illan juttuja harrastavat naiset.

Toisinsanoen sinua ärsyttää että naiset eivät kuuliaisesti alistu ja tottele SINUA, se että naisetkin ovat seksuaalisia olentoja ja heillä on vapaus niitä tarpeita täyttää.

Se ei ole mitään alistamista, jos nainen itse omasta tahdostaan on seksisuhteessa. Mies ei ehkä välitä naisesta sen kummemmin, mitä sitten? Välittääkö nainen miehestä? Tuskin. Välittäminen ei ole suhteen pointti,vaan seksi.

Vierailija
339/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KatriinaK kirjoitti:

Olet nainen joka et tarvitse kunnon miestä. Jatka vain samaa rataa ja antaudu mahdollisimman monelle miehelle. .Sinunlaisia naisia maailma tarvitsee..Unoha kiltit miehet.

Vierailija
340/789 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tottakai se näyttää siinä blurratussa sen viimeisimmän tykkääjän, mutta kyllä kai se näyttää sen siinä, vaikka olisit sen jo pyyhkäissytkin, jos sen jälkeen uusia ei ole tullut. 

Blurrattu kuvake näyttää käyttäjän ekan kuvan niin pitkään kunnes olet pyyhkinyt käyttäjän vasemmalle tai oikealle. Usko pois se poistuu kyllä siitä. Se ei ole mikään kokonaismäärä.

Jos se käyttäjä päätyy mätseihin niin poistuu blurratusta kuvasta.