Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen löytämisestä on nykypäivänä tullut näin vaikeaa?

11.08.2018 |

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (789)

Vierailija
41/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tehnyt ihmisistä niin pinnallisia, että etsivät jotain mitä ei ole olemassa tai saavutettavissa.

Vierailija
42/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun minulle selviäisi, että deitillä on/on ollut samanaikaisesti useampi fwb-suhde meneillään, niin ihan sama miltä hän näyttäisi, saisinko minäkin tai olisiko hauskaa seuraa. Ei kiinnostaisi jatko.

Voisitko avata, miksi näin? Jos ei parisuhdetta löydy, pitäisikö olla selibaatissa tai olisivatko yhden illan jutut sitten parempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä mulle on löytynyt seuraa. Ainoa ongelma näissä on ollut etäisyys. Ihanimmat ovat olleet pohjoisesta :(

Oon kahden vaiheilla alanko etäsuhteeseen kotimaisen pakkasukon kanssa vaiko keski-eurooppalaisen lievästi työnarkomaanisen. Molemmissa löytyy hyvät, sekä huonot puolensa :P

Toivottavasti sun kaltainen kurwa joka pyörittää kahta miestä samaan aikaan ei saa kumpaakaan ja jos yhtään tunnen elämää niin et tule saamaankaan ja jos saat se tulee olemaan kärsimystä.

Ja ongelma oli? Tavallisella mielentilalla varustettu tajuaa kyllä mikä ero on seurustelulla ja tapaamisella. Molemmat tietävät toisistaan ja ovat sanoneet odottavansa mun siirtoa. En ala olemaan kuin yhden kanssa kerrallaan. Muistin juuri millaisia miehiä yleensä varon ;)

Todellakin kannattaa varoa, koska jos teet mun kanssa tuolla tavalla niin tulee aika iso show sen jälkeen.

Olet löytänyt kaksi miesnar-tt-ua.

Jotka ovat molemmat saaneet elämässään aikaiseksi jotain. Molemmilla sattuu olemaan tavoitteita uraansa kohtaan. Heille naisen löytäminen ei ole minkään valtakunnan pakko päinvastoin kiva lisä. 

Tuollainen mies on ainut vaihtoehto. Olemme palstalta oppineet että "tavismies" ottaa mitä saa eli tyytyy vain johonkin ja mahdollisuuden tullen pettää ja jättää. Jos ei saa mahdollisuutta niin käyttää vain naista mahdollistamaan omat parisuhdehaaveet.

Vierailija
44/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa kunnollisista miehistä on lähtenyt hakemaan naisensa ulkomailta, en tiedä mikä siinä mahtaa olla syynä. Enkä pettymykset tai jotain. 

Miksi jäädä Suomeen olemaan "tylsä nörtti" suomalaisten naisten mielestä, kun ulkomailla voi olla "älykäs ja hyvä mies"?

Vierailija
45/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa kunnollisista miehistä on lähtenyt hakemaan naisensa ulkomailta, en tiedä mikä siinä mahtaa olla syynä. Enkä pettymykset tai jotain. 

Miksi jäädä Suomeen olemaan "tylsä nörtti" suomalaisten naisten mielestä, kun ulkomailla voi olla "älykäs ja hyvä mies"?

Raha.

Vierailija
46/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se mies etsimällä löydy esim. Netistä en edes viitsi ottaa. Siellä on paljon huijareita, alkoholisteja tai muuten aivan outoja tyyppejä esim. Leukoja narsisteja ja mielenvikaisia. PITÄÄ TIETYSTI OLLA AVOIN JA YSTÄVÄLLINEN, KEHITTÄÄ ITSEÄÄN JNE. EN usko, että onni aina tulee naisella miehen myötä. Itse olen tavattoman onnellinen ilman miestä. ON paljon töitä, ystäviä , matkoja. Pahempi yksin kuin kaksin ja yksin tai huonon miehen kanssa. Nykyisin saa olla viisas ja varovainen, ettei vanhana itke ja kadu.

Vierailija
47/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on liian korkeat vaatimukset...

Muistakaa että kauniita naisia mahtuu 10 tusinaan.

Komeita miehiä on 1 ehkä 20 tusinassa.

Siihen päälle vielä urheillisuus yms. Niin moni etsii itselleen liian tasokasta seuraa.

POINTTI.. TYYTYKÄÄ SIIHEN SOHVA PEKKAAN.

Vierailija
48/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha.

Ainoastaan siltä osin, että mies elättää itsensä eikä tuhlaa typeriin asioihin. Kyse ei siis ole mistään thaivaimoista vaan esim. keski- tai itä-eurooppalaisista koulutetuista naisista. Toki sieltäkin löytyy naisia, joille unelmamies on "pitkä, tumma ja komea" mutta tavisnaiset toivovat miehiltään vähän fiksumpia asioita

Vierailija
49/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etsimällä löydy.

Vierailija
50/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on liian korkeat vaatimukset...

Muistakaa että kauniita naisia mahtuu 10 tusinaan.

Komeita miehiä on 1 ehkä 20 tusinassa.

Siihen päälle vielä urheillisuus yms. Niin moni etsii itselleen liian tasokasta seuraa.

POINTTI.. TYYTYKÄÄ SIIHEN SOHVA PEKKAAN.

Minkä ihmeen takia pitäisi tyytyä johonkin jota ei halua? Kuinka onnellisen suhteen tästä ajattelit rakentaa? Sellaisen jossa tyytyjä lähtee heti jos saa jotain muuta.

Vierailija
51/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6349 kirjoitti:

Kyllä miehen löytää jos osaa edes hieman ns pelata kireet farkut vähän paljasta pintaa pyllyvakofarkut tai olkatoppi, otsis silmille . Mitä vaan mikä herättää kiinnostuksen. Jos olet tylsästi pukeutunut ja poissaoleva niin kukaan ei oo susta kiinnostunut. Niin se vain on. Pidä itsesi esillä joko pukeutumisella tai rohkealla käytöksellä niin kyllä onnistuu. Ei kukaan haluu seinäruusua itsalleen. Itse olen reilusti ylipainoinen nainen. Otsis roikkuu silmil mut en koskaan ole lähtenyt baarista ilman seuralaista jos olen niin halunnut t Teija ryhävalas

Jos et tajunnut nii.

Tässä ketjussa on kyse nyt jostain ihan muusta ku baarissa olevista kännikaloista.

Tässä ketjussa haetaan kunnon miestä parisuhteeseen. Ei mitään kännikalojen huomiota, sitä saa jokainen nainen.

Vierailija
52/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu moni nainen luulee olevansa haluttua tavaraa jos saa kännikaloilta huomiota.

Koittakaa saada niiltä komeilta, urheilullisilta ja itsevarmoilta selvinpäin olevilta miehiltä huomiota niin voitte sanoa olevanne haluttuja. Se huomio ei niin vaan tule.

Vierailija
53/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä baareista vielä. Ja kannattaa pistä sormus vasempaan nimettömään niin seuraa löytyy varmasti, hyviäkin yksilöitä.

Ei mustakaan kukaan sinkkuna ollu kiinnostunu, mutta kun menin naimisiin niin jostain syystä aloin kiinnostaa miehiä :D

Eikä siellä baarissa tarvii kännissä hillua, hauskempaa olla selvinpäin.

Vierailija
54/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän oikeesti tasan kaksi komeaa ja urheilullista miestä. Muut tuntemani miehet on perusmassaa.

Noi kaksi on sinkkuja siitä syystä että heille naisten saanti on erittäin helppoa. Vaikka oisivat suhteessa niin houkutuksia tulee joka suunnasta, suhteet kestää vaan hetken.

Älkää juosko sellasen perässä mitä teistä ei ole pitämään.

Vierailija
55/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

länsimaat esimerkiksi kirjoitti:

Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Suomessa on pieni väkiluku, ja tietty määrä eri ikäluokkien edustajia. 

Minulla on reilusti enemmän vientiä ulkomailla kuin Suomessa. Täällä minua lähestyy lähinnä muslimit ja afrikkalaiset, en muista että yksikään tuntematon suomalainen mies olisi ikinä lähestynyt minua mutta muutama valkoihoinen turisti sentään on. Olen myös miettinyt, että ehkä en vain ole suomalaisten miesten mieleen. Englannissa ja Yhdysvalloissa seuraa tulee helposti, erityisesti englantilaiset miehet ovat tehneet vaikutuksen, en vain ole ollut halukas kaukosuhteeseen ja kaikki matkani ovat olleet sen verran lyhyitä, ettei kunnolla ole ehtinyt tutustua.

Vierailija
56/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän oikeesti tasan kaksi komeaa ja urheilullista miestä. Muut tuntemani miehet on perusmassaa.

Noi kaksi on sinkkuja siitä syystä että heille naisten saanti on erittäin helppoa. Vaikka oisivat suhteessa niin houkutuksia tulee joka suunnasta, suhteet kestää vaan hetken.

Älkää juosko sellasen perässä mitä teistä ei ole pitämään.

Mistä tulee oletus että ap hakee jotain mitä ei voi saada? Vaihtoehdot siis on olla sellaisen kansaa jota ei halua tai mies joka pettää.

Ok. Naiset, eiköhän pysytä sinkkuna.

Vierailija
57/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin itsekin. Ikää 24v ja pitkäaikainen poikaystäväni jätti minut 3kk sitten todettuaan ettei enää tarvitse parisuhdetta mihinkään. Usko ja luotto horjuu miehiä kohtaan mutta latasin (ja poistin) tinderin ja turhauduin vain siihenkin. Olin jo valmis asettumaan aloilleni mutta ilmeisesti miehillä menokenkä vipattaa kun pitäisi asettua ja olen murheen murtama. Pidin itsestäni huolta(165cm ja 55kg), olen opiskellut ja vakituisissa töissä, söpö ja mielestäni ihan rento ja hauska. En ymmärrä mistä niitä miehiä löytyisi jotka haluavat oikean parisuhteen ja jakaa arjen ilot ja myös ne haasteet kanssani. :(

Eihän se mikään ihme ole, mies on vasta lähestymässä parasta ikäänsä eikä tietenkään halua asettua aloilleen vaan nauttia elämästä. Sinun pitää löytää hieman vanhempi mies, jolla se menokenkä ei enää niin vipata.

Vierailija
58/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekaan.

Vierailija
59/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa nyt kadulla silmät auki sitä miesvalikoimaa. Ei siellä ole mitään adoniksia katukuvassa ku max kerran kesässä osuu kohalle.

Tyytykää perus ukkoihin. Te ootte itsekkin.ihan perusmassaa.

Kauniita ok näköisiä on joka paikassa. Ette ole erityisiä.

Vierailija
60/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

länsimaat esimerkiksi kirjoitti:

Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Suomessa on pieni väkiluku, ja tietty määrä eri ikäluokkien edustajia. 

Minulla on reilusti enemmän vientiä ulkomailla kuin Suomessa. Täällä minua lähestyy lähinnä muslimit ja afrikkalaiset, en muista että yksikään tuntematon suomalainen mies olisi ikinä lähestynyt minua mutta muutama valkoihoinen turisti sentään on. Olen myös miettinyt, että ehkä en vain ole suomalaisten miesten mieleen. Englannissa ja Yhdysvalloissa seuraa tulee helposti, erityisesti englantilaiset miehet ovat tehneet vaikutuksen, en vain ole ollut halukas kaukosuhteeseen ja kaikki matkani ovat olleet sen verran lyhyitä, ettei kunnolla ole ehtinyt tutustua.

Lähesty itse suomimiehiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi