Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen löytämisestä on nykypäivänä tullut näin vaikeaa?

11.08.2018 |

En ymmärrä - olen monta vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti yrittänyt etsiä sopivaa miestä itselleni. Lopputuloksena on ehkä kymmenet ensitreffit ja pari tapailua, jonka aikana tavattu ehkä kolmisen kertaa. Lisäksi minulla on ollut tässä samanaikaisesti muutama seksiin perustuva suhde.

Nyt olen jotenkin tullut jo siihen ikään (30 v), etten enää kauheasti jaksaisi etsiä ketään yöelämästä tms., kun niin harvoin ketään osuu kohdalle ja niin harvoin niistä mitään kuitenkaan tulee. Milloin tästä parisuhteen muodostamisesta on tullut näin vaikeaa? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (789)

Vierailija
21/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elämää.

Vierailija
22/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsimäsi laatumies.

Mutta en jaksa naisten oikkuja, kiukuttelua ja pompotusta. 

Yksin on helppoa ja varakasta elää 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vain tulossa järkiinsä - miksi pilata elämänsä riivinraudalla kun voi elää pitäen kaikissa asioissa päätösvallan itsellään ilman turhia sosiaalisia painolasteja.

Vierailija
24/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa kunnollisista miehistä on lähtenyt hakemaan naisensa ulkomailta, en tiedä mikä siinä mahtaa olla syynä. Enkä pettymykset tai jotain. 

Itsekkin ajattelin lähteä keski/itä eurooppaan etsimään naista. Minulla on siellä juuria.

25/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole pakko mennä naimisiin seksin tai taloudellisen toimeentulon takia.

Vierailija
26/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mä kävin varmaan sata kertaa treffeillä ennen kuin löysin miehen, sä olet vielä nuori ja kymmenet treffit eivät ole mitään... Mullakin usko horjui monta kertaa (ja joskus horjuu ton miehenkin kanssa :D). Mutta tsemppiä siis, joskus siihen pitää laittaa vähän työtä.

Vierailija
27/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KatriinaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.

Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta. 

Sunlainen nainen ei kelpaa kunnolliselle miehelle. Sua on härkitty ja sorkittu.

Härkitty ja sorkittu? Millainen on kunnollinen mies?

Vierailija
28/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disney pitäs hakata siitä hyvästä että istutti naisiin sen "unelmien prinssin" hakemisen. Ja Sinkkuelämää- sarjan tuottajat pitäs polttaa roviolla.

Hakata nyt vainajaa...ja romanttisia juttuja on kirjoitelleet monet monituiset kirjailijat. Jokainen normaali ihminen erottaa sadut todesta.

Vierailija
29/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KatriinaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteeseen ryhdyttäessä on kyllä oltava tavoitteet selvillä. Sinulla pitäisi olla tavoitteena taudittoman hedelmöityskykyisen kehosi käyttäminen lisääntymiseen yhdessä hyvälle tuoksuvan miehen kanssa ja miehen sitouttaminen isyyteen.

Näissä seksisuhteissa tavoitteena on ollut vain nautinto ja hyvä seura. Näistä miehistä en ole halunnut mitään enempää. Oikeanlaisen miehen kanssa tavoitteena voisi olla joissain vaiheessa myös lasten hankinta. 

Härkitty ja sorkittu? Millainen on kunnollinen mies?

Mies millä on itsehillintää. Mies joka yrittää elää puhdasta elämää.

Vierailija
30/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on se, kun kaiki tietävät että vertaillaan ja Tinderissä vaan jotain pikatreffejä! Kukaan ei enää luonnossa uskalla lähestyä? Miksi? Pitääkö ihmisiä ihan oikeasti etsiä ensin verkosta??? Vaikka ympärillä vilisee koko ajan?

Vierailija
31/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä mulle on löytynyt seuraa. Ainoa ongelma näissä on ollut etäisyys. Ihanimmat ovat olleet pohjoisesta :(

Oon kahden vaiheilla alanko etäsuhteeseen kotimaisen pakkasukon kanssa vaiko keski-eurooppalaisen lievästi työnarkomaanisen. Molemmissa löytyy hyvät, sekä huonot puolensa :P

Vierailija
32/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KatriinaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KatriinaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta en kyllä usko yhtään tällaiseen. Sitäpaitsi eihän ne miehet edes tiedä näistä, en koskaan puhu entisistä nykyisille miehille. 

Kolmikymppiset miehet eivät ole enää mitään penikoita, ja taitavat monet vaistota sinusta löyhän moraalisi sanomattakin. Järvi ei kulu soutamalla, mutta jokin muu kuluu.

Mikä kuluu? Ja miten niin löyhä miraali, miehelle ok olevat asiat eivät ole ok naisen tekeminä? (En ole ap)

Ei ole ok, mutta sä et edes vilkaise toista kertaa niitä miehiä ketkä elävät puhdasta kurinalaista elämää.

T: Hyypiö

Vierailija
33/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin. Ikää 24v ja pitkäaikainen poikaystäväni jätti minut 3kk sitten todettuaan ettei enää tarvitse parisuhdetta mihinkään. Usko ja luotto horjuu miehiä kohtaan mutta latasin (ja poistin) tinderin ja turhauduin vain siihenkin. Olin jo valmis asettumaan aloilleni mutta ilmeisesti miehillä menokenkä vipattaa kun pitäisi asettua ja olen murheen murtama. Pidin itsestäni huolta(165cm ja 55kg), olen opiskellut ja vakituisissa töissä, söpö ja mielestäni ihan rento ja hauska. En ymmärrä mistä niitä miehiä löytyisi jotka haluavat oikean parisuhteen ja jakaa arjen ilot ja myös ne haasteet kanssani. :(

34/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen löytää jos osaa edes hieman ns pelata kireet farkut vähän paljasta pintaa pyllyvakofarkut tai olkatoppi, otsis silmille . Mitä vaan mikä herättää kiinnostuksen. Jos olet tylsästi pukeutunut ja poissaoleva niin kukaan ei oo susta kiinnostunut. Niin se vain on. Pidä itsesi esillä joko pukeutumisella tai rohkealla käytöksellä niin kyllä onnistuu. Ei kukaan haluu seinäruusua itsalleen. Itse olen reilusti ylipainoinen nainen. Otsis roikkuu silmil mut en koskaan ole lähtenyt baarista ilman seuralaista jos olen niin halunnut t Teija ryhävalas

Vierailija
35/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että et löydykään hyvää miestä, kun et itse ole hyvä nainen. Miksi siis ansaitsisit hyvän miehen?

Vierailija
36/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain nirso, niin kuin muutkin naiset. Nyrpistäisit vain nokkaa, jos sulle joku tulisi puhumaan, ellei ole miesmalli.

Vierailija
37/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä mulle on löytynyt seuraa. Ainoa ongelma näissä on ollut etäisyys. Ihanimmat ovat olleet pohjoisesta :(

Oon kahden vaiheilla alanko etäsuhteeseen kotimaisen pakkasukon kanssa vaiko keski-eurooppalaisen lievästi työnarkomaanisen. Molemmissa löytyy hyvät, sekä huonot puolensa :P

Toivottavasti sun kaltainen kurwa joka pyörittää kahta miestä samaan aikaan ei saa kumpaakaan ja jos yhtään tunnen elämää niin et tule saamaankaan ja jos saat se tulee olemaan kärsimystä.

Ja ongelma oli? Tavallisella mielentilalla varustettu tajuaa kyllä mikä ero on seurustelulla ja tapaamisella. Molemmat tietävät toisistaan ja ovat sanoneet odottavansa mun siirtoa. En ala olemaan kuin yhden kanssa kerrallaan. Muistin juuri millaisia miehiä yleensä varon ;)

Todellakin kannattaa varoa, koska jos teet mun kanssa tuolla tavalla niin tulee aika iso show sen jälkeen.

Olet löytänyt kaksi miesnar-tt-ua.

Jotka ovat molemmat saaneet elämässään aikaiseksi jotain. Molemmilla sattuu olemaan tavoitteita uraansa kohtaan. Heille naisen löytäminen ei ole minkään valtakunnan pakko päinvastoin kiva lisä. 

Vierailija
38/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sun kaltainen kurwa joka pyörittää kahta miestä samaan aikaan ei saa kumpaakaan ja jos yhtään tunnen elämää niin et tule saamaankaan ja jos saat se tulee olemaan kärsimystä.

Ja ongelma oli? Tavallisella mielentilalla varustettu tajuaa kyllä mikä ero on seurustelulla ja tapaamisella. Molemmat tietävät toisistaan ja ovat sanoneet odottavansa mun siirtoa. En ala olemaan kuin yhden kanssa kerrallaan. Muistin juuri millaisia miehiä yleensä varon ;)

Todellakin kannattaa varoa, koska jos teet mun kanssa tuolla tavalla niin tulee aika iso show sen jälkeen.

Jotka ovat molemmat saaneet elämässään aikaiseksi jotain. Molemmilla sattuu olemaan tavoitteita uraansa kohtaan. Heille naisen löytäminen ei ole minkään valtakunnan pakko päinvastoin kiva lisä. 

Mitä tekemistä tällä on sen faktan kanssa, että olet laittanut kaksi miestä kilpailemaan keskenään ja pyörität heitä samaan aikaan? Kuka sinä oikeen luulet olevasi?

Vierailija
39/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain nirso, niin kuin muutkin naiset. Nyrpistäisit vain nokkaa, jos sulle joku tulisi puhumaan, ellei ole miesmalli.

Tämä olisikin hauska skenaario. Olen ulkona kavereiden kanssa ja siihen pelmahtaa joku mies selittämään että hän ei ole kalsarimalli. Saattaisimme nauraa.

Vierailija
40/789 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä tällä on sen faktan kanssa, että olet laittanut kaksi miestä kilpailemaan keskenään ja pyörität heitä samaan aikaan? Kuka sinä oikeen luulet olevasi?

Googleta mitä tarkoittaa tapailu ja sen jälkeen seurustelu. Tämän enempää en aio sulle vastata eivätkä he joudu kilpailemaan toisistaan. Saavat jatkaa elämäänsä ja etsintää kuten tähänkin asti, mikä jälleen kerran kuuluu normaaliin tapailemiseen. Toista ei voi omistaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi