Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantua masennuksesta???

Vierailija
11.08.2018 |

Mikä hitto päätäni vaivaa? Ketuttaa suorastaan... Olen seurustellut puolisen vuotta, valmistuin juuri kesäkuussa, olen tehnyt kesällä kaikkea kivaa ja on kyllä ollut paras kesä tähän asti. SILTI pari viime viikkoa on ollut voimaton olo: mikään ei huvita, mitään ei jaksa tehdä (todella saamaton fiilis) ja tekisi mieli vain nukkua. Väsyttääkin enemmän kuin aikaisemmin... Ja olen herkillä sekä itkettää. Syksy on kyllä aina ollut raskasta aikaa (viime syksykin tällaista), mutta mikä helkatti mättää, kun olen kuitenkin pääasiassa onnellinen.

Sepramia käytän ja se onkin ollut pelastus, mutts miten pääsen kokonaan tästä eroon? Selkäkin on saakelin kipeä, siihen sattuu aina masennuksen voittaessa. Pitääkö minun alistua masennukselle eli levätä, vai tapella vastaan eli tehdä koko ajan jotain vaikka voimat eivät riittäisi?

T. 19v tyttö

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koulu ja ihanat uudet ystävät auttoi. Sitä ennen oli myös terapia ja lääkitys.

Harmillisesti vakava masennus uusiutui sitten 10v parantumisesta :(

Vierailija
62/66 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä koulu ja ihanat uudet ystävät auttoi. Sitä ennen oli myös terapia ja lääkitys.

Harmillisesti vakava masennus uusiutui sitten 10v parantumisesta :(

Voi ei. :( Tsemppiä! Toivottavasti löydät taas tien parempaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että ahdistusta helpottaa, kun alan tietoisesti hymyillä ja keskityn siihen miltä hymy tuntuu. Alussa tuntuu tosi tyhmältä, mutta hetken päästä huomaa kuinka alkaa rentoutua. Ylipäätään, jos vaan pystyt, tee asioita, joita tekisit, jos et olisi masentunut.

Vierailija
64/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "masennus" parani kun jätin e-pillerit pois. 

Vierailija
65/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mieleenterveeysongelmiin skitsoaa lukuunottamattta.

Vierailija
66/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäää on ketjuuureaktioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä