Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flow-kuvia hipstereistä

Vierailija
11.08.2018 |

Iltalehden jutussa oli kuvia Flow-kävijöistä. Jollain v*tun hipsterillä oli Slayer-paita. Nyt ahdistaa ja kovaa. Eikö tuo ole sitä kaikkien paheksumaa kulttuurista omimista??
Metal is passion, not fashion!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi dissaat festaria jos et ole edes käynyt siellä? Kannattaa kokeilla ennen kuin tyrmää. Flow on ainutlaatuinen festari Suomessa. Mahtava tunnelma ja hieno alue. Ruoka hyvää ja aina on saanut lihapihvin sisältävän burgerin kun sellaisen on hallunnut. Artistit ei edes merkkaa tuolla mulle niin paljon, hyvä meininki siellä on joka tapauksessa.

Tänä vuonna en mennyt, mutta ei se turhaan myy aina loppuun vaikka kallis festari onkin. 

Itse menen musiikkifestareille musiikin vuoksi, en näyttäytymään coolina kavereille. Kokeilkaa Hyvinkään Steelfestiä, on sielläkin tunnelmaa. Se tosin johtuu esiintyjistä ja faneista. Eikä haittaa jos joku laittaa sinne Slayer-paidan, vaikka se vähän poppia sinne olisi.

Vierailija
22/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehden jutussa oli kuvia Flow-kävijöistä. Jollain v*tun hipsterillä oli Slayer-paita. Nyt ahdistaa ja kovaa. Eikö tuo ole sitä kaikkien paheksumaa kulttuurista omimista??

Itsekin enimmäkseen metallia kuuntelen, mutta eikö nyt mene vähän yli? Pitäiskö Slayer-paidan ostajalle pitää joku tietovisa ennen myyntiä? Esim. Kuka heistä ei ole soittanut Slayerissä: Dave Lombardo, Gary Holt vai Glenn Benton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flow-porukka snobbailee kuin aateliset ennen Ranskan vallankumousta ja luulevat olevansa ironisia. Vähän hupia hevarijunttien kustannuksella, kunhan muistetaan syleillä maailmaa ja maapalloa aina välillä, kun niin kovasti välitetään muista! Mikäpä siinä, mutta ihmeen paljon lihavia ihmisiä noissa rikkaiden kekkereissä käy. Onko rikkaissa nykyään lihaviakin, vai ovatko ne jotain poliittisia maskotteja? Vassariköyhäthän tekee siellä Flowssa ilmaistöitä päästääkseen kerrankin rikkaiden pariin. Ryysyköyhälistö nuoleskelee degeneroitunutta wannabe-aatelia, joita pitää makutuomareinaan kaikessa.  Hyvä- ja huono-osaiset joutilaat bilettävät yhdessä demokraattisesti, keskiluokka raataa töissä. Ei tule kauaa kestämään tämä meininki. Ja hyvä niin.   

Onpa sulla paha olla. Toivottavasti löydät elämääsi tasapainoa, kaikkea hyvää!

Vierailija
24/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin enimmäkseen metallia kuuntelen, mutta eikö nyt mene vähän yli? Pitäiskö Slayer-paidan ostajalle pitää joku tietovisa ennen myyntiä? Esim. Kuka heistä ei ole soittanut Slayerissä: Dave Lombardo, Gary Holt vai Glenn Benton

Ei tarvita tietovisaa. Voisi riittää "tiesitkö että Slayer on bändi vai näitkö tuollaisen Kendellin päällä". Tosin kysymystä ei tarvita kun voi päätellä että kaupasta josta tuo on ostettu saa myös polaroid-kameroita.

Vierailija
25/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun näin Slayer-paidan jonkun hipsterin päällä....

Vierailija
26/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä härön näköistä porukkaa. 

Saaks noi jäbät oikeesti muka pildeä?

Vierailija
27/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi dissaat festaria jos et ole edes käynyt siellä? Kannattaa kokeilla ennen kuin tyrmää. Flow on ainutlaatuinen festari Suomessa. Mahtava tunnelma ja hieno alue. Ruoka hyvää ja aina on saanut lihapihvin sisältävän burgerin kun sellaisen on hallunnut. Artistit ei edes merkkaa tuolla mulle niin paljon, hyvä meininki siellä on joka tapauksessa.

Tänä vuonna en mennyt, mutta ei se turhaan myy aina loppuun vaikka kallis festari onkin. 

Itse menen musiikkifestareille musiikin vuoksi, en näyttäytymään coolina kavereille. Kokeilkaa Hyvinkään Steelfestiä, on sielläkin tunnelmaa. Se tosin johtuu esiintyjistä ja faneista. Eikä haittaa jos joku laittaa sinne Slayer-paidan, vaikka se vähän poppia sinne olisi.

Ei sinne kukana mene näyttäytymään kuin sinun fantasioissasi. Sulla taitaa olla tylsä elämä kun pitää puuttua siihen missä festereilla muut käyvät.

Artistit ei edes merkkaa tuolla mulle niin paljon

Artistit ei merkkaa musiikkifestareilla. Ei kait nuo Vegemessut kuitenkaan ole?

Eikä ole mitään sitä vastaan että käyvät Flowssa, ei ole mitään tuota tapahtumaa vastaan. Moni työkaveri meni tuonne, kiva heille.

Mutta on paskapuhetta väittää ettei pukeutumista harkita joskus hyvinkin tarkkaan, samahan se on metallifestareilla. Voinko laittaa tämän patch-liivin näiden housujen kanssa, en voi, laitan nuo toiset housut.

En arvosta että toisten kulttuurista otetaan pala jota hyödynnetään omassa tuntematta sitä toista kulttuuria. Nimenomaan Slayer on ollut tämän uhrina Kendall Jennerin tempauksen jälkeen.

Vierailija
28/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, mutta onneksi meikämandoliini, metallijäbä, kerää aina parhaat misukat ja flown jälkeen on kissaa jonoksi asti :D

Flown kävijät on luuseri-larppaajia...

Vierailija
29/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kukana mene näyttäytymään kuin sinun fantasioissasi. Sulla taitaa olla tylsä elämä kun pitää puuttua siihen missä festereilla muut käyvät.

Eikä ole mitään sitä vastaan että käyvät Flowssa, ei ole mitään tuota tapahtumaa vastaan. Moni työkaveri meni tuonne, kiva heille.

Mutta on paskapuhetta väittää ettei pukeutumista harkita joskus hyvinkin tarkkaan, samahan se on metallifestareilla. Voinko laittaa tämän patch-liivin näiden housujen kanssa, en voi, laitan nuo toiset housut.

En arvosta että toisten kulttuurista otetaan pala jota hyödynnetään omassa tuntematta sitä toista kulttuuria. Nimenomaan Slayer on ollut tämän uhrina Kendall Jennerin tempauksen jälkeen.

Siellä nimenomaan kuulee niitä uusia artisteja, mikä on hyvä asia. En viihdy päälavan isojen artistien keikolla.

Vierailija
30/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä nimenomaan kuulee niitä uusia artisteja, mikä on hyvä asia. En viihdy päälavan isojen artistien keikolla.

Alun perin vastattiin henkilölle joka käy kyseisessä tapahtumassa tunnelman ja hienon alueen takia. Alue on sama kuin Tuskassa, kojut tosin vaihtuvat eli siitäkö sitten kyse? Musiikki ei ilmeisesti kiinnostanut. Tunnelma on ihmisten luoma, sanoisin että sinun kaltaistesi "ihanaa, uusi bändi joka ei vielä suosittu" eli öh, hipstereiden ansiosta. Tosin kun menee hipsteri-tapahtumaan ja hakeutuu siellä marginaaliin... onko silloin ääri-hipsteri :)  

Metalliväki hylkää joskus bändin kun siitä tulee liian kaupallinen (Metallican Black album). Ei se siis sen suosioon vaikuta, mutta ne jotka diggasivat siihen asti vetävät rajan siihen levyyn. Johtuu lähinnä siitä että se mistä itse diggaa, eli rosoisuus muuttuu laskelmoiduksi tekemiseksi ja se jokin häviää. 

Vierailija
31/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flow-porukka snobbailee kuin aateliset ennen Ranskan vallankumousta ja luulevat olevansa ironisia. Vähän hupia hevarijunttien kustannuksella, kunhan muistetaan syleillä maailmaa ja maapalloa aina välillä, kun niin kovasti välitetään muista! Mikäpä siinä, mutta ihmeen paljon lihavia ihmisiä noissa rikkaiden kekkereissä käy. Onko rikkaissa nykyään lihaviakin, vai ovatko ne jotain poliittisia maskotteja? Vassariköyhäthän tekee siellä Flowssa ilmaistöitä päästääkseen kerrankin rikkaiden pariin. Ryysyköyhälistö nuoleskelee degeneroitunutta wannabe-aatelia, joita pitää makutuomareinaan kaikessa.  Hyvä- ja huono-osaiset joutilaat bilettävät yhdessä demokraattisesti, keskiluokka raataa töissä. Ei tule kauaa kestämään tämä meininki. Ja hyvä niin.   

Onpa sulla paha olla. Toivottavasti löydät elämääsi tasapainoa, kaikkea hyvää!

Passiivis-aggressivisen tekoempatian riemuvoitto ehti tähänkin ketjuun :D Kyllä sillä on aikaa. 

Vierailija
32/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, mutta onneksi meikämandoliini, metallijäbä, kerää aina parhaat misukat ja flown jälkeen on kissaa jonoksi asti :D

Ikaaitoja luusereita ne on, ei tartte larpata! Ns. hyvän maun älymystö kopioi pukeutumisensa kardashianeilta. Jep jep. Fiksua, kriittistä ja osoittaa hyvää makua. Not.

Vierailija
33/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metalli on aina ollut marginaalissa jota vierastetaan. Jos menet metallifestareille (Ilosaari ei ole sellainen vaikka siellä soittikin mm. Behemoth), menet sinne melkoisen varmasti musiikin vuoksi. Et mene sinne kaveriporukalla, vain istumaan nurmikolla, juomaan viiniä. Tai jos menet, varaudu siihen että korvasi saattavat vuotaa verta. Riippuu bändeistä, Tuskassa soittanut Europe tuskin aiheuttaa reaktioita. Tuska ei ole ollutkaan muutamaan vuoteen metallifestari.

Eli ei ole varsinaisesti misukoita tiedossa. Jos misukoita haluat selvitä missä he ovat (Flow) ja mene sinne kultturellin näköisenä. Artisteista (meinasin kirjoittaa bändeistä, hupsua...) ei tarvitse tietää mitään, ei niitä kukaan muukaan tunnista.

Vierailija
34/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt oikeesti miksi teitä risoo Flow ja sen kävijät niin paljon?

Vierailija
35/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun näin Slayer-paidan jonkun hipsterin päällä....

Kyllä minä mieleni pahoitin kun näin sulkapäähineen Herra Heinämäen Lato-yhtyeen jäsenellä.

Vierailija
36/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri en ymmärrä. Mikä siinä Flown tunnelmassa (muka) on erikoista? En ole use havainnut tunnelmassa mitään eroa vaikkapa Ruissiin, Ilosaareen, Qstockiin tai Tuskaan. Kaikissa festari on täynnä hyväntuulisia iloisia ihmisiä jotka höpötteleväy ystäviensä kanssa, syövät ja juovat ja keikoilla jorataan. Ihmisten ulkonäkö vaihtelee, tunnelma ei.

Vierailija
37/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieleni pahoitin kun näin sulkapäähineen Herra Heinämäen Lato-yhtyeen jäsenellä.

Lähes hävinneelle kulttuurille ominainen, hierarkiasidonnainen symboli vs. jonkun kasarilla perustetun hevibändin paita. Yrittäkää vittu edes.

Vierailija
38/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikaaitoja luusereita ne on, ei tartte larpata! Ns. hyvän maun älymystö kopioi pukeutumisensa kardashianeilta. Jep jep. Fiksua, kriittistä ja osoittaa hyvää makua. Not.

Häh, en ymmärrä nyt yhtään. Tää Kardashianien inspiroima massateinityyli on just sitä mitä nää Flowssa ravaavat yrittävät välttää. Pyritään olemaan mahdollisimman erilaisia ja uniikkeja, mikä johtaa siihen että kukaan ei sitten lopulta enää ole. :D Ja siis ystäväpiirini koostuu 99 prosenttisesti tälläisestä jengistä, olen stereotyyppisesti syntynytt taiteilijavanhemmille, asunut koko elämäni kalliossa ja käynyt ilmaisutaidon lukion... heh

Vierailija
39/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, en ymmärrä nyt yhtään. Tää Kardashianien inspiroima massateinityyli on just sitä mitä nää Flowssa ravaavat yrittävät välttää. Pyritään olemaan mahdollisimman erilaisia ja uniikkeja, mikä johtaa siihen että kukaan ei sitten lopulta enää ole. :D Ja siis ystäväpiirini koostuu 99 prosenttisesti tälläisestä jengistä, olen stereotyyppisesti syntynytt taiteilijavanhemmille, asunut koko elämäni kalliossa ja käynyt ilmaisutaidon lukion... heh

Slayer-paidat ja muut noi vanhat paidat otti käyttöön juuri ekana joku kardashian. Muut sitten perässä. 

Vierailija
40/90 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä Flowssa ihmisiä niin kauheasti risoo? Antaa ihmisten nauttia elämästä niin kuin itse parhaakseen näkee. En minäkään ymmärrä miten joku voi kuunnella metallimusiikkia ja käydä tuskassa pukeutuneena kuin paholainen, mutta en minä siitä jaksa valittaakaan.

Joka vuosi sama juttu näiden alemmuudentuntoisten kanssa.