Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tuli työpaikalla tilanne mitä olen pelännyt koko kesän. Raskaana oleva nainen tuli ostamaan olutta.

Vierailija
10.08.2018 |

Minulla on kuitenkin edes jotain moraalia ja päätin jo kesän alussa etten suostu myymään mitä tahansa. Tässä tapauksessa en voinut sanoa että asiakas näytti alle 30-vuotiaalta tai humalaiselta. Kysyin asiakkaalta jos nämä oluet tulee hänelle samalla kun hän näytti ajokorttia ja hän vastasi myöntävästi. Kirosin itsekseni ja kirjaimellisesti kävelin kioskista ulos. Tyhjäksi se ei sentään jäänyt, sillä pomo oli takahuoneessa mutta näyttää ihan siltä että minulla on lomaa seuraavat kolme viikkoa. Rahoista tulee olemaan puutetta ja voi olla että joudun olemaan nälissäni mutta pystyn sentään katsomaan tyytyväisenä peiliin.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyi joskus myyjä tuleeko tupakat itselleni ja kun vastasin ei, hän ei myynyt sillä perusteella ettei voi tietää kenelle alaikäiselle niitä sitten vien :D eli tästä lähin vastaisin kyllä kyllä vaikka kuinka olisin raskaana.

Vierailija
22/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vastannu ap:lle että ei nää nyt ihan pelkästään itselle tule ja kattonut merkitsevästi mun mahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen oli kuullut sikiöäänet ja sikiö oli pyytänyt lisää kaljaa koneeseen ettei mene krapulan puolelle.

Vierailija
24/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vastannu ap:lle että ei nää nyt ihan pelkästään itselle tule ja kattonut merkitsevästi mun mahaa.

"Juon nyt kahden edestä."

Vierailija
25/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tango Argentino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapas Finlexistä, kyllä Suomessa on Laki raskaana olevista, siinä muun muassa säädetään, että raskaana olevalle ei saa myydä alkoholi- eikä tupakkatuotteita (mukaan lukien tulitikut), että raskaana olevat saavat ajaa autoa ainoastaan kuudennelle kuulle saakka ja että raskaana olevia ei saa päästää yksin ravintolaan eikä kioskille.

Ja minäkin kun luulin, että nainen saa Suomessa päättää omasta kropastaan ihan itse... 🤔

Uhriutuminen on ihanaa, mutta jokainen ymmärtää lainaamasi viestin olleen vitsi. Ja ketään ei kiinnosta *****akaan se naisen keho siinä vaan se toinen keho siellä sisällä, jonka ei ole laillista eikä terveellistä altistua alkoholille useisiin vuosiin.

Vierailija
26/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kerran Alkosta Sisuviinaa ollessani raskaana, ja otin ekan huikan heti Alkon ovella. Aborttiaika oli kyllä kalenterissa valmiina katsottuna.

Ei se raskaus varmaan päälle näkynyt sit.

Vierailija
27/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä ole ihan tosissasi? Jos olisit järkevä ihminen, ymmärtäisit oikein hyvin, että joku satunnainen olut raskaana ollessa ei haittaa ketään.

Asiakaspalvelutyöt pitäisi lailla kieltää sinun kaltaisiltasi toisten elämään sekaantuvilta kontrolloijilta.

Minulle ihan nevolassa sanottii, että yhden saunakaljan voi kyllä juoda. Ihan terveet ja älykkäät lapset olen saanut.

Vierailija
28/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö, ihminen, on alaikäinen, eikä alaikäisille saa tarjoilla.

Vierailija
29/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mää olisin kysynyt sen pikkukaverin papereita ja jos niitä ei ole esittää niin olisin sanonut, ettei sillä taida olla ikää vielä tarpeeksi.

Vierailija
30/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tango Argentino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapas Finlexistä, kyllä Suomessa on Laki raskaana olevista, siinä muun muassa säädetään, että raskaana olevalle ei saa myydä alkoholi- eikä tupakkatuotteita (mukaan lukien tulitikut), että raskaana olevat saavat ajaa autoa ainoastaan kuudennelle kuulle saakka ja että raskaana olevia ei saa päästää yksin ravintolaan eikä kioskille.

Ja minäkin kun luulin, että nainen saa Suomessa päättää omasta kropastaan ihan itse... 🤔

Uhriutuminen on ihanaa, mutta jokainen ymmärtää lainaamasi viestin olleen vitsi. Ja ketään ei kiinnosta *****akaan se naisen keho siinä vaan se toinen keho siellä sisällä, jonka ei ole laillista eikä terveellistä altistua alkoholille useisiin vuosiin.

Höpöhöpö.

Vierailija
31/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihminen. On solumöykky.

Vierailija
32/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mää olisin kysynyt sen pikkukaverin papereita ja jos niitä ei ole esittää niin olisin sanonut, ettei sillä taida olla ikää vielä tarpeeksi.

"Missä täällä mikään pikkukaveri on? Miksi joku pikkukaveri liittyy minun viinaostoksiini?"

Vierailija
33/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin kerran Alkosta Sisuviinaa ollessani raskaana, ja otin ekan huikan heti Alkon ovella. Aborttiaika oli kyllä kalenterissa valmiina katsottuna.

Voin vaan kuvitella, miten tämän ketjun moralistit nyt kihisevät kiukusta :-) Täydet pinnat sulle!

En paheksu mitään noista asioista, mutta tänä aikana vahingossa raskaaksi tuleminen ja viinan juominen keskellä katua on vaan NIIN rahvaalle.

Vierailija
34/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli vain pläski.

Vierailija
35/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiseksi kehittyvä, häiriöille herkkä solumöykky, tosin. Eri asia, jos on menossa aborttiin, mutta silloin raskaus tuskin vielä näkyy.

Vierailija
36/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi raskaana ollessani, maha pömpöllä edes ostamaan kenellekkään alkoholijuomia. En. Täysin rivo ajatuskin. Mitä niiden mammojen päässä oikein risteilee, ei ainakaan järki.

Vierailija
37/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, jos tää uhriutuminen menee siihen, että vapautukaa miesten orjuudesta, naiset, ja dokatkaa raskaana, koska miehet yrittää hallita kehojanne, ja joku normaali nainen lähtee siihen mukaan, päätän päiväni.

Vierailija
38/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiseksi kehittyvä, häiriöille herkkä solumöykky, tosin. Eri asia, jos on menossa aborttiin, mutta silloin raskaus tuskin vielä näkyy.

Ei ole häiriöille herkkä.

Vierailija
39/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että hän oli raskaana. Moni näyttää sille muutenkin. Ja sittenhän se olisi mukavaa kun ei saisi ikinä olutta ostettua kunnes on 70-vuotias ettei kukaan enää pidä mahaa raskautena.

Vierailija
40/87 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä ole ihan tosissasi? Jos olisit järkevä ihminen, ymmärtäisit oikein hyvin, että joku satunnainen olut raskaana ollessa ei haittaa ketään.

Puuttumatta mihinkään muuhun tässä ketjussa, mistä sinä tiedät, että kyseessä oli satunnainen olut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi