Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas ihastunut johonkuhun

Vierailija
10.08.2018 |

Taas alkanut ulkonäön kohennus, laihdutus ja salilla käynti. Mietitään vaatteita aamulla pitkään, laitetaan paljon hajustetta. Ollaan omissa mietteissään kotona ja minulle äyskitään herkästi. Töihin ei ole näköjään yhtä veemäistä mennä kuin "kuivana kautena". Seksissä katsotaan minua mahdollisimman vähän silmiin. Näyttää vastailevan joihinkin viesteihin ja kun minun kännykkä piippaa kysytään heti kenen kanssa viestittelet??!
Mies itsekin myöntänyt että ihastuu helposti.

En enää välitä. Olisi oikeastaan ihanaa jos mies rakastuisi niin kovaa että minä saisin jäädä. Se olisi inhimillisempää kuin tuollainen liukuhihna-tykästyminen.

Kohtalotovereita?

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt kuulosta mitenkään pahalta. Se taas kuulostaa, ettei teidän suhteessa ilmeisesti ole avoimet ja hyvät välit. Pitkissä suhteisssa ihastuminen on ihan normaalia ja piristävää ja jos miehesi on sinun todellinen kumppani ja sielunystävä, niin luulisi, että asioista voi avoimesti puhua. Meillä on todella puhuttu vaihtelusta, ihastumisista jne. luvan kanssa saa myös tehdä asioita, koska me olemme yksikkö, jonka olemme sitoneet meille lopunelämäksi (toivottavasti). Emme kuitenkaan halua toisiamme "näivettää" ja kukaan ei jaksa ikuisesti innostua samasta reiästä tai miehestä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Sama kun söisi samaa ruokaa joka ikinen päivä. Kyllähän se menee ja irvistellen voi sille omalle kumppanille hymyillä, että hyvää on, mutta mieli vaeltaa muualla niinkuin miehelläsikin. Tätä sitten kutsutaan normaaliksi arjeksi parisuhteessa. Ehkä voisit olla olematta niin itsekeskeinen ja oikeasti keskustella miehesi kanssa, avartaa mieltäsi, suhdettasi ja itseäsi? 

Olisi myös hyvä katsoa peiliin. Oletko tylsä? Laittaudutko, oletko myös jännittävä ja erityinen omalla tavallasi? Oletko kaavoihin kangistunut, elätkö vain arkea? Laittaudutko, teetkö koskaan mitään yllättävää/poikkeavaa? Kannattaa myös rehellisesti miettiä, onko itsellään mitä tarjottavaa parisuhteeseen. 

Sitoutuminen tarkoittaa sitä, että on myös valmis luopumaan jostakin. Te olette nyt sitoutuneet tukemaan toinen toistenne hetkellisten nautintojen toteutumista. Ei siinä sinällään mitään pahaa ole, kunhan se ei tule todellisen onnen ja rauhan tielle. Minulla tämän kuvauksen kaltainen suhde ei johtaisi kestävään onneen.

Eihän sitoutuminen sitä tarkoita, vaan sitä, ettei jätä toista ja ettei petä muiden kanssa, jos ei ole lupaa. Missään ei ole vaadittu, että jostain pitää luopua.

Miten niin ei ole missään vaadittu? Kyllähän se nyt kuuluu sitoutumisen määritelmään. Sitoutuminen yhteen kokopäiväisesti työpaikkaan tarkoittaa (yleensä) sitä, että toista työtä ei voi tehdä. Sitoutuminen yhteen romanttiseen suhteeseen ja elämänkumppani tarkoittaa (yleensä) sitä, että sydämeen ei mahdu toista. Hyvässä suhteessa ei kovin helposti ihastuta toisiin, koska ei mielessä vain ole siihen "tilaa", se askartelee muiden asioiden ympärillä.

Vierailija
182/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse. Mitä hittoa odotat, tossu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä annat tuollaiselle? Jos nyt ihan välttämättä on odotettava miehen lähtöä, pistä jalat ristiin.

Vierailija
184/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aika huvittavaa katsoa miten ukkomiehet alkoivat olemaan kuin riikinkukot kun ympäristöön saapui nuori ja kaunis nainen vähän pidemmäksi aikaa. Jäätiin ovenpieliin "venyttelemään" samalla olan yli vilkuillen että koska se nainen tulee ja muuta läpinäkyvää. Jotkut jopa alkoivat lähettelemään naiselle viestejä vapaa-ajalla. Noin vaan unohtuu se oma rakas perhe ja oltaisiin valmiita hyppäämään toisen matkaan jos vaan vaikuttaa tarpeeksi siltä että olisi huomattavasti omaa tasoaan parempaan jonkinlaisia mahiksia (eli nuoreen ja kauniiseen naiseen).

Näinpä näin! Laukataan esimiesasemassa pitkit kyliä ”kaupoilla”

perässä, viedään lounaalle - ihan vaan tuetaan vaikeassa henkilökohtaisessa kriisissä (!) Pyydetään hänen ystäviään(!) fb-kavereiksi... younameit. Ja ikää tosiaan se yli viisikymmentä, varma tieto ettei oma taso riitä edes ystävyyteen. Hienoja miehiä nämä!

Vierailija
185/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että naisten mielestä miehen pitää olla umpirakastunut vaimoonsa eikä edes vilkaista, eikä varsinkaan tuntea minkäänlaisia tunteita muita kohtaan koko elämänsä aikana? Sanon sen, että tuo on 99%:lle ihmisistä mahdotonta. Tuollainen fantasia ei ole ihmisen perimään kirjoitettu. Ei ainakaan miesten, ja tuskin naistenkaan.

Miehelle on täysin luonnollista haluta pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa, koska niin miehen perimällä on paras mahdollisuus selviytyä. Tuon luonnollisen halun tukahduttaminen ei johda mihinkään muuhun kuin ongelmiin. Kertokaa naiset, mitä haittaa siitä ihastumisesta tai edes väliaikaisesta suhteesta on, jos mies kuitenkin tekee tehtävänsä perheessä koko elämänsä ajan? Jos mies saa toteuttaa elämää tavalla, johon normaali biologia häntä vie, on hän varmasti onnellisempi ja sitä kautta hyödyllisempi mies. En ymmärrä tätä autoritääristä monogamia kulttuuria, jossa viaton hauskanpito jotenkin tuhoaa kaiken, vaikka sen ei todellakaan tarvitsisi merkitä mitään. Vain sillä on väliä, että mies yhä rakastaa vaimoaan ja on hyvä isä lapsilleen. Miksi muulla olisi merkitystä?

Jos mies tiedostaa itsessään tällaisen piirteen niin silloin ei varmastikaan ole viisasta ryhtyä vakituiseen suhteeseen? Ai niin mutta kun sitten kukaan ei ole pyykkäämässä eikä kokkaamassa tai takaamassa kassien tyhennystä silloin kuin tekee mieli. Onko ensinkään oikein ajatella kenestäkään ihmisestä että hän ei merkitse mitään? Eniten tuossa oksettaa juuri se ajatusmalli että naiset jaotellaan huo_riin ja madonniin, että toiset ovat hauskanpitoa varten ja toiset pyykkäystä. Mitä olet mieltä siitä jos naiset ajattelevat että sinä olet vain perheen elättäjä, mutta lapsen geenit hankitaan muualta? Sehän olisi vain naiselle luonnollista..

Miksi aina täytyy toisen ihmisen merkitä jotain? Eikö voi vaan pitää jonkun kanssa hauskaa ilman, että sen täytyy heti merkitä jotain? Toki on eri asia, jos antaa toisen naisen ymmärtää, että suhde on vakava ja että hän merkitsee jotain enemmän, mutta en minäkään sellaista hyväksyisi. On varmasti naisia, jotka ihan vapaasta tahdostaan haluavat vain pitää hauskaa ilman, että sen tarvitsee heti merkitä jotain. 

Eikä se, että joskus pitää hauskaa muidenkin kanssa tarkoita sitä, että oma vaimo olisi vain pyykkäämistä varten. Ei se muiden kanssa hauskanpito estä sitä, etteikö omankin vaimon kanssa voisi pitää hauskaa. Päinvastoin, se kyllästyminen, joka tapahtuu aivan jokaisessa pitkässä suhteessa tapahtuu hitaammin, jos välillä saa vaihtelua.

Ootkohan sä mun mies? Samankaltaista sovinistista jauhantaa miesten luonnollisista tarpeista jne. Miksi ihmeessä tekisit jotain mikä ei merkitse mitään, jonkun, kuka ei merkitse sinulle mitään, kanssa? Tapaatko yleensä kyllästyä ihmisiin ja jos, niin oletko heti tekemässä sille seikalle jotain sen sijaan että ymmärtäisit sen olevan ohimenevää? Sanoit "kyllästyminen tapahtuu hitaammin.." niin mikä on se kyllästymisen päätepiste sitten? Ero? Onko turha pitkittää sitä sitten pettämällä?

Sovinistista? Voi Jeesus. On ilmeisesti sovinistista olla normaali terve mies nykyisin. Kyllästymisen päätepiste on kuihtunut seksielämä. Se voi johtaa eroon, tai sitten onnettomaan parisuhteeseen. Mies tarvitsee useammin seksiä ollakseen onnellinen kuin nainen. Kyllästyminen samanlaiseen seksiin saman ihmisen kanssa tapahtuu suurimmassa osassa parisuhteista. Sitten seksiä on vähemmän ja onnellisus kärsii ja samalla parisuhde. En kyllästy ihmisiin, mutta seksuaalinen kyllästyminen on ihan luonnollinen asia joka aikoinaan on taannut perimämme riittävän monimuotoisuuden. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Ei pidä paikkaansa. Erittäin moni nainen, joka saa hyvää seksiä, haluaa sitä aidosti joka/lähes joka päivä. Ihan vanha ja paikkansapitämätön myytti tuo, että vain miehet kärsisivät puutteesta. 

Minä en ottaisi miestä, joka tietää kyllästyvänsä minuun seksuaalisesti, koska itse haluaisin pitää elävänä ja virkeänä meidän seksielämämme hamaan loppuun asti. 

On varmasti erittäin monia naisia, joille tämä pitää paikkansa, mutta keskimäärin miehillä on korkeampi libido. Ei ole olemassa miestä, joka ei koskaan kyllästy tekemään samaa asiaa. Ei ole loputtomasti uusia asioita kokeiltavaksi makuuhuoneessa vuosikymmeniä pitkän suhteen aikana. Kyllä kaikki sitä vaihtelua jossain vaiheessa kaipaavat, eikä se ole mikään huono asia, vaan täysin luonnollista.

Höpö höpö, minulle on kahdessakin pidemmässä parisuhteessa kumppanini, mies, avautunut, että häntä pelottaa minun, NAISEN, kyllästyvän seksiin kanssaan. Itse olen kokeilunhaluisempi ja myös libidoni on korkeampi kuin näillä miehillä. Miehen korkeampi libido on myyttiä. Miehet kertovat toisilleen millainen on "tosimies", luovat paineita toisilleen ja pyrkivät sitten naisten kautta ylläpitämään tätä mielikuvaa itsestään. Naisten libidon aliarvioiminen on tietenkin yksi keino ylläpitää "miehisyyttä".

Vierailija
186/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä päästä äijää yksin radalle.

baarissa käytte vain yhdessä

kouri tällöin miehen persettä ja kehu muille miten hyvin teillä menee sängyssä

pusukuvia äijän fasesivut täyteen

Vierailija
187/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä päästä äijää yksin radalle.

baarissa käytte vain yhdessä

kouri tällöin miehen persettä ja kehu muille miten hyvin teillä menee sängyssä

pusukuvia äijän fasesivut täyteen

Mihin tuo auttaa? 

Vierailija
188/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen tuuliviiri. Ei kenenkään tarvitse tai kuulu kilpailla oman puolisonsa huomiosta. Oma puoliso pitää olla aina se number one. Jos näin ei ole, niin kumppanisi on keskenkasvuinen pentu ja hänen ei kuuluisi pariutua ollenkaan.

Vierailija
189/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko alko lenkkeilee ja nostelee painoja yks päivä. Lihava.

Kysyin, että mitäs nyt on tapahtunut. Sano, että elämän muutos.

3kk jakso urheilla. Sitte loppu ja liho taas.

Kuulin, että töissä oli ollu kaksi uutta kedäsihteeriä joita mies oli seurannut kuola valuen. Otin eron.

Vierailija
190/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidat kiltisti kämppää niinkuin akan kuuluu.

Isi tuo tilin taloon ja käy vähän virkistyyn välillä.

Yes, daddy

Seksi loppuu samantien, kun mies alkaa kutsua itseään "isiksi". Yäks!

Vierailija
191/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin turn-off ikinä on se kun näen, että mies on toisen naisen, vaimon tai tyttöystävän kanssa, tai vielä pahempaa perheenä, liikkeellä ja jää tuijottamaan minua. Mielestäni se on todella huonoa käytöstä ja törkeää naista kohtaan. Tulee aina tosi limaiset fiilikset miehestä. Ymmärrän, että on normaalia katsella ihmisiä- teen sitä itsekin, mutta se tuijottamaan jääminen, kyylääminen, joskus jopa seuraaminen, ei todellakaan ole miellyttävää. Olen itse siis ihan nätti, hyväkroppainen nainen. Ja lisään myös tähän vielä, että yksi mies kerran yritti tehdä minulle sen tempun, että lähti suhteemme aikana yrittämään toista ihastustaan, mutta koska tämä ei häntä huolinut, halusikin panostaa suhteeseemme. Kun sain tietää totuuden, mies pelkästään kuvotti minua sen jälkeen. Ei todellakaan jatkettu yhdessä.

Vierailija
192/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin turn-off ikinä on se kun näen, että mies on toisen naisen, vaimon tai tyttöystävän kanssa, tai vielä pahempaa perheenä, liikkeellä ja jää tuijottamaan minua. Mielestäni se on todella huonoa käytöstä ja törkeää naista kohtaan. Tulee aina tosi limaiset fiilikset miehestä. Ymmärrän, että on normaalia katsella ihmisiä- teen sitä itsekin, mutta se tuijottamaan jääminen, kyylääminen, joskus jopa seuraaminen, ei todellakaan ole miellyttävää. Olen itse siis ihan nätti, hyväkroppainen nainen. Ja lisään myös tähän vielä, että yksi mies kerran yritti tehdä minulle sen tempun, että lähti suhteemme aikana yrittämään toista ihastustaan, mutta koska tämä ei häntä huolinut, halusikin panostaa suhteeseemme. Kun sain tietää totuuden, mies pelkästään kuvotti minua sen jälkeen. Ei todellakaan jatkettu yhdessä.

On uskomatonta etteivät miehet tajua kuinka suuri turn off on toisten naisten jahtaaminen ja huomioiminen suhteessa.

Vierailija
193/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo sarjaihastujat on raivostuttavia. Normaali sosiaalinen kanssakäyminen noiden kanssa ei onnistu vaan he kuvittelevat heti sen tarkoittavan "jotain".

Töissä noita muutaman tavannut ja jotkut saa kipinänsä jo pelkästä rutiininomaisesta työasian läpikäymisestä.

Tiedän tapauksia. Esimiesasemassa lähdetään ”tukemaan” nuorempaa naistyöntekijää hänen ”vaikean henkilökohtaisen tilanteensa vuoksi”. Lounaille, joiden ohessa iholle.

Hyytävää.

Kuulostaa exältäni joka oli proffa ja aina näki miehen naamasta onko uusi väitöskirjatyöntekijä se seuraava pano. onneksi kasvoin aikuiseksi ja erosin.

Nyt aikuinen suhde aikuiseen ihmiseen, itselläni. Exälläni sihteerinsä makuuhuoneessaan..

Vierailija
194/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä nähdään, miten kieroja naiset ovat. Vievät parisuhteessa olevan miehenkin.

Vierailija
195/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten oli tapaus jossa entinen tyttöystävän mielenkiinto lopahti. keskustelua silloisen ihastuksensa kanssa, puhuivat keskenään kun en itse ollut paikalla, tai jos olin menossa tupakalle ja ex oli sielä puhelimessa. ummasti se puhelu loppu aina siihen kun tulin paikalle. Ajan kanssa kävi sitten ilmi että exällä oli mennyt tuo ihastuminen niinkin pitkälle että meni ja petti. Sen jäkeen tuli ero ja vasta vuoden päästä hän kertoi eron todellisen syyn, eikä aluks ollu aikomusta koskaan kertoakkaan. mies tai nainen joka ihastuu helposti esim parisuhteessa, voi olla aika riskialtista seurustella sellasen ihmisen kans sillä luottamus menee hyvin äkkiä.

Vierailija
196/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hiukan sama hommeli meillä. Heti huomaa jos mies taas on ihastunut johonkin sometuttavuuteen tms. Näiden kanssa pitää ilmeisesti peliä jossain chätissä tms..kerran erehdyin asiasta mainitsemaan niin kauheet raivarit tms..saas nähdä kuinka kauan viitsin tuota touhua katella.

Vierailija
197/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on kuusi perustarvetta ja hän voi parhaiten, kun ne kaikki täyttyvät jollain tasolla. Jollain on isompi tarve toisiin tarpeisiin kuin toisilla. Ja joku taas onnistuu löytämään niin oikean ihmisen ja ylläpitämään sellaisen yhteyden, että saa täytettyä kaikki tarpeensa puolisonsa kanssa. Joku taas saa varmuuden ja tuttuuden kotoa ja vaihtelun ja ihailun muualta eikä tajua, että sen voisi etsiä myös kotoa. 

1. Certainty: assurance you can avoid pain and gain pleasure

2. Uncertainty/Variety: the need for the unknown, change, new stimuli

3. Significance: feeling unique, important, special or needed

4. Connection/Love: a strong feeling of closeness or union with someone or something

5. Growth: an expansion of capacity, capability or understanding

6. Contribution: a sense of service and focus on helping, giving to and supporting others

Tuo nyt on vain yksi monista tarveteorioista.

Vierailija
198/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten täällä huudellaan miehen biologisista tarpeista, ja kuinka niitä pitää antaa toteuttaa. Samaan aikaan muualla huudellaan kuinka törkeää ja väärin on, kun naiset toteuttavat biologista tarvettaan. Kaksinaismoralismi kukkii kyllä taas urakalla.

Meilläkin mies ihastuu välillä, mutta koska on aikuinen ihminen, ymmärtää että kyseessä on ohimenevä ihastus. Perhe ja puoliso pysyvät silloinkin kaikista tärkeimpinä. Siitä siinä kai on kyse, hyvässä, aikuisessa parisuhteessa. Tärkeysjärjestys pysyy oikeana, arvostetaan sitä mitä on.

Vierailija
199/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että naisten mielestä miehen pitää olla umpirakastunut vaimoonsa eikä edes vilkaista, eikä varsinkaan tuntea minkäänlaisia tunteita muita kohtaan koko elämänsä aikana? Sanon sen, että tuo on 99%:lle ihmisistä mahdotonta. Tuollainen fantasia ei ole ihmisen perimään kirjoitettu. Ei ainakaan miesten, ja tuskin naistenkaan.

Miehelle on täysin luonnollista haluta pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa, koska niin miehen perimällä on paras mahdollisuus selviytyä. Tuon luonnollisen halun tukahduttaminen ei johda mihinkään muuhun kuin ongelmiin. Kertokaa naiset, mitä haittaa siitä ihastumisesta tai edes väliaikaisesta suhteesta on, jos mies kuitenkin tekee tehtävänsä perheessä koko elämänsä ajan? Jos mies saa toteuttaa elämää tavalla, johon normaali biologia häntä vie, on hän varmasti onnellisempi ja sitä kautta hyödyllisempi mies. En ymmärrä tätä autoritääristä monogamia kulttuuria, jossa viaton hauskanpito jotenkin tuhoaa kaiken, vaikka sen ei todellakaan tarvitsisi merkitä mitään. Vain sillä on väliä, että mies yhä rakastaa vaimoaan ja on hyvä isä lapsilleen. Miksi muulla olisi merkitystä?

Jos mies tiedostaa itsessään tällaisen piirteen niin silloin ei varmastikaan ole viisasta ryhtyä vakituiseen suhteeseen? Ai niin mutta kun sitten kukaan ei ole pyykkäämässä eikä kokkaamassa tai takaamassa kassien tyhennystä silloin kuin tekee mieli. Onko ensinkään oikein ajatella kenestäkään ihmisestä että hän ei merkitse mitään? Eniten tuossa oksettaa juuri se ajatusmalli että naiset jaotellaan huo_riin ja madonniin, että toiset ovat hauskanpitoa varten ja toiset pyykkäystä. Mitä olet mieltä siitä jos naiset ajattelevat että sinä olet vain perheen elättäjä, mutta lapsen geenit hankitaan muualta? Sehän olisi vain naiselle luonnollista..

Miksi aina täytyy toisen ihmisen merkitä jotain? Eikö voi vaan pitää jonkun kanssa hauskaa ilman, että sen täytyy heti merkitä jotain? Toki on eri asia, jos antaa toisen naisen ymmärtää, että suhde on vakava ja että hän merkitsee jotain enemmän, mutta en minäkään sellaista hyväksyisi. On varmasti naisia, jotka ihan vapaasta tahdostaan haluavat vain pitää hauskaa ilman, että sen tarvitsee heti merkitä jotain. 

Eikä se, että joskus pitää hauskaa muidenkin kanssa tarkoita sitä, että oma vaimo olisi vain pyykkäämistä varten. Ei se muiden kanssa hauskanpito estä sitä, etteikö omankin vaimon kanssa voisi pitää hauskaa. Päinvastoin, se kyllästyminen, joka tapahtuu aivan jokaisessa pitkässä suhteessa tapahtuu hitaammin, jos välillä saa vaihtelua.

Ootkohan sä mun mies? Samankaltaista sovinistista jauhantaa miesten luonnollisista tarpeista jne. Miksi ihmeessä tekisit jotain mikä ei merkitse mitään, jonkun, kuka ei merkitse sinulle mitään, kanssa? Tapaatko yleensä kyllästyä ihmisiin ja jos, niin oletko heti tekemässä sille seikalle jotain sen sijaan että ymmärtäisit sen olevan ohimenevää? Sanoit "kyllästyminen tapahtuu hitaammin.." niin mikä on se kyllästymisen päätepiste sitten? Ero? Onko turha pitkittää sitä sitten pettämällä?

Sovinistista? Voi Jeesus. On ilmeisesti sovinistista olla normaali terve mies nykyisin. Kyllästymisen päätepiste on kuihtunut seksielämä. Se voi johtaa eroon, tai sitten onnettomaan parisuhteeseen. Mies tarvitsee useammin seksiä ollakseen onnellinen kuin nainen. Kyllästyminen samanlaiseen seksiin saman ihmisen kanssa tapahtuu suurimmassa osassa parisuhteista. Sitten seksiä on vähemmän ja onnellisus kärsii ja samalla parisuhde. En kyllästy ihmisiin, mutta seksuaalinen kyllästyminen on ihan luonnollinen asia joka aikoinaan on taannut perimämme riittävän monimuotoisuuden. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Ei pidä paikkaansa. Erittäin moni nainen, joka saa hyvää seksiä, haluaa sitä aidosti joka/lähes joka päivä. Ihan vanha ja paikkansapitämätön myytti tuo, että vain miehet kärsisivät puutteesta. 

Minä en ottaisi miestä, joka tietää kyllästyvänsä minuun seksuaalisesti, koska itse haluaisin pitää elävänä ja virkeänä meidän seksielämämme hamaan loppuun asti. 

On varmasti erittäin monia naisia, joille tämä pitää paikkansa, mutta keskimäärin miehillä on korkeampi libido. Ei ole olemassa miestä, joka ei koskaan kyllästy tekemään samaa asiaa. Ei ole loputtomasti uusia asioita kokeiltavaksi makuuhuoneessa vuosikymmeniä pitkän suhteen aikana. Kyllä kaikki sitä vaihtelua jossain vaiheessa kaipaavat, eikä se ole mikään huono asia, vaan täysin luonnollista.

Höpö höpö, minulle on kahdessakin pidemmässä parisuhteessa kumppanini, mies, avautunut, että häntä pelottaa minun, NAISEN, kyllästyvän seksiin kanssaan. Itse olen kokeilunhaluisempi ja myös libidoni on korkeampi kuin näillä miehillä. Miehen korkeampi libido on myyttiä. Miehet kertovat toisilleen millainen on "tosimies", luovat paineita toisilleen ja pyrkivät sitten naisten kautta ylläpitämään tätä mielikuvaa itsestään. Naisten libidon aliarvioiminen on tietenkin yksi keino ylläpitää "miehisyyttä".

Kyllä se on ihan tieteellisesti tutkittu tosiasia, että miehen libido on korkeampi. Voit itse googlettaa. Se, että sinulla sattuu olemaan korkea libido ei tarkoita sitä, että naisten libido keskimäärin olisi yhtä korkea kuin miesten.

Vierailija
200/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista on niin monenlaista: kai se että noteeraa jonkun viehättävyyden voi olla positiivistakin, ainakin jos kyse kyse on siitä, että joku on hauska ja hyvä tyyppi, eikä kyse ole vaan parikymmentä vuotta nuoremman tissien tuijotuksesta. Ja joo, ei saa loukata puolisoa ja pitää aina mielessä, että näitä tulee ja menee. Ehkä sitä voisi sitten, että joku tyytyväinen mies/nainen tuonkin saa omakseen mutta valaiseepa muidenkin ympäristöä olemassaolollaan. Maailma olisi sinänsä oikeasti aika kamala paikka, jos olisi olemassa oikeasti vain yksi hyvä tyyppi vastakkaista (tai samaa, jos homo/lesbosuhteesta on kyse) sukupuolta. Joillekin vaan ihastuminen on narsistista huomionhakua, ja se on kyllä vaarallista ja ärsyttävää. Eihän siinä ylipäänsä oikeasti ole edes kyse sen kohteen ihanuudesta, vaan siitä että pitää itselleen taas todistaa jotain.

Yhden vanhan koulukaverin plösö isä alkoi juurikin keski-iän kriisissään kuntoilemaan ja eikös hänellä ollutkin suhde pikkukaupungin semisyömishäiriöiseen fitnesskuningattareen ja liikunnanopettajaan. erohan siinä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä