Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas ihastunut johonkuhun

Vierailija
10.08.2018 |

Taas alkanut ulkonäön kohennus, laihdutus ja salilla käynti. Mietitään vaatteita aamulla pitkään, laitetaan paljon hajustetta. Ollaan omissa mietteissään kotona ja minulle äyskitään herkästi. Töihin ei ole näköjään yhtä veemäistä mennä kuin "kuivana kautena". Seksissä katsotaan minua mahdollisimman vähän silmiin. Näyttää vastailevan joihinkin viesteihin ja kun minun kännykkä piippaa kysytään heti kenen kanssa viestittelet??!
Mies itsekin myöntänyt että ihastuu helposti.

En enää välitä. Olisi oikeastaan ihanaa jos mies rakastuisi niin kovaa että minä saisin jäädä. Se olisi inhimillisempää kuin tuollainen liukuhihna-tykästyminen.

Kohtalotovereita?

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan henkiseksi pettämiseksi siskoni. Kerä tavarasi ja lähde, jos yhtään arvostat sitä.

Henkinen pettäminen on väärin, mutta valitettavasti joidenkin kohdalla väistämätöntä.

Vierailija
202/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä osti hiusgeeliä ensimmäsen kerran elämässään (liittoa oli takana 5 vuotta).

Arvelin, että nyt tuulee jostain. Seurasin sivusta lisääntynyttä puhelimen räpläystä.

Eräs aamu isäntä lähti töihin ja häntä ei ole näkynyt kotona. Siitä on nyt 3vuotta aikaa.

Elossa on, avioeropaperit tuli postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihastun helposti, mutta ei se vähennä rakkautta omaan mieheeni, piristää vain meidänkin suhdetta <3

Mutta en viestittele kenenkään kanssa, siinä ollaan jo lähellä uskottomuutta. Ihastuminen minusta ihan eri juttu.

Vierailija
204/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sarjaihastujan kanssa 20v avioliitossa. Ihastumisia tuli ja meni. Lopulta tuli se avioerokin. Suosittelen lähtemään ajoissa. Mies ei tule muuttumaan tai ainakin tarvitsee terapiaa muuttuakseen ja ymmärtääkseen käyttäytymismallinsa. Mun ex myös ihastui säännöllisin väliajoin ja oli aina silloin juuri kuin sinunkin miehesi. Kolmen lapsen vuoksi en halunnut erota, mutta lopulta oli pakko. Ainoa mitä kadun etten tehnyt sitä 10v sitten. Jotkut miehet tarvitsee jatkuvaa ihailua heikolle itsetunnolleen ja heitä kiehtoo se, että voivat jollekin naiselle olla tukena, kun oma muija ei sitä tarvitse.

Vierailija
205/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin turn-off ikinä on se kun näen, että mies on toisen naisen, vaimon tai tyttöystävän kanssa, tai vielä pahempaa perheenä, liikkeellä ja jää tuijottamaan minua. Mielestäni se on todella huonoa käytöstä ja törkeää naista kohtaan. Tulee aina tosi limaiset fiilikset miehestä. Ymmärrän, että on normaalia katsella ihmisiä- teen sitä itsekin, mutta se tuijottamaan jääminen, kyylääminen, joskus jopa seuraaminen, ei todellakaan ole miellyttävää. Olen itse siis ihan nätti, hyväkroppainen nainen. Ja lisään myös tähän vielä, että yksi mies kerran yritti tehdä minulle sen tempun, että lähti suhteemme aikana yrittämään toista ihastustaan, mutta koska tämä ei häntä huolinut, halusikin panostaa suhteeseemme. Kun sain tietää totuuden, mies pelkästään kuvotti minua sen jälkeen. Ei todellakaan jatkettu yhdessä.

On uskomatonta etteivät miehet tajua kuinka suuri turn off on toisten naisten jahtaaminen ja huomioiminen suhteessa.

Tämä. Itse olin ihastunut erääseen mieheen mut sit näin että oli flirttiä ja peliä toisen naisen kanssa. Se kiinnostus lopahti siihen. Tää toinen nainen vielä ilkamoi sillä että sai tämän toisen huomion. Jestas mikä idiootti. Olin vain tyytyväinen et näin todellisen luonteensa ja vietävyytensä ennen kuin enempää kerkesin ihastumaan. :)

Vierailija
206/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä alko viime viikolla laihduttamaan ja osti nuorekkaampia vaatteita. Täytyykin seurata nyt tän ketjun myötä, että mitä tuleman pitää.

Vierailija
207/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hiukan sama hommeli meillä. Heti huomaa jos mies taas on ihastunut johonkin sometuttavuuteen tms. Näiden kanssa pitää ilmeisesti peliä jossain chätissä tms..kerran erehdyin asiasta mainitsemaan niin kauheet raivarit tms..saas nähdä kuinka kauan viitsin tuota touhua katella.

En tule ikinä ymmärtämään näitä...minkä hiton takia katsella yhtään?? Lusikat jakoon ennenkuin rikkoo itsensä ihan totaalisesti. Ei tollanen ole mikään parisuhde enää.

Vierailija
208/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hiukan sama hommeli meillä. Heti huomaa jos mies taas on ihastunut johonkin sometuttavuuteen tms. Näiden kanssa pitää ilmeisesti peliä jossain chätissä tms..kerran erehdyin asiasta mainitsemaan niin kauheet raivarit tms..saas nähdä kuinka kauan viitsin tuota touhua katella.

En tule ikinä ymmärtämään näitä...minkä hiton takia katsella yhtään?? Lusikat jakoon ennenkuin rikkoo itsensä ihan totaalisesti. Ei tollanen ole mikään parisuhde enää.

Minä jouduin käymään pitkään terapiassa tällaisen rikkomisen yhteydessä - joudun yhä. Mies manipuloi asian niin, että _minulla_ on huono itsetunto kun en kestä hänen h*oraamistaan ja flirttiään. Terapeutin avustuksella olen ymmärtänyt hänen projisoineen _oman_ rumuutensa, heikkoutensa ja itsetunnottomuutensa sekä sairautensa _minuun_. En suosittele kenellekään jäämään tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
209/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin käymään pitkään terapiassa tällaisen rikkomisen yhteydessä - joudun yhä. Mies manipuloi asian niin, että _minulla_ on huono itsetunto kun en kestä hänen h*oraamistaan ja flirttiään. Terapeutin avustuksella olen ymmärtänyt hänen projisoineen _oman_ rumuutensa, heikkoutensa ja itsetunnottomuutensa sekä sairautensa _minuun_. En suosittele kenellekään jäämään tuollaiseen suhteeseen.

Olen todella pahoillani puolestasi :(

Näitä ihmisiä, jotka ajavat toisia itsemurhaan silkkaa pahuuttaan löytyy. Hirvittävää.

Vierailija
210/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Monelle ei tule mieleen, että vaikka toisen ihmisarvo ja tunteet ovat hänelle vain leikkiä, on se kumppani ihan sydämestään tosissaan siinä suhteessa: rakastaa, luottaa ja arvostaa. Minä en kuitenkaan usko, että edes itsemurha herättäisi tällaisen sosiopaatin tuntoihinsa. Kuinka voisikaan, kun niitä ei ole.

Hirvittävää ihmisjätettä.

Vierailija
211/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte turhaan kiinni suhteesta minkä parasta ennen päivämäärä on jo mennyt.

Viette kumpikin itseltänne mahdollisuuden aidompaan elämään. Tuo on ihan pelkkä loose -loose situation.

Ehkä tuossa elämänkorkeakoulun oppitunnissa on kyse irtipäästämisestä.

Itse en ole vieläkään jättänyt ketään koskaan, vaikka aihetta olisikin ollut. Monta kertaa on tullut roikuttua liian pitkään jonkun narsistin tai psykopaatin kanssa kun ei halua tai uskalla jättää toista ettei sille tuu paha mieli.

Sen sijaan oon aina ollut itse se joka jätetään. Ja siten oppinut miten pahalta se tuntuu, eikä tahdo aiheuttaa sitä kellekään toiselle välttääkseen huonoa karmaa jne.

Viimeisin suhde olikin sitten lopulta silkkaa helvettiä - enkä vieläkään osannut lopettaa sitä ajoissa, kärsin taas kerran ja yritin tehdä kompromisseja, elvytys- ja pelastussuunnitelmia suhteelle.. eksä vaan oli jo ehtinyt tehdä omat suunnitelmansa multa salaa ja niihin en minä kuulunut. Ne suunnitelmansa hän piti salassa kunnes yht' äkkiä vain ilmoitti kuin puun takaa lopettavansa suhteen - ja hyppäs lennossa seuraavan uhrinsa kanssa kimppaan.

Mulle se uskotteli kirkkain silmin rakkautta ja ettei jätä mua koskaan yms. liirumlaarumia.

Just sitä schaibaa mistä viihteessä varoitellaan et casanova tai kotoisammin auervaara tyyppiset miehet sanovat ja uskottelevat ihan mitä tahansa, luikerrellessaan tilanteesta kuin tilanteesta ja saadakseen aina maksimaalisen hyödyn - itselleen. Lupaavat kuun taivaalta jne.

Kannattaa tutustua aiheeseen: relationship cycles of narcissist.

Tässä yksi hyödylliseltä näyttävä artikkeli:

http://www.thriveafterabuse.com/cycle-of-a-narcissistic-relationship/

Lisäksi kannattaa muistaa että kyse ei ole sukupuolesta, että miehet sitä ja naiset tätä.

Ennemminkin niin että yleensä toinen osapuoli on empaattinen/erityisherkkä/hyvis maailmanparantaja ja se toinen itsekäs narsisti, psykopaatti tms. Kumpikin voi olla mies tai nainen.

Ja kannattaa muistaa että

Vierailija
212/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon voimia ❤️

Paljon toipumista ❤️

Paljon kompensoivia hetkiä ja aitoa rakkautta - koska vain rakkaus parantaa ❤️

Vierailija
213/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että naisten mielestä miehen pitää olla umpirakastunut vaimoonsa eikä edes vilkaista, eikä varsinkaan tuntea minkäänlaisia tunteita muita kohtaan koko elämänsä aikana? Sanon sen, että tuo on 99%:lle ihmisistä mahdotonta. Tuollainen fantasia ei ole ihmisen perimään kirjoitettu. Ei ainakaan miesten, ja tuskin naistenkaan.

Miehelle on täysin luonnollista haluta pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa, koska niin miehen perimällä on paras mahdollisuus selviytyä. Tuon luonnollisen halun tukahduttaminen ei johda mihinkään muuhun kuin ongelmiin. Kertokaa naiset, mitä haittaa siitä ihastumisesta tai edes väliaikaisesta suhteesta on, jos mies kuitenkin tekee tehtävänsä perheessä koko elämänsä ajan? Jos mies saa toteuttaa elämää tavalla, johon normaali biologia häntä vie, on hän varmasti onnellisempi ja sitä kautta hyödyllisempi mies. En ymmärrä tätä autoritääristä monogamia kulttuuria, jossa viaton hauskanpito jotenkin tuhoaa kaiken, vaikka sen ei todellakaan tarvitsisi merkitä mitään. Vain sillä on väliä, että mies yhä rakastaa vaimoaan ja on hyvä isä lapsilleen. Miksi muulla olisi merkitystä?

Jos mies tiedostaa itsessään tällaisen piirteen niin silloin ei varmastikaan ole viisasta ryhtyä vakituiseen suhteeseen? Ai niin mutta kun sitten kukaan ei ole pyykkäämässä eikä kokkaamassa tai takaamassa kassien tyhennystä silloin kuin tekee mieli. Onko ensinkään oikein ajatella kenestäkään ihmisestä että hän ei merkitse mitään? Eniten tuossa oksettaa juuri se ajatusmalli että naiset jaotellaan huo_riin ja madonniin, että toiset ovat hauskanpitoa varten ja toiset pyykkäystä. Mitä olet mieltä siitä jos naiset ajattelevat että sinä olet vain perheen elättäjä, mutta lapsen geenit hankitaan muualta? Sehän olisi vain naiselle luonnollista..

Miksi aina täytyy toisen ihmisen merkitä jotain? Eikö voi vaan pitää jonkun kanssa hauskaa ilman, että sen täytyy heti merkitä jotain? Toki on eri asia, jos antaa toisen naisen ymmärtää, että suhde on vakava ja että hän merkitsee jotain enemmän, mutta en minäkään sellaista hyväksyisi. On varmasti naisia, jotka ihan vapaasta tahdostaan haluavat vain pitää hauskaa ilman, että sen tarvitsee heti merkitä jotain. 

Eikä se, että joskus pitää hauskaa muidenkin kanssa tarkoita sitä, että oma vaimo olisi vain pyykkäämistä varten. Ei se muiden kanssa hauskanpito estä sitä, etteikö omankin vaimon kanssa voisi pitää hauskaa. Päinvastoin, se kyllästyminen, joka tapahtuu aivan jokaisessa pitkässä suhteessa tapahtuu hitaammin, jos välillä saa vaihtelua.

Ootkohan sä mun mies? Samankaltaista sovinistista jauhantaa miesten luonnollisista tarpeista jne. Miksi ihmeessä tekisit jotain mikä ei merkitse mitään, jonkun, kuka ei merkitse sinulle mitään, kanssa? Tapaatko yleensä kyllästyä ihmisiin ja jos, niin oletko heti tekemässä sille seikalle jotain sen sijaan että ymmärtäisit sen olevan ohimenevää? Sanoit "kyllästyminen tapahtuu hitaammin.." niin mikä on se kyllästymisen päätepiste sitten? Ero? Onko turha pitkittää sitä sitten pettämällä?

Sovinistista? Voi Jeesus. On ilmeisesti sovinistista olla normaali terve mies nykyisin. Kyllästymisen päätepiste on kuihtunut seksielämä. Se voi johtaa eroon, tai sitten onnettomaan parisuhteeseen. Mies tarvitsee useammin seksiä ollakseen onnellinen kuin nainen. Kyllästyminen samanlaiseen seksiin saman ihmisen kanssa tapahtuu suurimmassa osassa parisuhteista. Sitten seksiä on vähemmän ja onnellisus kärsii ja samalla parisuhde. En kyllästy ihmisiin, mutta seksuaalinen kyllästyminen on ihan luonnollinen asia joka aikoinaan on taannut perimämme riittävän monimuotoisuuden. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?

Ei pidä paikkaansa. Erittäin moni nainen, joka saa hyvää seksiä, haluaa sitä aidosti joka/lähes joka päivä. Ihan vanha ja paikkansapitämätön myytti tuo, että vain miehet kärsisivät puutteesta. 

Minä en ottaisi miestä, joka tietää kyllästyvänsä minuun seksuaalisesti, koska itse haluaisin pitää elävänä ja virkeänä meidän seksielämämme hamaan loppuun asti. 

On varmasti erittäin monia naisia, joille tämä pitää paikkansa, mutta keskimäärin miehillä on korkeampi libido. Ei ole olemassa miestä, joka ei koskaan kyllästy tekemään samaa asiaa. Ei ole loputtomasti uusia asioita kokeiltavaksi makuuhuoneessa vuosikymmeniä pitkän suhteen aikana. Kyllä kaikki sitä vaihtelua jossain vaiheessa kaipaavat, eikä se ole mikään huono asia, vaan täysin luonnollista.

Sen toteutus toisen mielenterveyden ja luottamuksen hinnalla taas ei ole luonnollista - se on sairasta.

En minä tässä miehiä pettämään ja valehtelemaan rohkaise, vaan yritän saada naiset ymmärtämään ja hyväksymään miehen seksuaalisuutta. Onko se niin hirveää antaa miehen käydä välillä vieraissa, jos miehesi olisi sen seurauksena onnellisempi? Etkö halua, että miehesi on onnellinen? Rakastatko miestäsi?

Niin mut byääh kun mä haluun. Miten niin kakkupalaa ei vaan voi syödä ja säästää samaan aikaan? Sun syy, epistä

"Byääm mä haluun, että mies kärsii halujensa kanssa, koska omat tarpeeni ovat tärkeämpiä kuin mieheni tarpeet, byääh"

Byääh, vaimo jätti kun kävin vieraissa. Ei niin saa tehdä kun toteutin vain luonnollisia halujani. Yhyy, byääh.

Vierailija
214/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on, kun minä kokeilen käyttäytyä samalla tavalla niin hänellä ei riitä älli niin pitkälle huomata että yhtä pahalta se tuntuu minustakin. Tuorein esimerkki: elokuvassa näkyi alaston nainen, niin mies sanoo "joo katotaan tätä!" ja kun tuhahdan ja hän hekotellen vaihtaa kanavaa niin kaikeksi onneksi toisessa elokuvassa näkyy puolialaston mies johon minä "joo täähän on hyvä!" niin ai että mikä naukuna seurasi. "Tuohan on äh-ly?! Eihän sillä oo ees lihaksia! Kyllä mun hauis on isompi..! Kyllä mulla on parempi kroppa." Jännä että kun hän katselee muita niin se on hauska vitsi mutta kun minä teen saman niin miehellä ei ole ollenkaan kykyä nauraa itselleen.

En viitsi pilailla hänen heikon itsetuntonsa kustannuksella. Mutta jos minun takavuosien heilani yhtäkkiä kysyy viestillä mitä kuuluu ja vastaan sekä kerron tästä myös miehelle niin ei hänen tarvitse heti kostoksi pyytää toista naista kahville. Näinkin kävi.

Vierailija
215/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on, kun minä kokeilen käyttäytyä samalla tavalla niin hänellä ei riitä älli niin pitkälle huomata että yhtä pahalta se tuntuu minustakin. Tuorein esimerkki: elokuvassa näkyi alaston nainen, niin mies sanoo "joo katotaan tätä!" ja kun tuhahdan ja hän hekotellen vaihtaa kanavaa niin kaikeksi onneksi toisessa elokuvassa näkyy puolialaston mies johon minä "joo täähän on hyvä!" niin ai että mikä naukuna seurasi. "Tuohan on äh-ly?! Eihän sillä oo ees lihaksia! Kyllä mun hauis on isompi..! Kyllä mulla on parempi kroppa." Jännä että kun hän katselee muita niin se on hauska vitsi mutta kun minä teen saman niin miehellä ei ole ollenkaan kykyä nauraa itselleen.

En viitsi pilailla hänen heikon itsetuntonsa kustannuksella. Mutta jos minun takavuosien heilani yhtäkkiä kysyy viestillä mitä kuuluu ja vastaan sekä kerron tästä myös miehelle niin ei hänen tarvitse heti kostoksi pyytää toista naista kahville. Näinkin kävi.

Huh huh.. tuolla miehellä on kyllä todella huono itsetunto😢 suorastaan sairas yksilö.

Vierailija
216/218 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Monelle ei tule mieleen, että vaikka toisen ihmisarvo ja tunteet ovat hänelle vain leikkiä, on se kumppani ihan sydämestään tosissaan siinä suhteessa: rakastaa, luottaa ja arvostaa. Minä en kuitenkaan usko, että edes itsemurha herättäisi tällaisen sosiopaatin tuntoihinsa. Kuinka voisikaan, kun niitä ei ole.

Tämä. Sydäntä jäätää lukea näitä.

Vierailija
217/218 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sydäntä jäätää lukea näitä.

Kiitos. Kuvasitte juuri minun tämänhetkistä elämääni ja tuntojani. Minä olen ollut märkä rätti, meidän pitkä aviolittomme ja perhe-elämämme vessasta alas vedettävä virhe. Iso perhe, jota mies ei sitten vissiin koskaan oikeasti halunnutkaan, kun nyt viimein löysi elämänsä rakkauden. Kaikki entinen pitää maalata mustaksi, ehkä ei muuten pystynyt lähtemään tai tämä nainen oli hurmattava valhein entisestä elämästä, en tiedä. Toiset jäävät pitkäksi aikaa kokoamaan sirpaleita, kun yksi voi vain jättää kaiken rikotun taakseen ja siirtyä nauttimaan uudesta. En tiedä tulenko koskaan tätä täysin edes tajuamaan. Lapsille tehdyn takia anteeksi en voi antaa koskaan.

Vierailija
218/218 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman päivitystä.. tänä aamuna oli pakko kysyä onko jotain meneillään. Oli niin kova puunaus kylpyhuoneessa, eilen oli lenkillä ja tänäänkin aikoo salille, itse olen iltavuorossa. Tabletissa sivu äkkiä kiinni kun tulin huoneeseen. Kuulemma henkilökohtaisia asioita. Kysyin että no millaisia? Lääkärille. No mitä? Lääkkeistä. Saisiko hän nyt kirjoittaa ja poistuisinko huoneesta. Ihmettelin että sähköpostin välityksellä keskustelee moisesta.. "No kun ei jaksa varata aina aikaa". Miksi tämä ei nyt mene mulle läpi? Kun mä ainakin soittaisin lääkärille, en jaksaisi odottaa jotain sähköpostivastausta.

Miehellä on runsaasti tilaisuuksia pettää, minä ja lapsi vietämme aika usein viikonloppuja vanhempieni luona toisella paikkakunnalla.

Onko tää nyt ihan selvä peli?

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän