Mies taas ihastunut johonkuhun
Taas alkanut ulkonäön kohennus, laihdutus ja salilla käynti. Mietitään vaatteita aamulla pitkään, laitetaan paljon hajustetta. Ollaan omissa mietteissään kotona ja minulle äyskitään herkästi. Töihin ei ole näköjään yhtä veemäistä mennä kuin "kuivana kautena". Seksissä katsotaan minua mahdollisimman vähän silmiin. Näyttää vastailevan joihinkin viesteihin ja kun minun kännykkä piippaa kysytään heti kenen kanssa viestittelet??!
Mies itsekin myöntänyt että ihastuu helposti.
En enää välitä. Olisi oikeastaan ihanaa jos mies rakastuisi niin kovaa että minä saisin jäädä. Se olisi inhimillisempää kuin tuollainen liukuhihna-tykästyminen.
Kohtalotovereita?
Kommentit (218)
I'm a loser baby, so why don't you kill me...
Jätä se sika. Helppoa ja yksinkertaista.
Olen pahoillani, että puolisosi käyttäytyy noin. En ole kohtalotoverisi, eikä temperamenttini koskaan sallisi sitä, että katsoisin tuollaista passiivisena vierestä. Siksi minua kiinnostaakin, miksi et ota omaa elämääsi omiin käsiisi ja jätä miestäsi? Johtuuko se taloudellisista seikoista, vai eikö sinulla vain jostain syystä ole energiaa laittaa asiaa eteenpäin? Toivottavasti sinulla on mahdollisuus pakata kimpsut ja kampsut ja lähteä. Riskinä on tietysti se, että et löydä tilalle parempaakaan, mutta olisiko yksinolo niin huono vaihtoehto kaiken tapahtuneen jälkeen..?
En jäisi odottamaan ihmettä vaan lähtisin.
Heittäisin miehen ulos jo hajusteen lisäämisen jälkeen. Pettämissuunnitelmien ja mahdollisen pettämisen lisäksi hän pilaa sinun hengitysilmasi.
Miesten takia joutuu kärsimään kaikenlaista paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Miesten takia joutuu kärsimään kaikenlaista paskaa!
Ei joudu jos on fiksu. Tyhmä tuollaista katselee, läheisriippuvainen. Pitäisi mennä terapiaan.
Minä idiootti katselin tuontapaista vuoden. Olin ihan hajalla ja käyttäydyin todella sekavasti ja riitaistasti ja itkuisesti ollakseni minä. Nyt pitää tajuta, että never ever again.
Olen aina pitänyt valitsemaanlaittajia jotenkin häiriintyneinä, mutta opinpa tästä, että jossain tilanteissa niin vaan pitää tehdä. Itseäni hämärsi se, että kyseessä ei ollut seksisuhde, mutta ajankäyttöä ja ajatukset toisessa henkilössä.
Ulkopuolisen silmin valtaosa parisuhteista näyttää kakaroiden leikkikentältä. Sitten nämä luulevat, että heitä kadehditaan. Moni elää yksin ihan siksi koska on ihan tarpeeksi nähnyt näitä riidellään/sovitaan/petetään/ei petetä suhteita. Oma pikku imperiumi jossa pyöritään piiriä ja kinastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä idiootti katselin tuontapaista vuoden. Olin ihan hajalla ja käyttäydyin todella sekavasti ja riitaistasti ja itkuisesti ollakseni minä. Nyt pitää tajuta, että never ever again.
Olen aina pitänyt valitsemaanlaittajia jotenkin häiriintyneinä, mutta opinpa tästä, että jossain tilanteissa niin vaan pitää tehdä. Itseäni hämärsi se, että kyseessä ei ollut seksisuhde, mutta ajankäyttöä ja ajatukset toisessa henkilössä.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Olet ansainnut parempaa.
Jokainen on. Muutos lähtee päätöksestä lopettaa illuusio.
Ap, jos ei ole lapsia, ei ole pienintäkään syytä yrittää leikkiä tuon aikuislapsen kanssa. Ajattele: elämää jäljellä vuosikymmeniä. Noinko sen tahdot viettää?
Taas?
Eli tuota tapahtunut ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Taas?
Eli tuota tapahtunut ennenkin?
Tämä on yleensä toistuva piirre ihmisessä. Voi olla vuosienkin tauko, ja taas aktivoituu. Mikään ei ole karumpaa kuin keski-ikäinen, varattu sarjaihastuja.
Nuo sarjaihastujat on raivostuttavia. Normaali sosiaalinen kanssakäyminen noiden kanssa ei onnistu vaan he kuvittelevat heti sen tarkoittavan "jotain".
Töissä noita muutaman tavannut ja jotkut saa kipinänsä jo pelkästä rutiininomaisesta työasian läpikäymisestä.
Ymmärrän tilanteen. Olen kokenut saman 2kk sitten. Jossittelu ja jahkailu johtuu läheisriippuvuudesta, mitä en itse voi täysin ohjata. Kaikki ongelmat osittain heijastuu varhaisnuoruuden koti-oloista.
Sinuna keräisin rohkeutta ja ottaisin asian esille. Kertoisin tunteista ja tietenkin eroaisin. Eihän se helppoa oo mutta yksi raju nykäisy ja joskus ymmärrät kuinka paras päätös se oli.
Puhu ystävien ja läheisten kanssa asiasta ja antavat varmasti tukensa 😊
Vierailija kirjoitti:
Nuo sarjaihastujat on raivostuttavia. Normaali sosiaalinen kanssakäyminen noiden kanssa ei onnistu vaan he kuvittelevat heti sen tarkoittavan "jotain".
Töissä noita muutaman tavannut ja jotkut saa kipinänsä jo pelkästä rutiininomaisesta työasian läpikäymisestä.
Tiedän tapauksia. Esimiesasemassa lähdetään ”tukemaan” nuorempaa naistyöntekijää hänen ”vaikean henkilökohtaisen tilanteensa vuoksi”. Lounaille, joiden ohessa iholle.
Hyytävää.
Minämyös kirjoitti:
Ymmärrän tilanteen. Olen kokenut saman 2kk sitten. Jossittelu ja jahkailu johtuu läheisriippuvuudesta, mitä en itse voi täysin ohjata. Kaikki ongelmat osittain heijastuu varhaisnuoruuden koti-oloista.
Sinuna keräisin rohkeutta ja ottaisin asian esille. Kertoisin tunteista ja tietenkin eroaisin. Eihän se helppoa oo mutta yksi raju nykäisy ja joskus ymmärrät kuinka paras päätös se oli.
Puhu ystävien ja läheisten kanssa asiasta ja antavat varmasti tukensa 😊
Just näi. Oot arvokkampi etkä ansaitse tollast kohteluu. Uskon että et halua olla "tukikohta-tyttöystävä" mistä lennellään ties minne.
Miksi sinun pitää odottaa, että mies haluaa lähteä kokonaan? Miksi olet passiivinen oman elämäsi suhteen? Se vähentää miehesi tuntemaa vetovoimaa sinua kohtaan.
Laita mies kälppimään. Menköön naistensa luo. Elä sinä rauhallista omaa elämääsi ja löydä sitten aikanaan uusi mies.