Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos lapsenne kummeina toimiva pariskunta on eronnut, kutsutteko heidät kuitekin samaan aikaan lapsenne merkkitapahtumiin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Taas sitten esim. rippijuhliin joissa todennäköisesti on enemmän porukkaa niin saisivat kyllä olla samaan aikaan.
Tai toinen vaihtoehto pienempiin juhliin on se että kutsuu samaan aikaan ja vaivihkaa esittää jollain konstilla vieraslistan molemmille ja sanoo ketä on kutsunut ja kuin vahingossa mainitsee sen toisen exänkin nimen. Saisivat sitten itse päättää onko heistä samoihin pippaloihin vai ei.