Onko kukaan käyny BULGARIASSA?
Kommentit (8)
armoton 18 vuotiaiden bilepaikka, musiikin jumputus ja jytke paukkui korvissa koko päivän, edes rannalla ei päässyt sitä karkuun. Töykeät paikalliset, aivan tehty plastic paikka, ei mitään aitoa.
aurinkomatkat ainakin kehuu nimen omaan sunny beachia ja sinne olemme menossa
Vierailija:
aurinkomatkat ainakin kehuu nimen omaan sunny beachia ja sinne olemme menossa
Sunny Beach on ihan kiva paikka rantalomailuun, kulttuuria ja paikallisuutta sieltä ei löydä. Halvat ruoat ja ostokset. Käy esim. Nessebarissa (vanhalla puolella) ja Burgasissa niin näkee vähän paikallistakin elämää. En lähtisi toiseen kertaan, mutta rantalomana ihan kiva paikka. Hyvä ranta ja harrastusmahdollisuudet rannalla.
Mutta minä en tykännyt tuon kauhean biletysjumputuksen ja känniriehujien takia, Enkä tykkää turistirysistä ja se oli juuri sitä. Ei siellä ole mitään aitoa ja paikallista. Vain ranta, hotelleja ja baareja. Kävin kesällä vuosi sitten.
mutta jos matkanjärjestäjät vain kehuu paikkaa eikä tuo katsannoissaan todellista tilannetta esille, mistä sitä voi tietää...
nyt vähän harmittaa että varsin matkan jo sinne....
Vierailija:
mutta jos matkanjärjestäjät vain kehuu paikkaa eikä tuo katsannoissaan todellista tilannetta esille, mistä sitä voi tietää...nyt vähän harmittaa että varsin matkan jo sinne....
Mielestäni sopii ihan hyvin äkkilähtöpaikaksi. Siellä on halpaa, itse ostin tosi paljon vaatteita. Hyvin ovat kestäneet. Ranta on kiva, paikassa on vesipuisto (taitaa tosin aueta vasta joskus kesäkuun ekalla viikolla). Mutta itse ainakin tykkäsin Bulgariasta siinä mielessä että siellä halpaa ja retkillähän voi aina käydä. Siellä on nuorten lisäksi paljon myös lapsiperheitä sekä ihan vanhempiakin ihmisiä. Lapsille on puistoja ja kaikenlaisia pelejä. Ihan kiva paikka yhdeksi kerraksi, vaikka siellä ei paikallista asutusta olekaan.
vaikka itse en tykännyt yhtään niin moni kyllä tykkää. Eihän sinne muuten niin paljoa matkoja tehtäisi. Sehän voi sinusta olla vaikka kuinka kiva paikka. Olen vaan itse matkustellut aika paljon ja olen saanut turistikohteista kylläkseni.
Eka ja ehdottomasti vika kerta. Sorry, ei tosiaan ollut mun paikka....