Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?
Kommentit (985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.
Onko se susta niin, että kun käy kuumana -> automaattisesti sänkyyn? Et osaa hillitä itseäsi? Et tunne miehiä, jotka osaavat hillitä itseään? Hui, pelotta skenaario!
Erittäin tärkeää, et ihan jokainen meistä osaa myös hillitä himonsa. Ei tartte miettiä suhteessakaan, et viekö himot puolison tai itsen väärään sänkyyn, sellaistakin meinaan tapahtuu hillittömillä ihmisillä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta kerro yksikin syy, miksi pitäisi hillitä himonsa, jos molemmat sitä haluavat. Pitääkö se tehdä juuri siksi, että toinen näkee, että pystyt hillitsemään himosi vai onko tähän jokin muu järkevä syy?
On ihan hyvä osata hillitä ne himot, joita ei kannata toteuttaa. Esimerkiksi juuri niiden ihmisten kanssa, joita ei vielä tunne kunnolla tai joista tietää, ettei heidän kanssaan seksiä kummemmasta mitään tulisikaan.
Eli syy hillitä himonsa on se, että on hyvä osata hillitä himonsa. Okei. Eipä tosiaan tullut mieleenikään. Tämä oli ehkä paras peruste, joka on koskaan kuultu.
No, tämä ilmeisesti pätee sitten vain meillä, joille seksi on syvempi tunteiden osoitus. Minä koen harrastaneeni turhaa seksiä, jos selviää, ettei molemmilla ollutkaan suunnitelmia vakavammasta yhteiselosta.
Eli sinunkin siis tekee mieli seksiä, vaikkei ole syviä tunteita vai? Minä taas luulin, että nämä odottajat eivät edes halua sitä seksiä ilman syviä tunteita.
Tottahan voi tehdä mieli mennä fyysisesti lähelle ja saattaa pikkuhousutkin kastua, mutta ei se tarkoita, että kaikkien sellaisten kanssa tarvitsee mitään alkaa leikkimään. Halunsa voi hillitä sellaisessa tilanteessa, eikä tarvitse alkaa edes flirttailla ihmisen kanssa, josta ei syvemmin ole kiinnostunut tai jonka tietää herättelevän mielenkiintoani väärin perustein. Kiihottuminen on vain kiihottumista ja siihen ei tarvitse sitä kiihottavaa ihmistäkään sotkea.
Juuri näin! Kuka vain voi panna ketä tahansa, eläimetkin tekee niin, se ei ole sen ihmeellisempää. Mutta olen älykkäämpi kuin eläin, voin siis ja haluan käyttää harkintaani.
Oikeasti välillä säälittää ne ihmiset, jotka luulevat, että heti on pantava jos panettaa. Myötähäpeän.
Eläin olet sinäkin, satut vain olemaan harvinaisen neuroottinen ja tunnesykkyrämykkyrän vallassa. Kerrotko miksi kaksi halukasta ihmistä eivät saisi harrastaa seksiä vaikka ensitreffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä rautalankaa. Jos sinulle toistuvasti sanotaan, että tapasi on täysin väärä, olet säälittävä ja kummallinen, se tarkoittaa pelkästään sitä, että on olemassa jokin sääntö ja kaava, jota sinun tulisi noudattaa. Vaikka sitä sääntöä ei minään lakipykälinä suoraan kirjoitetakaan, tämä kummaksuminen ja taivasteleminen nimenomaan määrittelee niitä normaaliuden rajoja, joita oletetaan noudatettavan.
En tiedä mikä oli tapa, mutta ei ole mitään oikeaa tapaa. Toisten nimittely ei ole hyvää käytöstä. Kenenkään ei tarvitse suostua itselle epäsopivaan tapaan elää ja varsinkaan rakkausasioissa.
Eikö muilla ole sitä pelkoa, että seksin jälkeen kiintyy syvemmin ja rakastuu? Itse haluaisin varmistua, että molemmat ovat toisilleen sopivia ja liikkeellä tosissaan, koska valitettavasti en uskaltaisi ottaa sitä riskiä, että jäisin täysin romahtaneena itkemään jonkun kusipään perään. Ihan turha selittää, että et vaan itke. Ei niille tunteilleen mitään mahda, vaikka järjellä ymmärtää, että ei ollut molemminpuolista. Eli voin fyysisesti ja mentaalisesti rakastua ja hullaantua, mutta juuri tuon vuoksi en haluaisi edetä nopeasti etten saisi siipeeni. Mitenkään epäsopivana en sitä pidä, mutta aika rohkeana! Olen vähän kade niille, joilla ei ole näin voimakkaita tunteita. Voivat vaan lipsua suhteesta toiseen eikä tunnu kuin ehkä kirpaisu ja eivät jää märehtimään menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muilla ole sitä pelkoa, että seksin jälkeen kiintyy syvemmin ja rakastuu? Itse haluaisin varmistua, että molemmat ovat toisilleen sopivia ja liikkeellä tosissaan, koska valitettavasti en uskaltaisi ottaa sitä riskiä, että jäisin täysin romahtaneena itkemään jonkun kusipään perään. Ihan turha selittää, että et vaan itke. Ei niille tunteilleen mitään mahda, vaikka järjellä ymmärtää, että ei ollut molemminpuolista. Eli voin fyysisesti ja mentaalisesti rakastua ja hullaantua, mutta juuri tuon vuoksi en haluaisi edetä nopeasti etten saisi siipeeni. Mitenkään epäsopivana en sitä pidä, mutta aika rohkeana! Olen vähän kade niille, joilla ei ole näin voimakkaita tunteita. Voivat vaan lipsua suhteesta toiseen eikä tunnu kuin ehkä kirpaisu ja eivät jää märehtimään menneitä.
Enemmän pelottaa se, että ensin on tutustuttu VIIKKOKAUPALLA niin kuin otsikossa sanotaan, ja siinä ajassa ehtii kehittyä aika kovastikin tunteita, ja sitten kävisi ilmi, että seksimielessä emme sopisi ollenkaan yhteen. SE olisi ja on (olen ollut siellä) kamala tilanne. Se seksipuoli kuuluu yhtälailla tutustumiseen, kun tunnustellaan, että sovitaanko yhteen ja onko tulevaisuutta. Missään nimessä kyse ei ole tunteettomuudesta niin kuin loppuviestissä vihjaat.
fghfdgdfghfgd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo miehestä, jos hän ajattelee, että seksi liian aikaisessa vaiheessa hänen kanssaan pilaa naisen? Siis seksi tämän miehen kanssa? Mikä miehessä silloin on pielessä? Mitä tautia hän kantaa?
Eihän se naista mihinkään muuta, antaa vain viitteitä arvomaailmasta.
Se onkin hyvä kriteeri vaimokkeelle, ettei liiemmin välitä seksistä.
Elä sitten valita.
Reh reh.
Tää on ihan älytön logiikka. Tuskin olen ainoa, joka rakastaa seksiä, parisuhteessa. - 6 kumppania, tuhansia seksikertoja
Niin, tuskin olet ainoa, mutta kyllä se nyt vain satavarmasti menee niin, että ne, jotka eivät välitä seksistä ovat juuri näiden joukossa, jotka odotuttavat seksiä suhteen alussa.
No en tiedä miehistä, mutta mulla on kyllä hieman eri kokemuksia naisista - nainen saattaa olla halukas ja aktiivinen alussa, mutta alun kiihkon jälkeen muuttuu passiiviseksi lahnaksi, jota ei seksi kiinnosta ollenkaan.
Täällä yksi juuri tuollainen nainen, joka ei hidastele ja alkuun tahtoo seksiä usein, mutta jonka halut myöhemmin hiipuvat miltei olemattomiin. Pitkään oletin, että niin käy miehillekin, mutta valitettavasti olen päätynyt suhteisiin miesten kanssa, jotka kokevat minun huijanneen heidät suhteeseen seksin täyteisellä alulla.
Ei nopea tai hidas eteneminen kerro mitään siitä, kuinka paljon seksiä ihminen lopulta haluaa.
Kyllähän se hidas alku ainakin sen kertoo, ettei vastapuoli sieltä kiihkeimmästä päästä ole, tai ei ainakaan tykkää seksistä ihan sinänsä, vaan ainoastaan sitten kun kaikki planeetat ovat kohdillaan.
Kuulostaa sopivalta kumppanilta minulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo lihavoitu on täysin totta. Kuvailit juuri perinteisen sydänsurun, joka voi iskeä, oli harrastettu seksiä tai ei. Seksin harrastaminen ei pahenna sydänsurua, vaikka ainakin herkempi nainen helposti liittää tunteet ja seksin yhteen.
Enemmän minua harmittaisi, jos olisin jo ehtinyt rakastua, ja sitten kun menisimme ensimmäisen kerran sänkyyn, mies paljastuisikin huonoksi/ törpöksi/ epäsopivaksi/ oudoksi tms. sängyssä. Seksi kuuluu siihen tutustumiseen ja jos se ei kerrassaan toimi, suhde päättyy siihen.
Odottaminen sopii niille, joita se mahdollinen huono seksi ei haittaa. Esim. uskovaiset ottavat riskin, että joutuvat kärsimään heikosta seksistä koko elämänsä, koska eivät voi testata sopivuutta ennen papin aamenta. Toki voi myös olla, että pari on täydellisen yhteensopiva ja seksi on yhtä ilotulitusta, mutta silti ostavat sian säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten herää kysymys, mihin niitä suuria tunteita sitten oikeastaan vaaditaan, jos se seksi onnistuisikin ihan helposti ilman niitäkin? Tähän asti syy on ollut se, ettei halua, eikä pysty ja ällöttää, mutta nyt haluaisin kuulla mielipiteet näiltä, joille seksi vieraan kanssa ei ällötäkään.
Pystyn kyllä harrastamaan seksiä kiihottavan ihmisen kanssa, mutta ellei siinä ole tunteita, tulee viimeistään laukeamisen jälkeen sellainen olo, että hyi hitto, mitä minä oikein tein ja kiire päästä tuosta ihmisestä eroon.
Vau, te odottelijathan olette kunnon kiimapetoja, pystytte antautumaan himolle ilman että kumppani miellyttää muuten ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle.
Miksi?
Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.
Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.
Onko se susta niin, että kun käy kuumana -> automaattisesti sänkyyn? Et osaa hillitä itseäsi? Et tunne miehiä, jotka osaavat hillitä itseään? Hui, pelotta skenaario!
Erittäin tärkeää, et ihan jokainen meistä osaa myös hillitä himonsa. Ei tartte miettiä suhteessakaan, et viekö himot puolison tai itsen väärään sänkyyn, sellaistakin meinaan tapahtuu hillittömillä ihmisillä.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta kerro yksikin syy, miksi pitäisi hillitä himonsa, jos molemmat sitä haluavat. Pitääkö se tehdä juuri siksi, että toinen näkee, että pystyt hillitsemään himosi vai onko tähän jokin muu järkevä syy?
On ihan hyvä osata hillitä ne himot, joita ei kannata toteuttaa. Esimerkiksi juuri niiden ihmisten kanssa, joita ei vielä tunne kunnolla tai joista tietää, ettei heidän kanssaan seksiä kummemmasta mitään tulisikaan.
Eli syy hillitä himonsa on se, että on hyvä osata hillitä himonsa. Okei. Eipä tosiaan tullut mieleenikään. Tämä oli ehkä paras peruste, joka on koskaan kuultu.
No, tämä ilmeisesti pätee sitten vain meillä, joille seksi on syvempi tunteiden osoitus. Minä koen harrastaneeni turhaa seksiä, jos selviää, ettei molemmilla ollutkaan suunnitelmia vakavammasta yhteiselosta.
Eli sinunkin siis tekee mieli seksiä, vaikkei ole syviä tunteita vai? Minä taas luulin, että nämä odottajat eivät edes halua sitä seksiä ilman syviä tunteita.
Tottahan voi tehdä mieli mennä fyysisesti lähelle ja saattaa pikkuhousutkin kastua, mutta ei se tarkoita, että kaikkien sellaisten kanssa tarvitsee mitään alkaa leikkimään. Halunsa voi hillitä sellaisessa tilanteessa, eikä tarvitse alkaa edes flirttailla ihmisen kanssa, josta ei syvemmin ole kiinnostunut tai jonka tietää herättelevän mielenkiintoani väärin perustein. Kiihottuminen on vain kiihottumista ja siihen ei tarvitse sitä kiihottavaa ihmistäkään sotkea.
Juuri näin! Kuka vain voi panna ketä tahansa, eläimetkin tekee niin, se ei ole sen ihmeellisempää. Mutta olen älykkäämpi kuin eläin, voin siis ja haluan käyttää harkintaani.
Oikeasti välillä säälittää ne ihmiset, jotka luulevat, että heti on pantava jos panettaa. Myötähäpeän.
Oletko sinä oikeasti niin lapsellinen, että kuvittelet nopeammin sänkyyn etenevien luulevan että heidän on pakko harrastaa seksiä? Et ole tullut ajatelleeksi, että he menevät sänkyyn koska itse haluavat, ja koska siinä ei heidän oman moraalikäsityksensä mukaan ole mitään väärää?
No ainakin tunnen monia, joilla on sisäinen pakko mennä heti sänkyyn, kun vähänkään siltä tuntuu ja mahdollisuus on. Myötähäpäen edelleen.
Se sisäinen pakko on meille biologisena lajina ihan tehtaalla asennettu. Kyse on vain siitä, kuinka monimutkaista haluamme päämme sisällä asiasta tehdä. Toki se voi olla joskus ihan oikea ongelma ja sairauskin, sitä en kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo "turhan seksin" käsite on ei kuulu mun ajatusmaailmaan. Täysin käsittämätön konsepti! Miten seksi voi olla ikinä turhaa? Oletuksena tietysti, että seksiä on omasta halusta harrastettu. Kuulostaa joltain manipuloinnilta, että harrastetaan seksiä miehen miellyttämiseksi, ja sitten jos siitä ei suhdetta tullutkaan, niin hukkaan meni. -toimija
Harrastetaan seksiä välittämisen osoituksena, kuin sinettinä, että sinut minä haluan. Jos vuoteessa sitten selviää, että toiselle seksi merkitsekään ihan samaa, niin jää siitä hieman halpa ja huono olo. Se on esimerkiksi sitä turhaa seksiä. Annoin toiselle hyvää hyvyyttäni jotakin minulle arvokasta ja hän niisti siihen.
Tavallaan ymmärrän tuon ajatuksen, mutta tässäkin jää vähän se kuva, että seksi on sinulle vain antamista ja tietynlaisen käyttäytymisen palkitsemista, eikä asia jota itsekin haluat ja josta nautit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Miehenä voin sanoa, että jos jaagaat ekana iltana noin kovasti, menetän mielenkiintoni.
Olen ollut ihastunutkin naiseen, jonka olen sitten dumpannut ennen seksiä, koska oli liian helppo. Ei miehet ole aina niin yhdestä muotista luotuja kuin kuvittelet.
Juuri näin. Miehiäkin on erilaisia. Kaikki ei halua mennä sänkyyn heti, vaikka vanhanaikaisen ajattelun mukaan kaikki muka on vonkaajia.
Tärkeää on, että arvoiltaan ja ajatuksiltaan samanlaiset löytää toisensa, ei se, mitä mieltä erilailla ajattelevat ihmiset on.
Minä yritän saada kiinni siitä, että mitä ihmeen arvoja tähän asiaan liittyy ja mistä ne ovat peräisin. Oikeasti taitaa olla vain kyse ujoista ja vähemmän ujoista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että kaikki miehet voi saada sänkyyn vaikka eka iltana, mutta jos mies on vakavissaan liikkeellä, hän jaksaa odottaa vaikka pari kuukautta, jos nainen niin haluaa. Näin onkin naisen helppo pudottaa seksin vonkaajat pois jatkosta.
Miehenä voin sanoa, että jos jaagaat ekana iltana noin kovasti, menetän mielenkiintoni.
Olen ollut ihastunutkin naiseen, jonka olen sitten dumpannut ennen seksiä, koska oli liian helppo. Ei miehet ole aina niin yhdestä muotista luotuja kuin kuvittelet.
Koet vastenmielisenä sen, että nainen pitää sinua haluttavana? Et oikein pidä itsestäsi ja olet ihmeissäsi, jos joku muu seurastasi kiinnostuu?
En ole edellinen, mutta ketä voit tyrkyt kiinnostaa? Vain sellaista jolle "saaminen" on pääasia, ihan sama kuka se tyyppi on. Vähän itsensä arvostusta ja omanarvontuntoa enemmän mukaan leidit! Tyrkyttäminen ei ole seksikästä, sanonpahan vain.
Tyrkky kiinnostaa tasan sen verran, mikä on hänen fyysinen viehättävyytensä. Jos se on kunnossa, niin panen. Muuten en. Jos panemisen lisäksi seuraa jotain muuta, se katsotaan sitten kokonaisuuden mukaan. Turha tästä on tehdä liian kompleksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneellahan kai yleensä on tunteita mukana, ei kai silloin puhuta ekasta illasta? Ja olikohan nainen kuinka ihastunut suhun, toivottavasti et leikkinyt hänen tunteillaan.
Tiedän vastaavan tapauksen - miehen joka pelasi näitä testejä. Oli tuntenut yhdenkin naisen vuosia ennen kuin tapahtui, ja aika törkeitä sanoja käytti sekä hänestä että naisista ylipäätään. Kuulemma naiset tyrkyttävät itseään hänelle... Plus kutsuu naimisissa olevia naisia mammoiksi... ei käy kateeksi hänen vaimoaan.
Satavarmasti palstajankkaaja!
Onhan näitä. Minulle tällainen tuttavamies kertoi, että oli useampaan otteeseen ostanut seksiä, kun "eihän terve mies pysty ilmankaan olemaan". Tyttöystäväehdokkaiden piti silti hänen mielestään olla niin siveitä, niin siveitä. Sellaisia "kunnon naisia". Mutta miksi ihmeessä pidättyväinen nainen tällaisen historian omaavasta miehestä kiinnostuisi?
Sepä se onkin, ainakin jos miehellä on olemassa vahvoja käsityksiä seksin aikataulutuksesta, siihen lähes väsitämättä liittyy myös naisen käyttäytymisen kontrollointia, eli ei ole siinä omassa miehuudessa ja itsetunnossa ihan kaikki kohdillaan. Siksi olisin aina vähän varuillani, jos mies viivyttelee seksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tätäkin ketjua lukiessa hiipii pelko, että on ihmisiä, jotka eivät panetusta kummemmista tunteista tiedäkään ja luulevat, että kyse on ihastuksesta ja rakkaudesta.
Kyllä me muut ymmärrämme mikä ero noilla on, näistä odottelijoista en ole ihan varma koska heidän päässään nuo asiat pitää sekoittaa samaan soosiin ennen kuin seksi onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo "turhan seksin" käsite on ei kuulu mun ajatusmaailmaan. Täysin käsittämätön konsepti! Miten seksi voi olla ikinä turhaa? Oletuksena tietysti, että seksiä on omasta halusta harrastettu. Kuulostaa joltain manipuloinnilta, että harrastetaan seksiä miehen miellyttämiseksi, ja sitten jos siitä ei suhdetta tullutkaan, niin hukkaan meni. -toimija
Harrastetaan seksiä välittämisen osoituksena, kuin sinettinä, että sinut minä haluan. Jos vuoteessa sitten selviää, että toiselle seksi merkitsekään ihan samaa, niin jää siitä hieman halpa ja huono olo. Se on esimerkiksi sitä turhaa seksiä. Annoin toiselle hyvää hyvyyttäni jotakin minulle arvokasta ja hän niisti siihen.
Niin. Eli se seksi oli sinulle ainoastaan menetetty pelimerkki. Et antanut sitä vilpittömästä halustasi, vaan odotit vastapalvelusta. Halusit ostaa tämän ihmisen.
Jos se on pelimerkki, niin se on sitten merkki, jonka olen varannut rakkaalle ihmiselle.
Niin. Sanoit tuolla aiemminkin, että se on sinetti "sinut minä haluan". Eli halusit ostaa tämän ihmisen. Halusi luovuttaa tämä sinetti/ pelimerkki ei ollut vilpitön. Et halunnut pelkästään antaa sitä, vaan halusit siitä jotain takaisin.
"Normaalissa" seksissä se pelkkä "antaminen" on se juttu, ei se, mitä sillä mahdollisesti jatkossa saa.
Tämän vuoksi tykkään tutustua etukäteen sen verran pitkään, että voin uskoa toisen suhtautuvan seksiin samalla ajatuksella kuin minäkin.
Niin, eli sillä ajatuksella, että seksi on ainoastaan ostoväline, eikä sillä ole itsessään mitään arvoa.
Näin minulla. Kahden välinen seksi on minun ajatuksissani rakkauden sivutuote. Ihan pelkkiin "kylläpä panettaa" -oloihin riittää omat kädet.
En ole ikinä livenä kuullut kenenkään sanovan näin. Yleensä monet ihmiset nauttivat enemmän seksistä kuin itsekseen masturboinnista. Ihan jo fyysisenäkin tuntemuksena.
Missä seurassa liikut? Ja oletko mies vai nainen?
Minä nautin seksistä ja tarvitsen sitä. Silti mieluummin masturboin vaikka viisi vuotta, ilman partneria, kuin alan pelkkään seksiin jonkun randomin kanssa. Minulle ne ovat kaksi eri asiaa, seksi ja "seksi". En edes kiihotu jostain tuntemattomasta niin paljon että seksi onnistuisi, vaikka hän olisi ulkonäöllisesti miten kuuma tahansa.
Ja olen nainen.Mitä sukupuolellani ja sillä missä seurassa liikun on vaikutusta tähän asiaan? Jos ihmiset eivät ylipäätään kokisi seksiä toisten kanssa yleensä miellyttäväksi, niin sen saamiseksi nähtäisiin paljon vähemmän vaivaa.
Tässä on nähtävissä se keskimääräisten miesten ja naisten välinen ero. Miehet näkevät paljon vaivaa saadakseen seksiä. Naiset näkevät paljon vaivaa välttyäkseen seksiltä, jota he eivät halua.
Itsekin tarvitsen tunteet mukaan, ennen kuin voin nauttia intiimistä kontaktista. Ellei tunteita ole, mieluummin masturboin kuin harrastan mekaanista seksiä vieraan ihmisen kanssa.
Miksi sen pitää olla mekaanista? Sehän on ihan sinusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että usein näissä nopeissa etenemisissä ja ensitreffeillä jopa yhteen muuttaneilla pareilla usein on joku piirre, joka yhdistää, ei liity lainkaan siihen seksiin tai edes onko se niin hyvää, mutta kun nämä *ulkoiset seikat* miellyttävät tai nostavat statusta.
Luin juuri pariskunnasta jossa mies tuli ensitreffeille hienolla urheiluautolla ja nainen harrikalla.
No niin, siinähän se napsahtikin heti, kummallekin tämänkaltainen status oli tärkeää, löysivät *sielunkumppanin*. Seksikokemuskin varmaan tätä kautta on *upeaa*.
Kovin *sielukasta* ei minun mielestäni, mutta mikäs siinä.Jotkut taas sopivat yhteen jos toinen on bodari ja toinen intohimoinen fitnesihminen. Ulkoinen habitus molemmille tärkeää, toki silloin seksikin *onnistuu aina*.
Aina ihmiset eivät edes halua tai osaa hakea sen syvällisempää yhteyttä. Se on jopa outo asia.
Sitten on nämä, kuten minä, jolle ihan eri seikat merkitsevät kuin joku ulkoinen, silloin on vaikeampaa löytää sopiva kumppani, edes siihen yhteen kertaan. Koska se on vain niin vieras ajatus.
Ja teko vielä vieraampi.Hyvää pohdintaa. Ehkä juuri siksi ei itselläni ole seksiin kiirettä, koska seksi itsessään on minulle vähemmän merkittävä vetovoiman muodostaja kuin se, että toisen kanssa voi käydä loputtomia, kiihkeitä keskusteluja. Jollekulle toiselle kai se yhteinen rakkaus sitten on autojen rassaaminen yhdessä, kuntosali ja ruokien punnitseminen, joillekin nimenomaan seksi ja suhteen fyysinen puoli.
Joillekin nämä asiat eivät sulje toisiaan pois, vaan syvälliseen suhteeseen tarvitaan ne kaikki..
Vierailija kirjoitti:
No itse olen ehkä keskimääräistä tunteellisempana miehenä ottanut sen verran rankasti henkisesti siipeeni sellaisista ihastuksista, joissa on ollut nopea alku, mutta yhtä nopea loppu, että en enää halua lähteä heittäytymään sellaisiin. Eli haluan nähdä, että naisella on pintaa syvemmälle meneväää halua tutustumiseen ja että siinä prosessissa kumpikin oikeasti löytää toisesta ne ominaisuudet, joita kaipaa.
Mitä seksillä on tämän kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on vehkeen pituudesta puutetta, hyödyttää tutustua pidempään.
Kokemus on osoittanut, että mitä härskimmät jutut, sitä enemmän puutetta alushousuissa.
Tämä on niin totta. Monesti vielä pikkupiliset mainostavat etukäteen vehjettään isoksi. Minulle ei vain vielä ole auennut, että luulevatko sitä oikeasti isoksi onko se vain yritys kusettaa naista.
En minnkäänlaaista. Minussta onn tulossa misogynisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lihavoitu on täysin totta. Kuvailit juuri perinteisen sydänsurun, joka voi iskeä, oli harrastettu seksiä tai ei. Seksin harrastaminen ei pahenna sydänsurua, vaikka ainakin herkempi nainen helposti liittää tunteet ja seksin yhteen.
Enemmän minua harmittaisi, jos olisin jo ehtinyt rakastua, ja sitten kun menisimme ensimmäisen kerran sänkyyn, mies paljastuisikin huonoksi/ törpöksi/ epäsopivaksi/ oudoksi tms. sängyssä. Seksi kuuluu siihen tutustumiseen ja jos se ei kerrassaan toimi, suhde päättyy siihen.
Odottaminen sopii niille, joita se mahdollinen huono seksi ei haittaa. Esim. uskovaiset ottavat riskin, että joutuvat kärsimään heikosta seksistä koko elämänsä, koska eivät voi testata sopivuutta ennen papin aamenta. Toki voi myös olla, että pari on täydellisen yhteensopiva ja seksi on yhtä ilotulitusta, mutta silti ostavat sian säkissä.
Toiset ihmiset kiintyvät fyysisyyden kautta joten heille ei sovi irtoseksi.
Myös hitaasti eteneminen on monesti kiinnostavampaa, silloin näkyy se näkeekö toisen eteen yhtään vaivaa.
Olisivatkohan ihmiset onnellisempia, kun eivät kieltäisi omia halujaan ja kietoisi niitä mitä ihmeellisimpiin kuperkeikkoihin ja esteratoihin, jotka pitää ensin käydä läpi?