Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
781/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan edetä nopeasti selvittääkseni sen onko potentiaalinen kumppani minulle myöskin seksuaalisesti yhteensopiva. En halua pitkään tapailla sellaista ihmistä, joka haluaa seksiltä jotain aivan muita asioita kuin minä. Jokaisella on oikeus omiin fiksaatioihinsa, mutta minä haluan olla sellaisessa suhteessa, joka tuottaa molemmille nautintoa.

Nautinto, siinä se on, suhteen tärkein asia :D 

Miksi sinä olet parisuhteessa, jos et siitä nauti? Saatko järjestelystä merkittävää taloudellista hyötyä?

Vastakysymys sinulle hupsu: perustuuko sinun parisuhteesi pelkkään nautintoon?

Ja sitten kiitos kysymästä: Nautin parisuhteestani - ja seksistäkin- monella tavalla, mutta ei se nyt -hyvänen aika- ole suhteemme tärkein asia :D

Mikä on se suhteesi tärkein asia? Järjestivätkö vanhempanne liittosi?

Rakkaus <3 Ja ei, rakkaus ei = nautinto ;)

Eikö rakkaus ole sinulle nautintoa? 

Vierailija
782/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan edetä nopeasti selvittääkseni sen onko potentiaalinen kumppani minulle myöskin seksuaalisesti yhteensopiva. En halua pitkään tapailla sellaista ihmistä, joka haluaa seksiltä jotain aivan muita asioita kuin minä. Jokaisella on oikeus omiin fiksaatioihinsa, mutta minä haluan olla sellaisessa suhteessa, joka tuottaa molemmille nautintoa.

Miksi sinä olet parisuhteessa, jos et siitä nauti? Saatko järjestelystä merkittävää taloudellista hyötyä?

Ja sitten kiitos kysymästä: Nautin parisuhteestani - ja seksistäkin- monella tavalla, mutta ei se nyt -hyvänen aika- ole suhteemme tärkein asia :D

Kyllä minulle ainakin parisuhde perustuu nautintoon. Ei tietenkään seksuaaliseen, mutta monenlaiseen hyvänolon tunteeseen. Miksi olisin parisuhteessa, ellei siitä olisi minulle mitään iloa? 

ohis

Onko ilo ja nautinto sinulle sama asia :O?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerro mitä Rakkaus on:

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;

kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Toki, on rakkaus nautintoakin, mutta ennen kaikkea edellä olevaa.

Vierailija
784/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.

Onko se susta niin, että kun käy kuumana -> automaattisesti sänkyyn? Et osaa hillitä itseäsi? Et tunne miehiä, jotka osaavat hillitä itseään? Hui, pelotta skenaario!

Erittäin tärkeää, et ihan jokainen meistä osaa myös hillitä himonsa. Ei tartte miettiä suhteessakaan, et viekö himot puolison tai itsen väärään sänkyyn, sellaistakin meinaan tapahtuu hillittömillä ihmisillä. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kerro yksikin syy, miksi pitäisi hillitä himonsa, jos molemmat sitä haluavat. Pitääkö se tehdä juuri siksi, että toinen näkee, että pystyt hillitsemään himosi vai onko tähän jokin muu järkevä syy?  

On ihan hyvä osata hillitä ne himot, joita ei kannata toteuttaa. Esimerkiksi juuri niiden ihmisten kanssa, joita ei vielä tunne kunnolla tai joista tietää, ettei heidän kanssaan seksiä kummemmasta mitään tulisikaan.

Eli syy hillitä himonsa on se, että on hyvä osata hillitä himonsa. Okei. Eipä tosiaan tullut mieleenikään. Tämä oli ehkä paras peruste, joka on koskaan kuultu. 

No, tämä ilmeisesti pätee sitten vain meillä, joille seksi on syvempi tunteiden osoitus. Minä koen harrastaneeni turhaa seksiä, jos selviää, ettei molemmilla ollutkaan suunnitelmia vakavammasta yhteiselosta.

Eli sinunkin siis tekee mieli seksiä, vaikkei ole syviä tunteita vai? Minä taas luulin, että nämä odottajat eivät edes halua sitä seksiä ilman syviä tunteita. 

Tottahan voi tehdä mieli mennä fyysisesti lähelle ja saattaa pikkuhousutkin kastua, mutta ei se tarkoita, että kaikkien sellaisten kanssa tarvitsee mitään alkaa leikkimään. Halunsa voi hillitä sellaisessa tilanteessa, eikä tarvitse alkaa edes flirttailla ihmisen kanssa, josta ei syvemmin ole kiinnostunut tai jonka tietää herättelevän mielenkiintoani väärin perustein. Kiihottuminen on vain kiihottumista ja siihen ei tarvitse sitä kiihottavaa ihmistäkään sotkea.

Juuri näin! Kuka vain voi panna ketä tahansa, eläimetkin tekee niin, se ei ole sen ihmeellisempää. Mutta olen älykkäämpi kuin eläin, voin siis ja haluan käyttää harkintaani.

Oikeasti välillä säälittää ne ihmiset, jotka luulevat, että heti on pantava jos panettaa. Myötähäpeän.

Oletko sinä oikeasti niin lapsellinen, että kuvittelet nopeammin sänkyyn etenevien luulevan että heidän on pakko harrastaa seksiä? Et ole tullut ajatelleeksi, että he menevät sänkyyn koska itse haluavat, ja koska siinä ei heidän oman moraalikäsityksensä mukaan ole mitään väärää?

No ainakin tunnen monia, joilla on sisäinen pakko mennä heti sänkyyn, kun vähänkään siltä tuntuu ja mahdollisuus on. Myötähäpäen edelleen.

Höpö höpö. Ellet itse ole tällainen, et voi tällaista totuutena täällä kertoa. Sinä et tiedä toisten motiiveista yhtään mitään, vaikka niin kuvitteletkin. Vai väitätkö tosiaan että nämä "monet tuntemasi" ihmiset harrastavat seksiä vaikka haisevan spurgun kanssa, jos sellainen vastaan tulee, koska pakko on. 

Vierailija
785/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

Mikä noista kohdista ei tuota sinulle mitään nautintoa? Kärsiminenkin tehdään toisen puolesta ja se ei mene rakkauden tuottaman nautinnon ohi. 

Vierailija
786/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle ainakin parisuhde perustuu nautintoon. Ei tietenkään seksuaaliseen, mutta monenlaiseen hyvänolon tunteeseen. Miksi olisin parisuhteessa, ellei siitä olisi minulle mitään iloa? 

ohis

Onko ilo ja nautinto sinulle sama asia :O?

Ei täsmälleen sama asia. Kaikki ilo on nautintoa, kaikki nautinto ei ole iloa. 

Vierailija
787/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän nautintojargonin tarkoitus nyt oli? Meneekö jotenkin kristillisen käsityksen vastaiseksi, jos rakkaudesta saakin nautintoa eikä elämän tarkoitus olekaan kärsimys? 

Vierailija
788/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten herää kysymys, mihin niitä suuria tunteita sitten oikeastaan vaaditaan, jos se seksi onnistuisikin ihan helposti ilman niitäkin? Tähän asti syy on ollut se, ettei halua, eikä pysty ja ällöttää, mutta nyt haluaisin kuulla mielipiteet näiltä, joille seksi vieraan kanssa ei ällötäkään. 

Pystyn kyllä harrastamaan seksiä kiihottavan ihmisen kanssa, mutta ellei siinä ole tunteita, tulee viimeistään laukeamisen jälkeen sellainen olo, että hyi hitto, mitä minä oikein tein ja kiire päästä tuosta ihmisestä eroon.

Niin. Tuohan sitten kertoo jotain sinun suhtautumisestasi seksiin ylipäätään, jos se on oikein "hyi hitto". Voihan siitä tietysti tulla tunne, että tämä ei nyt ollut oikein hyvä idea ja vähän nolottaa, mutta tuollainen yökköreaktio on vähän outo. 

Ajatus ei-läheisen ja ei-rakkaan ihmisen pissivehkeistä voi tuollaisen olon vaikka aiheuttaa.

Jo tuollaisen sanan käyttäminen sukupuolielimistä antaa viitteitä siitä, että suhteesi seksiin on vaikea.

Vierailija
789/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten herää kysymys, mihin niitä suuria tunteita sitten oikeastaan vaaditaan, jos se seksi onnistuisikin ihan helposti ilman niitäkin? Tähän asti syy on ollut se, ettei halua, eikä pysty ja ällöttää, mutta nyt haluaisin kuulla mielipiteet näiltä, joille seksi vieraan kanssa ei ällötäkään. 

Pystyn kyllä harrastamaan seksiä kiihottavan ihmisen kanssa, mutta ellei siinä ole tunteita, tulee viimeistään laukeamisen jälkeen sellainen olo, että hyi hitto, mitä minä oikein tein ja kiire päästä tuosta ihmisestä eroon.

Niin. Tuohan sitten kertoo jotain sinun suhtautumisestasi seksiin ylipäätään, jos se on oikein "hyi hitto". Voihan siitä tietysti tulla tunne, että tämä ei nyt ollut oikein hyvä idea ja vähän nolottaa, mutta tuollainen yökköreaktio on vähän outo. 

Ajatus ei-läheisen ja ei-rakkaan ihmisen pissivehkeistä voi tuollaisen olon vaikka aiheuttaa.

Jo tuollaisen sanan käyttäminen sukupuolielimistä antaa viitteitä siitä, että suhteesi seksiin on vaikea.

Ovatko vieraiden ihmisten sukuelimet sinulle lemmenvaltikoita ja onnen onkaloita?

Vierailija
790/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.

Onko se susta niin, että kun käy kuumana -> automaattisesti sänkyyn? Et osaa hillitä itseäsi? Et tunne miehiä, jotka osaavat hillitä itseään? Hui, pelotta skenaario!

Erittäin tärkeää, et ihan jokainen meistä osaa myös hillitä himonsa. Ei tartte miettiä suhteessakaan, et viekö himot puolison tai itsen väärään sänkyyn, sellaistakin meinaan tapahtuu hillittömillä ihmisillä. 

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kerro yksikin syy, miksi pitäisi hillitä himonsa, jos molemmat sitä haluavat. Pitääkö se tehdä juuri siksi, että toinen näkee, että pystyt hillitsemään himosi vai onko tähän jokin muu järkevä syy?  

On ihan hyvä osata hillitä ne himot, joita ei kannata toteuttaa. Esimerkiksi juuri niiden ihmisten kanssa, joita ei vielä tunne kunnolla tai joista tietää, ettei heidän kanssaan seksiä kummemmasta mitään tulisikaan.

Eli syy hillitä himonsa on se, että on hyvä osata hillitä himonsa. Okei. Eipä tosiaan tullut mieleenikään. Tämä oli ehkä paras peruste, joka on koskaan kuultu. 

No, tämä ilmeisesti pätee sitten vain meillä, joille seksi on syvempi tunteiden osoitus. Minä koen harrastaneeni turhaa seksiä, jos selviää, ettei molemmilla ollutkaan suunnitelmia vakavammasta yhteiselosta.

Eli sinunkin siis tekee mieli seksiä, vaikkei ole syviä tunteita vai? Minä taas luulin, että nämä odottajat eivät edes halua sitä seksiä ilman syviä tunteita. 

Tottahan voi tehdä mieli mennä fyysisesti lähelle ja saattaa pikkuhousutkin kastua, mutta ei se tarkoita, että kaikkien sellaisten kanssa tarvitsee mitään alkaa leikkimään. Halunsa voi hillitä sellaisessa tilanteessa, eikä tarvitse alkaa edes flirttailla ihmisen kanssa, josta ei syvemmin ole kiinnostunut tai jonka tietää herättelevän mielenkiintoani väärin perustein. Kiihottuminen on vain kiihottumista ja siihen ei tarvitse sitä kiihottavaa ihmistäkään sotkea.

Juuri näin! Kuka vain voi panna ketä tahansa, eläimetkin tekee niin, se ei ole sen ihmeellisempää. Mutta olen älykkäämpi kuin eläin, voin siis ja haluan käyttää harkintaani.

Oikeasti välillä säälittää ne ihmiset, jotka luulevat, että heti on pantava jos panettaa. Myötähäpeän.

Oletko sinä oikeasti niin lapsellinen, että kuvittelet nopeammin sänkyyn etenevien luulevan että heidän on pakko harrastaa seksiä? Et ole tullut ajatelleeksi, että he menevät sänkyyn koska itse haluavat, ja koska siinä ei heidän oman moraalikäsityksensä mukaan ole mitään väärää?

No ainakin tunnen monia, joilla on sisäinen pakko mennä heti sänkyyn, kun vähänkään siltä tuntuu ja mahdollisuus on. Myötähäpäen edelleen.

Mistä sinä tämän tiedät? Ovatko avautuneet sinulle vaikeasta, hoitoa vaativasta seksiriippuvuudestaan, vai oletko sinä ihan itse keksinyt tämän "pakon" sen perusteella että nämä ihmiset käyttävät eri tavalla kuin sinun mielestäsi pitäisi?

Minä harrastin seksiä sinkkuna lähes aina silloin kun sattui haluttamaan. Suhteessa en ole pettänyt koskaan. Mistään pakosta ei siis ole ollut kyse, vaan omasta halusta ja valinnasta. Silti sinun kaltaisesi silmissä olisin varmasti sinkkuna näyttänyt ihmiseltä, joka ei "pysty" olemaan menemättä sänkyyn. Minulla ei vaan ollut yhtään hyvää syytä edes yrittää.

Vierailija
791/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän otsikosta että naiset antaa heti 😂

Tiedän naisia jotka pitää petikumppaneita suosionsa mittarina.Väärin,miehelle kelpaa helppo oli se kuka tahansa

Vierailija
792/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menikö tämä nyt sitten lopulta niin, että koska odottajat ovat itse niin sekaisin himojensa ja nautintojensa kanssa, he olettavat, että ei-odottajat ovat yhtä sekaisin ja että hekään eivät oikeasti halunneet seksiä sen vähemmän tutun tyypin kanssa? Jos odottaja ei osaa päättää ovatko tuntemattoman sukupuolielimet kuvottavat vai kiihottavat, niin onhan se tietysti hyvä pistää itselleen tiukemmat rajat. Mutta onko se niin vaikeaa ymmärtää, että kaikille se suhde seksiin ei ole noin ongelmallinen ja sekava. 

Vierailija
793/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko vieraiden ihmisten sukuelimet sinulle lemmenvaltikoita ja onnen onkaloita?

Heteronaisena mietin usein miesten varustuksia ja ajatus niistä tuottaa minulle mielihyvää.

Vierailija
794/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli menikö tämä nyt sitten lopulta niin, että koska odottajat ovat itse niin sekaisin himojensa ja nautintojensa kanssa, he olettavat, että ei-odottajat ovat yhtä sekaisin ja että hekään eivät oikeasti halunneet seksiä sen vähemmän tutun tyypin kanssa? Jos odottaja ei osaa päättää ovatko tuntemattoman sukupuolielimet kuvottavat vai kiihottavat, niin onhan se tietysti hyvä pistää itselleen tiukemmat rajat. Mutta onko se niin vaikeaa ymmärtää, että kaikille se suhde seksiin ei ole noin ongelmallinen ja sekava. 

Voisiko alapeukkujen sijaan sitten korjata, jos jokin meni nyt väärin. Se olisi keskustellessa ihan hyvä tapa. 

Vierailija
795/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi että saan tyydytystä kun raha alkaa virrata miehen lopakosta minulle, niin silloin alkaa myös minulla mahla virtaamaan. Hyvin arvasit, olen nähtävästi melko läpinäkyvä ja ennalta arvattava. Toisaalta niinhän me kaikki naiset olemme, samanlaisia.

Vierailija
796/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi että saan tyydytystä kun raha alkaa virrata miehen lopakosta minulle, niin silloin alkaa myös minulla mahla virtaamaan. Hyvin arvasit, olen nähtävästi melko läpinäkyvä ja ennalta arvattava. Toisaalta niinhän me kaikki naiset olemme, samanlaisia.

Ihan turha siinä ilkkua. Sinä itse naureskelit, ettei suhteen tärkein asia ole nautinto ja sinulta kysyttiin, mikä se parisuhteen syy sinulle on. Mikset vain vastaa vai etkö osaa? 

Tässä ketjussa on huvittavia nämä, jotka heittävät koko keskustelun ihan lekkeriksi, kun huomaavat olleensa väärässä. Tai sitten vain tykitetään alapeukkuja ilman ainuttakaan perustelua tai vastakommenttia. 

ohis

Vierailija
797/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noista kohdista ei tuota sinulle mitään nautintoa? Kärsiminenkin tehdään toisen puolesta ja se ei mene rakkauden tuottaman nautinnon ohi. 

Hei mahtavaa et noin täydellisiä ihmisiä löytyy kuin sinä :) Minä en pysty aina nauttimaan silloin kun kärsin, mut hyvä jos sulla toisin!

Jos rehellisiä ollaan, en usko että tällaiseen rakkauteen pystyy kuin Jeesus/Jumala. Mutta se ei vähennä tähän pyrkimisen merkitystä.

Vierailija
798/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mahtavaa et noin täydellisiä ihmisiä löytyy kuin sinä :) Minä en pysty aina nauttimaan silloin kun kärsin, mut hyvä jos sulla toisin!

Jos rehellisiä ollaan, en usko että tällaiseen rakkauteen pystyy kuin Jeesus/Jumala. Mutta se ei vähennä tähän pyrkimisen merkitystä.

Etkö ymmärrä tuota Raamatun lausetta? Siinä sanotaan rakkaudesta, että kaiken se kärsii. Se ei tarkoita, että rakkaus itsessään muuttuisi kärsimykseksi. Rakkaus on ase sitä kärsimystä vastaan. Jos rakkaus kestää kaiken kärsimyksen, sehän on aina voimakkaampi kuin kärsimys, jolloin jäädään aina lopulta plussan puolelle. 

Vierailija
799/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua tuntemattomien peniksiä sisääni, vaikka vaginani joskus siellä penishyllyllä koettaisikin vinkua ja heittäytyä lattialle raivoamaan. Toisille se tuntematon penis voi olla iloinen ja toivottu asia ja heitä jäisi harmittamaan, jos siitä joutuisi kieltäytymään. Omasta itsestäni kuitenkin tiedän, että sen kaipuun saan itsekin hoidettua pois päiväjärjestyksestä ilman että minun tarvitsee sotkea asiaan sitä ihmistä, jonka keho minun kehossani on halun herättänyt.

Vierailija
800/985 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän nautintojargonin tarkoitus nyt oli? Meneekö jotenkin kristillisen käsityksen vastaiseksi, jos rakkaudesta saakin nautintoa eikä elämän tarkoitus olekaan kärsimys? 

Rakkaudesta saa kyllä nautintoakin ihan tällainen uskovainenkin, mutta rakkaus ei aina ole pelkkää nautintoa, vaan se on paljon muutakin, joskus esim. omasta itsekkyydestä luopumista. Joka taas minulle ainakaan ei ole nautinto, valehtelisin jos väittäisin muuta.

Ja nautintoa saa todellakin monesta muustakin kuin seksistä, siksi nauratti kun joku sanoi että sekstaa koska haluaa nautintoa parisuhteestaan. Daa, joo, yksinkertaistako porukkaa täällä joskus... Tarkoitan, et esim. jostain debatista saa joskus paljon enemmänkin nautintoa kuin seksistä, mutta eihän se kaikkien ymmärrystä tavoita.  Eli parisuhteen nautinto = seksi näille ihmisille, ja tällä logiikalla totta vie seksiä pitää olla heti mieluiten.

Mutta ei haittaa, kukin seurustelkoon/ olkoon liitossa kaltaisensa kanssa :)