Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaista naista et halua heti viedä makuuhuoneeseen vaan tutustua muulla tavoin viikkokaupalla?

Vierailija
08.08.2018 |

Hämmentävää näin naisena.

Kommentit (985)

Vierailija
241/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa....onpa mielenkiintoista. Alkaa vähitellen valjeta, miksi olen edelleen yksin. Olen nettitreffaillut muutamia miehiä, ja juossut suunnilleen pakoon, kun heti on alettu käpälöidä ja väkisin pussailla. Mulla on sellainen hirveä vika, että pystyn nauttimaan seksistä ainoastaan sellaisen miehen kanssa, johon luotan, ja jota kohtaan on edes jotain tunteita. Eli tarvitsisin aikaa. Sitähän ei miehillä ole. Kaipaisin seksiä ja läheisyyttä, mutta en tuntemattoman kanssa. Jännää, että yksikin mies ei suostunut kertomaan nimeään, ei ammattiaan, ei mitään, ja silti olisi pitänyt päätyä sänkyyn. Jään näköjään loppuiäksi yksin.

Miksi ihan tahallasi ymmärrät väärin tämän keskustelun? 

Vierailija
242/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?

Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.

Helposti uusille ihmisille jakava nainen on riski, koska mies ei voi varmasti tietää olevansa lapsen isä. Näin siis evoluutiobiologian näkökulmasta.

Tästä näkökulmasta katsoen myöskin helposti jakava mies on riski, koska nainen ei voi tietää, jääkö mies kantamaan vastuunsa seksin mahdollisista seurauksista, vai livistääkö karkuun ehkä jo ennen kuin aamuaurinko nousee. Evoluutiobiologian näkökulmasta avioliittoon odottaminen lienee se riskittömin vaihtoehto molempien osapuolten kohdalla. Sitäkö sinä haluat?

Mies voi silloinkin samalla tavalla livahtaa karkuun.

Laki saa kiinni kyllä ja panee maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joidenkin tässä ketjussa kommentoineiden ihmisten ajatusta siitä, että vapaaehtoinen seksin harrastaminen nopeassa aikataulussa jollakin tavalla ns. pilaisi naisen. Miten se muka on mahdollista? Mikä siinä seksissä naisen oikein turmelee? Ja erityisesti silloin, jos seksiä harrastetaan nopeasti. Ja miksei mies samalla lailla seksin myötä "turmellu", vaikka sitä yhtä lailla on mukana harrastamassa?

Älkääkä nyt selittäkö jotain sukupuolitaudeista. Niitä vastaan pystyy hyvin suojautumaan käyttämällä seksin aikana kondomia. Se on hyvin helppoa. Sukupuolitaudeille ei ole mikään pakko altistua, vaikka haluaisi harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa.

Helposti uusille ihmisille jakava nainen on riski, koska mies ei voi varmasti tietää olevansa lapsen isä. Näin siis evoluutiobiologian näkökulmasta.

Tästä näkökulmasta katsoen myöskin helposti jakava mies on riski, koska nainen ei voi tietää, jääkö mies kantamaan vastuunsa seksin mahdollisista seurauksista, vai livistääkö karkuun ehkä jo ennen kuin aamuaurinko nousee. Evoluutiobiologian näkökulmasta avioliittoon odottaminen lienee se riskittömin vaihtoehto molempien osapuolten kohdalla. Sitäkö sinä haluat?

Laki saa kiinni kyllä ja panee maksamaan.

Jos mies tekeytyy tulottomaksi välttyäkseen maksamasta elatusmaksuja, niin eihän sille mitään ole tehtävissä.

Vierailija
244/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja nainen voi pettää avioliitossakin. Eli evoluutiobiologian näkökulmasta ollaan edelleen tasoissa.

Vierailija
245/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa....onpa mielenkiintoista. Alkaa vähitellen valjeta, miksi olen edelleen yksin. Olen nettitreffaillut muutamia miehiä, ja juossut suunnilleen pakoon, kun heti on alettu käpälöidä ja väkisin pussailla. Mulla on sellainen hirveä vika, että pystyn nauttimaan seksistä ainoastaan sellaisen miehen kanssa, johon luotan, ja jota kohtaan on edes jotain tunteita. Eli tarvitsisin aikaa. Sitähän ei miehillä ole. Kaipaisin seksiä ja läheisyyttä, mutta en tuntemattoman kanssa. Jännää, että yksikin mies ei suostunut kertomaan nimeään, ei ammattiaan, ei mitään, ja silti olisi pitänyt päätyä sänkyyn. Jään näköjään loppuiäksi yksin.

Jep, mä oon 35v. ikisinkku koska olen pitänyt kiinni yhdestä periaatteesta: ei seksiä ellei suhdetta, luottamusta, tuntemista, tunteita, välittämistä. Kukaan mies ei ole halunnut tutustua minuun. He ovat vain halunneet heti sänkyyn ja tulkinneet periaatteeni haluttomuudeksi. Nykymaailma on julma paikka meille, jotka luotamme hitaammin. En ole koskaan hetkeäkään tuntenut seksuaalista halua tuntematonta miestä kohtaan - ja se näyttäisi määrittelevän sen että tulen jäämään yksin.

Ei se ole kummallista nimittäin naisella se suurimmalla osalla juuri näin toimii. Aivojen eli yläpään pitää ensin antaa signaali että nyt on sellainen mies paikalla, että tämän kanssa haluan olla pidempään ehkä koko elämän. Kun tämä on tapahtunut niin siellä alapäässäkin alkaa tapahtua mutta ennen tätä nainen on varmistunut miehen persoonasta ja luotettavuudesta sekä turvallisuudesta. Tämä on naisen mekanismi.

Miehellä se menee päinvastoin koska miehen elimistössä vaikuttaa testosteroni mikä laukaisee kiihkon ja fysiologiset toiminnot hetimmiten. Joillakin naisilla on myös runsaasti testosteronia kehossaan ja siksi he toimivat tässä kuten miehet. Tästä voimme päätellä, että naisellisemmat naiset eivät anna heti.

Vierailija
246/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos heti aletaan käpälöidä ja pussailla niin asiahan on tietysti selvä miehen kannalta. Kassit pitää saada tyhjennettyä jonnekin aivan sama kehen. Ulkonäöllä eikä muillakaan seikoilla tuossa tapauksessa ole hirveästi väliä koska ei ole loppuelämän kumppani etsinnässä vaan pikaseksi. Kaikenlainen naisen kaipaama läheisyys ja toiseen tutustuminen on vain ikävä hidaste tavoitteelle.

Miten viehättävästi osaatkaan kuvata miehen seksuaalisuutta...

Vierailija
247/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mä oon 35v. ikisinkku koska olen pitänyt kiinni yhdestä periaatteesta: ei seksiä ellei suhdetta, luottamusta, tuntemista, tunteita, välittämistä. Kukaan mies ei ole halunnut tutustua minuun. He ovat vain halunneet heti sänkyyn ja tulkinneet periaatteeni haluttomuudeksi. Nykymaailma on julma paikka meille, jotka luotamme hitaammin. En ole koskaan hetkeäkään tuntenut seksuaalista halua tuntematonta miestä kohtaan - ja se näyttäisi määrittelevän sen että tulen jäämään yksin.

Ei se ole kummallista nimittäin naisella se suurimmalla osalla juuri näin toimii. Aivojen eli yläpään pitää ensin antaa signaali että nyt on sellainen mies paikalla, että tämän kanssa haluan olla pidempään ehkä koko elämän. Kun tämä on tapahtunut niin siellä alapäässäkin alkaa tapahtua mutta ennen tätä nainen on varmistunut miehen persoonasta ja luotettavuudesta sekä turvallisuudesta. Tämä on naisen mekanismi.

Miehellä se menee päinvastoin koska miehen elimistössä vaikuttaa testosteroni mikä laukaisee kiihkon ja fysiologiset toiminnot hetimmiten. Joillakin naisilla on myös runsaasti testosteronia kehossaan ja siksi he toimivat tässä kuten miehet. Tästä voimme päätellä, että naisellisemmat naiset eivät anna heti.

Mitä nappeja sinä oikein vedät?

Vierailija
248/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

evoluutiobiologiaa ei kiinnosta sata vuotta vanhat lait. Mieshän ei ota biologisesti mitään riskiä seksistä.

Muuta kuin sukupuolitaudit jotka ovat myös uusi juttu.

Vierailija
249/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

evoluutiobiologiaa ei kiinnosta sata vuotta vanhat lait. Mieshän ei ota biologisesti mitään riskiä seksistä.

Muuta kuin sukupuolitaudit jotka ovat myös uusi juttu.

Sukupuolitaudit uusi juttu? Oletko ollut koulussa hereillä?

Vierailija
250/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tiedän että kun on rahaa, ruokaa kaapissa ja asunto hyvällä paikalla, tietysti mies haluaa tämän huoltopisteen säilyttää. Ruoka on isokokoiselle miehelle tosi tärkeää, ja jos ilmaiseksi saa syödä, ei tietenkään luovu tuosta helppoudesta.

Olen tosi vihainen kun tajusin valheellisesti esitetyn "flirttailun".

Enkä oo oikeasti rikas, mutta saan vaan vähät riittämään. Yhä suututtaa oma kiltteys.

Yksi entinen työkaverini teki juuri tätä! Hän on mies ja asui itse kaukana keskustasta, työpaikka oli keskustassa ja iski naisia juurikin näiltä alueilta. Virnuili, että saa aamupalan, sylin ja töihin on lyhyt matka. Että näin romanttinen kaveri!

Vierailija
251/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jota arvostaa ja haluaa palvoa hautaan asti <3

Vierailija
252/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä syitä on erilaisia. Itse olen törmännyt lähinnä kolmeen. Joko mies ei ole riittävän kiinnostunut, mies ei ole kovin seksuaalinen tai mies haluaa osoittaa olevansa vakavissaan. Kaksi ensimmäistä on ihan ilmeisistä syistä deal breakereita. Viimeisen kohdalla taas on aika perustavanlaatuinen ero ajatusmaailmassa, jos rakkautta halutaan todistaa pihtaamalla seksiä. Seksin ja syvän romanttisen kiinnostuksen näkeminen toistensa vaihtoehtoina on itselleni täysin vieras ajatusmalli enkä todennäköisesti olisi kiinnostunut ihmisestä jolla on niin perusnegatiivinen suhtautuminen seksuaalisuuteen.

En toki tarkoita että ensimmäisenä iltana olisi pakko hypätä petiin, mutta jos nyt aletaan puhua ihan odottamisen vuoksi odottamisesta silloin kun molemminpuolinen vahva kiinnostus on jo tullut selväksi, niin minä en näe siinä mitään pointtia eikä minulla liene kovin paljon yhteistä sellaisen kanssa joka näkee.

Vierailija
253/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen naisessa ainesta vakavaan suhteeseen, kannatan hitaampaa etenemistä makuuhuoneen puolelle. 

Miksi?

Hmm...jotenkin ajatus rusinat heti pullasta ei välttämättä lupaa hyvää, jos suhde lähtee makkarista liikkeelle. Ajattelen, että parempi tutustua ja edetä ensi alkuun mieluummin pään kautta. Tämä on silti vain mielipide. Olin aikanaan 2 vuoden suhteessa, joka alkoi puhtaasti seksin pohjalta ja muuttui vakavaksi myöhemmin.

Näin naisena kyllä vituttais jos mies ei heti alusta asti käy kuumana muhun.

Eikö naisia jo kyllästytä sellainen? MIten erottaa miesjoukosta se paras, kun kaikki käyvät kuumana ja kaikilla vaan pllu mielessä?

Minä olen etsinyt aina todellisia helmiä ja koska sellaisia naisia on todella harvassa, heitä voi liehitellä vaikka useamman kuukauden. Ette naiset voi kuvitellakaan, miltä se tuntuu MIEHESTÄ, kun nainen on käynyt jo useamman kuukauden todella kuumana ja vihdoin päästään sänkyyn. Seksi on sellaista ettette uskokaan.

Vierailija
254/985 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vakavissaan. Omalla kohdalla seurusteltiin lähes vuosi ennen petipuuhia, mies ei koskaan painostanut mihinkään. Olin epävarma haluanko tuon miehen ja hän arvosti sitä, että suhtaudun suhteesiin tosissani. Kyseessä oli ja on myös kummankin ensimmäinen vakavempi suhde. Ja pitkään tutustumiseen mahdollisesti vaikutti se, että tunsimme jo aienmin pidempään ja mies oli se aloitteellinen. Nykyään asutaan yhdessä ja ollaan puhuttu kihlautumisesta, kohta kolme vuotta vakaata ja onnellista suhdetta takana. Tuntuu siltä, että tässä on hyvä olla ja tähän jään. En kadu sitä, että odotin ja odotutin. Suhteen alkaessa olin 22 vuotta, terkkuja tutuille 😘

Vierailija
255/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamevaki kirjoitti:

Voi olla vakavissaan. Omalla kohdalla seurusteltiin lähes vuosi ennen petipuuhia, mies ei koskaan painostanut mihinkään. Olin epävarma haluanko tuon miehen ja hän arvosti sitä, että suhtaudun suhteesiin tosissani. Kyseessä oli ja on myös kummankin ensimmäinen vakavempi suhde. Ja pitkään tutustumiseen mahdollisesti vaikutti se, että tunsimme jo aienmin pidempään ja mies oli se aloitteellinen. Nykyään asutaan yhdessä ja ollaan puhuttu kihlautumisesta, kohta kolme vuotta vakaata ja onnellista suhdetta takana. Tuntuu siltä, että tässä on hyvä olla ja tähän jään. En kadu sitä, että odotin ja odotutin. Suhteen alkaessa olin 22 vuotta, terkkuja tutuille 😘

Tässä viestissä häiritsee tuo kohta "suhtaudun suhteisiin tosissani". Pitäisikö siinä lukea "suhtaudun seksiin tosissani"?

Kyllä minäkin suhtaudun suhteisiin tosissani. En ole koskaan lähtenyt parisuhteeseen kevyin perustein ja molemmat aiemmat parisuhteeni ovat kestäneet vuosia eikä ole tullut mieleenikään niissä pettää. Tämä ei silti mitenkään sulje pois sitä, etten voisi harrastaa seksiä, vaikkei suhteen kestävyydestä olekaan takeita.

Omituisesti näissä keskusteluissa aina puhutaan seksistä, vaikka tarkoitetaan jostain ihan muuta. Tietysti ymmärrän, että joillakin nämä ovat vahvasti sidoksissa. Toivoisin kuitenkin, että ei sotkettaisi asioita keskenään eikä esim perustella seksiin liityyvää kysymystä siten, ettei seksiä edes mainita, vaan puhutaan pelkästään parisuhteesta. Nämä kun monille ovat täysin eri asioita.

Vierailija
256/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena sellainen pidättyväinen ja siveä tyttö, koska olin vanhempieni suhteesta traumatisoinut. Mielikuva parisuhteista oli hyvin kielteinen ja välttelin ylipäätään miehiä. Jälkikäteen se harmittaa. Olisi pitänyt ottaa nuoruudesta kaikki irti ja kokeilla silloin paljon erilaista seksiä eri ihmisten kanssa. Nyt vakiintuneessa parisuhteessa se ei enää onnistu, koska kumppanini ei sitä hyväksyisi.

Vierailija
257/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi heti naista jonka arvioisin olevan niin tasokas että sen elämässä on muitakin tärkeitä asioita kuin seksi. Juuri sellaisen joka haluaa löytää sen oikean miehenja tutustua ensin jottei tule antaneeksi piparia jollekin kusipääjännäpelimiehelle.

Mutta suomalaiset naisethan ovat näitä ei-laadukkaita joitten elämä pyörii oman pillun ympärillä. Ja siiderin, suklaan ja sipsien. 

Vierailija
258/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamevaki kirjoitti:

Tässä viestissä häiritsee tuo kohta "suhtaudun suhteisiin tosissani". Pitäisikö siinä lukea "suhtaudun seksiin tosissani"?

Kyllä minäkin suhtaudun suhteisiin tosissani. En ole koskaan lähtenyt parisuhteeseen kevyin perustein ja molemmat aiemmat parisuhteeni ovat kestäneet vuosia eikä ole tullut mieleenikään niissä pettää. Tämä ei silti mitenkään sulje pois sitä, etten voisi harrastaa seksiä, vaikkei suhteen kestävyydestä olekaan takeita.

Omituisesti näissä keskusteluissa aina puhutaan seksistä, vaikka tarkoitetaan jostain ihan muuta. Tietysti ymmärrän, että joillakin nämä ovat vahvasti sidoksissa. Toivoisin kuitenkin, että ei sotkettaisi asioita keskenään eikä esim perustella seksiin liityyvää kysymystä siten, ettei seksiä edes mainita, vaan puhutaan pelkästään parisuhteesta. Nämä kun monille ovat täysin eri asioita.

Kyllä se seksisuhdekin on suhde. Osa ihmisistä haluaa häivyttää inhimillisyyden suhteista.

Vierailija
259/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yrittäisi heti naista jonka arvioisin olevan niin tasokas että sen elämässä on muitakin tärkeitä asioita kuin seksi. Juuri sellaisen joka haluaa löytää sen oikean miehenja tutustua ensin jottei tule antaneeksi piparia jollekin kusipääjännäpelimiehelle.

Mutta suomalaiset naisethan ovat näitä ei-laadukkaita joitten elämä pyörii oman pillun ympärillä. Ja siiderin, suklaan ja sipsien. 

Eli sinäkö yrittäisit kuitenkin näitä ei-laadukkaita heti vai miksi ylipäätään puhut naisista, joita et edes deittailisi? 

Vierailija
260/985 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamevaki kirjoitti:

Kyllä se seksisuhdekin on suhde. Osa ihmisistä haluaa häivyttää inhimillisyyden suhteista.

Niin on. Mutta seksisuhde voi olla myös muuta kuin parisuhde ja silloin näihin "tosissaan suhtautuminen" ei oikein kuulu saman otsikon alle. Molempiin voi suhtautua "tosissaan", mutta tuo kirjoittaja tarkoitti ilmeisesti tosissaan olemisella ainoastaan sitoutumista, mikä seksisuhteessa ei ole välttämätöntä. Siinä tosissaan oloon riittää, että molemmat tietävät missä mennään ja luotetaan toisiinsa.