Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12204)
Heikki Turunen: Tie, totuus ja elämä (2013).
Iain Banksin Crow Road.
Ensimmäinen lukemani ei-scifi Banksilta.
Vierailija kirjoitti:
En usko että koko ajan kaikilla on joku kirja kesken. Ei väki niin paljon lue.
Minäkään en usko, että olen ainoa nelikymppinen, millä on joku kirja aina kesken ja seuraava heti odottamassa. Näin on ollut viimeiset parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Iain Banksin Crow Road.
Ensimmäinen lukemani ei-scifi Banksilta.
Mä en tykännyt Banksin scifistä, oli jotenkin turhan leikkisää mun makuun. Mutta onko toi ei-scifi hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Mustakin olisi ihanaa olla superlukija. En vaan löydä itselleni hyvää kirjallisuutta, oon niin kranttu! Kokeilen kaikenlaista mutta jätän saman tien kesken, jos kirjoitustyyli tuntuu kömpelöltä tai henkilöhahmot tökkivät. Liika kriittisyys on rasite, mutta minkä mahtaa, jos on sellainen :(
Jospa kokeilisit novellikokoelmia? Esim Alice Munrolla hyviä. Lyhyet tarinat jaksaa lukea loppuun asti ja
ehkäpä lukuinnostus siitä herää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakin olisi ihanaa olla superlukija. En vaan löydä itselleni hyvää kirjallisuutta, oon niin kranttu! Kokeilen kaikenlaista mutta jätän saman tien kesken, jos kirjoitustyyli tuntuu kömpelöltä tai henkilöhahmot tökkivät. Liika kriittisyys on rasite, mutta minkä mahtaa, jos on sellainen :(
Jospa kokeilisit novellikokoelmia? Esim Alice Munrolla hyviä. Lyhyet tarinat jaksaa lukea loppuun asti ja
Hyvä vinkki! Onko Alice Munro hyvää kirjallisuutta?
Jonathan Tropper, Seitsemän sietämättömän pitkää päivää...Kannattaa ehdottomasti lukea...
Useampikin. Esim. Ollilan Persoonan valta. Kun ehtisikin lukea enemmän. Omassa elämässä ei toteudu on aina jotain muuta. Siksi ne kirjat ovatkin aina kesken.
Winston Graham: Poldark -kaksiteräinen miekka. Historiallisen kirjasarjan 11. osa. (Tv:stä katottu sarjaa ja kirjat luettu järjestyksessä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki! Onko Alice Munro hyvää kirjallisuutta?
On arvostettu ja hyvä kirjailija! Suosittelen.
Minulla kesken Ville Ropposen ja V-J Sutisem Luiden tie. Gulagin jäljillä.
Marianna Kurtto: Tristania. Huomaa että kirjoittaja on runoilija. Jotkut lauseet on vähän vaikeasti tulkittavia, toisinaan taas niin kauniita ajatuksia että pitää haukkoa henkeä.
Hevimetallisiivet ;Roy Rissanen
Robert Rand: The Menendez murders ja Brooks Brown: No Easy Answers - The Truth Behind Death at Columbine High School.
Kuulostaa varmaan aika synkältä, mutta työn puolesta olen tottunut synkkiin aiheisiin, enkä osaa lukea fiktio kirjallisuutta.
Dean Koonz: Kuun valo. Tilasin Antikka.netistä läjän Koontzin pokkareita.
Suosittelen kyseistä portaalia muillekin. Sieltä löytyy kirjoja, joita ei enää kaupoista saa.
Antikka.net
Kuka jättää kirjoittajan nimen mainitsematta. Käsittämätöntä.