Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12204)
Anna-Leena Härkösen Kaikki Oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pertti Kähkönen - Juon kiljua päivittäin
Mikä tää on? Juoko oikeesti? Hyi.
Ruth Waren Lumimyrsky.
Aloitin vasta, aika lupaavalta vaikuttaa.
Seurue jää lumen saartamana majataloon.
Satukirja. Kirjoitan sitä lapsenlapselle. Vielä menee jokunen vuosi ennen kuin lukutaito yllättää lapsen, joten enköhän ehdi. Kirja koostuu lyhyistä itsenäisistä saduista, joissa kuitenkin seikkailevat samat satuhenkilöt. Printaan itse hyvälle paperille, n. 180g-240g, sekä kiiltävälle että matalle, satiininkiiltoistakin on. Ynnä hyvä tulostin. Olen nuorempana ollut kirjapainossa töissä ja opiskellut layoutia. Itse sadut ovat vielä osittain kesken, samoin on ihan teknisiä ongelmia: eihän voi antaa irtoarkkeja tai vain nitoa yhteen. Jokin hienompi ratkaisu pitää keksiä. Kokeilkaa itse, mielenkiintoista puuhaa vapaa-ajalle!
Johan Bäckman - Vaalivilppi Suomessa
Mulla on itse asiassa parikin kirjaa kesken. George R. R. Martinin Game of thrones, eka kirja. En oikeen tiedä miksi se jämähti sen lukeminen. Little women, Louisa May Alcottin kirja; se on vaan niin julmetun tylsä mielestäni, ettei oo tosikaan. Kai se pitää lukea loppuun... James Deanin omaelämäkerta, en nyt muista kuka sen on kirjoittanut. Ajatus on kiinnostava, mutta kirja on jälleen tylsä...
Jens Henrik Jensen, Ihmiselle susi. Oxen-sarjan 4. kirja.
Kaikki neljä tosi hyviä dekkareita, jänniä, mutta niissä ei mässäillä raakuuksilla.
Aikaisemmat : Hirtetyt koirat, Pimeän miehet, Jäätyneet liekit
Päähenkilö on entinen eliittisotilas, joka yrittää selvitä omien sotatraumojensa kanssa ja samalla selvittää kummallisia rikoksia.
Markku Ropposen Kuhala ja salaiset seuralaiset. Letkeää kerrontaa yksityisetsivän tutkimuksista.
Just lopetin Lori Nelson Spielmanin Toscanan tytöt.
Oli ihan hyvä kertomusrakkaudesta, sisaruudesta ja kohtalosta.
Kirjoittanut myös Kymmenen unelmaani, viihdyttävä oli sekin.
Saara Turunen Rakkaudenhirviö ja Saara Turusen Järjettömiä asioita. Voihan autofiktio. Miten voi olla päähenkilöt molemmissa kirjoissa noin ärsyttäviä ja kammottavia. En voi olla miettimättä, että toivottavasti Saara ei ole itse tuollainen. Molemmissa kirjoissa on myös mukana espanjalainen mies. Hauska, että luen tosiaan Saara Turusen esikoisen vasta nyt lomittain uuden kirjan kanssa, mutta huomaan ihan samoja teemoja.
Terveiset numerolle 5623,olet aivan oikeassa.
Itselläni sama jo 60v...ja yhä jatkuu!
Apteekkari Melchior ja Gotlannin piru.
Jere. Terveisin 46v valkoinen heteromies
Gavriil Troyepolsky - Bim Mustakorva
Elokuvana olen nähnyt ja oli sydäntäraastava, eilen satuin kirpparilta löytämään tämän kirjana ja nyt sitä aloitellut.
Just aloitin Celeste Ngn Tulenarkoja asioita. Uusi tuttavuus minulle tuo kirjailija, hyvältä vaikuttaa.
Jennifer Eganin Manhattan Beach, sit oottaa hurja järkäle: Päättymätön riemu David Foster Wallacelta.