Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12204)
W. G. Sebald: Saturnuksen renkaat
Pekka Töpöhännän uudet seikkailut
Lapselle luen iltasaduksi
Satu Vasantola: En palaa koskaan takaisin, luulen
B. A. Parisin Suljettujen ovien takana.
Aika hyytävä tarina täydelliseksi luullusta avioliitosta.
Kuka lukee kesällä:(
Menee kesä pilalle. Kaiken lisäksi pilalle sen takia kun lukee jonkun toisen ajatuksia, mieletöntä toimintaa. Alkaisitte ajatella itse.
Handbok i klinisk psykiatrisk diagnostik - Mats Adler
Sleeping beauty, Stephen ja Owen King
Sumua Darjeelingissa - ja teetä - Mikael Bergstrand
Vierailija kirjoitti:
Menee kesä pilalle. Kaiken lisäksi pilalle sen takia kun lukee jonkun toisen ajatuksia, mieletöntä toimintaa. Alkaisitte ajatella itse.
Kannattaa lopettaa myös jutteleminen. Kuka nyt haluaisi tietää mitä muut ajattelevat, onhan jokaisella omat ajatuksensa.
Pertti Kähkönen - Juon kiljua päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Raamattu.
Nyt ihan oikeesti teidän uskonhihhuleiden kanssa (vai onko kyseessä yksi sama hörhö?)! Tämä keskustelu on kirjallisuudelle. Ketään ei kiinnosta teidän raamattu-mainostukset. Jos uskoo pitkätukkaiseen juippiin joka kävelee vetten päällä niin fine, mutta lakatkaa tuputtamasta sitä muille! Aargh hermo menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu.
Nyt ihan oikeesti teidän uskonhihhuleiden kanssa (vai onko kyseessä yksi sama hörhö?)! Tämä keskustelu on kirjallisuudelle. Ketään ei kiinnosta teidän raamattu-mainostukset. Jos uskoo pitkätukkaiseen juippiin joka kävelee vetten päällä niin fine, mutta lakatkaa tuputtamasta sitä muille! Aargh hermo menee.
Voi luoja, etkö siis ole itse lukenut raamattua? Mitä sä luet, onko karvinen liian vaikea?
Aloitin juuri Anna-Leena Härkösen uusimman eli Rikospaikka. Taattua Anna-Leenaa ehkä astetta synkempää jos siinä käy niinkuin luulen käyvän mutta vielähän en sitä tiedä.🤔
Martha Stout, Sosiopaatti seinän takana
Vierailija kirjoitti:
Huutista kallulle
Yöpöydällä odottaa Gabrielle Zevinin Tuulisen saaren kirjakauppias. Toivon että on hyvä kesäkirja luettavaksi omenapuun alla.
Kamasutra.