Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12202)

Vierailija
421/12202 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit ympärilläni oli pettymys. Tekopirteää, muka hauskasti kirjoitettu.  Tämä neljään väriin lokerointi, kun ihmisiset omaavat joka väristä jonkin piirteen.

Mistä tämä Idiootit ympärilläni oikeastaan kertoo, kun noin joka toinen tuntuu sitä lukevan?

Ap

Se on huano, dålig faktiskt.

Jo kahdessa viestissä on kerrottu, että huono on, mutta ei vastausta varsinaiseen kysymykseen :D

Ap

Googlaa. Tässä ajassa olisit ottanut jo itse asiasta selvää.

Mitä ihmettä :D Onko tässä useampi ihminen, jolla on tapana jankuttaa asian vierestä, vai yksi vain?

Ap

Vierailija
422/12202 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit ympärilläni oli pettymys. Tekopirteää, muka hauskasti kirjoitettu.  Tämä neljään väriin lokerointi, kun ihmisiset omaavat joka väristä jonkin piirteen.

Mistä tämä Idiootit ympärilläni oikeastaan kertoo, kun noin joka toinen tuntuu sitä lukevan?

Ap

Se on huano, dålig faktiskt.

Jo kahdessa viestissä on kerrottu, että huono on, mutta ei vastausta varsinaiseen kysymykseen :D

Ap

Googlaa. Tässä ajassa olisit ottanut jo itse asiasta selvää.

Mitä ihmettä :D Onko tässä useampi ihminen, jolla on tapana jankuttaa asian vierestä, vai yksi vain?

Ap

Tervetuloa av:lle. Tällaista täällä on aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla Läckberg - Häxan.

Olen lukenut kaikki Läckbergit, mukavan kevyttä krimiä. Sellaista pään tyhjäys luettavaa kun välillä pitää keventää.

Vierailija
424/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håkan Nesser: Maskarna på Carmine Street

:)

Vierailija
425/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivo

On aika sekava

Vierailija
426/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Mattila: Peilejä johtamiseen

Ajattelin lukea kirjan ja alkaa esimieshommiin. Toistaiseksi kirjan anti on ollut aika kevyttä: ei tällä mitään johdeta.

Vierailija
427/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä luetaan erikoista ja "hienoa" kirjallisuutta..ja alkukielellä tietysti.

Itse olen mielestäni lukenut paljon,tykkään myös kotimaisesta ja uutuksia metsästelen. Nykyisin aika paljon ekirjoja.

Paraikaa aloittelen Pirjo Hassisen uusinta eli Parit.

Ihmiset lukevat sellaista kirjallisuutta kuin lukevat. Kirjaston tai kirjakaupan hyllyltä saa jokainen poimia sitä, mitä lystää. Mä luen suomen lisäksi kolmella kielellä, enkä näe siinä mitään irvailtavaa. Ihan itse olen tehnyt töitä sen eteen, että olen niitä kieliä oppinut.

Ap

Olen samaa mieltä. Koulussa olen joutunut ponnistelemaan kieliä oppiakseni, ja nyt kun niitä osaan, pidän passiivista taitoa yllä lukemalla - vaikkakin hitaasti ja paljon teoksen nyansseista puutteellisen kielitaidon vuoksi menettäen.

Suosittelen vierailla kielillä lukemista muillekin. Miksi ihmeessä pitäisi heittää hukkaan sellaista osaamista, mitä itsellä on?

Vierailija
428/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellevi Arjava: Swanin tytöt. Kulttuurihistoriallinen kertomus autonomian ajalta.

Vierailija
429/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni

Vierailija
430/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tylsä jonka sain synttärilahjaksi. Heitin roskiin :)

Vierailija
431/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Waltari - Mikael Hakim

Jatkoa Mikael Karvajalan seikkailuille. Jokseenkin naiivi, mutta mukaansatempaava ja hauskakin historiallinen seikkailu.

Vierailija
432/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holman Järjestäjä

Vierailija
433/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä luetaan erikoista ja "hienoa" kirjallisuutta..ja alkukielellä tietysti.

Itse olen mielestäni lukenut paljon,tykkään myös kotimaisesta ja uutuksia metsästelen. Nykyisin aika paljon ekirjoja.

Paraikaa aloittelen Pirjo Hassisen uusinta eli Parit.

Ihmiset lukevat sellaista kirjallisuutta kuin lukevat. Kirjaston tai kirjakaupan hyllyltä saa jokainen poimia sitä, mitä lystää. Mä luen suomen lisäksi kolmella kielellä, enkä näe siinä mitään irvailtavaa. Ihan itse olen tehnyt töitä sen eteen, että olen niitä kieliä oppinut.

Ap

Olen samaa mieltä. Koulussa olen joutunut ponnistelemaan kieliä oppiakseni, ja nyt kun niitä osaan, pidän passiivista taitoa yllä lukemalla - vaikkakin hitaasti ja paljon teoksen nyansseista puutteellisen kielitaidon vuoksi menettäen.

Suosittelen vierailla kielillä lukemista muillekin. Miksi ihmeessä pitäisi heittää hukkaan sellaista osaamista, mitä itsellä on?

Se on just näin. Itsellä kielitaito rajoittuu lähinnä Englantiin, mutta se pysyy hyvin yllä ihan elokuvien ja sarjojen katsomisella. Silti joskus luen kirjojakin kyseisellä kielellä, etenkin game of thrones -kirjasarja on mielenkiintoista alkukielellä. Vaikkakin siinä missaa paljon ja joutuu joitakin sanoja tarkastamaan sanakirjasovelluksesta tai yrittää vain päätellä lauseyhteydestä.

Vierailija
434/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Wohlleben: Puiden salattu elämä.

Suosittelen.

Vierailija
435/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Handmaid's Tale.  

Vierailija
436/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Valeriina Silas: Perheloma El Caminolla

(Kävellen yli 800 km Pohjois-Espanjassa)

Vierailija
437/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankan Taskukirja 123 Ankat oikopolulla

Vierailija
438/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas Harrisin Hannibal. Uhrilampaat ja Punainen lohikäärme ovat olleet mieluista luettavaa, ja jos joku haluaa englanninkielisiä lukuvinkkejä, ne ovat varsin helposti seurattavia myös alkukielellä. Tämä Hannibal taas tuntuu jotenkin erilaiselta ja ainakin puoleen väliin saakka ollut varsin pitkäveteistä luettavaa verrattuna aiemmin mainittuihin.

Vierailija
439/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu. Hävettää kun moni ateistikin lukenut sen kannesta kanteen, mutta minä uskovainen en. Aloin ihan alusta.

Vierailija
440/12202 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIMI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi