Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Fredrik Backmanin Mummo sanoo hei ja anteeksi. Jotenkin koukutti vaikka aluksi meinasin jättää kesken.
Camilla Greben Varjokuvat. Hyvältä vaikuttaa, muut hänen kirjansa olen lukenut ja pidin!
Vierailija kirjoitti:
Alastair Reynoldsin Luiden hiljaisuus. Kolmas osa avaruusopperaa 10 miljoonan vuoden päässä tulevaisuudessa.
Minäkin sain juuri trilogian loppuun. Ihan ok, mutta pidin enemmän kirjailijan Poseidonin lapset- trilogiasta.
Leviathan wakes / James Corey
Lasinen miekka (Victoria Aveyard)
Vierailija kirjoitti:
V. E. Schwab: Magian syvempi sävy. Mielenkiintoinen fantasiakirjasarjan aloitusosa. Luen varmasti muutkin kirjat trilogiassa.
Ensimmäinen oli jees, toinen osa oli paras, kolmas osittain vähän pettymys mutta kaiken kaikkiaan kekseliäs trilogia ja lukemisen arvoinen 👌
Delia Owens: Suon villi laulu
Rikkaruoho. Jörn Donnerin pojan Otto Gabrielssonin viimeinen kirje isälleen. Isälle, joka pääosin unohti poikansa.
Kyllä kirjoittamisen lahja periytyy ja se näkyy selvästi.
Jojo Moyes: The Giver of Stars
Vierailija kirjoitti:
Camilla Greben Varjokuvat. Hyvältä vaikuttaa, muut hänen kirjansa olen lukenut ja pidin!
Mä tykkäsin tästä tosi paljon. Luin yhdessä päivässä kesällä kun koukutti niin.
Peter Englund : Pultava- kertomus erään armeijan tuhosta.
Historia kiinnostaa.
Kjell Westö, Tritonus. Alku oli ihan kiinnostava, mutta nyt, kirjan puolivälissä, olen lähinnä pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kjell Westö, Tritonus. Alku oli ihan kiinnostava, mutta nyt, kirjan puolivälissä, olen lähinnä pettynyt.
Sama kirja, sama fiilis. Kikkailee liikaa musiikkinimistöllä ja -termistöllä tarinan kustannuksella.
Kuolema Niilillä ja Anna Karenina. Kaivoin talon edellisen omistajan kirjahyllyä jossa teoksia aina 40 luvulta lähtien ja päätin alkaa lukemaan, en ole lukenut kirjoja moniin moniin vuosiin. Työmatkoilla ajellessa Seitsemän Sisarta-sarja on äänikirjoissa kesken.
Elena Ferrante: Loistava ystäväni
Tuomas Kyrön Kirjoituskonevaras