Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12201)
Vierailija kirjoitti:
Terry Pratchett: The Truth
Aloitin muutama vuosi sitten lukemaan hänen Discworld-teoksiaan kirjoitusjärjestyksessä ja siinä tulee samalla luettua vanhat suosikit että ne, jotka ovat jääneet kokonaan lukematta. Tämä on sellainen, jota en ole ennen lukenut. Kirjojahan riittää ja tasoeroja teoksissa löytyy, mutta pääosin aina huonompikin Pratchett on paikoitellen nautittavaa sanailua. Projektissa on kestänyt, sillä luen pääasiassa muuta ja välillä olen pitänyt puolenkin vuoden tauon niistä. Sitten taas päätän napata seuraavan käsittelyyn. Hiljaa hyvä tulee...
Mulla sama projekti, mutta oon vasta Sourcery:ssa menossa 😀
Mulla on juuri uunituore Kari Hotakaisen kirja, Tuntematon Kimi Räikkönen.
Pari johdantosivua luettu, nyt laitoin talteen parempaa hetkeä varten.
Keplerin Paganini ja paholainen
Svetlana Aleksijevits: Sodalla ei ole naisen kasvoja
Up!
Mitäs palstan lukijoilla on työn alla? Mulla on edelleen avauksessa mainittu Sota ja rauha. Olen melkein ekan niteen lopussa. Tekstiä kyllä riittää, ja täytyy myöntää, että joissain kohdissa tulee mieleen, miksi kirjailija on halunnut kertoa juuri tämän. Toisaalta, vastaus löytyy yleensä sitten, kun kirja on lopussa. Mä oon kärsivällinen, jaksan odottaa.
Luin välityönä Ilkka Kariston kirjoittaman kirjan Vankina Venäjällä. Siihen on varauksia, joten en jättänyt sitä odottamaan Sodan ja rauhan loppumista.
Ap
Vielä up! Mun pitää kohta mennä paiskomaan muutama kattopaneeli ikkunasta, ja sitä ennen kuulisin mieluusti keskeneräisistä kirjoistanne!
Ap
Herra Biswasin talo/ ett hus åt herr Biswas (on minulla ruotsin kielisenä, toivoisin että olisi englanniksi)
Juuri edesmenneen V.S. Naipaulin versio Juoksuhaudantiestä trinidadilaisittain. (en ole kyllä Juoksuhaudantietä lukenut) Mainio kirja, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Herra Biswasin talo/ ett hus åt herr Biswas (on minulla ruotsin kielisenä, toivoisin että olisi englanniksi)
Juuri edesmenneen V.S. Naipaulin versio Juoksuhaudantiestä trinidadilaisittain. (en ole kyllä Juoksuhaudantietä lukenut) Mainio kirja, suosittelen.
Kiitos!
Ap
H.P. and the Cursed Child
ja monta chick lit -kirjaa
Neil Gaimanin Anansi Boys. (Uusintakierroksella)
Kylläpä täällä luetaan erikoista ja "hienoa" kirjallisuutta..ja alkukielellä tietysti.
Itse olen mielestäni lukenut paljon,tykkään myös kotimaisesta ja uutuksia metsästelen. Nykyisin aika paljon ekirjoja.
Paraikaa aloittelen Pirjo Hassisen uusinta eli Parit.
Tommi Liimatan ja Jouni Hynysen kirjeenvaihdosta tehty Rillipää ja Läski on vessalukemisena nyt, yhdellä istunnolla menee aina yksi kirje.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä luetaan erikoista ja "hienoa" kirjallisuutta..ja alkukielellä tietysti.
Itse olen mielestäni lukenut paljon,tykkään myös kotimaisesta ja uutuksia metsästelen. Nykyisin aika paljon ekirjoja.
Paraikaa aloittelen Pirjo Hassisen uusinta eli Parit.
Ihmiset lukevat sellaista kirjallisuutta kuin lukevat. Kirjaston tai kirjakaupan hyllyltä saa jokainen poimia sitä, mitä lystää. Mä luen suomen lisäksi kolmella kielellä, enkä näe siinä mitään irvailtavaa. Ihan itse olen tehnyt töitä sen eteen, että olen niitä kieliä oppinut.
Ap
Linkolan elämäkerta. Juuri sain Antti Tuurin Ikitien loppuun, en vakuuttunut, vaikka aihe olikin tosi kiinnostava.
Anneli Kanto, Lahtarit