Ruokavaliosi tänään. Muut kommentoivat, mitä se kertoo sinusta.
Aloitan itse.
Aamupala: kahvia, jogurttia, mysliä, viinirypäleitä.
Lounas: Proteiinipirtelö, jossa mukana jäisiä mansikoita. Pari palaa ruisleipää. Kalkkunaleikettä.
Välipala: Jäätelöä, kahvia.
Päivällinen: Mausteista possua, riisiä, salaattia.
Iltapala: Ruisleipää ja light-limua. Minitomaatteja.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: puolikas rahka ja desi turkkilaista jogurttia, seassa kaurahiutaleita ja päällä mangoa, juomana muutama lasi vettä ja vihreä tee jonka seassa teelusikallinen tulsia
Lisäksi spiruliinaaLounas: lehtikaalta, keitettyjä porkkanoita maustettuna ja kesäkurpitsaviipaleita sekä parsakaalta pannulla paistettuna, kaksi keitettyä kanamunaa ja vettä
Välipala: iso mariannemoussesuklaakakkupala ja pari kuppia inkivääriteetä
Vielä ajattelin paistettua parsakaalta ja pähkinöitä tälle päivälle syödä
Luuloterveellisesti syövä wannabe-vegaani.
Nainen.
Itse asiassa olen hieman ylipainoinen, lihaksia tosin löytyy jnkin verran
Aamiainen: rahka ja mansikoita, kahvia
Välipala: kahvia ja näkkäri
Lounas: fasaaninjalkoja, salaattia, vissyä, kahvia
Päivällinen (valmistumassa): grillipihvit, salaattia, vissyä, kahvia
Iltapala: teetä ja näkkäri
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi mukillinen vettä, graham-sämpylä, jonka välissä kinkkua. Lounaaksi vege-pihvi ja meksikolaisia pannukasviksia (pakaste), 0.5l pullo vettä. Kohta juon kupposen kahvia ja syön illalla varmaan toisenkin kinkkusämpylän.
Yksin asuva nuorempi nainen. Mukavuudenhalusta sortuu eineksiin. On tasapainoinen ja mutkaton.
Aamupala: kahvia, kaksi palaa ruisleipää, kinkku- ja juustosiivut, kurkkua, lasi mehua
Lounas: Pari palaa ruisleipää cottage-juustolla, kinkkusiivut, kurkku, mehu
Välipala: Jäätelö ja kahvi
Päivällinen: Smoothie - jugurtti, persikka, herukka
Iltapala: Teetä, paahtoleipä ja voi
Aamupala: kaksi kuppia kahvia
Lounas: Kanakolmioleipä, kuppi kahvia
Välipala1: Tupla, kuppi kahvia
Välipala2: Kaksi paahtoleipää kinkulla ja juustolla
Illalliseksi syön kanasuikaleita, riisiä ja kasviksia.
Iltapalan joko skippaan tai syön pussin sipsiä. Tai karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: puolikas rahka ja desi turkkilaista jogurttia, seassa kaurahiutaleita ja päällä mangoa, juomana muutama lasi vettä ja vihreä tee jonka seassa teelusikallinen tulsia
Lisäksi spiruliinaaLounas: lehtikaalta, keitettyjä porkkanoita maustettuna ja kesäkurpitsaviipaleita sekä parsakaalta pannulla paistettuna, kaksi keitettyä kanamunaa ja vettä
Välipala: iso mariannemoussesuklaakakkupala ja pari kuppia inkivääriteetä
Vielä ajattelin paistettua parsakaalta ja pähkinöitä tälle päivälle syödä
Luonteeltaan kokeilunhaluinen nautiskelija. Harrastuksiin kuulunee matkailu.
#sportslife kirjoitti:
Olen puoliammattilaisurheilija ja lääkisopiskelija, joka on suorittanut myös ravitsemusopin opintopisteitä avoimessa. Ikää löytyy 20 vuotta (poika).
Saako kysyä, että miksi ruokavalioosi kuuluu niin paljon öljyä? (En ole minkään tason ravitsemustuntija, olen vain kiinnostunut asiasta)
Vierailija kirjoitti:
Aamiainen: rahka ja mansikoita, kahvia
Välipala: kahvia ja näkkäri
Lounas: fasaaninjalkoja, salaattia, vissyä, kahvia
Päivällinen (valmistumassa): grillipihvit, salaattia, vissyä, kahvia
Iltapala: teetä ja näkkäri
Luonteeltaan rohkea ja avoin. Asuu omakotitalossa ja grillailee omalla pihallaan.
Aamiainen: 2 kuppia kahvia kauramaidolla
Lounas: Kaalikääryleitä 2 kpl, lisukesalaattia, siivu ruisleipää
Välipala: ei mitään
Illallinen: pari siivua kalakukkoa, salattia
Iltapala: ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamiainen: puolikas ruispala kinkulla ja kurkulla
Lounas: pringleseitä ja kaksi Oreo -keksiä
Päivällinen: jauheliha-linssi-muu kasvis (jokaista n. 1/3) -kastiketta/muhennosta, uusia perunoita kermaviili/tuoresipulikastikkeella ja välttävä kurkku-paprikasalaatti sivussa
Illallinen: varmaan leipä ja munakas ...
Koko päivän ajan mennyt vichyä, yksi finrexin ja nyt vähän valkkariakin. Kahvia ei ole tehnyt mieli koko päivänä joka on outoa minulle.
Juuri sinkkumarkkinoilta poistunut nuorehko nainen, joka keskittyy nyt parisuhteeseen ja antaa peilin olla.
Muuten täysin nappiin! Mutta juuri sinkkumarkkinoille palannut. Mm. ero masentaa eikä miehet, ei se eksäkään (tai peilikuva) kiinnosta. Nuori nainen olen.
Yöllä kaksi kanelimukikakkua. Päivällä kaksi kuppia kahvia. Kello viisi lautasellinen linssejä porkkanaa ja bataattia suolakurkuilla tomaattikastikkeessa. Kupillinen vihreää minttuteetä.
Kiinnostava ketju! Mun päivän syömiset:
Aamu - Tuorepuuro jossa kauramaitoa ja turkkilaista jugurttia, kauraa, chiaa, vadelmaa, punaviinimarjoja.
Lounas - Ruisleipä jossa 2x papu-kasvispihvi, paprikaa, basilikaa, persiljaa sekä kastike turkkilaisesta jugurtista, srirachasta ja sinapista. Omatekoinen smoothiejäätelö.
Välipaloiksi napostellen puutarhamarjoja ja herneitä, kurkkua. Kahvia.
Päivällinen: Kookoksinen linssi-kasvissosekeitto ja kauranäkkäriä.
Illalla staidan syödä jugurttia ja marjoja + ehkä vähän smoothieta jos teen aamuksi sellaista valmiiksi.
Mustaa kahvia
4 yrttiriisikakkua
Riisiä, papuja, siemennäkkäri vegaanisella yrttivoilla, Pepsi maxia
4 palaa raakasuklaata
Illalla vielä teetä + ehkä karjalanpiirakoita/sämpylä/jotain paistopisteeltä
"Ohis mut, miten ihmiset jaksaa syödä noin paljon päivän aikana ja jopa 5 kertaa ja ihan kunnon ruokiakin 2-3x??? Vai onko ne tosi pieniä ja kevyitä annoksia vaikka kuulostaa määrällisesti paljolta? Tässä oma lista tälle päivälle:
Aamu: 2 kuppia kahvia
Lounas: lihapullia, 1 pieni kasvispihvi+vihersalaatti,kermaviili-kurkkukastike
Päivällinen(ei vielä syöty, mutta n.2h sisään tässä illalla): puolikas saarioisen maksalaatikko, vihersalaattia& porkkanaraastetta"
Kiireinen mamma eineslaatikoineen.
Olen 33vuotias aikuisopiskelija nainen avioliitossa, ei lapsia. Tänään tuli lounas syötyä koululla ja päivällinen eilisestä jäänyt loppu maksamaatikko, koska se on niin hyvää :) miehelle tein makaroonimössöä.
Aamupala: puuroa, mustaherukoita, kahvia, ikaffe-soijamaito
Lounas: Kesäkurpitsa-halloumipihvejä ja limejogurttikastike
Lisää kahvia
Hapankorppuja
Vierailija kirjoitti:
Yöllä kaksi kanelimukikakkua. Päivällä kaksi kuppia kahvia. Kello viisi lautasellinen linssejä porkkanaa ja bataattia suolakurkuilla tomaattikastikkeessa. Kupillinen vihreää minttuteetä.
parikymppinen opiskelija, vegaani/kasvissyöjä? Ruoka-ajat oudot, koska lomalla. Haluaa syödä terveellisesti, mutta sortuu öisin herkkuihin ja sen takia kituutta päivän vähillä kaloreilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava ketju! Mun päivän syömiset:
Aamu - Tuorepuuro jossa kauramaitoa ja turkkilaista jugurttia, kauraa, chiaa, vadelmaa, punaviinimarjoja.
Lounas - Ruisleipä jossa 2x papu-kasvispihvi, paprikaa, basilikaa, persiljaa sekä kastike turkkilaisesta jugurtista, srirachasta ja sinapista. Omatekoinen smoothiejäätelö.
Välipaloiksi napostellen puutarhamarjoja ja herneitä, kurkkua. Kahvia.
Päivällinen: Kookoksinen linssi-kasvissosekeitto ja kauranäkkäriä.
Illalla staidan syödä jugurttia ja marjoja + ehkä vähän smoothieta jos teen aamuksi sellaista valmiiksi.
Asuu maalla tai kapungin pientaloalueella ja on paljon aikaa käsissään. Ei enää kotona asuvia lapsia tai sitten äitiyslomalla, tai työtön.
Aamupala: puuroa, marjoja, kahvia, soijamaitoa
Lounas: riisinuudelia, pinaatti-tonnikala-kookoskermakastiketta
Kahvia
Hapankorppuja, voita, jaffaa
Illalla samaa mitä lounaalla
Juuri sinkkumarkkinoilta poistunut nuorehko nainen, joka keskittyy nyt parisuhteeseen ja antaa peilin olla.