Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?
Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.
Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.
Kommentit (2222)
Vierailija kirjoitti:
Eksäni kirjoitti erottuamme Faceen statuspäivityksen ”uus henkkoht pillunnuolennan ennätys: 4 tuntia”
En saanutkaan koskaan suuseksissä kanssasi orgasmia. Terveisiä sinnekin.
Hahhah. Enpä kehtaisi kehuskella, hyvässä suuseksissä nainen laukeaa hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-v nainen laittoi kuvan sekaisesta olohuoneesta jossa esim sohvapöytä nurin nurkassa ja kuvatekstinä tyyliä "nyt napsahti vi**u päässä ja kunnolla..." ja kommenteista käy ilmi että hän oli siis miehensä kanssa riidellyt ja laittanut itse kämpän paskaksi. Kys emännällä jonkin asteisia ongelmia vihan hallinnan kanssa ja näistähän on hyvä laittaa todisteita nähtäväksi noin 3000 "kaverille". Todella naisellista :)
Outoa että pidät postaajan sukupuolta jotenkin toiminnan paheksuttavuutta lisäävänä asiana? Onhan tuo idioottia toimintaa keltä vain.
Puolison lyömisestä avautuminen on tökeröin juttu mikä itselle tullut vastaan. Kuvan kanssa. Poisti jonkun ajan päästä ja parin päivän päästä rakastettiin taas sydänten kera.
Aviopari riiteli julkisilla, kaikille näkyvillä postauksilla Facebookissa aika pitkäänkin. eivät siis yksityisviestien kautta, vaan postauksilla, jotka näkyvät kaikille.
Uskova pari siis kyseessä.
Sitten tämän parin toinen osapuoli, nainen, ilmoittaa, että pitää nyt taukoa FB:sta, ettei kukaan vaan kuvittele, että jotain olisi hänelle tapahtunut. Hän ilmoitti sulkevansa tilinsä. Ei hän minnekään kadonnut.
Nyt hänellä on jo kaksi FB-tiliä nimellään, ja väittää jonkun toisen avanneen hänen nimissään sen toisen.
Facebookissa inhoan niitä "aion nyt harventaa kaverilistaani, postaa tähän, jos haluat jäädä kaverikseni ja perustele, miksi".
Huomiohuoraamista, sanon minä.
En olis uskonut, että tuttavat omia tissejään ja perseitään postailee. Noloa.
Omien tietojen ja kuvien laittaminen nettiin on ihan älytöntä. Aikuinen ihminen ei tarvii palautetta tekemisistään ja olemuksestaan.
Onko kukaan käynyt lukemassa Laura Huhtasaaren Twitteriä? Meno kuin alakoulun välitunnilla... juupaseipäs äitis oli. Luulin häntä ennen fiksuksi ihmiseksi. Seuraavissa eduskuntavaaleissa ääneni saa joku muu ehkä KD:sta löytyy joku fiksu vaihtoehto meille kristityille.
Anoppi liittyi faceen ja yksi ekoista päivityksistä oli harmittelu, kun apella oli uusista lääkkeistä johtuva ripuli ja koko talo haisee pahalta. Kiva tietää.
Mua nolottaa aina ne vähän elämämkoululaistyyppiset aforismisivut, joiden hölmöjä postauksia muutama kaveri ahkerasti jakaa.
Niissä on siis joku glitter-enkelikuva tai hassunhauska kissa vaatteet päällä ja sitten joku ei-niin-loppuun-asti viety ajatuskulku. Mun tekee aina mieli lohkaista jotain sarkastista niihin kommentteina, mutta en tohdi. En ole muuten sarkasmiin taipuvainen. Mutta kun ne ajatelmat on tyhmiä ja vielä kirjoitettu huonosti tyyliin 'enään', aikas kiva, sydämmen yms
Ne on niin noloja.
1088 vielä täydentää, tahtoen jakaa tämän viisauden kanssanne, kamut: "Jää sen ihmisen rinnalle, joka tuntee hulluutesi, eikä tahdo sitä muuttaa." Näin julistaa Askel Terveyteen-niminen hieno mietelausesivusto facessa. Kuvassa on perhosia.
entä jos se hulluuteni tunteva ihminen haluaakin ottaa hatkat..eikö se olisi todennäköisempää, että hän lähtisi, enkä minä hulluna. Vai miten tämä nyt pitäisi ajatella? Auttakaa, kun mulla ei ole tarpeeksi elämämkoulua takana vielä!
Ystävä postasi aikoinaan äänestäneensä persuja. Rohkea tunnustus, mutta tyhmyys paljastui.
Surkuhupaisaa paatosta virolaistaustaiselta naiselta: "Suomalaiseksi ei tule kansalaisuuden kautta, vaan pitää olla 100% suomalaiset geenit." Siis mitvit. Olen Vaasassa syntynyt pohjalainen, mutta ei mullakaan ole 100% suomalaisia geenejä, saati tällä virolaisella. Aika harvalla on. Tuo, että Suomen itsenäisyyspäivänä lähtee postaamaan tuollaista kaikelle maailmalle näkyvää bullshittiä on kyllä ikävää.
Oman lärvin ja kropan viikoittainen kuvaaminen milloin milläkin tekosyyllä.
Saliselfiet. Jestas sentään.
Koko some itsessään on älyttömintä touhua, joitakin todella harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavin ryhmä: ei postaile mitään koskaan ikinä (ehkä silloin tällöin vaihtaa profiili- ja kansikuvan), mutta tykkää muiden jutuista. Hmmm.
Ei tämä vielä rasita, mutta kun tietää että tällainen henkilö juoruaa kaiken facessa näkemänsä äidilleen (!), niin se rasittaa. Aikuinen ihminen kyseessä. Mulla sukulaisissa tämmöinen, ei oikein viitsisi bannatakaan näkemästä mun päivityksiä, mutta mielessä on käynyt useasti.
Mikä tässä nyt on? Facebook-päivityksen idea tuppaa olemaan vähän se, että se on julkinen. Miten intiimejä asioita sinä sinne laitat jakoon?
hinkkaa uuden" pimpan "kättä ja on niin love.....
Irtopanoilla kehuskelu.
Ketään ei kiinnosta eikä ihmiset ole kateellisia, vaikka leuhottajat niin luuleekin.
ampuu rakatteja johon on kiinittänyt vuoden toivotukset....
rakkautta ja onnea....
.... kaikkea hyvää.....
Eksäni kirjoitti erottuamme Faceen statuspäivityksen ”uus henkkoht pillunnuolennan ennätys: 4 tuntia”
En saanutkaan koskaan suuseksissä kanssasi orgasmia. Terveisiä sinnekin.