Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?
Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.
Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.
Kommentit (2222)
Kaikki somepostaukset on älyttömiä. Ihan kuin ketään kiinnostaisi jonkun mitätön elämä ja jokaisesta syödystä ruoka-annoksestakin räpsityt kuvat. Some pitäisi rajoittaa lailla vain yritysten ja viranomaisten tiedotusväyläksi.
Vierailija kirjoitti:
Koirakoirakoirakoira. Omat lapset ei kiinnosta.
Ööö, no tämä on outo. Vedät johtopäätöksen, että omat lapset ei kiinnosta, jos ei postaa heidän kuviaan someen? Eikö se ole hyvä asia?. Oma lapseni (14 v) ei ole moneen vuoteen antanut lupaa julkaista kuviaan, joten en julkaise (vaikka suljettu insta ja kaikki seuraajat tuttuja), mutta koirasta julkaisen kyllä. Silti vietän kyllä oikeassa elämässä enemmän aikaa lapsen kuin koiran kanssa.
Työkaveri jonka koko some ole täynnä Love My life ja My faboulous life ja mun rakas perhe ja mun täydelliset ystävät ja kaikki oli sydämiä ja sateenkaaria. Aamuisin täydelliset puurokuvat jossa täydellisesti astellut mustikat. Jne.
Töissä itki ja kiukutteli. Ei jaksanut mitään tehdä kun oli niin rankaaa ja muiden piti jatkuvasti paikkailla hänen vuoroja ja töitä. Viikonloput oli täydellistä faboulous laiffia ja reissuja. Maanantaina aina niin kipeä että oli saikulla. Tai särki niin paljon johonkin sormeen että ei ole voinut nukkua eikä voi tulla töihin .
Esimies näki samat postaukset, mutta eipä
Asialle mitään voinut.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt että lähdetään puolison kanssa jollekin lemmenlomalle ja sitten sieltä laitetaan se sata kuvaa ja päivitystä ja roikutaan puhelin kädessä. Jospa keskittyisitte toisiinne somen sijasta.
Jo tuo sana lemmenloma aiheuttaa mulle allergisen reaktion sieluun.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko älyttömistä, mutta...
Mulla on työkaveri, joka ei juuri postaa someen mitään ja on hyvin teknologiavastainen, muistaa aina mainita, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin lähetellä jotakin typeriä kuvia typerään instaan.
Mutta annas olla, kun tyyppi pari kertaa vuodessa lähtee ulkomaille lomalle! Hän postaa kaikki, siis aivan kaikki, muutamassa päivässä varmaan sata kuvaa, instan storyihin. Kymmeniä katunäkymiä, rantaa, merta, hotellihuoneita, juomia, ruokia, lisää katuja...Sitten taas hiljenee puoleksi vuodeksi.
Vähän samantyyppinen tuttu mullakin, mainostaa miten inhoaa Täydellisiä Somepäivityksiä, mutta kun katsoo hänen omaa tiliään niin mites mites... kertoo myös aina että hän päivittää vain niitä ei menny niin kun strömsössä -juttuja, mutta oikeasti jos nyt ei suoraan kehu itseään lähes tulkoon joka postauksessa, niin ainakin rivien välistä on selvästi luettavissa miten ollaan taas oltu niin erinomaisia. Todella huomionkipeä tapaus, en seuraa enää.
Olen yli 70-v mummeli. Tietokoneet tulivat elämääni 80-luvun alussa silloisella työpaikallani. Että aparaatit ovat tuttuja, mutta olen iloinen ettei tartte enää jatkuvasti opetella uusia systeemejä, kuten työssä ollessa piti. Tästä Facebook ym hommelista minulle tulee mieleeni, että aivan kuin aikuisetkin ihmiset ovat taantuneet ja muuttuneet itsekkäiksi. Lähetellä nyt käsiteltyjä kuvia naamoistaan, peffeoistaan ja pianoistaan . Mihin tämä kaikki johtaa, minusta siihen, että ihmiset ovat tyhmentyneet. Lapsille ja teineille moinen höpötys suotakoon, mutta että aikuisetkin ja erityisesti ns julkkiksetkin. Mihin tämä johtaa lopulta, täydelliseen idiotismiinko?
No älyttömintä on tällä hetkellä yhden tutun kommentointi JOKA AINOAAN Käärijää koskevaan somen lehtijuttuun ei voisi vähempää kiinnostaa tms. Miksi ihmeessä se pitää jokaiseen juttuun sitten kirjoittaa? Jos ei oikeasti kiinnostaisi, niin miksi aukaiset jutun ja kommentoit?
Kaveripariskuntien kuvat aina kun tekevät jotain yhdessä. Kuva ravintola-annoksista, skumppalaseista yms. Yksi laittaa kuvan ja muut jakaa sen omissa storeissaan.
Sekä kaikkien lahjojen kuvien laittaminen.
Tai hotellihuoneen.
Omaa naamaa instagramin tarinaan 3-10 kertaa päivässä ja iltaisin usein kuvia missä naisystävä makaa puolialastomana sängyssä. Julkaisee profiiliin menevät kuvat myös tarinaan.
Olen ketjukuntosalilla töissä. Joka ikinen päivä Instagramissa ketjumme jakaa "julkkis"treenaajan tarinan. Joka ikinen päivä ko. henkilö laittaa kuvia päivän treenistä (tai siis treenin jälkeisen peiliposen) ja oikeastaan mikään muu ei muutu kuin ehkä vaatteet. Persepose tietysti pitää olla varmaan joka päivä.
En ymmärrä näitä somepäivityksiä lasten synttäreistä tai hääpäivästä. Tiedän montakin vaimoa, jotka hehkuttaa maailman ihaninta aviomiestä, jonka kanssa on saanut olla naimississa niin ja niin monta ihanaa vuotta ja aviomies ei edes ole FB:ssä.! Tai onnitellaan eläkeläisvanhmpia, jotka ei myöskään ole FB.
Ja onnittelut niille ihanille lapsille we love you so much jotka ovat niin pieniä eivätkä edes vielä osaa käyttää tietokonetta ja tuskin lukea.
Kasvoja silottavat ja silmiä suurentavat filtterit. Tulee myötähäpeää. Moni kuitenkin kommentoi näihin, että oletpa kaunis ja hehkeä, että ehkä se sitten menee joillekin läpi.
Ihmeelliset salaliittoteoriat, kopsattu netistä ja joku random "lääkäri" kertoo ties mitä huuhaata. Tottakai se on uskottavaa kun ihan bostonilainen lääkäri kertoo..
Narsku-tätini teki useita julkaisuja fb:ssa joissa väitti etten ollut käynyt katsomassa äitiäni laitoksessa ja myöhemmin väitti että pahoinpitelin lapsiani.
Videota siitä, kun törttöili ratissa mm. ajamalla ylinopeutta ja tekemällä hulluja ohituksia. Samalla videolla näkyi alle kouluikäiset lapset takapenkillä. Joku videon nähnyt otti yhteyttä poliisiin ja lastensuojeluun, ja kappas vaan, huoltajuus siirtyi isälle ja törttöilleen äidin kontakti lapsiin muuttui valvotuiksi tapaamisiksi. Aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Postaus lapsesta sairaalassa. Letkuja siellä, letkuja täällä. Ihan normi toimenpide mutta silti kuvaa nettiin. Huomioh***austa lapsen äidiltä.
Tämä! Siis tämä alkaa olla jo liikaa.
Hahahahahahaha mikä ketju! Kiitosta koko päivän olen saanut nauraa. :DDDD
Joku psykopaatti mlkku on vainonnut minua jo viimeiset 11 vuotta ainakin 7 pvänä viikossa netissä ja ruikuttaa minua valtiolle töihin. Todella sairasta! Alkaa ollla aika liikaa. En pysty käsittämään miten voi olla noin sairas pakkomielle. Käy varmaan egon päälle todella paljon kun ei pysty päättämään minun ammattialasta ja työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripariskuntien kuvat aina kun tekevät jotain yhdessä. Kuva ravintola-annoksista, skumppalaseista yms. Yksi laittaa kuvan ja muut jakaa sen omissa storeissaan.
Sekä kaikkien lahjojen kuvien laittaminen.
Tai hotellihuoneen.
Tuosta lahjojen esittelystä; jotkut loukkaantuvat, jos ei esittele ja kehu heidän antamiaan lahjoja somessa. Että eikö ollu hyvä lahja kun et tehnyt somepostausta siitä.
En ole koskaan ymmärtänyt että lähdetään puolison kanssa jollekin lemmenlomalle ja sitten sieltä laitetaan se sata kuvaa ja päivitystä ja roikutaan puhelin kädessä. Jospa keskittyisitte toisiinne somen sijasta.