Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
2081/2222 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, niin ei voi kun nauraa. Eipä ole sellaista aihetta varmaan jäljellä mitä somessa voisi jakaa ilman että joku siitä ärsyyntyy. Eikö some ole sitä varten että siellä nimenomaan jaetaan omaan elämään liittyviä asioita??? Niinhän sitä tehdään ihmisten kesken oikeassakin elämässä. Kyllä meillä kaikilla on sellaisia hetkiä/tapahtumia mitä haluamme jakaa muiden kanssa, oli ne iloisia tai surullisia. Harvoin some kertoo koko totuutta kenenkään elämästä, mutta emmehän me paljasta itsestämme kaikkea toisille kasvotustenkaan.

Teille ärsyyntyjille haluan sanoa, että sulkekaa ne sometilit ja keksikää muuta sisältöä elämään. Some ei selkeästi ole teitä varten. Älkääkä jaksako kadehtia muita, ette voi koskaan tietää mitä toinen käy kulisseissa läpi. Ette ole itse sen ihmeellisempiä kuin muutkaan, suurin osa teistäkin jakaa elämäänsä somessa jollain tavalla. Yllättyisitte varmaan kun tietäisitte montaa ihmistä olette onnistuneet niillä ärsyttämään.

Ugh, olen puhunut!

Vierailija
2082/2222 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva hänestä hiekkarannalla, jossa näkyi sininen meri yms. Joku oli kommentoinut, että tuo taustakuva löytyy kuvahaulla, ja siinä oli linkki. Tämä tuttavani/ entinen työkaveri oli vastannut, että tuo kuva on varmaan samalta rannalta. Ja seuraavassa vastauksessa kävi ilmi, että se on tietokoneella muokattu. En siis epäile, etteikö hän ollut lomalla, mutta miksi lavastaa täydellinen lomakuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2222 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero tilanteessa haukkuu julkisesti miestään ja kavereita yli 400. Noloa! En tiedä mitä oikeutusta tuolla haki. Poistin kavereista,nuo asiat eivät kuulu faceseinälle

Serkkuni haukkui fbssä kaikkien nähtävillä minut huonoksi puolisoksi. Sattui niin sydämmeeni, siltä istumalta poistuin fbstä, en ole pitänyt serkkuun yhteyttä ja edelleen hyvässä liitossa puolisoni kanssa. Yhdessä ollan oltu kohta 20 vuotta. Ps. Tämä serkku on eronnut.

Vierailija
2084/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko älyttömistä, mutta...

Mulla on työkaveri, joka ei juuri postaa someen mitään ja on hyvin teknologiavastainen, muistaa aina mainita, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin lähetellä jotakin typeriä kuvia typerään instaan.

Mutta annas olla, kun tyyppi pari kertaa vuodessa lähtee ulkomaille lomalle! Hän postaa kaikki, siis aivan kaikki, muutamassa päivässä varmaan sata kuvaa, instan storyihin. Kymmeniä katunäkymiä, rantaa, merta, hotellihuoneita, juomia, ruokia, lisää katuja...

Sitten taas hiljenee puoleksi vuodeksi.

Vierailija
2085/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, niin ei voi kun nauraa. Eipä ole sellaista aihetta varmaan jäljellä mitä somessa voisi jakaa ilman että joku siitä ärsyyntyy. Eikö some ole sitä varten että siellä nimenomaan jaetaan omaan elämään liittyviä asioita??? Niinhän sitä tehdään ihmisten kesken oikeassakin elämässä. Kyllä meillä kaikilla on sellaisia hetkiä/tapahtumia mitä haluamme jakaa muiden kanssa, oli ne iloisia tai surullisia. Harvoin some kertoo koko totuutta kenenkään elämästä, mutta emmehän me paljasta itsestämme kaikkea toisille kasvotustenkaan.

Teille ärsyyntyjille haluan sanoa, että sulkekaa ne sometilit ja keksikää muuta sisältöä elämään. Some ei selkeästi ole teitä varten. Älkääkä jaksako kadehtia muita, ette voi koskaan tietää mitä toinen käy kulisseissa läpi. Ette ole itse sen ihmeellisempiä kuin muutkaan, suurin osa teistäkin jakaa elämäänsä somessa jollain tavalla. Yllättyisitte varmaan kun tietäisitte montaa ihmistä olette onnistuneet niillä ärsyttämään.

Ugh, olen puhunut!

Lue ketjun otsikko, ennen kuin tulet tänne kruunuasi kiillottamaan.

Ugh, olen puhunut.

Vierailija
2086/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystäväpariskunnalla (60+v) on heidän mielestä kallis ja hieno piano.

Emäntä ei soita ollenkaan ja isäntä pimputtelee silloin tällöin.

Suurin osa emännän facekuvista on kuvattu tuon pianon edessä. Herättää oikeasti myötähäpeää.

Tai sitten kuvaan on aseteltu muka rennosti mahdollisimman paljon Iittalaa ja Pentikkiä ym wannabe rikkaiden krääsää.

He ovat nimittäin parempaa väkeä. Mitä nyt emäntä säännöllisesti vetää kalsarikännit ja napsii lääkkeitä sekaan. Sitähän ei someen kerrota. Pääasia, että statussymbolit näkyy.

Tämä on suorastaan virkistävän säälittävää: piano. Jota ei itse osaa soittaa. Kuvan lipeille sijoitetut iittalat

Vierailija
2087/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen avantouintipostaus. Joka s**tanan päivä.

"Ilma -15 ja vesi +1  astetta. Kylläpä taas virkisti ja nyt jaksaa taas pitkän päivän."

Reaktotoive: aikkauhee ku sä oot rohkee, kun uskallat mennä hyiseen veteen! En määrä vaan uskaltais, oot kyllä kova muija! Nää on naisia lähes poikkeuksetta.

Aivvan! Näitä on muutama nähty. Ja nimenomaan toivotaan palautetta kuinka rohkeaa ja reipasta ollaan.

Vierailija
2088/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne nyt nuoret naiset postailee. Tissejään vaikka.

Vierailija
2089/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dick piccejä on tuttu postaillut naispuolisille "tuttavilleen". Ei ole pesää herunut ryppyisen, pikkuisen kalun kuvilla. Miksiköhän?

Vierailija
2090/2222 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina – Extinction Rebellion Finland julistaa Suomeen ilmastohätätilan. Elämme keskellä ilmaston ja ekologian kriisiä ja vaadimme, että tilanteeseen suhtaudutaan sen vaatimalla vakavuudella. Esitämme kolme vaatimusta hallitukselle, medialle ja koko yhteiskunnalle. Käytämme kansalaistottelemattomuutta ja väkivallatonta suoraa toimintaa – muiden demokraattisten keinojen ohella – saadaksemme aikaan tarvittavia yhteiskunnallisia järjestelmätason muutoksia.

Vierailija
2091/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen voimaantuminen, missä aletaan yhtäkkiä tai vähitellen postailla kuvia omasta hepeneisiin puetusta vartalosta, takapuolesta, tai muuten paljastella. Kiusaannun jos joudun yhtäkkkiä katselemaan kaverin tai puolitutun pakaraa ja aivan varmasti lopetan seuraamisen, jos joltain katoaa kaikki estot niin että hän rupeaa ahdistelemaan toisia noin :D En oikeasti ymmärrä mitä liikkuu tällaisen ihmisen päässä. Vähän sama jos kaveri kahvittelun lomassa vilauttaisi mulle takapuolta, tuntuisi kiusalliselta. 

Vierailija
2092/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viisikymppinen nainen "tanssii" ihme hepeneissä joka aamu ja ilta ja postaa väliin kaikista turhimpia motivaatiopäivityksiä kuinka rakkaus odottaa.

Vierailija
2093/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) kaikki kuvat mitkä ottaa esim. viikonlopun aikana. (Tämä toistuu joka viikonloppu) Ymmärrän sen pari- kolme hyvin valittua kuvaa mutta ei, tämä tuttavuus julkaisee jotain 10-20 samanlaista kuvaa samasta tapahtumasta + päälle se kuva kun muutenkin todella epäterveellisen ylipainoisen lapsensa sokerimunkki- kermavaahtokaakao- kakkupala- mäkkiateria kuvista

2) "master chef" ruokakuvat ikean halpislautasella olevasta pihvistä /grillimakkarasta ja jostain mössön näköisestä ruuasta...

3) sairaalakuvat mystisellä "säälikää minua mutta en kerro mitä on tapahtunut" postauksella

4) pelkkä lasten harrastuksissa menestyminen- tässä ei sinänsä ole mitään pahaa mutta hän ei julkaise koskaan mitään muuta tai mitään itsestään: kävin lenkillä/uimassa/kudoin pipon tyyliin- ei vaan hänen elämänsä on kuskata lapsia harrastuksiin- pidemmän päälle todella epätervettä

5) aikuisten kaljatuoppikuvat ja juntit vitsit, ei koskaan mitään asiallista tai edes arkisia asioita- elämä pyörii sen ympärillä, että pääsee viikonloppuna baariin- ikää 40+

6) kuvia joiden kohteilta ei ole kysytty saako julkaista

7) paras ja ainoa ystäväni ihanaa lässynlää- ja samalla ignoorataan ne muut kolme joita sanoo kännissä samalla statuksella

Tässä hyvä yhteenveto ainakin ikäisteni eli keski-ikäisten naisten osalta.

Kohta 7 esitettiin minulle kerran että : et kyllä ole mun paras ystävä, mutta ole Top kolmosessa. Waude, hei kiitsa-kiitsa suuresti. Ihan sentään pääsin sun Ystävä Rinkiin top 3 joukkoon! Tätä täytyy juhlia. Onneksi voi vielä parantaa ajan mittaan sijoitustaan.

Todellisuudessa hänen miehensä oli ystävystymässä minun puolison kanssa ja nyt sitten meidänkin piti äkkiä olla kaverit. Not.

Vierailija
2094/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sekopäistä sukulaista itselläkin on somessa mutta eniten ihmetten aina yhtä aikuista serkkua joka jaksaa kommentoida minulle somen ulkopuolella omien vanhempiensa julkaisuja. Hänen äitinsä laittaa kuvia tekemisistään paljon niin serkku on sitä mieltä ettei tarvitsisi kun kuvat ovat suttuisia ja tekemisetkään eivät mitään ihmeellisiä vaan perus ruoanlaittoa, puutarhanhoitoa ja maisemia. Isänsä taas kommentoi paljon politiikkaa ja toivottelee kaikille esim hyvää helatorstaita yms., niin serkku on ihan hermona kun isänsä ei ole politiikan asiantuntija niin on tosi noloa mitä kirjoittelee ja juhlapäiviin liittyen ei kuulemma pitäisi enää facebookissa toivotella kun ne päivät näkee kalenteristakin. Mitä siellä somessa pitäisi oikein tehdä kun ainakaan sitä ei ilmeisesti saa postata, mitä itse haluaa? Itse en postaile mitään koska en halua mutta olen somessa lukemassa tuttujeni kuulumisia niin on kiva että kertovat juuri niistä asioista mitä heille milloinkin ja ovat oma itsensä.

Vierailija
2095/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä elämä on ihanaa päivittäjät. Siis kiva jos olet onnellinen mutta pitääkö se monta kertaa viikossa kertoa?

Vierailija
2096/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat halipusu kuvat miesystävän kanssa. Vähempikin riittäisi.

Vierailija
2097/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki bikinikuvat joissa tarkotus vaan esitellä itseään.

Vierailija
2098/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutuhmat läpät ja kuvat.

Vierailija
2099/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitykset kun on aloitettu terveellinen elämä ja esitellään miten tämä ja tämä on niin terveellistä. Jumpat, sellerimehut yms. Annetaan vinkkejä seuraajille.

Vierailija
2100/2222 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimuokatut heruttelukuvat varatulta yli 40 v naiselta. Silarit esillä ja naama siloiteltu tunnistamattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi