Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?
Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.
Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.
Kommentit (2222)
Vierailija kirjoitti:
Sukulaismummeli valitti fb-seinällään kuin minä en ole kantanut vastuuta erään naisen lapsesta. Olettaen tietysti että olen ao lapsen isä. Hahaa. En edes tunne lapsen äitiä.
Kumminkin olet. Kyllä muoriso tietää.
Tuttu pitkäaikaistyötön vihervassari mies heittää todella törkeitä aggressiivisia kommentteja kaikkiin persuja koskeviin artikkeleihin. Hän ei ilmeisesti näe omassa käytöksessään mitään ongelmallista, kun solvaa todella oksettavalla tavalla kaikkia, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä.
Omasta mielestäni tuollaisilla ihmisillä ei pitäisi olla edes äänioikeutta. Jos ei millään tavalla osallistu yhteiskuntaan muuten kuin sosiaalietuuksien saajana, niin pitäisi suunsa kiinni. Nolo mies!
Neljä piikkiä kirjoitti:
Fullyvaccinated kirjoitti:
Kaikki foliohattuilut koronasta ja -rokotteista.
Joo. Muka kaikki sydänkohtaukset rokotehaittoja.
Älyttömämpiä ovat ihmiset, jotka eivät suostu muuttamaan mieltään, vaikka uusi tutkimustieto kumoaisi aiemmin toivotun hypoteesin. On ilmeisesti niin häpeällistä perua sanansa ja pahoitella aiempaa törkeää kielenkäyttöään.
Kahden viikon välein vaihtuva profiilikuva.
Life is good -tyypit. Liika on liikaa.
Eli ihmisiä siis ärsyttää lähestulkoon kaikki sisältö mitä someen postataan.kysytääs että mikä ei ärsytä
Sonnalla ulko huussissa ovi auki ja facebookiin
Kaikki pienten lasten kuvat, perhekuvat, kummilasten kuvat. Kuvat, joilla yritetään todistaa lapsirakkautta. Todellisuudessa vain haitallisia lapsille. Niitä en haluaisi julkaistavan. Lasten uimakuvat jne... Ihan älytöntä. Ja mitä ihmettä pehekuvat kuuluu joillekkin ex-luokkakavereille, joiden kanssa muutama sana tuli vaihdettua kouluvuosien aikana yheensä.
Neljä piikkiä kirjoitti:
Fullyvaccinated kirjoitti:
Kaikki foliohattuilut koronasta ja -rokotteista.
Suurin osa rokotteista nyt vedetty käytöstä pois tai rajoitettu suurelle osalle. Syynä nimenomaan yhteys verihyytymiin, sydänlihasulehduksiin jne. Ilmeisesti mikään faktatieto ei riitä uskomaan.
Kerran stalkkasin kaverin kaveria, joka oli julkaissut ensimmäisenä vuosipäivänä kuvan kakusta jossa oli joku luku, tyyliin 182. Kuvatekstinä "kiitos tästä vuodesta ja kaikista 182 orgasmista"
Tuttavan joku tavallinen lasiastia oli hajonnut auton takakonttiin. Tästä ja sen siivoamisesta tuli monta stooria. Noh, ihan harmitonta toki, mutta kyllä jopa ne lihapulla ja muusi -kuvatkin kiinnostavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Life is good -tyypit. Liika on liikaa.
Olen blokannut yhden tutun somessa vaikka on ihan mukava ihminen oikesss elämässä. Mutta kun joka hiton kahvikuppi, roskan vientireissu ja naapurin koira on jotain "Nautin. Hyvä näin. Kiitollinen tästä <3"
Oikeassa elämässä sellainen vähän perustyytymätön suomalainen pessimisti. Tuntuu niin päällelliimatulta.
Mies, joka kertoi avioeronsa syyn vhättelevään tyyliin: oli lyönyt vaimoaan vain kerran.
Tyyppi, joka kertoi juopotteluistaan sekä siitä, miten seuraavana päivänä meni töihin. Epäilen, että ei ollut yön aikana ehtinyt selvitä humalastaan.
Salaliittoteoreetikko, joka vähätteli ja vaikeni tosiasioista. Hän mm. väitti, että Suomessa tiedotusvälineet ovat vaienneet xxx-aiheesta, ja jakoi todisteeksi joltakin salaliittoteoreetikon FB-sivulta pelkän aiheeseen liittyvän kuvan. Oikeasti xxx-aiheesta oli kerrottu laajastikin. Sitäpaitsi se kierrätetty kuva oli kopioitu ko. aihetta käsittelevästä lehtiuutisesta. Postasin kommentteihin aika monta linkkiä lehtijutuista, joissa asiaa oli käsitelty. En tiedä, lukiko hän lehtijuttuja vai ei, mutta minulle hän ei kommentoinut.
Paljastui rasistiksi.
Minä puolestani tulin poistaneeksi kaverilistaltani.
Vierailija kirjoitti:
No älyttömintä on tällä hetkellä yhden tutun kommentointi JOKA AINOAAN Käärijää koskevaan somen lehtijuttuun ei voisi vähempää kiinnostaa tms. Miksi ihmeessä se pitää jokaiseen juttuun sitten kirjoittaa? Jos ei oikeasti kiinnostaisi, niin miksi aukaiset jutun ja kommentoit?
Yhdellä miespuolisella tutulla oli sama mutta liittyen tähän Kultamekko-Iidaan. Niin nolo.
Politikointi ihmiseltä joka ei älyä edes politiikan perusasioita tai äänestämisen merkitystä
Poitiivislässytys pessimistiltä
Tavallisesta viikonlopusta postatut 45 kuvaa... Niistä voisi tehdä poiminnat ja julkaista vaikka 5 tärkeintä kuvaa.
55- vuotiaan naisen kuvafiltterillä muokatut bambinsilmä-pupunkorva kuvat...
Belfiet
Kiukkuiset päivitykset aaiasta josta on vedetty turhan hätäisiä johtopäätöksiä. (Mm. Eräs tuttu näkee rasismia kaikkialla, ihan tavallisissa arkikohtaamisissakin positiivinen kohtaaminen käännetään väkisin rasismiksi)
Mietelauseita jotka koskevat teennäisiä ja juoruilevia ihmisiä ja vanhojen asioiden jättämistä taakse. Joka viikko julkaisee näitä. Näistä päivityksistä vaan tulee esille ettei hän itse ole päässyt asioista yli, oli ne sitten mitä tahansa. Vanha koulukaverin päivitykset on niin ällö positiivista sydänemojien kanssa. Voi kuinka ihana päivä hyvän ystävän kanssa ruuan äärellä sydänsydänsydän sydän
Yleensäkin kaikki MINÄ, MINÄ, MINUN, MINUA jankutus omakehut.
Yksi tuttava valitti kun sai jatkuvasti mainoksia lapsettomuushoidoista. Ei raukka tajunnut että oli itse etsinyt lapsettomuushoitoja, mikä tietysti selvisi postauksesta kaikille internetin toimintalogiikkaa tunteville.