Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Gelsectan -tuotteesta ärtyneen suolen oireyhtymään?

Vierailija
02.10.2024 |

Maha kipeä ja kauheaa ripulointia koko ajan. Alkaa olemaan sellaiset hetket elämässä, että kokeilisin mitä vaan, että saisin helpotusta ärtyvän suolen oireyhtymään ja eilen googletellessani törmäsin tuotteeseen nimeltä Gelsectan. Apteekin kommenteissa oli paljon hyviä kokemuksia, mutta muutama huonokin.

Oletko kokeillut Gelsectania ja mitkä ovat omat kokemuksesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja on ihan paras lääke, suosittelen kokeilemaan. Ainoa miinus on hinta, mutta kuten me kaikki tuosta vaivasta kärsimme tosiaan tiedämme: mitä vain, mikä auttaa. Tsemppiä ja apteekkiin menoks!

Vierailija
2/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt enemmän porukkaa paikalla ja löytyisi lisää kokemuksia?

Vierailija
4/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään vielä.

Vierailija
5/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käytä mitään makeutusainetta? Jos käytät, laita tauolle heti. Mulla esim ksylitoli on hirvein. Ei saa mahaa ruikulle vaan päinvaatoin. Se tekee niin kamalat ilmavaivat, että ne ilmavaivat aiheuttavat ummetusta. Limutkin ovat järjestään makeutusainesotkuja, kun sokerilimuihinkin on tellätty lisäksi makeutusaineita.

Vierailija
6/10 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jättää gluteenin kokonaan pois? Kokeile tehdä niin pari viikkoa, voi olla että ripulointi ja kivut lähtevät sillä pois. 

Kofeiini myös minimiin tai pois.

Vierailija
7/10 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko hehkuttaa, eikä ole mainos. Hain juuri paketin postista, netistä tilasin säästöpakkauksen Gelsectania 2 x 60 tablettia yhteishintaan 54,80. Meidän omassa espoolaisessa apteekissa yksi ainoa 60 tabletin pakkaus maksaa 47 euroa.  Kiitos Porin Karhu. 

Vierailija
8/10 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin etten laita ylimääräistä rahaa lääkkeisiin ja jätin kokonaan maidon (piimää lukuunottamatta), vehnän ja sokerin pois. ei edes gluteenittomia tai makeutusaineita.

Tähän asti on toiminu tosi hyvin. En käytä mitään maidonkorvikkeitakaan.

Vierailija
9/10 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi hyvin. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
10/10 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galsectani muutti elämäni! Vaimokin palasi, kun kaasut vähebänivöt, samoin koiramme Mustia Mervikissa ja ai niin, papukaija Roi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi