Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Mulla oli myös kontakti erääseen toimittajaan josko olisi nyyhkyjutun saanut mustakin tehtyä, mut peräännyin sit kuitenkin. T: poikuus tallella M32.
En jaksanut lukea juttua. Lähes jokaisessa tuon tapaisissa kirjoituksissa on käynyt ilmi, että kyllä niitä muutama kiinnostunutta naistakin ois ollu (eli tarjontaa), mutta nehän ei näille ikisinkuille kelvanneet. Ois pitänyt varmaan olla jotain nättiä nuorta hoikkaa typykkää tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Rima liian korkealla. Ei voi olla muuta syytä.
Mua jäi tuossa vaivaamaan se, että hän ei ole koskaan käynyt treffeillä, mutta silti on jäänyt vaikutelma että jotkut naiset olisi olleet hänestä kiinnostuneita. Mutta Pekka ei ollut kiinnostunut heistä. Rimaa vähän matalammalle ja treffeille vaan jos kerran kiinnostusta naisten puolelta on. Ehkä siitä ei sen enempää seuraa, mutta kokemusta ainakin.
Lisäksi tuo että hän on VASTANNUT naisten deitti-ilmoituksiin... siis hän kirjoittaa viestin ja sitten nainen vastaa siihen viestiin, jos haluaa ja kiinnostaa. Pekka ilmeisesti luulee että kun hän naputtelee viestin niin siihen on naisen myös pakko vastata ja kirjoitella takaisin. Ei se deittipalsta ole mikään postimyyntikuvasto mistä voi vaan valkata itselleen mieluisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pekasta tuntuu, että deittailu on naisille helpompaa kuin miehille."
Enemmistö suomalaismiehistä ajattelee näin. Ja oikeassahan he ovat.Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.
1) miehiä on aktiivi-ikäisissä paljon enemmän kuin naisia
2) naiset pitkälti pyörivät samojen miesten kanssa, myös tavalliset naiset
Ja numero kolme: Kukaan ei pyöri niiden miesten kanssa, jotka viettävät vapaa-aikansa yksin kalassa tai esimerkiksi tällä palstalla. Naisen saadakseen kannattaa hakeutua sinne, missä naiset pyörivät. Tuota samojen miesten kanssa pyörimistä en kyllä ymmärrä, ellet tarkoita ystäväporukoita. Hyvin, hyvin harvoin on tapana panna ystävän kanssa samaa miestä.
Tuo selittää vain osan tapauksista, pääasiassa maalaismiehet, jotka eivät tapaa naisia. On myös olemassa miehiä, joilla on paljon naiskontakteja, mutta niistä ei tule kaveria kummoisempaa
Olisin itsekin varmaan vieläkin täysin kokematon, jos en olisi 26-vuotiaana lähtenyt vuosikausiksi erään alkkismiehen matkaan. Käytti mua taloudellisesti hyväksi ja muisti tasaisin väliajoin muistuttaa ulkonäköni matalasta tasosta, mutta mikä onni ja autuus onkaan, kun voin sanoa, että olen seurustellut, suudellut ja harrastanut seksiä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä valejuttuja.
Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta.
Ei voi olla. Minä nyt 45v pitkästä liitosta eronnut löysin heti (6kk eron jälkeen) uuden kumppanin. Toki jos etsii fitnessmammaa ja itse on läskimaha, niin onhan se vaikeaa. Mulla rima oli sama kuin mitä itse olen.
Mitähelvettiä?
Miksi et löytäisi uutta naista? Sinulla on kokemusta ja itsetuntosi naisten suhteen on siis normaali. Tiedät miten naisten kanssa ollaan jne.
Kyllä tää on taas tätä norsunluutornista huutelua. Nallekin sai UPM:n osingot heti Sammon osinkojen jälkeen, eikä ymmärrä miten joku muu ei saanut.
Ihan turha mistään rimoista puhua täällä.
Minä jos vielä lasken rimaa niin se pitää kaivaa maahan. Ei ole ikinä mitään rimoja ollut. Kuten ei varmasti suurella osalla muistakaan kokemattomaksi jääneistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematon
Kyllä. Tämän voi jokainen ihan itse tarkkailemalla kanssaihmisiään. Ihan jokainen parisuhteessa oleva mies on sekä pitkä että komea.
Ps: Kuinka pitkä isäsi on? Onko kovinkin komea?
Vaihtoehtoja on kaksi: joko pitää laskea rimaansa niin alas, että alkaa tarjontaa löytymään, tai sitten tekee kaikkensa jotta oma taso nousee. Kyllähän naisiakin kehoitetaan ensimmäisenä fiksaamaan ulkonäkönsä: laihduttamaan ja treenaamaan. Joissakin tapauksissa jopa kirurgisia kosmeettisia toimenpiteitä suositellaan. Toisin sanoen, ulkonäköä pitää hiulata niin kauan, että vastakkaisen sukupuolen kiinnostus herää. Tosin, joskus on myös kohdattava totuus: kaikki eivät vain yksinkertaisesti löydä kumppania vaikka minkä yrittäisivät. Tämän tiedän epäviehättävänä keski-ikäisenä naisena varsin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi: joko pitää laskea rimaansa niin alas, että alkaa tarjontaa löytymään, tai sitten tekee kaikkensa jotta oma taso nousee. Kyllähän naisiakin kehoitetaan ensimmäisenä fiksaamaan ulkonäkönsä: laihduttamaan ja treenaamaan. Joissakin tapauksissa jopa kirurgisia kosmeettisia toimenpiteitä suositellaan. Toisin sanoen, ulkonäköä pitää hiulata niin kauan, että vastakkaisen sukupuolen kiinnostus herää. Tosin, joskus on myös kohdattava totuus: kaikki eivät vain yksinkertaisesti löydä kumppania vaikka minkä yrittäisivät. Tämän tiedän epäviehättävänä keski-ikäisenä naisena varsin hyvin.
Mulle ainakin käy usein niin, että naiset antavat mulle pakit ja valitsevat vähemmän tasokkaan miehen. Tai sitten mun käsitys on vääristynyt
Olen nainen ja kun olin 30, en ollut harrastanut seksiä enkä käynyt treffeillä. Olin kyllä suudellut, tai paremminkin minua oli suudeltu, koska itse en ollut siinä aktiivinen.
Nyt olen 40 ja olen harrastanut seksiä, mutta siinäkään en ole itse ollut aloitteellinen. Treffeillä en ole käynyt vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä valejuttuja.
Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta.
Ei todellakaan ole monen. Ja 99% näistä se on oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässäpä on taas näitä eroja miesten ja naisten välillä. Miehen on erittäin vaikea kohottaa omaa tasoaan.
Naisissa on nimittäin sekin, ettei feikkimies tunnu kelpaavan, vaan miehen on oltava kaikinpuolin valioyksilö luonnostaan. Nainen ottaa silarit => miesten mielenkiinto lisääntyy entisestään. Mies laittaa käärmeöljyä haboihin ja rintalihaksiin => päätyy roskalehtiin naursekeltavaksi eikä varmasti mitään naisia saa. Nainen laittaa hiuksenpidennykset => miesten mielenkiinto senkuin paisuu. Mies laittaa peruukin => nauretaan ja pidetään nolona. Nainen käyttää korkokenkiä => miehiä alkaa jo suorastaan pyörtyillä. Lyhyt mies käyttää piilokorkoja kasvattaakseen pituuttaan => saa erittäin epävarman ja pienimunaisen miehen imagon.
Eihän Pekallekaan kuka vaan tuon jutun mukaan kelpaa, mikä on tietysti tervettä ja ymmärrettävää. Naisille taas jostain syystä pitäisi kelvata ihan kuka vaan.
Ja nämä ihmiset on aina oma kertomus itsestä. Voisin itsekin sanoa, että on se kumma kun en löydä ketään, vaikka olen pitkä, raitis, rehellinen, kivan näköinen ja kohtelias. Eihän sitä itse tajua jos vaikka tähän päälle haisee pahalta, on ärsyttävä jankuttaja, loputtoman tylsät jutut jostain pienoisjunaradoista, eikä koskaan suostu joustamaan mistään. Tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Ei ole. Tuo on se stereotypiä, jonka sinä olet oman pääsi sisällä muodostanut, koska et kykene käsittämään, että lähes kaikin puolin normaali mies voisi jäädä yksin ja vaille läheisyyttä. Sinä et kykene tuntemaan empatiaa vaan haluat kääntää näiden miesten yksinäisyyden pelkästään heidän syykseen. Sinä olet kapekatseinen ihminen, jonka lahjattomuus ajatella pintaa syvemmälle saa sinut muodostamaan mielipiteesi yleisen narratiivinen perusteella ja mielessäsi kuvittelevan sen olevan jotenkin ainutkertainen ja valaiseva ajatusrakennelma.
Ei varmasti ole mitenkään harvinaista. Vaikka olisi ihan normaali mutta jos on ujo eikä itse uskalla lähestyä naisia niin noin voi käydä. Ihmisillä on muutenki liian kovat kriteerit seurustelukumppanin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pekasta tuntuu, että deittailu on naisille helpompaa kuin miehille."
Enemmistö suomalaismiehistä ajattelee näin. Ja oikeassahan he ovat.Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.
Valitettavasti naisia on 20-45 -vuotiaissa Suomessa noin 50 000 enemmän kuin miehiä.
Luonneongelma. Jo lapsuudessa voi olla monella pussausjuttuja. Itellä noin 11 vuotiaana. Joku vika on . Kai oottaa vaan että nainen tulee ja vie. Voi olla homo. Ei ole miehinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei ole missannut yhtikäs mitään. Jatka samaan malliin Pekka.
Pekka on todennäköisesti seuraavan kymmenen vuoden sisällä kaulakiikussa.
Kyllä omalla kohdalla kyse on ollut todella huono itsetunto, koulukiusaaminen, mielenterveysongelmaiset ja epäsosiaaliset vanhemmat. Aika hanurista oli katsoa sivusta, kun suurin osa vaan menee ja tekee asioita, joista itse ei hallitse edes alkeita saati käytäntöä.
Olen aina katsonut myös niitä tavallisia naisia, muutamaa yrittänytkin (tuloksetta). Paradoksi tänä päivänä onkin, että kiinnostuneita naisia on aika paljonkin, mutta nolouden tunne estää tekemästä sen enempää. Toisaalta olen yllättävän sinut asian kanssa, mutta silti jotenkin olisi kiva viettää aikaa naisen kanssa ihan vaan sohvalla köllötellen. On ihanaa, kun ei koko ajan paneta, niin voi keskittyä elämässä muuhunkin kuin seksiin:D