Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOM. MIKSI NÄITÄ TOISTA SUKUPOLVEA SYYLLISTÄVIÄ JUTTUJA EI KOSKAAN TEHDÄ YKSINÄISISTÄ NAISISTA, JOTKA OVAT TAHTOMATTAAN JÄÄNEET ILMAN MIESTÄ? NIITÄKIN KUN ON AINAKIN TÄMÄN PALSTAN JUTUISTA PÄÄTELLEN.
NÄIDEN JUTTUJEN AINOA TARKOITUS ON SYYLLISTÄÄ NIMENOMAAN NAISET. EN OLE YHTÄKÄÄN JUTTUA NÄHNYT 25-V NEITSYTTYTÖSTÄ.
Koska kaikki tietävät ettei ole sellaista naista joka ei ihan oikeasti saisi ketään miestä.
Eihän tässäkään tapauksessa ole kyse sellaisesta miehestä? Jutussa kerrotaan, että Pekka ei ole ollut kiinnostunut naisista, jotka ovat olleet kiinnostuneita hänestä, ja siten hän ei ole heitä huolinut (mikä onkin oikein, koska normaali tunne-elämä).
Niin siis Pekka arveli joidenkin naisten voineen olla kiinnostuneita. Siitä on pitkä matka siihen että ne naiset oikeasti olisivat voineet olla kiinnostuneita.
Pekkaa ei ole kiinnostanut selvittää, ovatko naiset olleet oikeasti kiinnostuneita. Pekan on siis turha valittaa. Ja jos elämä on treffeistä, suudelmista ja seksistä kiinni, kaikkia niistä saa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOM. MIKSI NÄITÄ TOISTA SUKUPOLVEA SYYLLISTÄVIÄ JUTTUJA EI KOSKAAN TEHDÄ YKSINÄISISTÄ NAISISTA, JOTKA OVAT TAHTOMATTAAN JÄÄNEET ILMAN MIESTÄ? NIITÄKIN KUN ON AINAKIN TÄMÄN PALSTAN JUTUISTA PÄÄTELLEN.
NÄIDEN JUTTUJEN AINOA TARKOITUS ON SYYLLISTÄÄ NIMENOMAAN NAISET. EN OLE YHTÄKÄÄN JUTTUA NÄHNYT 25-V NEITSYTTYTÖSTÄ.
Koska kaikki tietävät ettei ole sellaista naista joka ei ihan oikeasti saisi ketään miestä.
Eihän tässäkään tapauksessa ole kyse sellaisesta miehestä? Jutussa kerrotaan, että Pekka ei ole ollut kiinnostunut naisista, jotka ovat olleet kiinnostuneita hänestä, ja siten hän ei ole heitä huolinut (mikä onkin oikein, koska normaali tunne-elämä).
Niin siis Pekka arveli joidenkin naisten voineen olla kiinnostuneita. Siitä on pitkä matka siihen että ne naiset oikeasti olisivat voineet olla kiinnostuneita.
Mutta missään ei myöskään sanottu, että Pekka on mies, joka ei saa mistään. Pekka sanoi haluavansa ihastua. (Ja tästä iso peukku Pekalle, paljon parempi asenne kuin maksullisten pakottajilla.)
Ei mullakaan ole varmaa tietoa siitä, onko kukaan ollut musta koskaan kiinnostunut. Samoilla spekseillä Iltis vois tehdä siis jutun naisestakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha mistään rimoista puhua täällä.
Minä jos vielä lasken rimaa niin se pitää kaivaa maahan. Ei ole ikinä mitään rimoja ollut. Kuten ei varmasti suurella osalla muistakaan kokemattomaksi jääneistä miehistä.
Kerro viimeisimmästä ihastuksestasi. Millaisesta naisesta kiinnostuit? Miten osoitit sen hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei kuitenkaan jäänyt selvittämään asiaa koska naiset eivät kelvanneet hänelle. On ihan ok olla lähtemättä seurustelemaan ihmisen kanssa joka ei kiinnosta. Mutta sitä en käsitä että harjoitetaan sitten passiivis-aggressiivista vastakkaisen sukupuolen syyllistämistä, kun kaunottaret eivät huolikaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä on tämmönen syy kyseessä: kun nuori ihastuu vaikkapa luokkakaveriin se alkaa tavoitella sitä , eikö? Eli kaksi asiaa täytyy ensin tapahtua: ihastuminen ja sen kohteen tavoittelu. Kolmanneksi se ihastus vastaa siihen tavoitteluun joko myönteisesti tai ei. Mutta onko tuo mies ikinä oikeesti rakastunut kehenkään oikein palavasti ja sen jälkeen alkanut tavoittelemaan tätä kohdetta? Tuntuu että ei. vaan se luulee että jotenkin muulla tavalla joku nettideitti hänet vaan ottaa...
Outoa....
Eiköhän se yleensä mene juuri niin, että on rakastunut tulenpalavasti, mutta tyttö ei ole välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE SELLAISTA MIESTÄKÄÄN, KUKA EI YHTÄÄN KETÄÄN SAISI. PEKKAKIN HAASTATTELUSSA SANOI, ETTÄ ON ON OLLUT NAISIA, JOTKA OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEET, MUTTA HÄN EI OLLUT HEISTÄ. JA AIVAN VARMASTI SUOMESSA ON PALJONKIN NAISIA, JOTKA EIVÄT SAA NIITÄ MIEHIÄ, JOISTA OVAT KIINNOSTUNEITA, JA JOS EIVÄT TYYDY MUUHUN, EIVÄT HE SAA MIESTÄ.
Minä olen esimerkki sellaisesta miehestä joka ei saa yhtää ketään.
Mikä olen esimerkki naisesta joka ei saa yhtään ketään t. Nainen 26v
Mistä päin? Mitat? Harrastukset? Ulkonäkö?
Jos seksin puute on ongelma ja pilaa elämän, niin hakisivat jotain ammattiapua.
Kyllä miehen työttömyys on pitkä miinus. Minä haluan matkustella, käydä ulkona syömässä, leffoissa ja teatterissa. Tietenkin molemmat maksaa osuutensa. Mihin työttömän kanssa mennään? Auto myös hyvä olla, mutta ei pakollinen.
En tiedä onko tämä jo sanottu, mutta minusta tuo ei ole kummallista. On olemassa aika suuri prosentti miehiä (ja naisia), joilla on ollut vain se yksi ja ainoa kumppani, jonka kanssa on menty naimisiin. Tällä Pekalla on vain yksi kumppani vähemmän kuin heillä. Ei ole vain sattuma ollut kohdallaan eikä tullut oikean tuntuista ihmistä vastaan. Etenkin vuosikymmeniä sitten oli hyvin yleistä, että otetaan nuorena yksi kumppani ja eletään sen kanssa koko loppuelämä. Maailma on toki muuttunut, mutta kaikki ihmiset eivät vain muutu yhtä nopeasti sen mukana. Eikä se ole välttämättä negatiivinen asia. Vielä Pekallakin on mahdollisuuksia löytää se yksi oikea, jolla on järkeä sen verran että ymmärtää tämän ja ei pidä siksi seurustelemattomuutta kamalana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE SELLAISTA MIESTÄKÄÄN, KUKA EI YHTÄÄN KETÄÄN SAISI. PEKKAKIN HAASTATTELUSSA SANOI, ETTÄ ON ON OLLUT NAISIA, JOTKA OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEET, MUTTA HÄN EI OLLUT HEISTÄ. JA AIVAN VARMASTI SUOMESSA ON PALJONKIN NAISIA, JOTKA EIVÄT SAA NIITÄ MIEHIÄ, JOISTA OVAT KIINNOSTUNEITA, JA JOS EIVÄT TYYDY MUUHUN, EIVÄT HE SAA MIESTÄ.
OK, eli lupaatko alkaa suhteeseen kanssani?
Minä voin luvata alkavani suhteeseen sinun kanssasi. Olen vieläpä kesälomalla nyt, eli päästään tekemään tuttavuutta hyvinkin nopeasti jos niikseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tarina on minulla.
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Muuten ihan ok, mutta lisääntyminen ei kiinnosta laisinkaan. Rääkyviä sikiöitä tupa täynnä, ei kiitos! Hermot siinä menisivät.
Pekalla tuntuu olevan aika pakonomainen suhtautuminen seurusteluun. Se paistaa kyllä läpi kasvotusten ja jos vähänkään osaa lukea, myös rivien välissä. Pekan kannattaisi etsiä seuraa kevyemmin tarkoituksin, eikä suoraviivaisesti vakavaan suhteeseen pyrkien.
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä on tämmönen syy kyseessä: kun nuori ihastuu vaikkapa luokkakaveriin se alkaa tavoitella sitä , eikö? Eli kaksi asiaa täytyy ensin tapahtua: ihastuminen ja sen kohteen tavoittelu. Kolmanneksi se ihastus vastaa siihen tavoitteluun joko myönteisesti tai ei. Mutta onko tuo mies ikinä oikeesti rakastunut kehenkään oikein palavasti ja sen jälkeen alkanut tavoittelemaan tätä kohdetta? Tuntuu että ei. vaan se luulee että jotenkin muulla tavalla joku nettideitti hänet vaan ottaa...
Outoa....
Olin ihastunut muutamaan luokkakaveriin koulussa, en tosin tavoitellut niitä, tyydyin haaveilemaan.
Johtui pääosin siitä, että kiusattu koulussa, joten itsetunto oli nollissa. Koin olevani outo/ällö ym., ja tytöthän ei katsonut päinkään, hylkiötä. Jos uskalsin osallistua johonkin keskusteluun välitunnilla, niiden katseet, ja naurahdus kertoi mitä mieltä ne oli minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa....Olin ihastunut muutamaan luokkakaveriin koulussa, en tosin tavoitellut niitä, tyydyin haaveilemaan.
Johtui pääosin siitä, että kiusattu koulussa, joten itsetunto oli nollissa. Koin olevani outo/ällö ym., ja tytöthän ei katsonut päinkään, hylkiötä. Jos uskalsin osallistua johonkin keskusteluun välitunnilla, niiden katseet, ja naurahdus kertoi mitä mieltä ne oli minusta.
Tuosta jäi muutama sana pois, mut ehkä ymmärrätte
Vierailija kirjoitti:
Jotain omituista täytyy olla, jos työnantaja perustelee paikatta jättämistä sillä, että parisuhteessa oleva herää aamuisin paremmin. Enpä ole moista koskaan ennen kuullut.
Kelpaakohan työkkärille aktiivimielessä vai katsotaankohan itse aiheutetuksi?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea juttua. Lähes jokaisessa tuon tapaisissa kirjoituksissa on käynyt ilmi, että kyllä niitä muutama kiinnostunutta naistakin ois ollu (eli tarjontaa), mutta nehän ei näille ikisinkuille kelvanneet. Ois pitänyt varmaan olla jotain nättiä nuorta hoikkaa typykkää tarjolla.
On hyvin vaikeaa olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, johon et tunne minkäänlaista fyysistä vetoa. Olen kerran elämässäni koittanut sitä koska tapailemallani naisella oli niin upea luonne (hauska, fiksu, empaattinen jne.), mutta ei siitä tietenkään tullut yhtään mitään. Haluaisitko sinä että kumppanisi joutuisi pitämään silmiään kiinni ja ajattelemaan jotain muuta, jotta lähempi kanssakäyminen olisi edes mahdollista? Seksin harrastaminen vaatii ikävä kyllä miehen kiihottumista onnistuakseen ja mikäli sitä voisi jotenkin pekällä ajatuksen voimalla hallita, niin olisin varmasti vieläkin tuon mainitsemani naisen kanssa. On varmasti pinnallista mutta itse en ainakaan ole keksinyt tähän ongelmaan yhtään mitään lääkettä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, eli lupaatko alkaa suhteeseen kanssani?
Minä voin luvata alkavani suhteeseen sinun kanssasi. Olen vieläpä kesälomalla nyt, eli päästään tekemään tuttavuutta hyvinkin nopeasti jos niikseen tulee.
Se ei halua kaljua vanhaa pappaa jolla on 6 lasta velkaa ylipainoa ei treenaa juo polttaa. Yrität hyväksikäyttää nuorta. Annat vaan suukupulitaudin jonka toit thaikuista ja virosta ja sunny beachilta
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran Pekalle on tullut jostakusta naisesta jälkikäteen mieleen, että nainen oli ehkä kiinnostunut Pekasta, mutta naiset eivät ole olleet sellaisia, jotka ovat herättäneet Pekan kiinnostuksen.
Nonni.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla tuntuu olevan aika pakonomainen suhtautuminen seurusteluun. Se paistaa kyllä läpi kasvotusten ja jos vähänkään osaa lukea, myös rivien välissä. Pekan kannattaisi etsiä seuraa kevyemmin tarkoituksin, eikä suoraviivaisesti vakavaan suhteeseen pyrkien.
Miksi? Olkoot oma itsensä. En tosin lukenut vielä juttua.
Miehinen Seinäruusu. Pitää vaan valita joku ja mennä pyytämään tanssimaan. Ja yrittää olla hauska. Toistaa tämä 600000 kertA. Jos ei vieläkään toimi muuttaa afriggaan nii flaksi käy.