Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
21/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä valejuttuja.

Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta. 

Katsotaanko tilastoja? Kolmikymppiseksi saakka kokemattomat ovat marginaaliryhmä.

Terveiset marginaalista.

Onneksi 32v onnisti ja nykyään on parisuhde ja perhe :)

Vierailija
22/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.

Eiköhän suurin syy ole vähäisessä altitustumisessa ja/tai jopa yrityksen puutteessa. 

En kannusta alkoholin käyttöön, mutta omaa nuoruutta kun miettii niin liki mahdotonta selvitä kaikista bileistä ja baarireissuista niin ettei mitään koskaan pääsisi tapahtumaan. Kyse ei juoppoudesta, vaan 'perus' opiskelijaelämästä lukio+armeija+opiskelu -aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännikset vie ne naiset ja loput muijat ovat nirsoista nirsompia.

Vierailija
24/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli myös "Pekka". Aloimme seurustella, kun hän oli 33-vuotias. Olin hänen ensimmäinen kumppaninsa. Minusta hän on ihan ok-näköinen ja hyvätapainen, sellainen tavallinen suomalainen mies. En ole katunut valintaani. Joskus vain ei tule kohdanneeksi sellaista ihmistä, jonka kanssa synkkaisi tarpeeksi pitkälle.

Vierailija
25/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tarina on minulla. 

Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä. 

Yksin jääneet ovat juuri tyypillisiä romanttisia, herkkiä ja empaattisia kílttimiehiä. Niillä häiriköillä ja huligaaneilla on jo yläasteella seurustelusuhteita

Vierailija
26/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ei ole missannut yhtikäs mitään. Jatka samaan malliin Pekka.

Vierailija
27/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.

Itsekin olin 28v asti kokematon

Nyt loppuu se pituus-ulina! Jos luulee vakavissaan jääneensä yksin pituutensa tai rumuutensa tai jonkun muun triviaalin ulkonäköseikan vuoksi, on jäänyt seuratta koska on epämiellyttävä kitisijä. Voi olla astetta vaikeampaa löytää nainen joka syttyy rumanaamaisesta kääpiöstä, mutta ei se mitenkään mahdotonta ole jos luonteessa ei ole isoja puutteita, t. kokemusta on.

- M 160cm

Vierailija
28/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se nyt vaan on valitettava tosiasia, että sellaiset mukavat, tavalliset, kiltit pojat ovat  naisten kiinnostuksen suhteen ihan pohjalla.  Kuka tahansa "metooahdistelija" menee edelle.

Ei kuitenkaan kannata menettää toivoaan vaan jatkaa sitkeästi. On opittava sietämään torjuntaa eikä pidä ottaa pakkeja henkilökohtaisesti.  Kyllä se oikeakin sieltä vastaan tulee jos et jää kotiin mököttämään. Ikäkin auttaa, vanhemmiten naisetkin, ainakin jotkut, saavat lisää realismin tajua. Joku jalat maassa oleva mukava tyttö kyllä hyväksyy sinut, mutta silloin sinun on tartuttava hetkeen kiinni ja oltava aktiivinen.

Vierailija
29/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pekasta tuntuu, että deittailu on naisille helpompaa kuin miehille."

Enemmistö suomalaismiehistä ajattelee näin. Ja oikeassahan he ovat.

Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.

1) miehiä on aktiivi-ikäisissä paljon enemmän kuin naisia 

2) naiset pitkälti pyörivät samojen miesten kanssa, myös tavalliset naiset

Vierailija
30/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä juttuja itketään täällä joka ikinen päivä? Kuka jaksaa vatvoa jonkun toisen henk. Koht. asioita päivästä toiseen. Pekalle on käynyt huono tuuri, voi voi. Elämä jatkuu.

Vierailija
31/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av herkkupalaan.

Vierailija
32/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö maailman miehistä ajattelee näin.

Ihan varmasti jopa jossain Afganistanissa, vaikka naiset ei siellä saa edes valita miehiään :D

Kiviäkin kiinnostaa tilanne jossain viitun Afganistanissa ... paitsi että kun tuodaan tarpeeksi afgaaniukkoja tänne niin sama on tilanne täälläkin.

Vierailija
33/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisiköhän Iltalehti minustakin jutun? Minäkään en ole koskaan käynyt treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Ja olen vanhempi kuin Pekka.

Eero (nimi muutettu), 40

Vierailija
34/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännikset vie ne naiset ja loput muijat ovat nirsoista nirsompia.

Oletko kehitykseltäsi edelleen jossain 15-17 -vuotiaan tasolla? Vai onko oma sukusi jotain wt-tyyppistä, jossa miehillä on rötöstausta? Itse en tunne yhtäkään tällaista paria, en nuorista enkä vanhemmista tuttavistani. Väitän, että yksi yksin jäämistä edistävä asia on tuo typerä ajatusmalli jänniksistä. Tai no, jos haussa on jännä nainen, huumeaddikti, rikollinen tms., niin sitten tuo varmana pitää paikkansa. En kyllä ymmärrä miksi pekat haluavat juuri kyseisiä naisia.

Vierailija
35/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tarina on minulla. 

Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä. 

Tässä voi olla totuuden siemen ..

Minullakin oli kuvitelmat, että noin 25 -vuotiaana varmasti olen hyvässä parisuhteessa ja ennen 30:n ikää on mahdollisesti perhe.

Naisia katsoin aina pitkä suhde mielessä. Toki halusin seksiä, mutta kuitenkin samalla myös muuta kuin yhtä kertaa ja heihei.

Miksi sitten yli 30 -vuotiaana onnistuin kohtaamaan sen oikean enkä nuorempana? Ehkä pitkää romanttista suhdetta kaipaavat naiset eivät ole nuoria tai jos ovat, he ovat joko uskovaisia tai pyörivät jossain aivan muualla kuin ravintoloissa, jotka ennen tinder-aikaa olivat se yleisin tapaamispaikka.

Vierailija
36/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.

1) miehiä on aktiivi-ikäisissä paljon enemmän kuin naisia 

2) naiset pitkälti pyörivät samojen miesten kanssa, myös tavalliset naiset

Ja numero kolme: Kukaan ei pyöri niiden miesten kanssa, jotka viettävät vapaa-aikansa yksin kalassa tai esimerkiksi tällä palstalla. Naisen saadakseen kannattaa hakeutua sinne, missä naiset pyörivät. Tuota samojen miesten kanssa pyörimistä en kyllä ymmärrä, ellet tarkoita ystäväporukoita. Hyvin, hyvin harvoin on tapana panna ystävän kanssa samaa miestä.

Vierailija
37/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä valejuttuja.

Katsotaanko tilastoja? Kolmikymppiseksi saakka kokemattomat ovat marginaaliryhmä.

On niitä silti monta, vaikka marginaaliryhmä onkin. Varmaan parin prosentin luokkaa (jostain luin joskus, että prosentti väestöstä kuolee neitsyenä), eli kymmeniätuhansia Suomenkin tasolla.

Vierailija
38/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.

Itsekin olin 28v asti kokematon

Myös ylipaino ja mielenterveysongelmat. Mun tarina on sellainen että olin lievästi ylipainoinen teininä, jolloin niitä ensimmäisiä kokemuksia olisi pitänyt hankkia.

No en kehdannut, häpesin lievää ylipainoa aika paljon ja sairastuin myös masennukseen minkä takia kiinnostusta lopulta ei enää edes ollut.

No äkkiä olinkin jo 18v ja hävetti oma tilanne niin paljon, että eristäydyin kavereista kun sain kuulla vaan vit*uilua. Tuossa vaiheessa en enää ollut ylipainoinen vaan hoikka, mutta kokematon.

Hoidin amiksen loppuun ja sit inttiin, ei oikein ollut sillä hetkellä edes aikaa seurustella. Sitten ikää on jo 20v ja ei kokemusta seurustelusta tai seksistä. Saa huomata ettei ympärillä edes ole vapaita naisia (asun itäsuomessa pienellä paikkakunnalla) joten eipä tässä ole mitään tehtävissä. Tuskin osaisin edes seurustella, mitä mä suhteella edes tekisin? 💑

Seksiä en uskalla harrastaa kun ikää yli 20v ja kokematon.

En ole enää ruma, saan paljon kehuja somessa. Lisäksi kävin kesällä monissa häissä eri puolilla suomea ja voi pojat sitä naisten määrää jotka haluaisi tutustua muhun. Meillä on vain yhteisiä kavereita (muita yhdistäviä tekijöitä ei ole) ja silti vielä toistaiseksi 3 eri naista laittaa säännöllisesti viestiä ja kyselee kuulumisia ja tapailenko ketään??

Vierailija
39/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima liian korkealla. Ei voi olla muuta syytä.

Vierailija
40/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä valejuttuja.

Ei voi olla. Minä nyt 45v pitkästä liitosta eronnut löysin heti (6kk eron jälkeen) uuden kumppanin. Toki jos etsii fitnessmammaa ja itse on läskimaha, niin onhan se vaikeaa. Mulla rima oli sama kuin mitä itse olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi