Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä
Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.
Kommentit (1669)
Pekalla ei ole ollut sydänsuruja. Onnenpekka.
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematon
Pekka on tällä hetkellä työtön ja arvelee, että työttömyys vähentää naisten kiinnostusta häntä kohtaan.
Muutaman kerran Pekalle on tullut jostakusta naisesta jälkikäteen mieleen, että nainen oli ehkä kiinnostunut Pekasta, mutta naiset eivät ole olleet sellaisia, jotka ovat herättäneet Pekan kiinnostuksen.
Miksi näitä juttuja julkaistaan toistuvasti? Nauttiiko joku kun jollain menee vielä itseäänkin huonommin?
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä valejuttuja.
Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä valejuttuja.
Kyllä tuo on kuule monen miehen todellisuutta.
Katsotaanko tilastoja? Kolmikymppiseksi saakka kokemattomat ovat marginaaliryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomaksi on todella helppo jäädä jos ei omaa erityisen komeita kasvoja ja pitkää ruumiinpituutta.
Itsekin olin 28v asti kokematon
Höpö höpö. Sosiaaliset taidot vaikuttaa paljon enemmän.
"Pekasta tuntuu, että deittailu on naisille helpompaa kuin miehille."
Enemmistö suomalaismiehistä ajattelee näin. Ja oikeassahan he ovat.
Samanlainen tarina on minulla.
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistääköhän meitä kokemattomaksi jääneitä miehiä tavallista herkempi ja "romanttisempi" luonne? Itsekin muistan ajatelleeni nuorena, että minulla on varmaan perhe sitten kolmekymppisenä. No enpä ole edes päässyt harjoittelemaan siemenen kylvämistä.
Sinä olet moraalinen Pekka
Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on tällä hetkellä työtön ja arvelee, että työttömyys vähentää naisten kiinnostusta häntä kohtaan.
No jos ihminen häpeää itseään tai suhtautuu muutoin itseeensä negatiivisesti, niin eihän sellainen ihminen ole myöskään muiden mielestä mitenkään puoleesavetävä. Ihminen joka pitää itsestään (terveellä tavalla) ja omaa hyvän itsetunnon, on puoleensavetävä muidenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö maailman miehistä ajattelee näin.
Ihan varmasti jopa jossain Afganistanissa, vaikka naiset ei siellä saa edes valita miehiään :D
No se on ihan Pekan oma syy se.
En olisi minäkään ellen olisi 26-vuotiaana uskaltanut liittyä Tinderiin. Tuota ennen kuulin miehiltä vain haukkuja. Tinderistä sitten vihdoin nappas ja pääsin tuosta häpeästä eli kokemattomuudestani eroon. N30
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti.
Tuollaiset miehet lataa heti parisuhdeodotuksia kun pitäisi nuorena hankkia niitä seksikokemuksia eli toisin sanoen "seikkailuja"..
Ellei viime aikoina ole tapahtunut sellaista että tietoni olisivat päässeet vanhentumaan, ainakin pari miespuolista yli 30-v kaveriani ei ole päässyt edes suutelemaan naista ikinä. Treffeistä en ole ihan varma. Eiköhän Suomen n. 30-40 vuotiaista miehistä löydy ainakin jonkin verran vastaavia kokemattomia tapauksia.
Taas näitä valejuttuja.