Inhokki hajuvesi
Kerro vain yksi hajuvesi mistä et pidä. Perustele hieman syitä. Peukut ylös jos on samaa mieltä, alas jos eri mieltä.
Kommentit (81)
Miesten myskin tuoksuiset löyhkävedet saavat oksennuksen maun suuhun.
Naisilla on joku jonka nimeä en tiedä. Imelä, voimakas ja löyhkää kuin pesemätön jalkaväli. Hyi ällö mikä dunkkis se on.
Guerlainin Shalimar.Kuulemma itämainen tuoksu.On pahanhajuinen,raskas ja tunkkainen.Aiheuttaa oksettavaa oloa ja migreeniä.
Marc Jacobsin se originaali Daisy. Hyi vittu :D
En ole allergikko.
Haiskoon ja tuoksukoon kaikki miltä haluavat.
--
Naurettava aloitus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun tietäisinkin sen nimen.
Kollega käyttää sitä ja se kärpäsmyrkyn haju täyttää hissit, rappukäytävät, avokonttorin...
Saan siitä päänsäryn välittömästi. Lisäksi se on HAJU - ei tuoksu. Okseti.Onkohan mun ex-kollega. Ihan kamala oli haju! Hrr.
No tämä on pakko olla Thierry Mugler Angel. Se ei tuoksu kenenkään iholla vaan haisee aina käräpäsmyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Thierry Muglerin Angel!
Menin kerran asuntonäyttöön ja siellä haisi pistävälle, sitten tajusin että kaverini entinen asunto haisi samalle kun siellä oli tehty turkiskuoriaismyrkytys. Olin juuri menossa kysymään kiinteistövälittäjältä että onko tuossa asunnossa jossa olimme juuri tehty turkiskuoriaismyrkytys, kun tajusin että se voimakas haju lähtee hänestä! Oli pakko kysyä että mitä tuoksua käyttää, niin vastasi että hänellä on Angelia! :DDD
Hirvein HAJUvesi, joka on olemassa. Erehdyin joskus kokeilemaan enkä saanut löyhkää pois ranteestani millään pesemisellä. Kotimatka oli tuskaa, kun iho haisi kuvottavalle.
Eräs putiikinpitäjä käytti tuota Angelia vuosikaudet, siksi en pystynyt käydä hänen putiikissa ollenkaan. Kivaa asiakkaiden karkoittamista mauttomalla hajulla!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut Oriflamen tuoksut. Myskintuoksuisia ja ns.iltatuoksuja vältän. Aqua di Gio oli joskus ihan hyvä, mutta tehtiinkö tuoksuun joku muutos, vai onko iän myötä ihon ph-arvo muttuunut, en enää käyttäisi.
Se ihanan raikas vesituoksu Aqua di Gio lopetettiin ja sen tilalle tuli se synteettinen karmea Aqua di Gioia!!!
Karmeimmat ovat olleet Angel, Organza, Poeme, Tresor, Shalimar, Samsara, YSLn Opiumit, Diorin Poisonit, kaikki Chanelit, kaikki Jean Paul Gaultierit.
Kas kumma nuo kaikki ovat olleet Venäjän myydyimmät tuoksut jo 90-luvulta ja niiden uudet versiot edelleen myydyimpiä viime vuosina. Onneksi suomalaiset käyttää kevyempiä ja raikkaampia tuoksuja.
Thierry Muglerin Angel, kamalin tuoksu minkä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä erilaiselta ihon ph-arvon mukaan. Joku voi tosiaan tuoksuu toisen iholla myrkyltä ja toisen iholla ihanalta. Kaikki eivät varmaan osaa valita itselleen sopivaa hajuvettä ja siksi noita hajuhaittoja huomataan tai sitten lisäilevät tuoksua yleisissä tiloissa. Eihän tuota muuten ymmärrä, miksi suositut hajuvedet ovat toisten käyttäminä pahan tuoksuisia ja toisella hurmaavia.
Tiedätkö tarkemmin, miten ph-arvo vaikuttaa? Miten ph-arvon voi varmistaa?
Olen testannut useita hajuvesiä ja kaikki haisevat iljettäville minun ihollani, vaikka ne sopivat hyvin jollekin toiselle. Työkaverilla oli todella hyvää tuoksua, jonka nimeä en tietenkään muista ja minulla se haisi kaamealta.
Käyttäisin mielelläni kevyttä sitrustuoksua tai hentoa ruusuntuoksua, mutta en löydä sopivaa merkkiä. Moni kauhuhajuvesi on jo mainittu listalla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sellainen kuin Byzante.
Raskas,mausteinen, päänsärkyä tuottava.
Rochas Byzance, ysärin itämaisin ja raskain tuoksu, Balahen lisäksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä erilaiselta ihon ph-arvon mukaan. Joku voi tosiaan tuoksuu toisen iholla myrkyltä ja toisen iholla ihanalta. Kaikki eivät varmaan osaa valita itselleen sopivaa hajuvettä ja siksi noita hajuhaittoja huomataan tai sitten lisäilevät tuoksua yleisissä tiloissa. Eihän tuota muuten ymmärrä, miksi suositut hajuvedet ovat toisten käyttäminä pahan tuoksuisia ja toisella hurmaavia.
Tiedätkö tarkemmin, miten ph-arvo vaikuttaa? Miten ph-arvon voi varmistaa?
Olen testannut useita hajuvesiä ja kaikki haisevat iljettäville minun ihollani, vaikka ne sopivat hyvin jollekin toiselle. Työkaverilla oli todella hyvää tuoksua, jonka nimeä en tietenkään muista ja minulla se haisi kaamealta.
Käyttäisin mielelläni kevyttä sitrustuoksua tai hentoa ruusuntuoksua, mutta en löydä sopivaa merkkiä. Moni kauhuhajuvesi on jo mainittu listalla.
Kokeile Jo Malonen Red Roses-tuoksua tai Stella McCartneyn Rose Absolute-tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonnan Truth Or Dare. Aivan kauhean päällekäyvä, jasmiininen löyhkä, jotenkin halpa. Kaikki julkkishajuvedet ovat yleensäkin kamalia.
Toi matkii versacen blondea ja piguetin fracasta, itse pitäisin ykkösenä blondea, kakkosena fracasta ja tuo madonnan on vähän kuin halvempi versio.
Kaikkia niitä yhdistää tuberosa, ja jotkut ihmiset inhoaa sitä yli kaiken.
ja Michael Kors matki sitä Fracasta ekassa tuoksussaan, ja Kim Kardashian matki Michael Korsia (oli hänen suosikkinsa aiemmin) kun teetti sen oman ekan tuoksunsa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonnan Truth Or Dare. Aivan kauhean päällekäyvä, jasmiininen löyhkä, jotenkin halpa. Kaikki julkkishajuvedet ovat yleensäkin kamalia.
Toi matkii versacen blondea ja piguetin fracasta, itse pitäisin ykkösenä blondea, kakkosena fracasta ja tuo madonnan on vähän kuin halvempi versio.
Kaikkia niitä yhdistää tuberosa, ja jotkut ihmiset inhoaa sitä yli kaiken.
ja Michael Kors matki sitä Fracasta ekassa tuoksussaan, ja Kim Kardashian matki Michael Korsia (oli hänen suosikkinsa aiemmin) kun teetti sen oman ekan tuoksunsa :D
ja Paris Hilton matki Michael Korsia myös jossain omassa viimeisimmässä (lopetetussa) tuoksussaan :D
Tuberosa ja gardenia ovat kukkina tukahduttavia tuoksuja jotka aiheuttaa monille migreeniä ja astmakohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
D&G:n Light Blue. En voi sietää sitä nykyään vaikka käytin itsekin sitä joskus 90-luvulla.
Minusta sen tuoksun vihreä omena ja valkoinen myski ovat liian kovassa ristiriidassa.
Tuo tuoksu kopioi ranskalaisen luksustuoksumerkki Creed:in Acqua Fiorentina, sain siitä joskus näytteen italialaisesta kosmetiikkaliikkeestä ja siinä Creedin tuoksussa nuo omput ja myski on paremmassa tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuberosa ja gardenia ovat kukkina tukahduttavia tuoksuja jotka aiheuttaa monille migreeniä ja astmakohtauksia.
Olen itse ihan koukussa tuberosa tuoksuihin, mutta se on tosiaan monille ihan kamala. Rakastan sitä sen tukahduttavaa, painavaa kukkaisuutta, en silti kyllä pidä fracaksesta, se on liian karkkinen hyväksi tuberosa tuoksuksi.
Mulla on sitä absoluuttinakin, ja se haisee ihan puhtaana, ilman sekoituksia, ihan jollekin perunalle, mikä on huvittavaa, siitä tulee vain sekoitettuna esiin se painava, valkoinen kukkaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Katso hermeksen hermessence linja, esim. rose ikebana voisi sopia sulle, ruusua ja kirpeää greippiä, se ruusu on aito siinä, ja se on ihan upea tuoksu, taideteos. Hermessence tuoksuissa käytetään enemmän aitoja aineita kuin muissa hermeksen tuoksuissa, ne on aika erilaisia kuin esim. ne jardinsit yms.
Hermekselta saa tilattua sellaisen paketin pieniä hermessence linjan tuoksuja, voit valita siihen useamman kokeiluun, omia suosikkeja mulla on juuri rose ikebana, iris ukiyoe, ja osmanthe yunnan. Pidän myös brin de reglissesta, mutta se jakaa mielipiteitä aina.
Madonna Truth of Dare - ihan hirveän tunkkainen valkoinen voipilvi
Nina Ricci L'Air du Temps - yhteen aikaan ainoa tuoksu, jonka naiset tunsivat.. ajastaan jäänyt, ei mikään klassikko vaan ummehtunut
Estee Lauder Youth Dew - kaikkea muuta kuin nimensä lupaa!!
D&G:n Light Blue. En voi sietää sitä nykyään vaikka käytin itsekin sitä joskus 90-luvulla.