Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokki hajuvesi

Vierailija
05.08.2018 |

Kerro vain yksi hajuvesi mistä et pidä. Perustele hieman syitä. Peukut ylös jos on samaa mieltä, alas jos eri mieltä.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lue ranskalaisittain)

Kun Pie Raisee - Niin Le Muaa

Öhö öhö

Vierailija
42/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinotekoiset tuoksut on pahoja. Aiheuttavat solumuutoksia keuhkoissa kuten hyönteismyrkytkin. Ja liuottimet. Lapsille erityisen vaarallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior midnght poison. Äiti ei koskaan suihkuta iholle vaan AINA vaatteille tyyliin 15 kertaa ja kauhea hajuvana lähtee aina hänestä

Vierailija
44/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa laitettuna kaikki muuttuu hirveiksi.

(Jos haistan selvästi hajuvetesi kahden metrin päästä, niin sitä on todennäköisesti liikaa)

Vierailija
45/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzon Jungle. 

Vierailija
46/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun tietäisinkin sen nimen.

Kollega käyttää sitä ja se kärpäsmyrkyn haju täyttää hissit, rappukäytävät, avokonttorin...

Saan siitä päänsäryn välittömästi. Lisäksi se on HAJU - ei tuoksu. Okseti.

Onkohan mun ex-kollega. Ihan kamala oli haju! Hrr.

Vierailija
47/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut Oriflamen tuoksut. Myskintuoksuisia ja ns.iltatuoksuja vältän. Aqua di Gio oli joskus ihan hyvä, mutta tehtiinkö tuoksuun joku muutos, vai onko iän myötä ihon ph-arvo muttuunut, en enää käyttäisi.

Vierailija
48/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Jacobs ne rumat muovikukkasin koristellut hirvitykset. Tunkkainen kukkaistuoksu ja päivän aikana muuttuu todella tympeäksi lemuksi.

Vierailija
49/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Chanelit. Järkyttävän, liian vahvan ja halvan hajusta paskaa ylihinnalla.

Vierailija
50/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada Candy. Hyökkäävän imelän keinotekoisen raskaan makea ja päänsärkyä aiheuttava

Vierailija
51/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenzon Jungle. 

Tämä on yksi mun suosikkeja, nimenomaan se vanha norsukorkkinen.

Ymmärrän kyllä, että monet varmaan kokee sen kamalana, se on sen verran voimakas.

Vierailija
52/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan Truth Or Dare. Aivan kauhean päällekäyvä, jasmiininen löyhkä, jotenkin halpa. Kaikki julkkishajuvedet ovat yleensäkin kamalia.

Vierailija
53/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madonnan Truth Or Dare. Aivan kauhean päällekäyvä, jasmiininen löyhkä, jotenkin halpa. Kaikki julkkishajuvedet ovat yleensäkin kamalia.

Toi matkii versacen blondea ja piguetin fracasta, itse pitäisin ykkösenä blondea, kakkosena fracasta ja tuo madonnan on vähän kuin halvempi versio.

Kaikkia niitä yhdistää tuberosa, ja jotkut ihmiset inhoaa sitä yli kaiken.

Vierailija
54/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haisuvedet. Wt:den juttuja. Puhdas hajustamaton iho tuoksuu parhaimmalta. ❤

Vierailija
55/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi matkii versacen blondea ja piguetin fracasta, itse pitäisin ykkösenä blondea, kakkosena fracasta ja tuo madonnan on vähän kuin halvempi versio.

Kaikkia niitä yhdistää tuberosa, ja jotkut ihmiset inhoaa sitä yli kaiken.

Ei kyllä yllätä yhtään, että halpistuoksu yrittää kopioida kalliimpia. 

Se Truth Or Daren pullokin on mielestäni ihan kauhea. 

- 53

Vierailija
56/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haisuvedet. Wt:den juttuja. Puhdas hajustamaton iho tuoksuu parhaimmalta. ❤

Sä varmaan haiset mielenkiintoselta. Oon pistänyt merkille hajusteyliherkistä sen, että niissä on sellanen tunkkanen ällöttävä haju. Vaikka kärsin migreenistä niin edes vahvat hajuvedet ei laukase mussa sellasta migreeniä, kun hajusteettomat haisulit.

Vierailija
57/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prada Candy. Hyökkäävän imelän keinotekoisen raskaan makea ja päänsärkyä aiheuttava

Itse taas pidän sitä taivaallisen tuoksusena. Mun mielestä raikas 😁

Vierailija
58/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka haistaa metriä kauempaa.

Vierailija
59/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Issey Miyaken le Feu d'issey. En tiedä, saako tuota edes mistään enää. Pahemman hajuista "tuoksua" en ole koskaan haistanut, tunkkainen ja eltaantunut, hyi... Eternitystä en pidä myöskään, jotenkin tymäkkä ja terävä.

Vaniljasta ja myskistä sen sijaan pidän enemmän kuin kukista tai hedelmistä, taidan olla vähemmistöä tässä ketjussa. Niiden vaan pitää pysyä lähellä ihoa, eikä saa olla liian makeaa (=halpaa).

Vierailija
60/81 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt:den ??? 😂😂😂 Hyvin sä vedät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän