Inhokki hajuvesi
Kerro vain yksi hajuvesi mistä et pidä. Perustele hieman syitä. Peukut ylös jos on samaa mieltä, alas jos eri mieltä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Clinique - happy.
Hyi yökötys.
Häh? Markkinoiden kevyimpiä tuoksuja, lievä sitruksen tuoksu. En edes erottaisi tuota kellään samassa tilassa istuvalta ihmiseltä, ja minulla on sentään pitkä kokemus tuoksumaailmasta.
Kasarikammotus Cacharel Lou lou. Ylimakeaa, pistävää astmakohtausta pullossa. Onneksi lopetettiin!
Ennen tuota oli Cacharel Anais anais, lähinnä koska sitä oli kaikilla. On muuten Jennifer Anistonin ikisuosikki.
Cacharelilla oli sentään hyvät Noa noa ja Eden, mutta nekin taisi lähteä markkinoilta.
En tiedä minkä merkkinen tuoksu, mutta tuoksuu ihan joltain kloroformilta. Tuoksuu siltä kun just on nukutettu ja se kauhea unikaasuhöyryjen jämät tuoksuu happimaskissa.
Madonna: Truth or Dare - tunkkainen valkoinen pieru, liikaa valkoisia kukkia, ei mitään raikasta elementtiä
Lancome: Tresor - liian makea minunkin makuuni, liian pinkki
Calvin Klein: Eternity - en osaa sanoa, mikä siinä on, mutta tulen huonovointiseksi siitä, hirveän vahva tuoksu eikä hyvällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kookokselta haiseva hajuvesi, olivat yhteen aikaan suosiossa. Nykyään onneksi ei.
Kyllä nykyään on ihan yhtä paljon tarjolla kookoksen tuoksua sisältäviä hajuvesiä kuin ennenkin, ihan uusissakin tuoksuissa voi olla kookosta mukana. Usein esim kesäisissä tuoksuissa sitä saattaa olla, esim Escada Born in Paradise on ihan tyylikäs, kevyt tuoksu, jossa kookos on kivasti sivuroolissa.
Hajuvesi tuoksuu eri ihmisellä erilaiselta ihon ph-arvon mukaan. Joku voi tosiaan tuoksuu toisen iholla myrkyltä ja toisen iholla ihanalta. Kaikki eivät varmaan osaa valita itselleen sopivaa hajuvettä ja siksi noita hajuhaittoja huomataan tai sitten lisäilevät tuoksua yleisissä tiloissa. Eihän tuota muuten ymmärrä, miksi suositut hajuvedet ovat toisten käyttäminä pahan tuoksuisia ja toisella hurmaavia.
Monissa haju- ja partavesissä on sama ainesosa kuin tuholaismyrkyissä niin, että ei ihme, jos haju yököttää.
Naiset Diesel Fuel for Life She. Se kultainen verkkoon puettu lasipullo.
Nenää kirvelevä, pistävä kukkainen moderni tuoksu. Käsittämätön sekasotku
Clinique Happy, haisee vaan minun nenään lliann imelältä ja oudolta
Escadan kausituoksut. Tuoksu halpa ja aikuisella naisella osoitus todella huonosta mausta.
En muista nimeä, mutta pullo on pyöreä ja siniliila väriltään, taisi olla vähän pinkkiäkin jossain kohtaa (ja mahd. vihreää). Lancome tai Cacharel valmistaja, ihan varma en ole. Tuoksusta, tai pikemminkin löyhkästä, tulee mieleen mädän raadon, Raidin ja makean karamellin yhdistelmä. Toinen hirvitys on Amarige, raskas ja tunkkainen "tätituoksu".
Joskus oli sellainen kuin Byzante.
Raskas,mausteinen, päänsärkyä tuottava.
Vierailija kirjoitti:
Jean Paul Gaultierin se naistorsopullo. Kouluaikojen kovin lumpppu käytti sitä ysärillä, jakeli toosaansa pojille koulun vessassa, kävi vaan välillä luokassa "raikastautumassa" suihkuttamalla tuota Gaultieria päällensä ja varmaan haaroihinsakin.
Muistan lukeneeni jostain että Gaultier sai aikoinaan inspiraationsa tuohon tuoksuun mummonsa vanhasta vartalopuuterista ja kynsilakanpoistoaineen hajusta, ja sekoitti ne. Ei ihme että se on niin kamala haju.
:D :D :D
Se miestorsopullossa oleva on ihan yhtä hirveän hajuista...yök. Ex käytti tuota ja sain melkein astmakohtauksen aina kun se suihki sitä (vaikka en muuten olekaan yliherkkä tuoksuille).
Siitä oli vaiheessa joku jäljitelmäversiokin seppälässä joka tuoksui vieläkin pahemmalta.
YSL Manifesto. Onneksi sain näytepullon kaupasta ennenkuin erehdyin ostamaan!
Kaikki voimakkaan mausteiset tuoksut aiheuttavat tujun päänsäryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clinique - happy.
Hyi yökötys.
Häh? Markkinoiden kevyimpiä tuoksuja, lievä sitruksen tuoksu. En edes erottaisi tuota kellään samassa tilassa istuvalta ihmiseltä, ja minulla on sentään pitkä kokemus tuoksumaailmasta.
Siksi et erotakaan enää. Hajuaistisi on jo turtunut ja mennyt huonoksi. Tarvitset aina vaan tujumpaa. Kokeilepa hetken tuoksutonta elämää, huomaat, että haistat paljon uusia asioita ja paljon väkevämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clinique - happy.
Hyi yökötys.
Ihan sama mikä tuoksukokemus sinulla on, mutta Cliniquen Happy on minustakin yksi kaameimmista, pistävä ja painostavan terävä, kaukana kevyestä. Itse pidän yleensä raikkaista sitrustuoksuista, mutta tuossa ei ole mitään raikasta. Toinen pistävä kammotus on Kenzo Flower, vaikka pidän myös joistain kukkaistuoksuista.
Menee vähän ohi kun ei ole hajuvesi, mutta miesten Axet, hyi hitto. Haisee halvalle ja kauas.
Se jokaisen marketin hyllyltä saatava "boum". Tai joku semmonen. Pinkki pyöreä pullo. Joka toinen teini haisee sille jo viiden metrin päähän.
Minun mielestä myös ihan kamala kun olen joskus iholleni testannut, mutta tuo sopii erityisen hyvin työkaverille. Kysyin kerran mitä käyttää ja meinasin saada shokin kun vastasi että 'Rive Gauche'.
Toinen oudon hajuinen on mielestäni ollut samaisen YSL-merkin toinen klassinen tuoksu 'Y', mutta se tuoksui to-del-la hyvältä ex-anopillani. Lisäksi vielä samaisen merkin 'Paris'-tuoksu oli ihanan puuterinen ja raikkaan kevätkukkainen ex-työkaverilla mutta minulla se haisi ummehtuneelle mummolle. Tästä voin siis päätellä ettei YSL-merkki ja minä tulla oikein toimeen kauneuden saralla :))