Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HoidonTarpeessa' 05~vko18.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättelen päivitystä jahka saadaan tietoa, mikä on LeiMun tilanne (ja muiden vappuna piinautuneiden). Haluaisin kovasti päästä taas päivittelemään plussalistaa... ;) Eli liitän tuon listan tähän alle jossain vaiheessa.

Tervetuloa vaan ihan pinoutumaankin, [b]Mette[/b]. Listalla onkin ihan mukavasti tilaa siivouksen jälkeen. :) Peukkuja kovasti piinaan!

[b]Tuitulle[/b] kärsivällisyyttä. Toivon suhteellista kiertoa sulle.. *nostaa varpaat pystyyn* Onneksi on enää kuukausi, siihen että pääsette toimenpiteisiinkin. Selittikö lääkäri teille muuten syytä, miksi ssg:n jälkeen oli karenssiaika puuhailuissa? Ja krookukset kasvoivat kyllä. :) Eilen haravoin sitten itselleni kämmenen kokoisen rakon ja haravan varren poikki... Tänään rakennetaan sitten kasvihuone!

Kiitos muuten [b]Tuupa[/b] kivasta kiertolistauksesta. :)

Mitä [b]LeiMulle[/b] kuuluu? Onko viiva yhä kadoksissa, vai vahvistunut?? Tule kertomaan kuulumisia, cybersiskot täällä jännittää!

Mitä [b]Lupuksen[/b] oviksenmetsästykseen kuuluu?

Mukavaa kuulla [b]keinuhevon[/b] ultrakuulumisia! Ehdottomasti haluamme kuulla sekä raskautuneiden että jakautuneiden Vasta-Alkajien alias Hoidokkien kuulumisia!! Jakautumisia tosin ei ole vielä tainnut tapahtua... Milloin on keinuhevon LA?

[b]EE:lle[/b] ja miehelle jaksamista odotukseen. Varmasti odottaminen palkitaan tavalla tai toisella. Ajan saa kummasti kulumaan, otatte kesäksi jonkun projektin mihin saa heittäytyä tosissaan (jos vaan työkiireet sallii).

Totta ihmeessä tänne saa tulla haaveilemaan ja tilittämään,[b]Manco[/b]. :) Tosi mukava kuulla, että olet positiivisella mielellä.

[b]VM:lle[/b] tsemppiä, tänään taisi olla eka pistos edessä? Täytyy sanoa, että ekan kerran jälkeen pistäminen helpottuu eksponentiaalisesti. :)

[b]Pingulle[/b] peukutuksia täältä piinaan! Toivottavasti oireilut nyt merkkaisivat sitä toivottua... Teitkö testin?

[b]).([/b] Aamulla näytti ovistesti plussaa joten pistin pregnylin, sittemmin on yritetty plussaa varmistella. :)) Kiva vappu. :D Nyt mies simahti päiväunille ja kohta tosiaan lähdetään sitten kasvihuonetta rakentamaan ja sen jälkeen vappupiknikille tuonne hevoshakaan.

[b]Hoidokkimiitti[/b]:

Heittäkäähän ehdotuksia, olisiko paras paikka tapaamiselle Helsinki, Tampere, Jyväskylä vai muu, mikä?

Ja sitten ajankohtakartoitusta: ilmoittakaa kumpi sopisi paremmin, kesä- vai heinäkuu?

Jos saadaan näistä sovittua, voidaan alkaa miettimään sitten eteenpäin tarkempaa aikaa ja paikkaa. :) Mä voin hoitaa varaukset jos semmoisia tarvitsee. Ellei sitten tavata jonkun mökillä... :)

Hauskaa vapunjatkoa kaikille, ja vilkutuksia niitä joita en nimeltä maininnut!

-v-

Vierailija
2/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi punanenä, joka on viettänyt koko vapun peiton alla... Hitsiläinen, perjantai-iltana alko ihan hirvee flunssa ja oksennustauti! Että näinhän tää menee vapun vietto mukavasti. Ärsyttää, ku olis kerranki ollu oikeen suunnitelmia ja miehen kanssa yhtä aikaa vapaata. Mutta ku ei ni ei! Mies oli sitte eilen kyllä juhlimassa ja kotiutu aika mukavassa kunnossa! :) Mutta kai sitä saa vappuna, se sano.

Tosta miitingistä. Oon jo valmiiks ihan innoissani. Mää oon siis ainaki mukana! Ja oikeestaan käy kumpana kuuna vaan, heinäkuussa on mun loma tai oikeestaan juhannuksesta alkaa, että eiköhän sitä onnistu järjestämään kunhan vaan ajoissa sitte tietää. Musta Tampere ois ihan hyvä, se taitaa olla aika keskellä! Ja mökki kuullostaa hyvältä. Vois semmosen varmaan sieltä vuokratakki jostain lähistöltä, jos ei kellään satu oleen. Tai käy kyllä kaupunkitapaaminenki! Jee, mahtavaa nähä teitä! Tuli vaan mieleen, että kantsii varmaan sitte tarkemmat jutut sopia vaikka sähköpostitse, ettei kaiken maailman hörhöt innostu tuleen meitä häirään. Kuinka monella on muuten messenger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava toi tapaamisidea! Onko siitä ollut puhetta jossakin vaiheessa aiemmin, vai kyselitko varjokas nyt asiaa ekaa kertaa? Tamperetta ehdottaisin minäkin, se taitaa olla aikalailla puolivälissä reviiriä.

Onko kenelläkään kokemusta/tietoa kallellaan olevasta kohdusta? Toissa viikon ultrassa ja tämän viikon inssissä lääkäri totesi kohdun olevan kovasti oikealle kallellaan. Luulis, että tuo juttu olisi jossakin vaiheessa minunkin korviini tarttunut, sen verran monta kertaa on minua ultrattu ja tutkittu. Mitähän se oikein tarkoittaa? En tajunnut lääkäriltä sen enempää kysellä, koska inssi sujui kuitenkin ihan entiseen tapaan.

Miliko

Vierailija
4/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Olen viettänyt palstalla hiljaiseloa. On ollut täysi työ pitää pää kasassa ja olen yrittänyt hieman unohtaa koko asiaa. Pari viimeistä kertaa olen kirjoittanut jättiviestit ja sitten ne katoaa kun painan OK. Onkohan tässä joku aikaraja, että jos kirjoittaa liian kauan tai jotain!

Suuret onnittelut Keinuhevoselle! Uskomaton juttu! Ei sinusta sitten tullutkaan piinailukaveria.

Oma tilanteeni on nyt se, että viime torstaina aloittelin pistämisen ja tänään sumuttelut. Progren pistoksen laitoin silloin monta viikkoa sitten. Jos kaikki menee hyvin niin ensi viikolla olis sitten punktio ja ehkä se itse kaverien matkaan laittaminen. Mulla on ollut aika stressi, että saan työt ja hoidot sujumaan. Töissä on vuoden kiirein kuukausi ja juuri mahdollisina punktiopäivinä on maailman huonoin päivä olla poissa. Onneksi sain asian lopulta kakaistua rehtorille ja hän oli oikein lohduttava ja hieman helpotti. Opettajas ihmisenä on aika hankalaa olla poissa kesken päivän. Mietin vaan koko ajan, että toivottavasti nämä pari viikkoa menee nopeasti ohi ja saan kaikki järjestymään.

Pistelyä tai IVF-hoitoja tulevaisuudessa aloitteleville voin lohdutukseksi sanoa, ettei pistäminen ole vaikeaa ja nyt tuntuu ihan siltä, että se on ihan sama kuin lääkkeiden syöminen. Muutenkaan ainakaan vielä ei ole tullut sivuoireita, vaikka esim.clomeista olen niitä saanut. Muutenkaan hoito ei tunnu niin pelottavalta kun joskus ajattelin. Ainoa harmi on siis se, että joutuu säätämään töiden kanssa...

Yritän taas olla aktiivisempi palstailija.

Ihanan aurinkoista viikkoa kaikille!

Vierailija
5/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten kotiuduttiin vappukylästä ja oli kyllä hauska ilta! Juotiin ja grillattiin silleen sopivasti ja aamulla oltiin kuitenkin kaikki pirteinä lähdössä vapputorille jäätelölle. Eilen aamulla kaikeksi yllätyksekseni sain sen plussan ovistikkuun ja ehdittiin vielä hyödyntää asia ennen lähtöä. Nyt sitten vielä varmisteltiin, joten taas ollaan oltu oikeaan aikaan asialla.. Tuloksesta en silti jaksa paljoa haaveilla, mutta VARJOKKAAN kanssa päästään ainakin yhdessä piinailemaan jos ei mitään muuta..;)

Ja arvatkaa mistä tietää tulleensa vanhaksi? Parhaat jamit eilen sai aikaan ylex:n ysäri-ilta.. Kuunneltiin grillatessa radiota ja jammattiin nuoruusvuosien hittien tahdissa.. Että oli nostalgista! :D

Hienolta kuulostaa VARJOKKAAN piha-ahkeroinnit! Kasvihuone olisi varmaankin minun painajaiseni.. Koko tila täynnä kuolevia kasveja, kun en jaksaisi niistä kuitenkaan huolehtia..:)

TUUPALAISELLE pahoittelut myttyyn menneestä vapusta.. Sitä vatsatautia on tosiaan edelleen liikkeellä. :(

THE MEETING:

Minun täytyy nyt tunnustaa heti alkuun, että minua kyllä jännittää tavata teitä.. Näin anonyymina on jotenkin helpompi olla..:) Paikaksi ehdottaisin pk-seutua, sillä aika moni hoidokeista tuntuu täältä olevan. Riippuu kuitenkin luonnollisesti osallistujista. Tosin tämä ei ole minulle mikään kynnyskysymys, tulee sitä reissattua muutenkin. Tapaamisajankohdaksi kannatan kesäkuuta, sillä varmaankin aika moni on heinäkuussa lomalla ja ehkä poissa kotoa. Ja sitten lopuksi vielä paikka.. Minä annan ääneni ihan kaupunkitapaamiselle, ehkä se on helpompi näin ensitapaamiselle. Vaikka esim. ulkona syöminen tai piknik nyyttärimeinigillä?

Olen muuten huomannut ilokseni, että tämä meidän palsta on nykyään tosi vuorovaikutteinen. Kirjoittajia on sopiva määrä, että jokaisen kuulumisissa pysyy aika hyvin mukana ja kuitenkin niin monta että pino pysyy pystyssä. Aluksi kun tämä oli välillä sellaista, että jokainen kirjoitti lähinnä vain omia kuulumisia, eikä niitä juurikaan kukaan kommentoinut. Nyt ollaan jo selvästi virtuaalisesti ystävystytty! :) Tosi ihana juttu!

Ai niin ja vielä lopuksi Varjokas kun kyselit siitä karenssista.. Eli Väestöliiton ohjelappusessa luki, että yhdyntöjä ja ammekylpyjä pitää välttää n.5vrk tulehdusten välttämiseksi. Muuta tietoa minulla ei ole asiasta.

Mutta nyt telkkarin ääreen..:)

-Tuittu-

Vierailija
6/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapusta on nyt sitten selviydytty, eilen tuli oltua baarikierroksella. Olin kerrankin viisas, ja join viimeisenä drinkkinä vaan vettä... eipähän ole tarvinut kärsiä niin kauheasta krapulasta tänään mitä yleensä.

Ovulaatiota tässä edelleen odotellaan, tikku näytti tänä aamuna haaleata viivaa. Jos tuo ovis tulee keskiviikkona, niin sitten ei ainakaan päästä passiin tässä kierrossa, sillon siirtopäivä menee viikonlopulle.

Mutta sitten asiaan, eli teidän kuulumisiin! :)

Mikäs on Leimun tilanne??

Varjokas: Onnittelut hienoista tuloksista!! Teillä kyllä vaikuttaa tosi hienolta tuo tilanne... toivottavasti vappupuuhailut tuottavat tulosta ;)

VM1974: Taisi pistelyt käynnistyä sielläkin hyvin. Helppoa hommaa se tosiaan on kun sen oppii ja siihen tottuu. Muakaan ei enää pelota mahdollinen toinen icsi-hoito, ainoastaan se punktio-osuus ahdistaa... mutta onneksi on nuo 4 alkiota pakkasessa ennenkun joutuu tuohon hommaan taas :)

Pingu: Vieläkö siellä piinaillaan??

EmmaEmilia: Tosiaan hain sinne kouluun ihan sen takia, että en halua enää suunnitella elämää raskauden ehdoilla. Tässä on nyt 1 v 3 kk odotettu vaan että millon sitä tulee raskaaksi... pitää jo kehitellä muutakin elämää :) varsinkin kun tuohon raskaaksi tuloon saattaa mennä vielä kauankin aikaa.

Toivotaan nyt että tuo 3 kk menee nopeasti, ja varsinkin että saisitte hienoja tuloksia tuosta uudesta lääkekuurista! Samanlailla ajattelen kun sinä tuosta luovutettujen siittiöiden käytöstä, geeneistä huolimatta kyllä se lapsi olisi " meistä lähtöisin" .

Tuittu: Tulihan se ovis sieltä :) jospa se tulisi seuraavaksi tänne, kp on 16... taisi lääkäri olla oikeassa kun varoitteli että kierto voi pidentyä tuon icsin jälkeen. Saas nähdä tuleeko sitä ovista tässä kierrossa ollenkaan.

Heh, mä kuuntelin kanssa tuota ysäri-iltaa eilen radiosta, aika legendaarisia biisejä sieltä tuli :)

Mette80: Tervetuloa mukaan! Mielenkiintoisia tuloksia olitte kyllä saaneet tuosta vyöhyketerapiasta, pitäisiköhän passittaa omakin mies hoitoihin :) pidän teille peukkuja inssin suhteen!

Lilli: Nuo työpoissaolot on kyllä tosiaan vaikeita... varsinkin kun ei viitsi oikeata syytä kertoa, mutta hyvä että sait kuitenkin kerrottua! Kai sitä itsekin joutuu kertomaan, jos tässä toiseen icsiin joudutaan.

Kannattaa muuten kopioida tuo viesti ennen lähettämistä, niin teksti pysyy sitten kuitenkin tallessa jos lähetys epäonnistuu... nimimerkillä vahingosta viisastunut :)

Tuupalainen: Vai että sellainen vappu sielläpäin... tulipa typerään aikaan tuo flunssa!

Miitti kuulostaa oikein hyvältä idealta! Paikasta pitää vissiin järjestää joku äänestys sitten, ja ajankohdasta.

Jep, nyt menen laittamaan pyykit kuivumaan kun ei tuo sohvalla makaava mies saa taas mitään aikaiseksi... :) vilkutukset kaikille!!!

-Lupus

Vierailija
7/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edessä jälleen paluu arkeen ja töihin. Voisin jatkaa lomailua, työt ei nyt maistu tippaakaan!

Tuittu: Mielenkiintoista tuo yhdyntä ja ammekylpy kielto. Minulle nimittäin ei moisesta sanottu yhtään mitään. Olin ssg:ssä julkisella helmikuussa ja sen jälkeen petihommat ei ollu boikotissa noin kauan. Toivottavasti en nyt mitään tulehdusta ole saanut! Nyt nimittäin tuntuu, että saattas olla hiivaa, mutta en uskalla hoitaa, jos olis tärpänny.. En nimittäin tiedä saako emätinpuikkoja käyttää, jos on raskaana. Onko jollain tietoa?

Lilli: Oletko ottanut aikaisemmin hoitopäiviksi virkavapaata vai ollut " sairaslomalla" ? Työskentelen itsekin opetusalalla ja olen paininut kyseisen ongelman kanssa. Minulla on vielä tosi pitkät työmatkat, joten joudun sairaalakäynnin takia olemaan poissa koko päivän. Onneksi päiviä ei ole tullut montaa. Työsuhde on määräaikainen ja rehtori vanhempi mieshenkilö, joten totuutta en ole kertonut.

Lupus: Suosittelen vyöhyketerapiaa oikein lämpimästi. Vaikka siitä ei apua lapsettomuuteen olisikaan, niin ainakin sillä sai migreenin kuriin ja verenpainetta laskettua. Meillä siis siellä kävi molemmat.

Miliko: Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan. Ei kai siitä mitään haittaa ole tai ainakaan en ole itse huomannut. Kaveri sanoi, että hän tunsi vauvan potkut ehkä tavallista myöhemmin ja toinen kaveri, jolla kohtu on kallistunut eteenpäin ei pystynyt kauaa raskautta peittelemään. Mutta raskaaksituloon sillä ei kai pitäisi olla uurempia vaikutuksia.

En nyt muista moniko teistä oli julkisella hoidossa, mutta ne jotka ovat, niin onko teillä mahdollisuutta jatkaa hoitoja kesän aikana? Itse olin todella yllättynyt, että täällä Itä-Suomessa lapsettomuuspoli ei pyöri lainkaan kesän aikana eli seuraava inssi tehtäs ensi kuussa ja todennäköisesti se menee mönkään helatorstain takia!

Aurinkoista työ- ja opiskeluviikkoa kaikille!

-Mette-

Vierailija
8/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietenkin unohdin, että kuukausi on vaihtunut! Siis inssi tehtäs nyt toukokuussa ja sitte poli on kiinni elokuun loppuun! Nyt pitää vissiin siirtyä Nukkumatin juttusille, kun järki ei enää kulje! =)

-Mette-

Vierailija
9/76 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASKAUSTESTIIN!!! Mieskin näki sen heti! Tein testin ja käytiin vielä tupakalla, ja sitten se oli siinä. En olekaan sen jälkeen nyt polttanut.

Jotenkaan en kyllä usko tota...... Kp on vasta 16, älkää edes kysykö miks jo testasin :)) Eikä tää ollut aamupissasta. Viiva on siis tosiaan haamu, mutta ei kuviteltu.

No mä en jaksa nyt enempää kirjottaa, huomenna sen näkee oliko toi viallinen testi vai mitä uus näyttää, tarvi heti käydä ostamassa...

-jeanel-

Vierailija
10/76 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toiseen testiin tuli tuskin mitään. Jotain siinä näen, mutta en tarpeeksi että vois olla varma. Nyt harmittaa niin vietävästi ja pitäis lähtee työharjoitteluun ekaa päivää.... Niin, tää uus testi oli eri merkkinen, mutta Acon 10 - joten kyllähän siinä pitäis näkyä.

Vierailija
11/76 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala väsy. Tulin viime yönä sieltä Saksan kiertueelta...tuli valvottua vappuyö kokonaan ja tänään oli normaali työpäivä. Voi siis olla, että nukahdan jo kesken salkkareiden...OC:n haluaisin kuitenkin nähdä...voi olla et jää haaveeksi.

Nyt kp 8, menkat kesti onneksi vaan 3 päivää eikä kipuja ollut paljon mitään. Olis ollut kamalaa, jos puoli kiertuetta olis mennyt niitä potiessa. Nyt kuitenkin kaikki meni hyvin.

Tuitulle erityiskiitokset tarkasta SSG-raportista. Mä menen huomenna...vähän samanlaiset fiilikset on kuin sulla ennen sitä tutkimusta. Ja pelottaa se kipu kun mulla on noi menkkakivut olleet aina melko kovia...Ja ultraaminenkin on sattunut välillä. Hyvä, et muistutit noista siteistä. En olis itse moista hokannut.

Tohon miitinkiasiaan en osaa sanoa mitään. Tulen, jos ole silloin maisemissa ja tuntuu siltä. Varmemmin tulen, jos tapaamispaikka on jossain täällä Pääkaupunkiseudulla., mutta mun takiani ei kannata sellaiseen varautua. Me nimittäin tehdään mökillä remppaa kesällä ja sit on kahden kaveripariskunnan häätkin vielä...Et viikonloput on jo nyt aika täyteen buukattuja.

Mut nyt tää lähtee nukkumaan nuks.

Nonna

Vierailija
12/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut meille sitä toivottua häälahjaa.. vuoto alko viikonloppuna. Joten se siitä sitten. Ehkä siellä jotain oli tapahtumassa, ja meni sitten heti kesken. Tai sitten testissä oli jotain vikaa. Mutta sen ainakin opin, etten enää testaile ennen ku menkat on oikeesti myöhässä, enkä kyllä enää luota mihinkään muihin kuin apteekista ostettuihin testeihin. En sillä, etteikö nuo netistä tilattavatkin hyviä ois, mutta tämän tapauksen jälkeen en kyllä enää itse niiden tulokseen luota, ainakaan niihin " kymppitesteihin" .

Jep, mutta tänään meillä ois nyt sitten iltapäivällä se lääkärikäynti. Vähän jänskättää, mut toisaalta on hyvä olo siitä, et asiat taas pikkasen menee eteenpäin. Ja huomenna mennään naimisiin, joten kiirettä pukkaa tällä viikolla oikein kunnolla. Huomisaamuna menen kampaajalle laitattamaan hiukset kivasti ja sitten iltapäivällä on se vihkitilaisuus. Ihanaa!

En nyt ehdi valitettavasti kommentoida teidän muiden kuulumisia, mutta Jeanelille toivon, että sinulle kävisi tuon plussan kanssa paremmin kuin minulle. Sulla on tainnu olla ovis sit tosi aikasin, jos nyt jo näytti plussan.

Olette te kyllä tosi ihania ihmisiä, oikein sydämessäni liikahti kun huomasin, että täällä ihmiset jo kaipailee kuulumisia! Aurinkoista viikkoa teille kaikille, ja koittakaahan jaksella!

Huiskutuksin LeiMu

Vierailija
13/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kirjottaa muutaman rivin, nyt kun pitkästä aikaa jaksaa olla tolpillaan. Oli kyllä melkonen taudinpoikanen!

Mette, en ole tainnut vielä sua huomioida, joten täältäkin isot tervetulohalit! Hetkinen... vai oonkohan sittenkin... :) Täällä Turussa on kuulemma silleen, että juhannuksesta heinäkuun loppuun on poli kiinni, ei siis koko kesää.

Miliko, kyllä tosta tapaamisesta on ollu puhetta, mutta ihan vaan alustavasti. Tuosta kallellaan olevasta kohdusta, oon kuullu eteen- ja taaksepäin kallellaan olevasta, mutta en oikealle tai vasemmalle... Mutta näin yhtäkkiä maalaisjärjellä ajateltuna en usko että siitä haittaa on! Ja onhan se jo todistettu että kyllä sinä raskaaks voit tulla! :) Oikeen paljon onnea piinaan!

Lilli, kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Ja tosta pistämisestä, hyvä jos se ei oo niin hirveetä! Niin ne kaikki väittää ;) Eiku kyllä uskon, että siihen tottuu nopeesti. Toivon sullekki hyvää onnee tähän hoitoon, mulla on sama sitten pian edessä!

Tuittu, hyvä hyvä hyvä ja taputukset ovisplussasta! :) Kyllä muaki jänskättää tavata teitä, mutta mikäs siinä, tehän ootte kaikki niin hirmu ihania, että ette kai te nyt niin erilaisia voi kasvotusten olla... :) Ja vähänkö oon kade sun vapusta, määki oisin halunnu juua sangriaa :D Mutta samaan aikaan toisaalla, ku tuittu kuunteli ysäri-iltaa, niin Turussa tuupa vaan oksensi ja niisti nenää, yäk! Tyhmä vappu! ;)

Lupus, mites sen tikutuksen kans? Onko ovista näkyny? Toivottavasti ei oo tänään tullu, ettei viikonloppu pilais passia...

Jeanel, harmin paikka tommoset, ku kerkee jo riemuita ja sitte ei mitään... Mutta kysympä nyt kuitenki, että miten noin aikaisin testasit? Ajattelitko että ois jo edellisessä kierrossa kuitenkin tärpännyt, koska ei se kyllä oikeen mahollista oo noin aikaisin näkyä... Ovis ois ollu jotain kp2... ei kovin todennäköstä :) Mutta tietty menkathan voi tulla silti jos raskaus olis aiemmin alkanu... No joo, tätä mun jaarittelua...

Nonna, miten meni tutkimus?

Leimu, mites sun lääkärikäynti sujui? Ja varmasti huominen jänskättää! Toivotan oikein mukavaa ja onnelista ja aurinkoista päivää teille! Pian oot nainu nainen! ;)

Tirppa, kiitos unien tulkinnoista :) Kuullostaa mainiolta, että uni tietää menestystä kaikissa toimissa! Heh. Ei sitte sen laajemmin vois enää toivoakaan menestystä!

EE, mites meni pippalot?

Pingun kierto taitaa olla lopuillaan... Kerro kuulumisia heti! :)

VM1974, pistelyt ilmeisesti sujuu hyvin, onko mitään sivuoireita tullu? Tsemppiä tähän kiertoon ja onnea tulevaan inssiin, toivottavasti se toden sanoo!

Mitä Viiville kuuluu, onko heppahomman takia haikee mieli? :( Teilläkö ois huomenna aika sinne psykologille? Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Mancolle kans toivottelen onnea kaikkiin tutkimuksiin sun muihin! Kiva, että homma lähti eteneen!

Varjokas, joko suaki saa sanoo töhnäpimpaks? ;)

Leiaa minäki nyt huhuilen... Eli Huhuu, missä oot?

Ja mitä kuuluu joalinille?

Mää soittelin tossa polille ja hoitsu lupas hetken päästä soitella, että mitäs nyt tapahtuu... Voipi olla siis mahollista, että alkaisin jo tänään pisteleen ja tehtäis sittenkin tähän kiertoon vielä yks inssi... Että ohhoh, yritystä löytyy myös julkiselta, oon tosi yllättynyt! Katotaan nyt. Pidän teidät kyllä ajan tasalla.

Niin ja sitte tuli myös mieleen, että yks vaihtoehto tapaamiselle ois vaikka laivareissu! Mitä mieltä ootte? Siellä vois käydä puffetissa ja illalla vähän tanssahtelemassa ja aikaaki piisais tutustumiseen... ja varmasti ois kivaa! :) Tuupa kannattaa!

Vierailija
14/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihanaa, kun jo nyt ollaan puolessa välissä viikkoa. =)

Vappukin meni sitten vain vauhdilla ohi.

Meillä oli varsin rauhallinen vappu kotosalla.

Käytiin ukon kanssa Nuuksiossa pyörähtämässä reilu neljän kilsan mettälenkki ja tultiin sitten kotiin makkaranpaistoon. Aikas kylmä oli kyllä ulkona niitä syödä, mutta pitipä kuitenkin vapun kunniaksi vähän fiilistellä.

Viikonloppu meni kyllä varsin tehokkaasti muutenkin ulkopuuhissa, kun kaivelin taas innoissani kukkapenkkejä, maalailin köynnösritilöitä ja puutarhakalusteita. Kyllä se omakotitalokin vois olla aika ihana juttu, jos sellaisen joskus saisi. =)

Huomenna olisi se meidän psykologireissu.

Hitusen ehkä jänskättää, mutta mitäpä tuota nyt miettimään. Siellä ei ainakaan operoida mitään.. ainakaan muuta kuin mieltä.. hui..

Tämäkin viikko on yhtä ratsastelua, kun olen käynyt tutustelemassa uuteen vuokraheppaan ja tänään olisi tarkoitus mennä sitten tammuskan kanssa ihan kaksistaan puuhailemaan.

Toivottavasti osaan hakea oikean hevosen!! =D

Edellisen hepan omistajasta ei oo kuulunu mitään, vaikka vappujakin hänelle toivottelin. =(

Jeanelilla ja LeiMulla onkin ollut varsinaista myllerrystä viime päivinä.

Pahoittelut LeiMulle vuodon alkamisesta. =(

Ehkäpä siellä on tosiaan ollut jonkinlaista kiinnittymisyritystä. Toivottavasti se tarkoittaisi sitä, että olisi pian mahdollisuus plussatakin.

Mitenkäs teidän lääkärireissu sujui?

Toivottavasti myös hääpäivä meni mukavasti.

Ja Oikein Paljon Onnea tuoreelle Avioparille! =)

Meilläkin on tänään hääpäivä, hurjat 3 vuotta on jo onnellisesti jaksettu toistemme kanssa pitää yhtä aviomiehenä ja vaimona. Vappuna tuli yhdessä oloa kuutisen vuotta täyteen.

Rupesin tässä miettimään, että aika meneekin ihan mielettömän nopeasti.. meinasin meinaan ensin kirjoittaa, että ollaan 2 vuotta oltu naimisissa.

Mitenkäs Jeanel... onko tullut testattua vielä uudelleen?

Mikä on tilanne?

Nonnalle tervetulotoivotukset takaisin kotomaahan.

Sulla on tänään ollut se SSG?

Mitenkä meni?

Mullakin on se tiedossa tässä ihan parin viikon sisään varmaan, kunhan menkat alkaa.

Mitä ja miten paljon särkylääkettä muuten SSG:ssä käyneet olette ottaneet etukäteen?

Ihan vain sitä mietin, kun siinä ohjeessa on, että voi ottaa 600-800mg buranan (esim.).. mutta, eihän noita saa kuin reseptillä. Apteekkari meinasi, että 2kpl 400mg on yhtä kuin 800mg, mutta olen kyllä joskus mielestäni käsittänyt/kuullut toisin.

Noi vahvemmathan on pidempi kestoisia..

Hankalaa..

Metelle tervetulohuiskutukset.

Toivottavasti visiittisi olisi kuitenkin mahdollisimman lyhyt ja pääsisit pian siirtymään keinuhevon ym. joukkoon.

Miittinkikyselyyn sen verran, että saattaisin olla innokas minäkin tulemaan (vaikka vähän ehkäpä jänskättääkin), mutta pääkaupunkiseutu olisi melkeinpä mulle se ainoa mahdollinen johon pääsisin. Ja mielellään joku kaupunkitapaaminen... kahvila, picnic tms.

Kuulla ei ole väliä, mutta kesä on kyllä hankala noin niin kuin yleensäkin, koska on mökkeilykausi, niin tarttee sitten ravata mökillä melkein joka viikonloppu.

Mutta... katellaan miten porukoilla noi toiveet natsaa. =)

Milikolle pidetään peukkuja, jospa inssi olisi tuottanut tuloksen.

Pääseekö Lupus jo pas:in tästä kierrosta?

Viimeksi sitä taisit mietiskellä, että milleköhän päivälle tuo ovis osuu.

Jokos Tuupalainen on tervehtynyt?

Kaikille muillekin mukavaa viikon jatkoa!

Pitää lopetella, kun tahtoo tuo aika loppua kesken..

Pitäs vielä katastella työjuttujakin ennen kuin pääsee taas kotiin.

-Viivi-

Vierailija
15/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pikkusen haikeeta oli, kun käytiin lauantaina viimestä kertaa tallilla kaverin kanssa, mutta sellasta tää elämä on.

Toivottavasti vaan poika pysyy kunnossa ja saa liikuntaa tarpeeksi ettei nyt sitten seisoskele koko kesää, kuten kuulema viime vuonna.

Eilen tosiaan kävin ekaa kertaa sitten uuden kamun kanssa tutustelemassa.

Varsin vauhdikkaan olonen tammuska. =)

Talli on jonkin verran lähempänä ja julkisen liikenteen ulottuvilla, niin siksi tuo ratkasu oli aika perusteltu. Tänään jo joudun kokeilemaan tuota bussilla matkustamista tallille, joten on ihan hyvä että sinne pääsee myös julkisilla.

Mukava kuulla tuupa, että olo on parantunut.

Oletko saikulla kuitenkin?

Laivareissuun täytyy omalta kohdaltani todeta, etten ole erityisen innokas risteilijä. Valitettavasti.

EmmaE:ltä piti munkin kysellä, että mitenkäs vappuhulinat sujuivat?

Jeess.. jospa mun pulinat kuitenkin loppuis tähän, niin saa muut jatkaa.

-viivi-

Vierailija
16/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla ollaan jo ehitty kyselemaan testin tulosta, jonka siis uhkasin viime lauantaina teha. No teinhan ma sen. Ei ollu mitenkaan odotukset korkeella enka siis ees plussaan uskonnu. Just vaan satuin sina yona nakemaan unta jossa tein testin ja se naytti haaleaa plussaa. Ni arvatkaas oliko sitten aamulla heratessa vaha tapina olo... ja mika romahdus siita sitten tulikaan ku sita haamua ei tullukaan :( Ekaa kertaa itkin miehen kainalossa ihan kunnolla. Jotenki tuli kaikki paha olo pois. Viime aikoina on kaveripiirissa ollu paljon vauva-uutisia, ni nekin sain samalla itkettya... Nyt on jo paljon parempi olo...ja ny on jo kp 2...

On muuten taa Norja vaha paska maa... viis viikkoa sitten kavin gynella ja se sano lahettavansa meijan paperit yksityiselle ivf:aav varten. No seuraavalla viikolla tajusin et mehan just muutettiin ja niil ei oo varmaan meijan uutta osotetta. Eli soitin saman tien sinne yksityiselle. Ne otti tiedot (myos puh.num) kiltisti vastaan. Ny sitten aloin miettimaan et mikakohan mattaa kun en oo mitaan kuullu. Eilen sitte soitin yksityiselle et onks normaalia oottaa nain kauan. Siella sitten totesivat et kaks kirjetta on jo palautunu niille takas ja puhelinnumerokaan ei toimi!!!!! Hyvas lykys oltas jo tassa kierrossa ivf:ssa...mutta ei... Ois pitany alyta et tassa maassa saa kaikkea kytata itte. Onhan se jo niin monta kertaa nahty...

Tuupis on tainnu taas paasta " elavien kirjoihin" . Mahatauti ei oo koskaan kivaa ja viela inhottavampaa sillon, ku muilla on hauskaa...

Tuittu: Hassulta kuulosti toi peti- ja ammekielto. Siis taalla Norjassa :) kun joka talossa on ammeet, ni mitaan tommosta ei ollu. Mulle tehtiin siis hsg, eroa en tiia. Ma søin kahta eri antibioottia oikein koura kaupalla. Annetaanks Suomessa muuten antibiootteja?

Jeanelin ja Leimun epaonne pahottelen. Varmasti syø naista kun eka nakee sen haamun ja sitten se onkin poissa/tulee menkat :( Mutta Leimulle toivotaan huomiseksi oikein kaunista saata (semmoista kuin morsiankin on)!!!

Jaa tapaaminen... Noh, saattaisimpa olla innostunu asiasta jos semmonen jarjestettais lokakuun vaihteen jalkeen jossain pk-seudulla. Taalta Norjasta (toistanko jo itteani) kun on vahan hankala paikalle saapua...mutta jarjestakaa semmoinen ihan sillon kun immeisille parhaiten sopii!

Talle viikolle on jo luvattu melkein +20 astetta, ni kohta paasee jo ottamaan arskaa :)

Vierailija
17/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin vaan täysiä apteekkiin ton kirjotuksen jälkeen ja huomasin vasta nyt uudet viestit. En ole minäkään mikään innokas risteilijä, työpaikan porukan kanssa oltiin pikkujouluriosteilyllä, muuten sitten viimeksi lukiossa käyny. Ei se niin hääviä oo, mutta mukavalla porukalla vois olla ihan kivaa. Mutta aika moni ilmeisesti olis pk- seudun kannalla, mulle käy myös. Ihan yhtä paljon matkaa kuin tampereelle, mites muut pitkänmatkalaiset?

Kyllä se vaan niin nyt on, että pääsee meikäläinenki tänä iltana nauttimaan itseni pistämisestä. Kävin hakeen just viis annosta menopuria, saa nähä mitä tästä kans tulee... APUA! Että inssiä kaavaillaan tähän kiertoon. Viidettä!!

Toisaalta on vissiin ihan hyvä, niin tietää sitte ekassa ivf:ssä (tietysti toivon ettei sinne tartte mennä) miten tää kroppa reagoi noihin pistoksiin.

Kyllä nyt tuupa on täpinöissä.

Vierailija
18/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä näyttää asiat etenevän vauhdikkaasti.

Se on kiva se. =)

Pingulle pahoittelut negatestistä. =(

Se on aina yhtä tylsä tunne, kun huomaa ettei testiin ole ilmaantunut mitää muuta kuin se kontrolliviiva tai -piste.

Toivottavasti pääsette tekin pian hoitojen alkuun ihan kunnolla.

Nyt Viivi rupeaa pakkailemaan kamojaan kohti kotia. =)

Huomenna saakin nukkua hitusen pidempään.

-viivi-

Vierailija
19/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingulle multaki pahoittelut negasta. Ens kerralla sitte! (varmaan typerintä mitä voi sanoo...)

Ja Viiville vielä vastaus, että oon mä saikulla vielä. Töitä on vasta lauantaina, oli sopivasti vapaata saikun perään, niin saa kunnolla parantua.

Ostettiinpa muuten uus pesukone, jota pääsen varmaan pian kokeileen. Hurjasti uusia juttuja. Nyt meen tutkiin piikkejä. :)

Vierailija
20/76 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt vähän hiljais eloa nyt kun on tuntunut ettei oo mitään kerrottavaa. Olen kyllä käynyt lukemassa kaikkien juttuja. Me viedään miehen simppanäyte ens tai seuraavalla vkolla viimeistää ja sitten pääsen varailee taas lääkäri aikaa. Jos ne tulokset on vieläkin huonot niin sitten pitäis kai alkaa joku hoito. Mutta jos ne on ok niin sitten mulle tehdään se ssg ja siinä tietty taaaas venyy hoitoon alku. Aattelin vaan, että onko kaikilla jotka joutuu kuitenkin ivf tai icsiin niin tutkittu se aukiolo? Mua vaan vähän epäilyttää ettei ne kuitenkin sitä tutkis vaikka miehessä oliskin se vika????

Leimulle ja Pingulle pahoittelut tädin saapumisesta. Kaikille meille niin kovasti niitä plussia sitten vaan toivoisi. Leimulle vielä onnittelut rouviintumisen johdosta.

Viivi miten teidän psykologin käynti sujui? Millaisia asioita siellä käytiin lävitse?

Metelle tervetuloa huiskutukset täältäkin suunnalta.

Miliko mulle joskus joku lääkäri on sanonut, että mun kohtu olis kääntynyt vasemmalle puolelle, mutta nyt kun ole käynyt tarkastuksissa niin siitä ei ole ainakaan kerrottu mitään. Silloin joskus se lääkäri sanoi, että se sitten ¿kääntyy¿ kyllä oikeaan asentoo kun raskaus etenee. Muuta tietoa mulla ei ole.

Lilli onko sinulla juuri menossa ensimmäinen ivf hoito? Meille kun varmaankin tulee sitten tuo hoito kyseeseen kun niin pitkälle tässä nyt sitten päästäisiin. Niin kuinka kipeäksi ennen punktiota tulee? Tuleeko siis niin kipeäksi ettei voi töissä käydä tms?

Tuupalaiselle tsemppiä inssiin!! Sulla on jo aika mones inssi käsillä onko nyt tässä inssissä jokin eri tavalla kuin aikaisemmillä kerroilla?

Tapaamiseen en oikein osaa sanoa mitään. Kesä on kyllä mulla myös aika kiireistä aikaan kun pitää juosta mökillä ja sitten veneilee niin viikonloput ovat aika täysiä.... Paikkakuntaan en ota vielä kantaa, kun en tiedä ajan kohtaa.

Hyvää viikon jatkoa kaikille tasapuolisesti :)

-joalin