Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyykö teidän vanhemmat näin kun teidän lapsi vaikka lyö päänsä pöytään?

Vierailija
04.08.2018 |

Vai onko tää joku mun äitin juttu :D

Eli siis kun 1v lapseni vahingossa kävelee pöydän kulmaan ja rupeaa itkemään, niin mummo (eli mun äiti) alkaa lohdutukseksi hakkaamaan pöytään ja "huutamaan" että "tyhmä pöytä, satutit Marttia, tyhmääää!" :D oon huomannut, että lapsi rupeaa vain itkemään tästä enemmän, ja rupes naurattamaan kun tajusin miltä se lapsen silmissä näyttää kun mummo hakkaa pöytää ihan psykooseissaan...... Hyväähän se tarkoittaa mutta mutta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kuulostaa hassulta :-)

Vierailija
2/4 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei :D jos pamahtaa pää niin kattoo tuliko jälkee ja kysyn koskeeko, jos heti itkee kun osuman saanu niin hyvä mut jos on hiljaa niin ei hyvä.

Vähän voivottelen ja pussaan pipiä, siinä se. Ei kannata hirmusta showta pistää pystyyn ku lapset kolhiutuu ja paljon leikkiessään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen. Mutta hyvää tarkoittaa, yrittää kai saada lapsen nauramaan. Liian pieni vain vielä ymmärtämään moista.

Mun anoppi rupeaa nauramaan jos lasta sattuu. No se onkin empatiakyvytön hullu. 

Vierailija
4/4 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Noihin pikkukolhuihin kannattaa kiinnittää huomiota hyvin vähän - vähän voi tietysti hyssytellä ja lohduttaa, mutta sen jälkeen kannattaa yrittää kiinnittää lapsen huomio muualle. Ei missään nimessä kannata ryhtyä möykkäämään ja paukuttamaan pöytää. Itse huomauttaisin mummolle, että hänen käytöksensä on tässä asiassa typerää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi