Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gambiassa tai Jamaikassa rantapojan kanssa oleminen on ihan eri asia kuin maksullisissa hu*rissa käynti. Huoh.
Sehän on täsmälleen sama asia. Rantapojuthan ovat huoria, myyvät seksiä.
Ei ole sama asia, koska naiset uskottelevat itsellleenkin olevansa rakastuneita näihin rantapoikiin. Se on aina puheessakin "lomaromanssi". Niin se menee; naisten seksuaalisuus on kaunista ja miesten kuvottavaa. :)
Kolmisenkymmentä vuotta sitten Lapin hiihtokeskuksen mainoksessa oli otsikko 'Hankirakkautta' ja kuvassa kauniin naisen kuva. Tätä paheksuttiin.
Sitten oli kysely, jossa kysyttiin Mitä toivovat talvilomalta. Naiset eivät vastanneet 'lomasuhdetta' vaan mieluummin 'uusia kokemuksia ja mahdollisuutta tutustua uusiin ihmisiin'.
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen tarkoittaa sitä, että mies pitää naisia vain seksivälineinä. Jättäisin.
Huomion hakeminen tarkoittaa sitä, että nainen hyväksikäyttää miehiä vain huomiovälineinä. Jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jätä mies. Tämä ketju osoittaa, että maksullisissa käyneet eivät ymmärrä edes hävetä ihmisyyttään, eivätkä parane koskaan. Aloita puhtaalta pöydältä terveen ihmisen rinnalla.
Naisilla on tosi jyrkkä suhtautuminen tähän asiaan jostain syystä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ihan tarkkaan se syy!
Itse voisin käydä maksullisella, ostaisin tyttöystäväkokemuksen joltain ihanalta naiselta. Se olisi varmasti aika rentouttavaa. Ei normaali mies noin upeita naisia ilmaiseksi oikein saa, aniharvoin ja todella kovalla yrityksellä.
Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä teet kokemuksella jolla ei ole todellisuuspohjaa? Jos itsekin tiedät, ettet elämässäsi koskaan yllä kauniin näköiseen naiseen, mikä järki on laittaa rahaa hetkelliseen harhaan? Saat koskea häntä rahasta, muuten olisit katukuvassa hänelle ilmaa, ja luultavasti hän sisäisesti inhoaa ja halveksii sinua maksusuorituksessakin. Tuo ”haluan kokea” on aika usein miesten puheissa, vaikea ymmärtää sitä.
Kyllä naisetkin maksaisivat jos saisivat viettää yhden päivän ja yön komean prinssin kanssa. :)
Ööö...eivät. Mikä järki?
Harrastaa ne naiset irtosuhteitakin. Sama syy, ei se rahanvaihto syytä vaihda.
Luulen että täällä on erityisen jyrkkä asenne sen takia, koska moni on naimisissa ja lapsia. Onhan todella monella naisella ne "villit vuodet" kun harrastetaan seksiä vähän kenen kanssa vain. Etsitään omaa seksuaalisuutta tai jotain bullshittiä.
Sitten kun avioidutaan ja perustetaan perhe ollaan niin siveellisiä ja tiukka seksuaalimoraali.
Eipä se meitä miehiä lopulta kiinnosta, naurattaa enemmän tuo moralisointi. Tietenkin lapsia Thaikuissa paneskelevat ovat ihmissaastaa, mutta näitä suomalaisia opiskelijaneitoja sponssaavat eivät.
Saastaa nekin.
t. Mies
Joo tällaista se väittely naisten kanssa on netissä. Ensiksi sanotaan ettet kelpaa kellekkään naiselle ikinä ja lopuksi esiinnytään miehenä. Ehkäpä jatkan juttelua tosielämässä, moikka :D
Ihan sama kenelle maksat, väärin se on kuitenkin. Ja ihan 34v mies olen, ainakin viimeks kun kusella kävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti koittakaa nyt edes lopettaa tämä hygienialässytys!! Ei maksulliset anna ilman kumia! Yhden illan jutut ovat niitä missä seksitaudit leviävät...
Miksi luulet että fiksuimmat maksulliset tekevät käsihoidonkin kunihanskalla. Kyllä. Saastumisvaara.
Tämä. Ja esimerkiksi tippuriin ei enää lääkekuuri pelitä. Hieno homma. Puhumattakaan ”eksoottisemmista” pedokohteista joista saa ties minkä ruton jo ihokontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän?
Teetkö yhteenvetoa? 39, FM, naimisissa, 1.
Maksulliset sentään testataan toisin kuin tinder lortot. Niin ja Gambian/Kuuban lomat kannattanee jättää suoraan tunnustamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, jätä mies. Tämä ketju osoittaa, että maksullisissa käyneet eivät ymmärrä edes hävetä ihmisyyttään, eivätkä parane koskaan. Aloita puhtaalta pöydältä terveen ihmisen rinnalla.
Naisilla on tosi jyrkkä suhtautuminen tähän asiaan jostain syystä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ihan tarkkaan se syy!
Itse voisin käydä maksullisella, ostaisin tyttöystäväkokemuksen joltain ihanalta naiselta. Se olisi varmasti aika rentouttavaa. Ei normaali mies noin upeita naisia ilmaiseksi oikein saa, aniharvoin ja todella kovalla yrityksellä.
Ihan uteliaisuudesta: mitä ihmettä teet kokemuksella jolla ei ole todellisuuspohjaa? Jos itsekin tiedät, ettet elämässäsi koskaan yllä kauniin näköiseen naiseen, mikä järki on laittaa rahaa hetkelliseen harhaan? Saat koskea häntä rahasta, muuten olisit katukuvassa hänelle ilmaa, ja luultavasti hän sisäisesti inhoaa ja halveksii sinua maksusuorituksessakin. Tuo ”haluan kokea” on aika usein miesten puheissa, vaikea ymmärtää sitä.
Kyllä naisetkin maksaisivat jos saisivat viettää yhden päivän ja yön komean prinssin kanssa. :)
Ööö...eivät. Mikä järki?
Harrastaa ne naiset irtosuhteitakin. Sama syy, ei se rahanvaihto syytä vaihda.
Luulen että täällä on erityisen jyrkkä asenne sen takia, koska moni on naimisissa ja lapsia. Onhan todella monella naisella ne "villit vuodet" kun harrastetaan seksiä vähän kenen kanssa vain. Etsitään omaa seksuaalisuutta tai jotain bullshittiä.
Sitten kun avioidutaan ja perustetaan perhe ollaan niin siveellisiä ja tiukka seksuaalimoraali.
Eipä se meitä miehiä lopulta kiinnosta, naurattaa enemmän tuo moralisointi. Tietenkin lapsia Thaikuissa paneskelevat ovat ihmissaastaa, mutta näitä suomalaisia opiskelijaneitoja sponssaavat eivät.
Saastaa nekin.
t. Mies
Joo tällaista se väittely naisten kanssa on netissä. Ensiksi sanotaan ettet kelpaa kellekkään naiselle ikinä ja lopuksi esiinnytään miehenä. Ehkäpä jatkan juttelua tosielämässä, moikka :D
Ihan sama kenelle maksat, väärin se on kuitenkin. Ja ihan 34v mies olen, ainakin viimeks kun kusella kävin.
Selevä. Miksi se on väärin? Kyllä Suomessa pärjää opiskelijatkin. Eihän se elämä ole ruusuista, mutta miten se voisikaan olla? Ihan oma valinta jos tahtoo extratienestejä itseään myymällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että fiksuimmat maksulliset tekevät käsihoidonkin kunihanskalla. Kyllä. Saastumisvaara.
Tämä. Ja esimerkiksi tippuriin ei enää lääkekuuri pelitä. Hieno homma. Puhumattakaan ”eksoottisemmista” pedokohteista joista saa ties minkä ruton jo ihokontaktissa.
Tai vaikka syyhyn Kuubasta. Tai bakteeritulehduksen gambiasta, jonka jälkeen ikenet vuotaa verta kuin siankurkusta.
MÄ HALUAN OSTAA SEKSIÄ, mun mieskin on ennen mua ostanut ja pihtaa meidän suhteessa. MÄ tartten seksiä, pelkkää fyysistä seksiä missä MUN NAUTINTO olis ykkösasia. En oo normiseksissä sitä kokenut koskaan. Mä maksan kyllä. Tänne! Ja heti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaikki naiset jotka todella karsastatte seksiä ostaneita miehiä, voitteko kertoa ikänne, koulutuksenne, siviilisäädyn ja lapsimäärän?
Joo kiinnostaahan se! Omissa opiskelijapiireissä ei ole näin jyrkkäsuhtautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnyt. Oli oikein miellyttävä kokemus. Halusin kokeilla kerrankin kunnon tavaraa ja sain täysin rahoilleni vastinetta. Tein tämän heti eroni jälkeen. Seksi ei sujunut laisinkaan avioliiton viimeisinä vuosina, joten halusin selvittää vieläkö voin nauttia seksistä. Se avasi kaikki pautoutumat....
Eikä siinä ollut mitään likaista ja inhottavaa. Ja Suomesta kyllä löytyy maksullisia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset sentään testataan toisin kuin tinder lortot. Niin ja Gambian/Kuuban lomat kannattanee jättää suoraan tunnustamatta.
Maksulliset testataan vain jos käyvät testeissä. Pedokohteiden kohteet tulevat tuskin koskaan testatuiksi: he kuolevat mätisäkeiltä saamiinsa tauteihin ennen täysi-ikäisyyttä. Mätisäkki sen sijaan tuo taudin Suomeen ja levittää sitä yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen tehnyt. Oli oikein miellyttävä kokemus. Halusin kokeilla kerrankin kunnon tavaraa ja sain täysin rahoilleni vastinetta. Tein tämän heti eroni jälkeen. Seksi ei sujunut laisinkaan avioliiton viimeisinä vuosina, joten halusin selvittää vieläkö voin nauttia seksistä. Se avasi kaikki pautoutumat....
Eikä siinä ollut mitään likaista ja inhottavaa. Ja Suomesta kyllä löytyy maksullisia miehiä...
Takaisin koppiisi Marko ja neuroleptit suukkuun.
Itse jätin erään poikaystävän samasta syystä, eikä harmita. Oksettavaa mihin ihmiset pystyvät, seksistä maksavat saisi tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin erään poikaystävän samasta syystä, eikä harmita. Oksettavaa mihin ihmiset pystyvät, seksistä maksavat saisi tappaa.
Minusta kemiallinen kastraatio riittäisi: ongelma häviäisi kaikilta. Halu on poissa, hyväksikäyttö on poissa.
Parikymmen vuotta sitten kävin silloin tällöin eräällä hierojalla. Vastaanottopaikka oli olevinaan kauneushoitola. Palvelu oli upeaa. Vähäpukeinen kaunis nainen huolehtii aina, että hoito kestää vähintään puoli tuntia ja kiihotus kasvaa Koko ajan. Voi sitä nautintoa. Kerroin hänelle, että maksulliset naiset ovat usein työtä heti rahat saatuaan... Tämä hierojatar ihmetteli. Kävin usein Hänen luomaan ja lopulta sain myös hieroa häntä pitkään - kiusotellen Ja huolella. Hän aina ilahtua kun varasin ajan.
Silloin mietin, että miksi ex-vaimoni Ei koskaan halunnut miellyttää samalla tavalla. Minä sentään hieroin hänen varpaitaan ja hartioitaan iltaisin pitkään.
Tässä on yksi syy miksi haluaa joskus olla naisen kanssa, joka haluaa aidosti tehdä hyvää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kiinnostaahan se! Omissa opiskelijapiireissä ei ole näin jyrkkäsuhtautuminen.
Mun opiskelijapiireissä kyllä tuomitaan. T. 24-v. parisuhteessa oleva FM.
Vierailija kirjoitti:
28, maisteri, kihloissa, lapsia ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kemiallinen kastraatio riittäisi: ongelma häviäisi kaikilta. Halu on poissa, hyväksikäyttö on poissa.
Sama persoona ja maailmankuva niillä silti olisi. Maailmaa kuluttamasta kerralla pois vaan.