Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kaipaa mitään "apua" tähän aloitukseen. Tällaista elämäni on:

Vierailija
03.08.2018 |

Olen vuosien ajan sanonut, että olen pelkkä ulkokuori miehille. Ja sitä minä todellakin olen.
Saan koko ajan huomiota jollain tavalla miehiltä, tosin suomalaiset eivät ikinä sano mitään ääneen ja hyvin, hyvin harvoin sanovat mitään muutenkaan. Kaikenlaiset tum-memmat kaverit kyllä tulevat rohkeasti juttelemaan ja tänä kesänä jotkut vi-rolaiset, kun odotin bussia.
Muistan kuulleeni sanan rääkkima vai mikä se olikaan vi-roksi, hieman ennen kuin yksi heistä alkoi juttelemaan.
Minulla oli tunne, että se tarkoitti juttelemista ja kotona sitten googletin sanan. Sitähän se tarkoitti. Eli juttelivat siinä vi-roksi jotain minusta ja lopuksi lähettelivät lentosuukkoja kun lähdin :-D

Tapasin pari kertaa suomalaisen miehen, joka oli ulkoisesti makuuni ja jonka seurassa oli hyvä olla. Sitten hän ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Tiesi tasan tarkasti ujoudestani ja että sen takia en puhu heti paljon. Kuulemma ujoudellani ei ollut mitään tekemistä asian kanssa enkä tehnyt mitään väärää.

Voin sanoa suoraan, että luonteeni on mahtava ja minussa on paljon rakastettavaa. Silti kukaan ei rakasta minua eikä halua minusta mitään, paitsi tietysti p*llu kelpaa.

Jotkut ottavat yhteyttä myöhemmin epämääräisillä viesteillä ikinä kertomatta asiaansa. Ei ole pitkä aika kun eräs mies viestitteli tauon jälkeen, mutta ei sanonut sanallakaan että mitä on vailla. Sitten se loppui.

Tuo viimeisin mies väittää kovasti, että heikko itsetunto (josta olen tietoinen) ei ole syynä siihen, ettei kuulemma kannata enää jatkaa. Ulkonäköä sanoi hyvännäköiseksi. Luonteesta ei sanonut mitään.

Tällaista elämäni on ollut _aina_!!! En ole koskaan ihminen kenellekään, pelkkä ulkokuori ja hetken huuma. Itsemurha pyörii mielessä toisinaan.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ap musta tuntuu jännältä, et minkä takia hänen olis sua pitänyt koskea. Olen treffaillut itsekin. Olen puhelias ihminen, ihan nättikin. Useinkin olen tavannut miehen 4-6 kertaa, ja tunnustellut, miten asiat etenee.

Ehkä olet tottunut saamaan miehiltä huomiota, vaikkakin joskus negatiivista. Ja kun mahdollinen kumppaniehdokas ei olekaan hyökkäävä ja heti sun kimpussa, susta tuntuu, että hän ei sua halua. Jos oletat miehestä valmiiksi jotain, se heijastaa sun käytökseen.

Ala hyvä nainen arvostaa itseäsi, säkin voit tehdä aloitteen

Edelleen, lieneekö kymmenes kerta kun sanon: minun mielestäni tulimme ihan hyvin juttuun, koska oletin että ajan kanssa mies alkaisi tajuamaankin minua vähän eikä vastaisi aina vitseihini totisena "niin" ja "okei." Kotiin tultuaan mies ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Voisitteko nyt ymmärtää? En jaksa toistaa samaa asiaa enää enempää.

Ainoa joka ei tunnu ymmärtävän olet sinä itse. Olit mielestäsi hauska ja säkenöivä. Miehen mielestä et ilmeisesti ollut. Voi olla että olit miehen silmissä yhtä ärsyttävä ja typerä kuin nyt täällä AVlla meidän silmissämme. Tai sitten onnistuit vaikuttamaan muuten normaalilta, mutta huumorintajunne ja kemianne miehen kanssa eivät vain kohdanneet.

Syytät miehiä siitä että näkevät sinussa vain kuoren. Toisaalta syytät tätä miestä siitä ettei käyttänyt sinua kun olisi ollut mahdollista. Ehkä mies oli tosissaan liikenteessä ja huomattuaan ettei ole kiinnostunut sinusta päätti kuitenkin olla kohtelias. Onhan hän saattanut eka haluta antaa sulle vielä mahdollisuuden kun on huomannut ettei oikein natsaa. Sitten lopulta mietittyään rauhassa tajunnut, että sä et vaan kolise yhtään. Olisihan hän voinut yrittää kellistää sut ja ilmoittaa vasta sen jälkeen ettei ole tunteita.

Vaikutat kirjoitustesi perusteella hyvin hankalalta ja jopa maaniselta ihmiseltä. Sinuna tutkiskelisin itseäni pitkään ja huolellisesti ennen kuin raivoaisin AVlla epäonnistuneiden treffien takia (miestä syytellen).

Vierailija
142/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on kumma, että vaikka jatkuvasti pyörii miehiä ympärillä kehumassa ja ihailemassa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia, niin siltikään ei ole mitään parisuhteen tynkää muodostunut. Hemaisevasta ulkonäöstä ja mahtavasta luonteesta huolimatta.

Jaa, no olen seurustellut kuusi kertaa.

Eli vetoa on, mutta ei pitoa... Mistähän sekin johtuu kun kuitenkin olet niin kaunis ja ihana ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et vaan ole kiva ihminen, sellainen jonka kanssa on mukavaa. Ei kuulosta kivalta, mutta niin ehkä on. Kiva ihminen saa seuraa, vaikkei olisi niin söpö ja nättikään. 

Kyllä minä olen kiva ja mukava ihminen.

Tässä ketjussa esiintyneen kommunikointinsa perusteella ap on kaikkea muuta kuin mukava, enemmänkin kategoriaa ”vältä jos voit”.

Kateuskortilla turha vastata, ei päde.

Eihän sulla edes pitäisi olla mitään ongelmaa, kun kerran toinen käyttäytyi kohteliaasti, ei ollut vain ”sen” perässä, yhdessä oli vaivaantunutta ja lopulta toinen ilmaisi selkeästi ja kohteliaasti että ei toimi.

Ap, itsereflektointia suosittelen.

Vierailija
144/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa antaisit seuraavalle jotain näytteitä ”mahtavasta luonteestasi”. Aloituksen perusteella keskityt vaan siihen mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä. Itse sulkeudut kuin simpukka eikä sinusta saa mitään otetta. Ei ollenkaan ihme että luovuttavat.

En sulkeudu kuin simpukka. Yritin puhua jotain, mutta miehen reaktiot olivat aina todella tönkköjä. Ja edelleen toistan: aistin jatkuvasti jotain outoa miehestä, joten en pystynyt rentoutumaan hänen seurassaan. Hän ei koskenut minua edes hipaisten, kertaakaan. Käyttäytyi kuin herrasmies mutta samalla hänestä tuli vain outo tunne. En minä silloin pysty olemaan oma itseni.

Mies ei koskenut koska muuten voisi tulla syyte ahdistelusta :D

Vierailija
145/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutaa noi sun passiivis-agressiiviset hymiöt :DDDDDDDD

Vierailija
146/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pussata monta prinssiä ennen kuin löytää oikean. Ei tuossa muusta ole kiinni. Ikä tuo rohkeutta.

Ei, vaan pitää pussata monta sammakkoa ennen kuin joku niistä muuttuu prinssiksi.

Vierailija
147/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aistii heikon itsetunnon ja sellaisen kanssa on mahdotonta muodostaa tyydyttävää parisuhdetta, jolla on huono itsetunto. Panopuuksi vain kelpaat niin kauan, kun et näytä itsevarmalta ja ole sitä.

Vierailija
148/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaani aloittaja kuulostaa vahvasti aspergeriltä.

Vierailija
149/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin tuollainen, tosi ujo ja kuoreeni vetäytyvä nuorempana. Mulle pojat sanoi, että mä katselin sua aikani, mutta kun susta ei tullut mitään uutta tai hauskaa ulos, en jaksanu. Niin, kuka pökkelön kanssa haluis olla. Ikä tuo varmuutta, älä ala miellyttämään ketään jos et tunne oloasi kotoisaksi. Ole poikien kanssa kaveri niin opit niistä jotain. Opit olemaan rennommin. Ei pil*uhommia ollenkaan. Ujona sitä on myöskin lahna... (tai ainakin luulen niin).

Nykyään olen aivan päinvastainen kuin nuorena. Pojat kaverina on ihan luksusta, pääsee piireihin ja sieltähän se oikeakin löytyi...  :) Tsemppii!!

Vierailija
150/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä ja sekava aloitus.

Vierailija
151/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehmeraldis kirjoitti:

Mäkin olin tuollainen, tosi ujo ja kuoreeni vetäytyvä nuorempana. Mulle pojat sanoi, että mä katselin sua aikani, mutta kun susta ei tullut mitään uutta tai hauskaa ulos, en jaksanu. Niin, kuka pökkelön kanssa haluis olla. Ikä tuo varmuutta, älä ala miellyttämään ketään jos et tunne oloasi kotoisaksi. Ole poikien kanssa kaveri niin opit niistä jotain. Opit olemaan rennommin. Ei pil*uhommia ollenkaan. Ujona sitä on myöskin lahna... (tai ainakin luulen niin).

Nykyään olen aivan päinvastainen kuin nuorena. Pojat kaverina on ihan luksusta, pääsee piireihin ja sieltähän se oikeakin löytyi...  :) Tsemppii!!

No aika nuori taidat olla edelleen. Ei sillä että näyttelee ja pyrkii täysin erilaiseksi kuin on,saavuta mitään pidemmän päälle. Joskus tulee se romahdus, kun et enää jaksa vetää roolia.

Ujoudessa ei ole mitään vikaa, esim.se että lämpiää hitaasti uusiin ihmisiin tutustuttaessa on ihan ok. Ikä tuo todella varmuutta,eli sitä että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Tietysti on hyvä kehittyä ja kasvaa ihmisenä,mutta temperamentti ym.ovat pysyviä ominaisuuksia joita ei tarvitse hävetä.

Eikä ujous tarkoita sitäkään että olisi lahna tai huono sängyssä, seksuaalinen estyneisyys tai epävarmuus on asia erikseen.

Ujokin voi olla itsevarma.

Vierailija
152/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ap musta tuntuu jännältä, et minkä takia hänen olis sua pitänyt koskea. Olen treffaillut itsekin. Olen puhelias ihminen, ihan nättikin. Useinkin olen tavannut miehen 4-6 kertaa, ja tunnustellut, miten asiat etenee.

Ehkä olet tottunut saamaan miehiltä huomiota, vaikkakin joskus negatiivista. Ja kun mahdollinen kumppaniehdokas ei olekaan hyökkäävä ja heti sun kimpussa, susta tuntuu, että hän ei sua halua. Jos oletat miehestä valmiiksi jotain, se heijastaa sun käytökseen.

Johan vitsin murjaisit.

Nyt siskot riviin, kuinka monen miehen kanssa on aloitteellisuus toiminut?

Ja siis siten että myös se mies tietää sinun tehneen aloitteen eikä kuvittele itse muuta.

Veikkaisin että naisen aloitteellisuus tuottaa useammin tuloksia kuin miehen. Puhun siis miehen kokemuksella. Luuletteko, että meidän aloitteista joka ikinen tuottaa hedelmää? Ei tosiaan, ehkä yksi sadasta. Tervetuloa laittamaan itsenne likoon kuten mekin joudumme tekemään.

Vierailija
153/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, lieneekö kymmenes kerta kun sanon: minun mielestäni tulimme ihan hyvin juttuun, koska oletin että ajan kanssa mies alkaisi tajuamaankin minua vähän eikä vastaisi aina vitseihini totisena "niin" ja "okei." Kotiin tultuaan mies ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Voisitteko nyt ymmärtää? En jaksa toistaa samaa asiaa enää enempää.

Ainoa joka ei tunnu ymmärtävän olet sinä itse. Olit mielestäsi hauska ja säkenöivä. Miehen mielestä et ilmeisesti ollut. Voi olla että olit miehen silmissä yhtä ärsyttävä ja typerä kuin nyt täällä AVlla meidän silmissämme. Tai sitten onnistuit vaikuttamaan muuten normaalilta, mutta huumorintajunne ja kemianne miehen kanssa eivät vain kohdanneet.

Syytät miehiä siitä että näkevät sinussa vain kuoren. Toisaalta syytät tätä miestä siitä ettei käyttänyt sinua kun olisi ollut mahdollista. Ehkä mies oli tosissaan liikenteessä ja huomattuaan ettei ole kiinnostunut sinusta päätti kuitenkin olla kohtelias. Onhan hän saattanut eka haluta antaa sulle vielä mahdollisuuden kun on huomannut ettei oikein natsaa. Sitten lopulta mietittyään rauhassa tajunnut, että sä et vaan kolise yhtään. Olisihan hän voinut yrittää kellistää sut ja ilmoittaa vasta sen jälkeen ettei ole tunteita.

Vaikutat kirjoitustesi perusteella hyvin hankalalta ja jopa maaniselta ihmiseltä. Sinuna tutkiskelisin itseäni pitkään ja huolellisesti ennen kuin raivoaisin AVlla epäonnistuneiden treffien takia (miestä syytellen).

Tämä. Ap:n tapa kommunikoida on jotenkin outo, töksähtelevä ja lopulta hyökkäävä. Eihän sinun kanssasi tietäisi että miten päin olisi, en ihmettele miehen käytöstä ollenkaan. Olisit onnellinen että hän suostui kantoavuksi, hän ei ollut sinulle mitään velkaa.

Huomasi vain ettei sinun kanssasi hommat natsaa, mitä tässä on vielä ihmettelemistä?

Vierailija
154/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoituksesta päättelen että ikä tuo rohkeutta.Joskus myös järkeä.Toivottavasti.

Vierailija
155/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloittajan teksti on hämmästyttävän samanlaista kuin kivikissan, ihme jankkaamista. Sitä en tiedä onko oikeasti sama henkilö, mutta yhtä pimeältä vaikuttaa.

Vierailija
156/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava luonne? Viestistäsi saa kyllä niin epämiellyttävän kuvan, ettei minunkaan tekisi mieli edes tutustua sinuun. Kato peiliin ja lopeta se ylianalysointi ja valitus.

Vierailija
157/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ees vastaatte tälle persoonallisuushäiriöiselle? Se vaan nauttii huomiosta täällä, eikä ole pätkääkään kiinnostunut mielipiteistänne.

Vierailija
158/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot kaunis muttei sulla oo mitään annettavaa ittestäs kun oot ujo ja epävarma..niin ei miehiä kiinnosta sit kun se p*llu. Kannattaa olla rohkea ja oma ihana ittensä,sillä pääsee pitkälle :) nimimerkillä kokemusta molemmista. N26

Vierailija
159/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et vaan ole kiva ihminen, sellainen jonka kanssa on mukavaa. Ei kuulosta kivalta, mutta niin ehkä on. Kiva ihminen saa seuraa, vaikkei olisi niin söpö ja nättikään. 

Kyllä minä olen kiva ja mukava ihminen.

Tämän viestiketjun perusteella kuulostat vähän autistiselta.

BUAHAHAHAAAAAA ! ! ! ! !

Eikä edes_niin_kovin_vähääkään, vaan reilustikkin ÄssBurger/Autistilta.

Vierailija
160/161 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kertokaa nyt mitä minä annoin liian helpolla miehelle, johon en koskenut kertaakaan? :'D

Annoit sille liikaa aivosyöpää kysymällä alaovellas (tai missä lie olikaan, en jaksa ettiä tuolta draaman seasta vaikka huvittavaa luettavaa olikin...) ettiikö mies seksi-seuraa... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan