Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera, kun en ole koskaan saanut unelmieni poikaystävää tai miestä

Vierailija
03.08.2018 |

Ja varsinkin katkera miehille, jotka sitten edes vilkaisevatkaan minuun päin, mutta eivät halua mitään. Siis ne, joita itse voisi haluta. Mitä he siinä mulle puhuvat ja osa on jopa halunnut tehdä vaikutuksen, mutta ei siinä mielessä, joten ei mua kiinnosta mies, joka ei ole kiinnostunut minusta. Ja todella pettynyt olen myös. En edes ole ruma, en nyt huippukauniskaan, mutta sairastin masennusta parikymmentä vuotta, siinä osasyy varmaan. Miehet on ihan paskoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessä ei mitään vikaa. Näin onkin hyvä alkaa parisuhdetta muodostamaan ja kumppania etsimään.

Vierailija
2/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laasaslaisista olemassa naisversio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuuuuuu kirjoitti:

Itsessä ei mitään vikaa. Näin onkin hyvä alkaa parisuhdetta muodostamaan ja kumppania etsimään.

Jonkun ihanan pitäisi ensin kiinnostua minusta ja ihastua, vähän vaikeaa muuten.

Ap

Vierailija
4/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sullakin olisi ollut oikeus saada se hyvännäköinen ja rikas julkkispoikaystävä, jos kerta et ole edes ruma ja sairastat vain masennusta. Kyllä miehet ovat sikoja.

Vierailija
5/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos aidosti näyttäisit kiinnostuksesi. Huono asenne tuo, että odotat, että mies kiinnostuu sinusta.

Itse olen ihastunut kaksi kertaa. Olen itse tuonut julki kiinnostukseni. Molemmilla kerroilla miehet ovat olleet hämmästyneitä, että heidälainen mies minua kiinnostaa. Ensimmäisen kanssa olin yhdessä 20 vuotta. Toinen suhde on kestänyt nyt yli vuoden.

Vierailija
6/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaako yhtään että siitä unelmien poikaystävästä tai miehestä (joka oli alussa juuri sellainen) ajan saatossa voi tulla täysi pas ka.

Vierailija
7/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis vaan, mitäs elät haavemaailmassa?

Ei ole mitään unelmien poikaystävää tai miestä olemassakaan.

Vierailija
8/8 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella on oikeus saada se parikymppinen timmi, lihaksikas, komea (tämän määrittelee jokainen nainen itse, emme kysy tasoteoriamiesten mielipidettä!), fiksu, miellyttäväkäytöksinen lentäjäkirurgikalsarimalli. Muu ei tule kysymykseenkään, koska... koska... Koska jos näin ei tapahdu KAIKKI MIEHET ovat p*skoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä