Mitä ajattelet ihmisestä, jolla ei ole televisiota?
Kommentit (62)
Harrastaa kaikenlaista muuta, kuuntelee radiota tai sitten katselee tietokoneella.
Ajattelen että tässä on ihminen, jolla ei ole televisiota.
En mitään. Ei kiinnosta muiden kodinkoneet :D
Sehän olen minä. En katso sitä. Mutta se on pöydällä johdot irti, sukulainen joskus rahtasi sen tänne. Liian isoja ruutuja nykyään, tuo on pieni muiden koneisiin verrattuna.
Onko sama asia, jos on 32" tietokonenäyttö tai 32" televisio?
Vai tarkoitetaanko aloituskysymyksellä sitä, että taloudesta löytyy laite, jolla voi katsoa lineaarista TV-ohjelmaa ilman kirjautumisia tai muutakaan ja vaihtaa kanavaa kaukosäätimen napista?
Oh tsiisus nyt jää varmaan Kauniit ja rohkeat katsomatta.
Ajattelen että on varmaan sadisti sarjamurhaaja tai jotain sinnepäin.
Ei ole sitten nähnyt windowsmäniä. Mikä menetys...
Ihmettelisin, että eikö se tykkää katsella leffoja ja hyviä sarjoja kunnolliselta ruudulta vai onko se peliaddikti ja viettää kaiken aikansa pelaamalla. Itselleni telkkari on tosi tärkeä ja aina päällä kun olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, että eikö se tykkää katsella leffoja ja hyviä sarjoja kunnolliselta ruudulta vai onko se peliaddikti ja viettää kaiken aikansa pelaamalla. Itselleni telkkari on tosi tärkeä ja aina päällä kun olen kotona.
Tai ehkä se ihminen on keksinyt keinon täyttää elämänsä jollakin muulla itselleen merkityksellisellä asialla tai harrastuksella.
Terveisin entinen tv-addikti ilman telkkaria
Ajattelen että ilmeisestiluultavasti ei katso TV ohjelmia
Olisko joku kiihkouskovainen hihhuli kuten Jehovan todistaja tai Mormoni joka luulee paholaisen lähettävän syntisiä ajatuksia ja ideoita tv:n kautta.
Ehkä sen, että kyseessä on selvästi massaa älykkäämpi yksilö joka uskaltaa olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku kiihkouskovainen hihhuli kuten Jehovan todistaja tai Mormoni joka luulee paholaisen lähettävän syntisiä ajatuksia ja ideoita tv:n kautta.
Kertoo paljon sinusta jos kuvittelet, että ihminen jolla ei ole televisiota on kiihkouskovainen jehovan todistaja :-D
En oikeastaan mitään