En kaipaa mitään "apua" tähän aloitukseen. Tällaista elämäni on:
Olen vuosien ajan sanonut, että olen pelkkä ulkokuori miehille. Ja sitä minä todellakin olen.
Saan koko ajan huomiota jollain tavalla miehiltä, tosin suomalaiset eivät ikinä sano mitään ääneen ja hyvin, hyvin harvoin sanovat mitään muutenkaan. Kaikenlaiset tum-memmat kaverit kyllä tulevat rohkeasti juttelemaan ja tänä kesänä jotkut vi-rolaiset, kun odotin bussia.
Muistan kuulleeni sanan rääkkima vai mikä se olikaan vi-roksi, hieman ennen kuin yksi heistä alkoi juttelemaan.
Minulla oli tunne, että se tarkoitti juttelemista ja kotona sitten googletin sanan. Sitähän se tarkoitti. Eli juttelivat siinä vi-roksi jotain minusta ja lopuksi lähettelivät lentosuukkoja kun lähdin :-D
Tapasin pari kertaa suomalaisen miehen, joka oli ulkoisesti makuuni ja jonka seurassa oli hyvä olla. Sitten hän ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Tiesi tasan tarkasti ujoudestani ja että sen takia en puhu heti paljon. Kuulemma ujoudellani ei ollut mitään tekemistä asian kanssa enkä tehnyt mitään väärää.
Voin sanoa suoraan, että luonteeni on mahtava ja minussa on paljon rakastettavaa. Silti kukaan ei rakasta minua eikä halua minusta mitään, paitsi tietysti p*llu kelpaa.
Jotkut ottavat yhteyttä myöhemmin epämääräisillä viesteillä ikinä kertomatta asiaansa. Ei ole pitkä aika kun eräs mies viestitteli tauon jälkeen, mutta ei sanonut sanallakaan että mitä on vailla. Sitten se loppui.
Tuo viimeisin mies väittää kovasti, että heikko itsetunto (josta olen tietoinen) ei ole syynä siihen, ettei kuulemma kannata enää jatkaa. Ulkonäköä sanoi hyvännäköiseksi. Luonteesta ei sanonut mitään.
Tällaista elämäni on ollut _aina_!!! En ole koskaan ihminen kenellekään, pelkkä ulkokuori ja hetken huuma. Itsemurha pyörii mielessä toisinaan.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos ihmiselle sanotaan, ettei halua kanssasi seksiä, enkä kaveruutta, niin siitäkö pitäisi ymmärtää, että parisuhteen kumminkin halutaan? Mielellään heti. Menet perä edellä puuhun ja siellä saat ollakin vähemmän kuin superkauniina.
:"D Olet kyllä tyhmä kuin saapas. Voisiko deittipalstalla yksi vaihtoehto olla VAKAVA SUHDE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei halua sek-siä eikä EDES kaveruutta" :DDD Ensinnäkin minä kerroin miehelle että minulta on turha odottaa kumpaakaan ja kysyin, haluaako hän jompaakumpaa niistä minusta. Molempiin vastaus oli ei.
Mitä sinä sitten olit valmis antamaan?
No miten olisi vaikka parisuhde :'DD???????
Millainen on parisuhde jossa ei ole seksiä eikä kaveruutta?
Kuulostaa karulta.
Parisuhteen tärkeimmät asiat ovat kaveruus (tai ystävyys) sekä fyysinen läheisyys, mukaanlukien seksi.
:"D ette voi olla noin tyhmiä. KAVERUUS ON KAVERUUTTA, SEK-SI ON SEK-SIÄ. KYSYIN, ETTÄ ONKO HÄNELLÄ MIELESSÄ JOMPIKUMPI ASIA KANSSANI KOSKA JOS ON, NIIN EI KIITOS. EN ETSI KAVEREITA ENKÄ OLE PIL-LU. ETTEKÖ YMMÄRRÄ SUOMEA?
ETSIN SEK-SIÄ = ETSIN KAATOJA
EN ETSI SEK-SIÄ = ETSIN KAVERUUTTA TAI PARISUHDETTA
EN ETSI KUMPAAKAAN = ETSIN VAKAVAA
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies oli ujo? Ja jos sanoit ettei ole luvassa seksiä, niin ehkä mies tuolla puuska-asennolla osoitti, että pitää tosiaan näppinsä erossa. Ajatteli varmaan, ettet halua kosketteluakaan. Kerroit että mies kuitenkin hymyili. Jospa hän halusi tutustua, muttei halunnut olla liian päällekäyvä.
Voitteko ymmärtää lukemaanne?!? MIES SANOI ETTÄ EI OLE TUNTEITA, EI TULLA JUTTUUN, PAREMPI LOPETTAA TÄHÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin kun ikä alkoi näkymään.
Huomiota ei tullut enää suomalaisilta miehiltä, mutta ulkomaalaiset käyttäytyivät kuin ennenkin.Kyllä niiltä suomalaisilta miehiltä tulee huomiota jos näyttää miesten silmissä kauniilta ja helposti lähestyttävältä.
Tsempit sinulle ap.
Et pyytänyt neuvoja, mutta neuvon silti 😝
Hae elämääsi sellaisia kiinnostuksen kohteita jotka vievät mukanaan. Muutut rennoman iloiseksi ja helpommin lähestyttäväksi jos ajatuksesi ovat jossain muualla kuin omassa ulkonäössä ja luonteessa.Lisäbonuksena saat kivan ja luontevan keskustelunaiheen, jonka voi ottaa esille jos tuntuu ettei tiedä mitä sanoisi. Sellainen keventää ilmapiiriä.
:DD No minussa ei näy ikä. Mies luuli minua naaman perusteella 3-6 vuotta nuoremmaksi. Kysyi itse että olenko varmasti sen ikäinen kuin sanon olevani.
En tiedä minkä ikäinen sinä olet tai näkyykö sinussa ikä.
Sanon nyt sitten saman asian suoremmin.
Kun muutuin rumemmaksi, lakkasin saamasta huomiota suomalaisilta miehiltä.
Siksi uskon, että et ole aivan niin kaunis kuin luulet olevasi.
Jos olisit oikeasti kaunis niin saisit huomiota niiltä suomimiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos ihmiselle sanotaan, ettei halua kanssasi seksiä, enkä kaveruutta, niin siitäkö pitäisi ymmärtää, että parisuhteen kumminkin halutaan? Mielellään heti. Menet perä edellä puuhun ja siellä saat ollakin vähemmän kuin superkauniina.
:"D Olet kyllä tyhmä kuin saapas. Voisiko deittipalstalla yksi vaihtoehto olla VAKAVA SUHDE?
Okei, nyt myönnän, että olin tyhmä kuin saapas. En ymmärtänyt avauksesta, että olitte alunperin "tavanneet" deittipalstalla, kun aloitit jutun siten, että olette tapailleet muutamia kertoja.
Ja sitten asiaan.
1. Olit siis deittipalstalla jo ilmaissut, ettei hae uusia kavereita, etkä pelkkää seksisuhdetta, vaan haet nimenomaan parisuhdetta.
2. Mies oli tietoinen tästä ja oli liikkeellä samoin aikein.
3. Kun sitten tapasitte, ei sitten synkannutkaan niin paljon, että mies olisi halunnut mennä pidemmälle.
4. Sinä olisit yhtä lailla voinut ilmaista, että haluat mennä pidemmälle. Ei se ole vain miesten homma edetä parisuhteessa.
5. Nyt juttu on kuivunut.
6. Uutta yritystä.
Pahoittelen, etten aikaisemmin ymmärtänyt, kun koristelit juttua niillä herrasmiesjutuilla ja ostosten kantamisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin kun ikä alkoi näkymään.
Huomiota ei tullut enää suomalaisilta miehiltä, mutta ulkomaalaiset käyttäytyivät kuin ennenkin.Kyllä niiltä suomalaisilta miehiltä tulee huomiota jos näyttää miesten silmissä kauniilta ja helposti lähestyttävältä.
Tsempit sinulle ap.
Et pyytänyt neuvoja, mutta neuvon silti 😝
Hae elämääsi sellaisia kiinnostuksen kohteita jotka vievät mukanaan. Muutut rennoman iloiseksi ja helpommin lähestyttäväksi jos ajatuksesi ovat jossain muualla kuin omassa ulkonäössä ja luonteessa.Lisäbonuksena saat kivan ja luontevan keskustelunaiheen, jonka voi ottaa esille jos tuntuu ettei tiedä mitä sanoisi. Sellainen keventää ilmapiiriä.
:DD No minussa ei näy ikä. Mies luuli minua naaman perusteella 3-6 vuotta nuoremmaksi. Kysyi itse että olenko varmasti sen ikäinen kuin sanon olevani.
En tiedä minkä ikäinen sinä olet tai näkyykö sinussa ikä.
Sanon nyt sitten saman asian suoremmin.Kun muutuin rumemmaksi, lakkasin saamasta huomiota suomalaisilta miehiltä.
Siksi uskon, että et ole aivan niin kaunis kuin luulet olevasi.
Jos olisit oikeasti kaunis niin saisit huomiota niiltä suomimiehiltä.
:DDD Onneksi tiedän itse mitä elämässäni tapahtuu. En tarvitse sinun arvioitasi asiaan.
Jaa, mä olen kyllä aina etsinyt myös seksiä, jos tavoitteena on ollut löytää parisuhde. Ne kaksi kun eivät ole toisensa poissulkevia, ainakaan ihanteellisessa tapauksessa :)
Mutta noin yleensä ottaen olen ymmärtänyt, että miehet harvemmin tykkäävät ns. hulluista akoista.
Jos nyt täytyy tämäkin vääntää rautalangasta: Saan katseita kaikenmaalaisilta. Vain ulko-maalaiset tulevat juttelemaan. Olen koko elämäni kuullut että olen hyvännäköinen, nätti, kaunis, söpö. Minulle on aivan yksi lysti mitä te kuvittelette, minä tiedän oman elämäni asiat varmaan hieman paremmin :D Näytän nuoremmalta kuin olen, kuten juuri kerroin niin tämäkin mies luuli että huijasin ikäni ja olen oikeasti 3-6 vuotta nuorempi. Hän kysyi, että olenko varmasti sen ikäinen kuin sanon olevani, koska hän luuli minua paljon nuoremmaksi.
Ikinä suomalaiset eivät ole olleet kimpussa, ainoastaan katselleet ja kehuneet. Kyllä kaikesta täytyy teille vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä olen kyllä aina etsinyt myös seksiä, jos tavoitteena on ollut löytää parisuhde. Ne kaksi kun eivät ole toisensa poissulkevia, ainakaan ihanteellisessa tapauksessa :)
Mutta noin yleensä ottaen olen ymmärtänyt, että miehet harvemmin tykkäävät ns. hulluista akoista.
Niin, tällainen nainen joka on aina ollut miehille pelkkä ulkokuori, varmaan kovin mielellään edesauttaa asiaa hyppäämällä heti sänkyyn :DD
No sitten et vaan ole kiva ihminen, sellainen jonka kanssa on mukavaa. Ei kuulosta kivalta, mutta niin ehkä on. Kiva ihminen saa seuraa, vaikkei olisi niin söpö ja nättikään.
Vierailija kirjoitti:
No sitten et vaan ole kiva ihminen, sellainen jonka kanssa on mukavaa. Ei kuulosta kivalta, mutta niin ehkä on. Kiva ihminen saa seuraa, vaikkei olisi niin söpö ja nättikään.
Kyllä minä olen kiva ja mukava ihminen.
Mitä sinä itse etsit? Millaista ihmistä? Keskittyisin tähän ennemmin kuin siihen, mitä muut sinusta etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei halua sek-siä eikä EDES kaveruutta" :DDD Ensinnäkin minä kerroin miehelle että minulta on turha odottaa kumpaakaan ja kysyin, haluaako hän jompaakumpaa niistä minusta. Molempiin vastaus oli ei.
Mitä sinä sitten olit valmis antamaan?
No miten olisi vaikka parisuhde :'DD???????
Millainen on parisuhde jossa ei ole seksiä eikä kaveruutta?
Kuulostaa karulta.
Parisuhteen tärkeimmät asiat ovat kaveruus (tai ystävyys) sekä fyysinen läheisyys, mukaanlukien seksi.:"D ette voi olla noin tyhmiä. KAVERUUS ON KAVERUUTTA, SEK-SI ON SEK-SIÄ. KYSYIN, ETTÄ ONKO HÄNELLÄ MIELESSÄ JOMPIKUMPI ASIA KANSSANI KOSKA JOS ON, NIIN EI KIITOS. EN ETSI KAVEREITA ENKÄ OLE PIL-LU. ETTEKÖ YMMÄRRÄ SUOMEA?
ETSIN SEK-SIÄ = ETSIN KAATOJA
EN ETSI SEK-SIÄ = ETSIN KAVERUUTTA TAI PARISUHDETTA
EN ETSI KUMPAAKAAN = ETSIN VAKAVAA
Ehkä olen tyhmä.
En ymmärrä miten vakava suhde voi edes alkaa jos taustalla ei ole kaveruutta.
Meneekö se niinkuin prinsessasaduissa, joissa prinssi saa prinsessan ja puoli valtakuntaa ja siitä sitten alkaa vakava parisuhde ja romanttinen rakkaus.
Miten voi jonkun uuden ihmisen kanssa alkaa vakavaan parisuhteen heti ensitapaamisella?
Ehkä sun tarvii ilmoittaitua ensitreffit alttarilla ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän viestiketjun perusteella kuulostat vähän autistiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta et ehkä muiden mielestä. Et sinä voi sitä muiden mielestä päättää.
Ei tietämäni autistit nyt tällaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa antaisit seuraavalle jotain näytteitä ”mahtavasta luonteestasi”. Aloituksen perusteella keskityt vaan siihen mitä muut tekevät tai jättävät tekemättä. Itse sulkeudut kuin simpukka eikä sinusta saa mitään otetta. Ei ollenkaan ihme että luovuttavat.
En sulkeudu kuin simpukka. Yritin puhua jotain, mutta miehen reaktiot olivat aina todella tönkköjä. Ja edelleen toistan: aistin jatkuvasti jotain outoa miehestä, joten en pystynyt rentoutumaan hänen seurassaan. Hän ei koskenut minua edes hipaisten, kertaakaan. Käyttäytyi kuin herrasmies mutta samalla hänestä tuli vain outo tunne. En minä silloin pysty olemaan oma itseni.
Jos kerran aistit miehessä jotain outoa, niin miksi vielä vatvot tapaamistanne.
Unohtaisit koko tyypinja jatkaisit elämääsi.
Olet niin huomionhakuinen ja itsekeskeinen. Ei jatkoon parisuhdemarkkinoilla. Huomaa maailma ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies oli ujo? Ja jos sanoit ettei ole luvassa seksiä, niin ehkä mies tuolla puuska-asennolla osoitti, että pitää tosiaan näppinsä erossa. Ajatteli varmaan, ettet halua kosketteluakaan. Kerroit että mies kuitenkin hymyili. Jospa hän halusi tutustua, muttei halunnut olla liian päällekäyvä.
Voitteko ymmärtää lukemaanne?!? MIES SANOI ETTÄ EI OLE TUNTEITA, EI TULLA JUTTUUN, PAREMPI LOPETTAA TÄHÄN.
MITÄÄN EI TAPAHTUNUT YRITYKSISTÄ HUOLIMATTA! Ette tulleet juttuun, ei tullut vastakaikua tunteille kehittyä.
Kuulostaa karulta.
Parisuhteen tärkeimmät asiat ovat kaveruus (tai ystävyys) sekä fyysinen läheisyys, mukaanlukien seksi.