Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kaipaa mitään "apua" tähän aloitukseen. Tällaista elämäni on:

Vierailija
03.08.2018 |

Olen vuosien ajan sanonut, että olen pelkkä ulkokuori miehille. Ja sitä minä todellakin olen.
Saan koko ajan huomiota jollain tavalla miehiltä, tosin suomalaiset eivät ikinä sano mitään ääneen ja hyvin, hyvin harvoin sanovat mitään muutenkaan. Kaikenlaiset tum-memmat kaverit kyllä tulevat rohkeasti juttelemaan ja tänä kesänä jotkut vi-rolaiset, kun odotin bussia.
Muistan kuulleeni sanan rääkkima vai mikä se olikaan vi-roksi, hieman ennen kuin yksi heistä alkoi juttelemaan.
Minulla oli tunne, että se tarkoitti juttelemista ja kotona sitten googletin sanan. Sitähän se tarkoitti. Eli juttelivat siinä vi-roksi jotain minusta ja lopuksi lähettelivät lentosuukkoja kun lähdin :-D

Tapasin pari kertaa suomalaisen miehen, joka oli ulkoisesti makuuni ja jonka seurassa oli hyvä olla. Sitten hän ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Tiesi tasan tarkasti ujoudestani ja että sen takia en puhu heti paljon. Kuulemma ujoudellani ei ollut mitään tekemistä asian kanssa enkä tehnyt mitään väärää.

Voin sanoa suoraan, että luonteeni on mahtava ja minussa on paljon rakastettavaa. Silti kukaan ei rakasta minua eikä halua minusta mitään, paitsi tietysti p*llu kelpaa.

Jotkut ottavat yhteyttä myöhemmin epämääräisillä viesteillä ikinä kertomatta asiaansa. Ei ole pitkä aika kun eräs mies viestitteli tauon jälkeen, mutta ei sanonut sanallakaan että mitä on vailla. Sitten se loppui.

Tuo viimeisin mies väittää kovasti, että heikko itsetunto (josta olen tietoinen) ei ole syynä siihen, ettei kuulemma kannata enää jatkaa. Ulkonäköä sanoi hyvännäköiseksi. Luonteesta ei sanonut mitään.

Tällaista elämäni on ollut _aina_!!! En ole koskaan ihminen kenellekään, pelkkä ulkokuori ja hetken huuma. Itsemurha pyörii mielessä toisinaan.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap musta tuntuu jännältä, et minkä takia hänen olis sua pitänyt koskea. Olen treffaillut itsekin. Olen puhelias ihminen, ihan nättikin. Useinkin olen tavannut miehen 4-6 kertaa, ja tunnustellut, miten asiat etenee.

Ehkä olet tottunut saamaan miehiltä huomiota, vaikkakin joskus negatiivista. Ja kun mahdollinen kumppaniehdokas ei olekaan hyökkäävä ja heti sun kimpussa, susta tuntuu, että hän ei sua halua. Jos oletat miehestä valmiiksi jotain, se heijastaa sun käytökseen.

Ala hyvä nainen arvostaa itseäsi, säkin voit tehdä aloitteen

Vierailija
122/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on Netflix niin katso Iliza Schlezingerin viimeisin standup-spesiaali.

Ongelma on siinä että sulla on mahdollisesti ongelmia, mutta olet niistä tietoinen ja etsit elämänkumppania etkä pelastajaa.

Iso osa heteromiehistä on ohjelmoitu etsimään projektia. Jos osoittaudut ihmiseksi etkä projektiksi, näiltä menee maku ja siirtyvät seuraavaan.

Ei haittaa jos on kohtuuttoman vaatelias, jos se vaateliaisuus istuu miehen kuvitelmaan siitä millä tavalla "naiset ovat hankalia".

Sen sijaan jos osoittaudut inhimilliseksi avoimeksi ihmiseksi vahvuuksine ja heikkouksineen, niin se on tällaiselle rooliodotusihmiselle mahdotonta.

Veikkaan tällaisen pätevän joihinkin naisiin myös, mutta koska en ole deittaillut naisia ylipäätään niin mulla on kokemusta vain tästä naisen osasta heterosuhteissa.

Silkkaa kuraahan se on, mutta ilmankin on vaikea olla kun kuitenkin ympärillä kaikki ihmiset pariutuu ja seurustelee vain pariskuntien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ap musta tuntuu jännältä, et minkä takia hänen olis sua pitänyt koskea. Olen treffaillut itsekin. Olen puhelias ihminen, ihan nättikin. Useinkin olen tavannut miehen 4-6 kertaa, ja tunnustellut, miten asiat etenee.

Ehkä olet tottunut saamaan miehiltä huomiota, vaikkakin joskus negatiivista. Ja kun mahdollinen kumppaniehdokas ei olekaan hyökkäävä ja heti sun kimpussa, susta tuntuu, että hän ei sua halua. Jos oletat miehestä valmiiksi jotain, se heijastaa sun käytökseen.

Johan vitsin murjaisit.

Nyt siskot riviin, kuinka monen miehen kanssa on aloitteellisuus toiminut?

Ja siis siten että myös se mies tietää sinun tehneen aloitteen eikä kuvittele itse muuta.

Vierailija
124/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi perusteella kaikissa muissa on vikaa ja oma käytöksesi on a-luokkaista. Kuulostaa ettet edes halua miettiä mitä voisit tehdä toisin.

Harvemmin sitä kukaan kokee saavansa irti suhteesta, jossa toiseen ei luoteta niin että voisi puhua asioistaan. Itse ainakin olen aina luovuttanut jossain vaiheessa niiden tyyppien kanssa, joilla menee kuukausitolkulla aikaa edes perusasioiden kertomiseen.

Vierailija
125/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan vitsin murjaisit.

Nyt siskot riviin, kuinka monen miehen kanssa on aloitteellisuus toiminut?

Ja siis siten että myös se mies tietää sinun tehneen aloitteen eikä kuvittele itse muuta.

Jokaisella kerralla kun olen yrittänyt, on myös toiminut (Y)

Vierailija
126/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, lieneekö kymmenes kerta kun sanon: minun mielestäni tulimme ihan hyvin juttuun, koska oletin että ajan kanssa mies alkaisi tajuamaankin minua vähän eikä vastaisi aina vitseihini totisena "niin" ja "okei." Kotiin tultuaan mies ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Voisitteko nyt ymmärtää? En jaksa toistaa samaa asiaa enää enempää.

Vierailija
127/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kumma, että vaikka jatkuvasti pyörii miehiä ympärillä kehumassa ja ihailemassa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia, niin siltikään ei ole mitään parisuhteen tynkää muodostunut. Hemaisevasta ulkonäöstä ja mahtavasta luonteesta huolimatta.

Vierailija
128/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi perusteella kaikissa muissa on vikaa ja oma käytöksesi on a-luokkaista. Kuulostaa ettet edes halua miettiä mitä voisit tehdä toisin.

Harvemmin sitä kukaan kokee saavansa irti suhteesta, jossa toiseen ei luoteta niin että voisi puhua asioistaan. Itse ainakin olen aina luovuttanut jossain vaiheessa niiden tyyppien kanssa, joilla menee kuukausitolkulla aikaa edes perusasioiden kertomiseen.

Mikä suhde? :'D Enkä tajua tuosta muutenkaan mitään. Perusasiat oli käyty jo läpi ja kuvittelin että seuraavaksi mies edes yrittäisi koskea jotenkin, kun viereenkin pyysi. Miten tuollaisen saamattoman ihmisen kanssa mikään voi toimia???

Vierailija
129/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on kumma, että vaikka jatkuvasti pyörii miehiä ympärillä kehumassa ja ihailemassa, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisia, niin siltikään ei ole mitään parisuhteen tynkää muodostunut. Hemaisevasta ulkonäöstä ja mahtavasta luonteesta huolimatta.

Jaa, no olen seurustellut kuusi kertaa.

Vierailija
130/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, lieneekö kymmenes kerta kun sanon: minun mielestäni tulimme ihan hyvin juttuun, koska oletin että ajan kanssa mies alkaisi tajuamaankin minua vähän eikä vastaisi aina vitseihini totisena "niin" ja "okei." Kotiin tultuaan mies ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Voisitteko nyt ymmärtää? En jaksa toistaa samaa asiaa enää enempää.

Voisitko sinä nyt ymmärtää, ettei hän sittenkään pitänyt sinusta niin paljon kuin ensin luuli pitävänsä. Mitä hänen sitten olisi pitänyt tehdä tämän oivallettuaan? Olit ensin ihan kivan tuntuinen, mutta sitten käytöksesi alkoi muuttua oudommaksi. 

Vierailija
131/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei halua sek-siä eikä EDES kaveruutta" :DDD Ensinnäkin minä kerroin miehelle että minulta on turha odottaa kumpaakaan ja kysyin, haluaako hän jompaakumpaa niistä minusta. Molempiin vastaus oli ei.

Mitä sinä sitten olit valmis antamaan?

No miten olisi vaikka parisuhde :'DD???????

Millainen on parisuhde jossa ei ole seksiä eikä kaveruutta?

Kuulostaa karulta.

Parisuhteen tärkeimmät asiat ovat kaveruus (tai ystävyys) sekä fyysinen läheisyys, mukaanlukien seksi.

:"D ette voi olla noin tyhmiä. KAVERUUS ON KAVERUUTTA, SEK-SI ON SEK-SIÄ. KYSYIN, ETTÄ ONKO HÄNELLÄ MIELESSÄ JOMPIKUMPI ASIA KANSSANI KOSKA JOS ON, NIIN EI KIITOS. EN ETSI KAVEREITA ENKÄ OLE PIL-LU. ETTEKÖ YMMÄRRÄ SUOMEA?

ETSIN SEK-SIÄ = ETSIN KAATOJA

EN ETSI SEK-SIÄ = ETSIN KAVERUUTTA TAI PARISUHDETTA

EN ETSI KUMPAAKAAN = ETSIN VAKAVAA

Ehkä olen tyhmä.

En ymmärrä miten vakava suhde voi edes alkaa jos taustalla ei ole kaveruutta.

Meneekö se niinkuin prinsessasaduissa, joissa prinssi saa prinsessan ja puoli valtakuntaa ja siitä sitten alkaa vakava parisuhde ja romanttinen rakkaus.

Miten voi jonkun uuden ihmisen kanssa alkaa vakavaan parisuhteen heti ensitapaamisella?

Ehkä sun tarvii ilmoittaitua ensitreffit alttarilla ohjelmaan.

:'D Ai et ymmärrä miten parisuhde voi alkaa ilman kaveruutta??? Ihan tiedoksi, jos minä luokittelen miehen kaveriksi niin sellaisena hän pysyy. Yhdenkään eksän kanssa en ole ollut mikään hel-vetin KAVERI.

Vierailija
132/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy tutunoloisesti kierroksilla. 

Vierailija
133/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap ollenkaan mietit tätä miestä, jota pidit tollona? 

Vierailija
134/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suhde? :'D Enkä tajua tuosta muutenkaan mitään. Perusasiat oli käyty jo läpi ja kuvittelin että seuraavaksi mies edes yrittäisi koskea jotenkin, kun viereenkin pyysi. Miten tuollaisen saamattoman ihmisen kanssa mikään voi toimia???

Sinä sanoit ei seksiä, hän pyysi viereensä istumaan, sinä pidit stand-up -esitystä, etkä vuorostasi tehnyt mitään aloitetta, josta mies tietäisi, että on OK jatkaa ja koskettaa jo. Hänen mielestään sinä et ollut hänestä lainkaan kiinnostunut ja suhteesta tuskin tulisi mitään, joten siirtyi eteenpäin.

Vierailija
135/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kaveri-jankkausta en miehenäkään ymmärrä. Mitä pari kertaa ehdin aikanaan netissä tavata ennen oikean löytymistä, niin kyllä minäkin halusin olla varma jo ennen tapaamista, että _haetaan_ samaa asiaa: elämänkumppania, rakkautta ja pidempää suhdetta. Sitten lähdettiin treffeille ja katsottiin riittääkö rahkeet pidemmälle ja voisimmeko saavuttaa hakemamme yhdessä. Kyllä sen muutamalla tapaamisella jo tietää.

Vierailija
136/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kaveri-jankkausta en miehenäkään ymmärrä. Mitä pari kertaa ehdin aikanaan netissä tavata ennen oikean löytymistä, niin kyllä minäkin halusin olla varma jo ennen tapaamista, että _haetaan_ samaa asiaa: elämänkumppania, rakkautta ja pidempää suhdetta. Sitten lähdettiin treffeille ja katsottiin riittääkö rahkeet pidemmälle ja voisimmeko saavuttaa hakemamme yhdessä. Kyllä sen muutamalla tapaamisella jo tietää.

Mutta mitä sitten tapahtuu, kun rahkeet ei riitä? Ap ei näe sitä, että kun ei natsaa niin ei natsaa. 

Vierailija
137/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen vuorovaikutus ajaa kyllä ihmisiä läheltä pois. Mutta ehkä et oikeasti juuri tällainen ole.

Vierailija
138/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Miksi miehen, jonka kanssa ilmeisestikään et ollut edes samalla aaltopituudella, olisi pitänyt koskea sinuun? Jonkun randomtyypin, jonka kanssa edes huumori ei kohdannut?

Minkä takia tuollaisen miehen pitää tarjota kyytiä, tarjota apua, kantaa puolesta tavaroita?? Olisi lähtenyt kotiinsa kun minä kerroin, että täytyy mennä asioille ennen klo X.

Mies oli kyllä erittäin kiinnostunut, mutta ei osannut edetä, joten luovutti. Minulla on kaverina tuollainen mies, olen itse perheenisä

Vierailija
139/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei halua sek-siä eikä EDES kaveruutta" :DDD Ensinnäkin minä kerroin miehelle että minulta on turha odottaa kumpaakaan ja kysyin, haluaako hän jompaakumpaa niistä minusta. Molempiin vastaus oli ei.

Mitä sinä sitten olit valmis antamaan?

No miten olisi vaikka parisuhde :'DD???????

Millainen on parisuhde jossa ei ole seksiä eikä kaveruutta?

Kuulostaa karulta.

Parisuhteen tärkeimmät asiat ovat kaveruus (tai ystävyys) sekä fyysinen läheisyys, mukaanlukien seksi.

:"D ette voi olla noin tyhmiä. KAVERUUS ON KAVERUUTTA, SEK-SI ON SEK-SIÄ. KYSYIN, ETTÄ ONKO HÄNELLÄ MIELESSÄ JOMPIKUMPI ASIA KANSSANI KOSKA JOS ON, NIIN EI KIITOS. EN ETSI KAVEREITA ENKÄ OLE PIL-LU. ETTEKÖ YMMÄRRÄ SUOMEA?

ETSIN SEK-SIÄ = ETSIN KAATOJA

EN ETSI SEK-SIÄ = ETSIN KAVERUUTTA TAI PARISUHDETTA

EN ETSI KUMPAAKAAN = ETSIN VAKAVAA

😂

Vierailija
140/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen on vitsi jonka AP kertoo 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi