Lemmikitkin saa Suomessa eutanasian mutta ei ihmiset
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan voit kokeilla tee se itse-eutanasiaa, lemmikit ei osaa 🤷🏻
Hyvin harva ihminenkään pystyy enää siinä vaiheessa, kun asia on ajankohtainen.
Eutanasia olisi nyt tärkeä saada kaikkien ulottuville. Aivan turha tänne on jäädä kitumaan kun kokoomus ja persut tekee maasta isorikkaiden paratiisia.
Ole huoleti. Kyllä se kuolema tulee ilman eutanaasiaakin.
Vierailija kirjoitti:
Liian hitaasti.
Eläimiä myös teurastetaan rutiininomaisesti päivittäin, haluatko senkin ihmisille?
Niinpä. Kuvitella jos joku saattohoitaisi lemmikkiään. Ei olisi hyväksyttävää. Miksi sitten ihmisen pitää olla jopa loppu vaiheen syöpäkivuissa kärsien viimeiseen asti...
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein se vain tapahtuu aivan liian pitkän kärsimyksen jälkeen.
Jos lemmikkejä pidettäisiin väkisin hengissä samassa kunnossa kuin palvelutalojen huonoimmassa kunnossa olevia asukkaita, saisi syytteen eläinrääkkäyksestä.
Eutanasia on tappo, samoin myös abortin. Päivämme ovat luetut, vain luoja tietää milloin meidän on aika lähteä.
Identifioidu lemmikiksi, niin saat eutanasian. Eikö se näin mene nykyisten hullutusten kanssa?
Eutanasia on auttaminen itsemurhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä myös teurastetaan rutiininomaisesti päivittäin, haluatko senkin ihmisille?
Kerronko missä näin tapahtuu nytkin?
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia on tappo, samoin myös abortin. Päivämme ovat luetut, vain luoja tietää milloin meidän on aika lähteä.
Jos tapan itseni tai jonkun muun, niin tiedän kyllä ihan itse, milloin ne päivät on luetut.
Ymmärrän sen, että vasemmisto kiduttaa ihmisiä mielellään. Mutta tulevan oikeistohallituksen pitäisi olla inhimillisempi ja sallia eutanasia.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia on auttaminen itsemurhaan.
Ei ole, se on "hyvä kuolema". Ei ole mitään järkeä joutua kitumaan viikkoja jopa kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen, että vasemmisto kiduttaa ihmisiä mielellään. Mutta tulevan oikeistohallituksen pitäisi olla inhimillisempi ja sallia eutanasia.
Mikäli ajattelemme vuotta 1918, niin taisi ollla ihan jotain muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva ihminenkään pystyy enää siinä vaiheessa, kun asia on ajankohtainen.
Kannattaa siis tehdä se ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ihmeen tekemistä politiikalla on tämän asian kanssa????