Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kaipaa mitään "apua" tähän aloitukseen. Tällaista elämäni on:

Vierailija
03.08.2018 |

Olen vuosien ajan sanonut, että olen pelkkä ulkokuori miehille. Ja sitä minä todellakin olen.
Saan koko ajan huomiota jollain tavalla miehiltä, tosin suomalaiset eivät ikinä sano mitään ääneen ja hyvin, hyvin harvoin sanovat mitään muutenkaan. Kaikenlaiset tum-memmat kaverit kyllä tulevat rohkeasti juttelemaan ja tänä kesänä jotkut vi-rolaiset, kun odotin bussia.
Muistan kuulleeni sanan rääkkima vai mikä se olikaan vi-roksi, hieman ennen kuin yksi heistä alkoi juttelemaan.
Minulla oli tunne, että se tarkoitti juttelemista ja kotona sitten googletin sanan. Sitähän se tarkoitti. Eli juttelivat siinä vi-roksi jotain minusta ja lopuksi lähettelivät lentosuukkoja kun lähdin :-D

Tapasin pari kertaa suomalaisen miehen, joka oli ulkoisesti makuuni ja jonka seurassa oli hyvä olla. Sitten hän ilmoitti, että emme tule juttuun, ei ole tunteita ja pitää lopettaa. Tiesi tasan tarkasti ujoudestani ja että sen takia en puhu heti paljon. Kuulemma ujoudellani ei ollut mitään tekemistä asian kanssa enkä tehnyt mitään väärää.

Voin sanoa suoraan, että luonteeni on mahtava ja minussa on paljon rakastettavaa. Silti kukaan ei rakasta minua eikä halua minusta mitään, paitsi tietysti p*llu kelpaa.

Jotkut ottavat yhteyttä myöhemmin epämääräisillä viesteillä ikinä kertomatta asiaansa. Ei ole pitkä aika kun eräs mies viestitteli tauon jälkeen, mutta ei sanonut sanallakaan että mitä on vailla. Sitten se loppui.

Tuo viimeisin mies väittää kovasti, että heikko itsetunto (josta olen tietoinen) ei ole syynä siihen, ettei kuulemma kannata enää jatkaa. Ulkonäköä sanoi hyvännäköiseksi. Luonteesta ei sanonut mitään.

Tällaista elämäni on ollut _aina_!!! En ole koskaan ihminen kenellekään, pelkkä ulkokuori ja hetken huuma. Itsemurha pyörii mielessä toisinaan.

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä toimi vaisto hyvin, viisas mies.

Vierailija
62/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä annat itsesi liian helpolla. Tiedän, naiset saa harrastaa seksiä miten tykkäävät, mutta jos vakituisen suhteen haluaa niin ikävä kyllä saattaa joutua vähän leikkimään vaikeaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

Okei? Olisin voinut sanoa omassa kodissani, että ei kun minä mieluummin istun tässä. Menin viereen, koska halusin näyttää vihreää valoa. Ei se sitten johtanut yhtään mihinkään.

Jospa olisit ojentanut kätesi ja koskenut miestä?

Minkä takia olisin koskenut kädet puuskassa tönöttävää miestä?

No jos olisit pitänyt hänestä, olisit tuntenut halua koskettaa  häntä. 

Sinulle tuntuu olevan tärkeintä, että mielikuvasi täyttyvät vaikka väkisin. Mies ei pitänyt sinusta kun käytöksesi oli tuollaista, varmaan piti sinua outona, mutta oli sinulle kohtelias.

Vierailija
64/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot noin tuomitseva? Oletko mielestäsi täydellinen?

SIKSI ETTÄ MIES KÄYTTÄYTYI KUIN HERRASMIES TARKOITTAMATTA YHTÄÄN MITÄÄN. Eli ts. harhautti minua.

Tuo vain tarkoittaa, ettet ole ilmeisesti tavannut kohteliasta, hyvätapaista miestä. Vastaavassa tilanteessa olisi varmaan auttanut monia muitakin.

Ennen tänne tuloa olin kysynyt, että haluaako hän tutustua minuun sek-simielellä. Vastaus oli ei. Kysyin, että entä kaverina. Vastaus oli ei. Sen jälkeen hän tuli tänne, auttoi, kantoi puolesta jne.

Eli harhautti minua tarkoituksella. Ku-sipää mikä ku-sipää.

Vierailija
65/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

Okei? Olisin voinut sanoa omassa kodissani, että ei kun minä mieluummin istun tässä. Menin viereen, koska halusin näyttää vihreää valoa. Ei se sitten johtanut yhtään mihinkään.

Sinulle tuntuu olevan tärkeintä, että mielikuvasi täyttyvät vaikka väkisin. Mies ei pitänyt sinusta kun käytöksesi oli tuollaista, varmaan piti sinua outona, mutta oli sinulle kohtelias.

Kun, tunnetusti ujot ihmiset koskevat tosi paljon vieraita ihmisiä :DDD ette edes ymmärrä mitä vastaatte :D ap

Vierailija
66/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

Kun, tunnetusti ujot ihmiset koskevat tosi paljon vieraita ihmisiä :DDD ette edes ymmärrä mitä vastaatte :D ap

*Niin

Vierailija
67/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä annat itsesi liian helpolla. Tiedän, naiset saa harrastaa seksiä miten tykkäävät, mutta jos vakituisen suhteen haluaa niin ikävä kyllä saattaa joutua vähän leikkimään vaikeaa..

:DDD Annan liian helpolla mitä? Luuletko että pa-nimme, jos emme edes koskeneet toisiimme? :'D

Vierailija
68/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyllä tajua tuon taivaallista lukemastanne :'D

Vierailija
69/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

Tuo ei ollenkaan pitä paikkaansa, ujot ihmiset kyllä koskevat ihmistä, josta ovat kiinnostuneita ja joihin ovat ihastumassa. Sinulla on, kuten jo sanottiin prinsessasyndrooma. Tahdot olla kukka kämmenellä, mutta  kun olet, kaipaatkin että mies ottaa sinut rajuun syleilyyn niin, että kuvainnollinen heinäpaali pöllyää ja kamerat voi nostaa koivunlatvoihin. 

Ihan suomeksi: teillä ei synkannut, ei siinä sen kummempaa. Lucky escape. 

Vierailija
70/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Mies tuli vain kantoavuksi ja ap halusi läheisyyttä, vaikka mies oli ilmoittanut ettei halua edes ystävyyttä, eikä seksiä. Ap, oletko mielenterveysongelmallinen?

Vierailija
71/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kun mies on rehellinen, vastaa kysymyksiin suoraan ja paskiainen siitä huolimatta on vielä herrasmies, joka auttaa naista, mutta ei vieläkään suostu panemaan ja sitten häipymään kuvioista, kusipäähän hän on. Tosissaan.

Oisko tää se kuuluisa provo?

Vierailija
72/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia niille, jotka tenttaavat pelimiehen ohjekirjaa. Meille aikuisille tuskin. Jos mies tajuaa sinun leikkivän hänen tunteillaan, niin loukkaantuu ja lähtee. Jos ei tajua, niin luulee ettei sinua kiinnosta ja jättää sinut rauhaan. Menee sitten kotiin ja ihmettelee miksi tässä näin kävi, kun kemiaa tuntui kuitenkin olevan.

Vierailija
73/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

Tuo ei ollenkaan pitä paikkaansa, ujot ihmiset kyllä koskevat ihmistä, josta ovat kiinnostuneita ja joihin ovat ihastumassa. Sinulla on, kuten jo sanottiin prinsessasyndrooma. Tahdot olla kukka kämmenellä, mutta  kun olet, kaipaatkin että mies ottaa sinut rajuun syleilyyn niin, että kuvainnollinen heinäpaali pöllyää ja kamerat voi nostaa koivunlatvoihin. 

:"""D jaa että sinä tulet kertomaan minulle netissä, millainen minä olen :'D Kyllä minä itseni kanssa eläneenä varmaan tiedän mitä olen ja mitä en :DD

Vierailija
74/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit ajatustenlukijaa 😂

:"""D jaa että sinä tulet kertomaan minulle netissä, millainen minä olen :'D Kyllä minä itseni kanssa eläneenä varmaan tiedän mitä olen ja mitä en :DD

Heh, tiedäthän sinä miehestäkin aika tarkkaan mitä hän on. 

Vierailija
75/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kertokaa nyt mitä minä annoin liian helpolla miehelle, johon en koskenut kertaakaan? :'D

Vierailija
76/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vaan käsitä. Ei  millään. :) 

Vierailija
77/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia niille, jotka tenttaavat pelimiehen ohjekirjaa. Meille aikuisille tuskin. Jos mies tajuaa sinun leikkivän hänen tunteillaan, niin loukkaantuu ja lähtee. Jos ei tajua, niin luulee ettei sinua kiinnosta ja jättää sinut rauhaan. Menee sitten kotiin ja ihmettelee miksi tässä näin kävi, kun kemiaa tuntui kuitenkin olevan.

Tämä!!! Siis mulla on oikeasti omakohtainen kokemus tästä! Olin joskus vuosia sitten tosi ihastunut ja kuuntelin kavereiden ohjeita siitä, koska saa laittaa viestiä ja mitä niihin saa kirjoittaa ja että ”mies haluaa saalistaa” niin pitää leikkiä ”vaikeasti tavoiteltavaa” ja mitä kaikkea! Lopputulemana se, että mies tulkitsi tilanteen niin, ettei mua yhtään kiinnosta, ja rupesi tapailemaan toista naista.

Tuon jälkeen olen oppinut ihan harvinaisen avoimeksi, paljastan kiinnostukseni ja kaikki kortit heti kättelyssä. Toimii paljon paremmin.

Vierailija
78/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aina kun akat ulisee näissä asioissa eivätkä näe omaa etuoikeutettua asemaansa. 

Kyllä minä tiedän että olen ulkoisesti etuoikeutetussa asemassa. Mutta en ole pelkkä ulkonäkö vaikka miehet ovatkin sitä mieltä vuodesta toiseen.

Vierailija
79/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aina kun akat ulisee näissä asioissa eivätkä näe omaa etuoikeutettua asemaansa. 

Kyllä minä tiedän että olen ulkoisesti etuoikeutetussa asemassa. Mutta en ole pelkkä ulkonäkö vaikka miehet ovatkin sitä mieltä vuodesta toiseen.

Ethän sinä taida olla oikein sitäkään. Olet niin outo tämän keskustelun perusteella, ettei nätti naama auta yhtään. Virolainen meni lankaan hetkeksi, mutta bussin saapuminen pelasti senkin.

Vierailija
80/161 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ap on aito, mitä suuresti epäilen, on hän myös äärimmäisen outo.

Ap, onko sinulla joku diagnoosi? Kysyn tosissani.

Ajattelin jatkaa tähän, mutta sehän olisi aivan turhaa. Mikään ei mene perille.