Miehille tuntuu kelpaavan vain meikatut näyttävät diivat tai...
luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.
Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.
Köyhä työtön alkoholisti on koettu, pitäisikö mennä seuraavaksi vankilan portille? Ei kai sekään ole itseisarvo että mikä tahansa turjake pitäisi kelvata vaan kyllä sitä haluaa kunnon miehen vaikka ei kaunotar olisikaan. Tavallinen kunnon mies kelpaa oikein hyvin mutta he tosiaan katselevat vaan kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Arvostatko sinä itse enemmän komeutta vai päänsisältöä?
Päänsisältöä tietenkin. Ja kaunista avointa sisintä (kuten jo aiemmassa kommentissa kerroin). Törmään aina uudelleen ja uudelleen vain pinnallisuuteen, mikä on saanut minut uskomaan, että kaikki miehet ovat sellaisia. Järki tietenkin sanoo, ettei tuo ole totta... minun pitäisi vain löytää se yksi ihana mies. Mutta mistä? Sitä en tiedä.
AP
Jos et ole itsevarma miehien seurassa ja muutoin, niin se näkyy ja noh, silloin ei kyllä huonompi ulkonäkö ainakaan asiaa auta. Itsekkään en ole mikään missi, laihduttanut montakymmentä kiloa, en siis timmi ja tiukka, vaikka olenkin vasta parinkympin puolivälissä ja painin välillä itsetunto-ongelmien kanssa. Ja silti löysin maailman ihanimman miehen <3 !
Luonteella ja tavallasi olla ja puhua yms- on iso merkitys. Ehkäpä tuo ikäsi valitettavasit myös vaikuttaa, kun ei yli 35 vuotialla ole enää kauhean isot markkinat, edes niillä hyvän näköisillä + vanhemmat miehet etsii valitettavasti tuossa iässä niitä nuorempia . Kannattaa juurikin laskea omia odotuksia ja vaatimuksia, olla itsevarma ja sinut itsesi kanssa, oli miestä tai ei. Samalla pidät silmät aina auki, mutta älä ala epätoivoiseksi ja kyyniseksi ja haukkumaan muita naisia jne. Siitä ei ole kenellekkään mitään iloa eikä ainakaan auta miehen löytämisessä.
Menin itse juttelemaan kun ulkoilutin koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa painosi ja pituutesi
Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole itsevarma miehien seurassa ja muutoin, niin se näkyy ja noh, silloin ei kyllä huonompi ulkonäkö ainakaan asiaa auta. Itsekkään en ole mikään missi, laihduttanut montakymmentä kiloa, en siis timmi ja tiukka, vaikka olenkin vasta parinkympin puolivälissä ja painin välillä itsetunto-ongelmien kanssa. Ja silti löysin maailman ihanimman miehen <3 !
Luonteella ja tavallasi olla ja puhua yms- on iso merkitys. Ehkäpä tuo ikäsi valitettavasit myös vaikuttaa, kun ei yli 35 vuotialla ole enää kauhean isot markkinat, edes niillä hyvän näköisillä + vanhemmat miehet etsii valitettavasti tuossa iässä niitä nuorempia . Kannattaa juurikin laskea omia odotuksia ja vaatimuksia, olla itsevarma ja sinut itsesi kanssa, oli miestä tai ei. Samalla pidät silmät aina auki, mutta älä ala epätoivoiseksi ja kyyniseksi ja haukkumaan muita naisia jne. Siitä ei ole kenellekkään mitään iloa eikä ainakaan auta miehen löytämisessä.
Typerä oletus, että alkaisin katkeraksi muille naisille ja alkaisin haukkumaan heitä... Mitä helvettiä, eihän se heidän syy ole... Mutta miesten pinnallisuus vetää kyllä mielen katkeraksi. Olet oikeassa, ehkä ikäni vaikuttaa jo asiaan. Enkä tosiaankaan voi lyödä kaikki odotuksiani maan rakoon. Ehkä tässä kohtaa täytyy jo alkaa pohtimaan luovuttamista. Eipä sinkkuelämäkään pöllämpää loppujen lopuksi ole, kunhan siihen alkaa suhtautumaan vain paremmin: en ole huonompi, vaikka en onnistunut saamaan miestä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jotain luonnonvalintaa jota vastaan on ihan turha taistella. Minä ajattelin elää ilman miehiä ellei nyt sitten joku kiinnostu.
Jos uskallat ottaa vastaan miehiltä saamasi huomion niin ihan varmasti huomaat jonkun kiinnotuneen.
Useimmiten syynä on nimenomaan naisen sulkeutuneisuus jos hän kokee ettei löydä miestä.
Jos ei vaadi mitään miljonääriyttä niin ihan varmaan löytyy miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.
Köyhä työtön alkoholisti on koettu, pitäisikö mennä seuraavaksi vankilan portille? Ei kai sekään ole itseisarvo että mikä tahansa turjake pitäisi kelvata vaan kyllä sitä haluaa kunnon miehen vaikka ei kaunotar olisikaan. Tavallinen kunnon mies kelpaa oikein hyvin mutta he tosiaan katselevat vaan kaunottaria.
Tämä köyhä alkoholisti oli varmaan sitten hyvännäköinen. Kokeile tällä kertaa rumaa mutta kunnollista miestä, jos kunnon miestä etsit. Voit olla varma, että ovat onnellisia, jos saavat minkäänlaisen naisen. Aivan varmasti eivät kuvittele saavansa mitään kaunottaria.
Turhautunut seinäruusu kirjoitti:
luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.
Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(
tarkoitat kai että niille komeille alfoille, joita sinä kelpuutat, kelpaa vain näyttävät naiset? Mitäpä jos alkaisit katsomaan ihan tavallisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot tuon niin kuin vankilan porteille meno olisi joku viimeinen vaihtoehto?
Tiedoksesi rikolliset ovat naisten keskuudessa sangen suosittuja. Mitä kauheampi rikos, sitä kiinnostavampi mies on naisten mielestä.
Enemmän kokemattomia miehiä löytyy keskiverrosta insinööritoimistosta kuin vankilasta. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.
Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään.
AP
LOL, nainen saa miehen vaikkapa ihan vaan leipomalla pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään.
AP
Ja mitä luonteeseen tulee, niin nykyään olen katkera miehille. Nuorempana olin energinen, onnellinen ja tyytyväinen... Siitäkään huolimatta ei miestä löytynyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Elät jossain rinakkaistodellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot tuon niin kuin vankilan porteille meno olisi joku viimeinen vaihtoehto?
Tiedoksesi rikolliset ovat naisten keskuudessa sangen suosittuja. Mitä kauheampi rikos, sitä kiinnostavampi mies on naisten mielestä.
Enemmän kokemattomia miehiä löytyy keskiverrosta insinööritoimistosta kuin vankilasta. Fakta.
Luulen että suurimmalle osalle naisista eivät rikolliset kelpaa vaikka olisivat kuinka jännämiehiä. Minulle se on turn-off. Ei voi mitään. Olen sitten varmaan nirso.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kelpaakos köyhä mies?
Köyhiä miehiä Suomessa riittää. Suurin osa elää naisettomana.
Miesten seksielämä korreloi suorassa suhteessa miehen varallisuustasoon. Kertoi jo taannoinen kyselytutkimuskin. Joskin toki kaikki tämän varmaan nyt ovat arkikokemusten kautta tienneet iät ja ajat.
Miks pitkät, komeat, kunnolliset miehet ei heittäydy mun eteen ja tarjoa itseään mulle??? :(((
Arvostatko sinä itse enemmän komeutta vai päänsisältöä?