Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille tuntuu kelpaavan vain meikatut näyttävät diivat tai...

Turhautunut seinäruusu
02.08.2018 |

luonnonkauniit naiset jotka ovat napanneet geenilottovoiton.

Mistä te muut vaatimattoman näköiset (tai jopa "rumat") naiset olette miehenne löytäneet? Mulla ei ole oikein ystäväpiiriä jonka kautta voisin tutustua miehiin. Työpaikkakin naisvaltainen. Baareissa miehet eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, eivätkä myöskään arvosta sitä jos itse tekee aloitteen (nätit kaverini saavat kyllä helposti seuraa). Tinderissäkään ei onnista: keskustelut katkeavat lyhyeen, ja nekin on käyty vain parin suorasukaisesti seksiä ehdottaneen miehen kanssa.
Jokin harrastepiiri voisi olla yksi väylä löytää mukavan miehen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemusta sellaisesta? Uskovainen en ole.
Oonko ainut josta tuntuu, että kaikki on vaan nykyään niin toivottoman pinnallista? :(

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sposti-osoite: lkukk114

tuohon at ja gmail.com (bottien hämäykseksi)

Vierailija
82/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! kirjoitti:

Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.

On yritetty. Mutta kun nekin miehet sivuuttavat yritykseni jutella heille ja jatkavat vain nättien ystävieni ihailevaa tuijotusta. Viimeeksi viikonloppuna koettu tämä minkä johdosta päätin, että ainakin baareissa ravaaminen saa nyt kohdallani loppua. Niistä paikoista ei miestä minulle löydy.

AP

Miksi miesten pitäisi huolia nainen jota eivät halua ja joka ei ole heille laadukas? Ihan palstanaisten sanoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen. Ongelma taitaa olla se, että ette löydä tarpeeksi laadukasta miestä, vaan olette mieluummin yksin kuin pariutuisitte ruman, lyhyen tai köyhän miehen kanssa. Laske odotuksiasi, niin saat miehen jo huomenna. Tämä maa on täynnä yksinäisiä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.

Nyt on pakko kysyä, että miksi miehen pituus olisi negatiivinen asia?

Terveisin nainen 164cm, naimisissa miehen 169cm kanssa.

Samaa ihmettelen aina tätä palstaa lukiessa! En ole tosielämässä koskaan kuullut kenenkään jankuttavan pituudesta, vaan vasta kun aloin lukea tätä palstaa niin opin, että pituus on jotenkin maailman isoin juttu miehille!

T: nainen 167 cm, jolla miesystävä 165 cm.

Vierailija
84/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa painosi ja pituutesi

Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.

Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään. 

AP

Ja mitä luonteeseen tulee, niin nykyään olen katkera miehille. Nuorempana olin energinen, onnellinen ja tyytyväinen... Siitäkään huolimatta ei miestä löytynyt. 

AP

Katkeruutesi on ongelma! Ei kukaan nainenkaan halua naisille katkeraa miestä!

Vierailija
85/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sposti-osoite: lkukk114

tuohon at ja gmail.com (bottien hämäykseksi)

Laitan sulle viestiä tässä vielä ennen nukkumaan menoa tai aamulla, mikäli vain jaksan väsätä anonyymin sähköpostin. Hyvää yötä sinne sinulle. :)

AP

Vierailija
86/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettet vastannut tähän viestiin taitaakin jo kertoa kaiken. Elikkäs, jos omaat mukavan ja kiltin luonteen, niin miehet antavat kyllä paljon anteeksi ulkonäössä. Jos et omaa hyvää luonnetta, ainoaksi keinoksi jää panostaa ulkonäköön. Koska et ole miestä löytänyt, todennäköisesti luonteessa jotain mikä miehiin ei vetoa. Eli näin ollen kannattaa laihduttaa.

Olen normaalipainoinen. En vastannut tähän viestiin, koska en hyväksy miesten pinnallisuutta. Enkä minä ole kyllä muutenkaan ymmärrä miksi olisin miesten mielestä ruma: minulla on esimerkiksi täysin symmetriset kasvot ja panosta jonkin verran habitukseeni. Olen vain todella tavallisen ja vaatimattoman näköinen. Mutta minä en herätä mitään kiinnostusta tavallisissa, vaatimattomissa tai suoranaisen epäviehättävissäkään miehissä. Miksi meidän yhteiskunta on sellainen, että miesten on ihan ok "vaatia" itseään viehättävimpiä puolisoita? Tai siinäpähän sitten vaatii, mutta eipä tarvitse sitten ihmetellä miksi sinkkuja on niin paljon... Meno alkaa olla sellaista, että kukaan ei enää kelpaa kenellekään. 

AP

Ja mitä luonteeseen tulee, niin nykyään olen katkera miehille. Nuorempana olin energinen, onnellinen ja tyytyväinen... Siitäkään huolimatta ei miestä löytynyt. 

AP

Kuten jo tuossa viestissä kerroin, nuorempana en ollut vielä katkera, vaan varsin valoisa persoona. En kelvannut silti. Se katkeruus on kasvanut vasta lukuisten torjumisten ja kelpaamattomuus-kokemusten myötä. 

AP 

Vierailija
87/94 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Itse olen naamasta jopa ruma ja aika ronski. Meikki, vaatteet ja itseluottamus on omat onnenavaimet olleet.

Vierailija
88/94 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kuten jo tuossa viestissä kerroin, nuorempana en ollut vielä katkera, vaan varsin valoisa persoona. En kelvannut silti. Se katkeruus on kasvanut vasta lukuisten torjumisten ja kelpaamattomuus-kokemusten myötä. 

AP 

Niin mitä sitten? Eivät monet nuoret miehetkään saa koskaan naista tai eivät ainakaan saa helpolla. Sitten kun he katkeroituvat naisille, niin he ovat viimeistään turn of naisille. Ja ihan peiliin käsketään katsomaan, joku vika miehessä pitää olla jos ei edes naista saa!

Vierailija
89/94 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoaaa

Vierailija
90/94 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! kirjoitti:

Kannattaa itse tehdä aloitteita niille miehille, jotka eivät myöskään ole voittaneet geenilotossa. Sieltä se helmi saattaa löytyä.

On yritetty. Mutta kun nekin miehet sivuuttavat yritykseni jutella heille ja jatkavat vain nättien ystävieni ihailevaa tuijotusta. Viimeeksi viikonloppuna koettu tämä minkä johdosta päätin, että ainakin baareissa ravaaminen saa nyt kohdallani loppua. Niistä paikoista ei miestä minulle löydy.

AP

Miksi miesten pitäisi huolia nainen jota eivät halua ja joka ei ole heille laadukas? Ihan palstanaisten sanoin!

No ei tässä tietääkseni olla ketään pakotettu huolimaan mitään sellaista mitä ei halua. Ainoastaan rivien välistä kehoitettu kyseenalaistamaan omia parinvalintakriteereitään. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys ei ainakaan ketään pitkälle vie. 

Vierailija
91/94 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaajatVihaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos katsoisit tyylisi uudestaan? Hymyiletkö? Pidätkö itsestäsi huolta? En ole voittanut geenilotossa, mutta todelöa kovalla työllä tein itsestäni kauniin, pukeudun hyvin, aina mieluummin vähän yli kuin ali. Ja hymy. Ja se kun tiedät panostaneesi itseesi huokuu ja miehet kyllä kiinnittävät huomiota, sen jälkeen keskustelun avaukset onnistuvat. Ala elämään sellaista elämää mitä kuvittelet eläväsi sen ihanan miehen kanssa ja kuinka huomaatkaan sellainen löytyy!

Tuo hymy on kyllä yksi käänteentekevä tekijä. Se ei ole helppoa, jos ei ole hymyillyt säännöllisesti, mutta sen, kuten kaiken muunkin, oppii kyllä. Se vaatii vain vähän kärsivällisyyttä. Ja rupeat tekemään elämästäsi oman näköistäsi, harrastat jotakin, joka saa sinut hymyilemään jo pelkästään kun ajatteletkin sitä. 

Tsemppiä kaikille asian parissa tuskasteleville. Pienin askelin kohti vuoren huippua:)

Sinä se jaksat aina olla niin positiivinen! Kiitos! :)

Vierailija
92/94 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa linkin julkiseen henkilöön joka on samannäköinen tai mielestäsi ulkonäötään samaa tasoa kanssasi?

Aina kiinnostaa millaisia nämä eivät saa miestä naiset ovat sillä omassa ystävyyspiirissä jopa niillä kaikista kauheimmilla tapauksilla on miehet, jopa ihan ok sellaiset. Ei kyllä todellakaan voi syyllistää miehiä pinnallisuudesta.

Vierailija
93/94 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
94/94 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne yksi meikkaamaton tavisnainen iältään 25-32v. Asun etelä-pohjanmaalla.

Sinkkumies 31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi